Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(30)
Forma i typ
Książki
(29)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(29)
tylko na miejscu
(24)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(14)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(19)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(25)
Autor
Strelau Jan
(3)
Babbie Earl R. (1938- )
(2)
Betkiewicz Witold
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kloskowska-Dudzińska Agnieszka
(2)
Sztumski Janusz (1930- )
(2)
Anderson Leon
(1)
Bauman Teresa
(1)
Bogacz Paweł
(1)
Broniecka Anna
(1)
Bucholc Marta
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Ciborowski Dariusz
(1)
Czerniawska Ewa (1955- )
(1)
Gadomski Przemysław
(1)
Gajda Robert (technolog żywności)
(1)
Gerrig Richard J. (1959- )
(1)
Goriszowski Włodzimierz (1928- )
(1)
Guziuk-Tkacz Marta
(1)
Haman Jacek
(1)
Hałas Elżbieta (1954- )
(1)
Jasiewicz-Betkiewicz Agnieszka
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kordasiewicz Anna
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kowalski Michał
(1)
Kwieciński Zbigniew (1941- )
(1)
Lewicki Czesław
(1)
Lofland John (1936- )
(1)
Lofland Lyn H
(1)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(1)
Materska Maria (1942- )
(1)
Modzelewski Wojciech
(1)
Mozga Maja
(1)
Nowak Stefan (1925-1989)
(1)
Olejnik Iwona
(1)
Pilch Tadeusz (1939- )
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Siwiński Wiesław (1934- )
(1)
Snow David A
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Sudoł Stanisław (1928- )
(1)
Szepeluk Adam
(1)
Szwarc Andrzej
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Urbańska Sylwia
(1)
Węgrzecka Maria
(1)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(1)
Łebkowska Agnieszka (marketing)
(1)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(1)
Żychlińska Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Odbiorca
Fizjoterapeuci
(1)
Ortopedzi
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
SOCJOLOGIA
(5)
PEDAGOGIKA
(4)
MARKETING
(3)
NAUKI SPOŁECZNE
(3)
PSYCHOLOGIA
(3)
Metody badawcze
(2)
Psychologia
(2)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
Analiza spektralna
(1)
Badania rynku
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
DIAGNOZA PEDAGOGICZNA
(1)
DYSERTACJE NAUKOWE
(1)
Decyzje
(1)
Diagnostyka medyczna
(1)
ETNOGRAFIA
(1)
Fizjoterapia
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Makroelementy
(1)
Marketing
(1)
Mikroelementy
(1)
Modele matematyczne
(1)
Narząd ruchu
(1)
Nauka
(1)
Nauki społeczne
(1)
Odżywianie
(1)
PRACE DYPLOMOWE
(1)
Piłka nożna
(1)
Polityka bezpieczeństwa
(1)
Prakseologia
(1)
Przemysł zbrojeniowy
(1)
Płeć
(1)
RYNEK
(1)
Skaningowa mikroskopia elektronowa
(1)
Sprawność fizyczna
(1)
Studenci
(1)
TURYSTYKA
(1)
WYCHOWANIE
(1)
Wiek (biologia)
(1)
Wojsko
(1)
Włosy
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Zachowanie żywieniowe
(1)
Zarządzanie
(1)
Zdrowe odżywianie
(1)
Zwyczaje żywieniowe
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Białoruś
(1)
Francja
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
Podręcznik
(5)
PODRĘCZNIKI
(4)
Monografia
(3)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(3)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Chemia
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Słowo kluczowe
metody badań
(30)
metodologia
(9)
wywiad
(9)
obserwacja
(7)
badania społeczne
(6)
psychologia
(5)
techniki badań
(5)
badania pedagogiczne
(4)
diagnoza psychologiczna
(4)
hipoteza
(4)
historia
(4)
Wundt Wilhelm
(3)
badania jakościowe
(3)
badania marketingowe
(3)
badania naukowe
(3)
badania terenowe
(3)
behawioryzm
(3)
człowiek
(3)
dorastanie
(3)
dorosłość
(3)
dzieciństwo
(3)
eksperyment
(3)
etyka
(3)
funkcjonalizm
(3)
genetyka zachowania
(3)
kwestionariusz osobowości
(3)
model eksperymentalny
(3)
model korelacyjny
(3)
modele badawcze
(3)
narzędzia badawcze
(3)
neobehawioryzm
(3)
poznanie naukowe
(3)
problem badawczy
(3)
psychoanaliza
(3)
psychofizjologia
(3)
psycholodzy
(3)
psychologia ewolucyjna
(3)
psychologia fizjologiczna
(3)
psychologia humanistyczna
(3)
psychologia polska
(3)
psychologia rozwojowa
(3)
psychologiczne koncepcje człowieka
(3)
rozmowa psychologiczna
(3)
rozwój
(3)
rozwój prenatalny
(3)
starzenie się
(3)
symulacja komputerowa
(3)
teoria
(3)
test inteligencji
(3)
test projekcyjny
(3)
testy psychologiczne
(3)
analiza ilościowa
(2)
analiza jakościowa
(2)
ankieta
(2)
badania ankietowe
(2)
badania reprezentacyjne
(2)
badania sondażowe
(2)
marketing
(2)
metoda monograficzna
(2)
obserwacja uczestnicząca
(2)
organizacja
(2)
osobowość
(2)
pedagogika
(2)
praca dyplomowa
(2)
proces badawczy
(2)
socjometria
(2)
sondaż
(2)
zjawiska społeczne
(2)
Freinet Celestyn
(1)
Korczak Janusz
(1)
Nowe Wychowanie
(1)
Petersen Peter
(1)
Polska
(1)
aktywność
(1)
analiza dokumentów zastanych
(1)
analiza dyskursu
(1)
antropologia
(1)
badania
(1)
badania biograficzne
(1)
badania diagnostyczne
(1)
badania etnograficzne
(1)
badania fokusowe
(1)
badania socjologiczne
(1)
badanie rynku
(1)
bezpieczeństwo narodowe
(1)
diagnoza pedagogiczna
(1)
diagnoza psychopedagogiczna
(1)
emocje
(1)
etnografia
(1)
etnografia wirtualna
(1)
eye tracking
(1)
fizjoterapia
(1)
inteligencja
(1)
jadłospis
(1)
kierunki pedagogiczne
(1)
makroelementy
(1)
materiał badawczy
(1)
metoda Montessori
(1)
metody relacyjne
(1)
metody statystyczne
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Nowoczesny podręcznik metodologii badań społecznych, obejmujący całość podstawowej wiedzy metodologicznej. Książka jest niezbędna na zajęciach z metodologii badań i nauk społecznych, krok po kroku pokazuje, jak przygotować i prowadzić badania społeczne, wprowadza w teorię i paradygmaty badań społecznych a także szczegółowo omawia strukturę procesu badawczego, typy obserwacji i sposoby analizy danych. Przeznaczona jest dla studentów socjologii, nauk społecznych, nauk politycznych oraz dziennikarstwa. Skorzystają z niego też osoby zajmujące się badaniem rynku, opinii publicznej, marketingiem, analizą informacji i reklamą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.4287.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.4289.V.9 [Czytelnia B], P.4288.V.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Nowoczesny podręcznik metodologii badań społecznych, obejmujący całość podstawowej wiedzy metodologicznej. Książka jest niezbędna na zajęciach z metodologii badań i nauk społecznych, krok po kroku pokazuje, jak przygotować i prowadzić badania społeczne, wprowadza w teorię i paradygmaty badań społecznych a także szczegółowo omawia strukturę procesu badawczego, typy obserwacji i sposoby analizy danych. Przeznaczona jest dla studentów socjologii, nauk społecznych, nauk politycznych oraz dziennikarstwa. Skorzystają z niego też osoby zajmujące się badaniem rynku, opinii publicznej, marketingiem, analizą informacji i reklamą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.29.V.9 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta jest zestawem podstawowych informacji, pomocnych w prowadzeniu badań pedagogicznych. Po każdym rozdziale zamieszczone zostały przypisy, literatura oraz pytania kontrolne, służące repetycji przyswojonego materiału. W kilku przypadkach przytoczono też teksty źródłowe. Praca kierowana jest przede wszystkim do studentów pedagogiki, natomiast dla uczących sie tego przedmiotu może także stanowić pomoc informacyjną i bibliograficzną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5283 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3512.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6564.V.9 [Czytelnia B], 6563.V.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 3 zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 409, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dlatego też książka ta będzie przydatna dla studentów i pracowników naukowych uczelni różnych typów, słuchaczy kursów doskonalących umiejętności z zakresu badań marketingowych, a także menadżerów firm oraz pracowników agencji reklamowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7258 [Magazyn 2], P.5931 [Magazyn 1], P.2955 [Magazyn 1], P.5929 [Magazyn 1], P.5932 [Magazyn 1], P.5933 [Magazyn 1], P.5930.IX.16.1 [Magazyn 1], P.5934 [Magazyn 1], P.2956 [Magazyn 1] (9 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2954.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7259.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 409, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dlatego też książka ta będzie przydatna dla studentów i pracowników naukowych uczelni różnych typów, słuchaczy kursów doskonalących umiejętności z zakresu badań marketingowych, a także menadżerów firm oraz pracowników agencji reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1023 [Magazyn 2], P.819 [Magazyn 1], P.818 [Magazyn 1], 1851 [Magazyn 2] (4 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Analyzing Social Settings : a Guide to Qualitative Observation and Analysis.
Bibliogr. s. 322-362. Indeks.
Szeroko cytowana, napisana przez wybitnych uczonych amerykańskich książka przedstawia strategie analizy danych jakościowych. Ukazuje proces badawczy jako interakcję społeczną, a także zwraca uwagę na etyczne aspekty badań. Odpowiada na pytanie: jak w sposób systematyczny, rzetelny i wiarygodny prowadzić badania jakościowe? Czytelnik dowiaduje się o ścisłych powiązaniach między teorią, metodologią i empirycznymi badaniami jakościowymi. W książce przedstawiono wszystkie etapy badań terenowych - zbieranie, ogniskowanie i analizowanie danych oraz przedstawianie wyników. Napisana z interakcyjnej perspektywy socjologicznej książka ma charakter interdyscyplinarny. Może służyć jako podstawowy podręcznik do nauczania metod jakościowych w socjologii, antropologii społecznej, etnografii, a także w naukach politycznych. Będzie szczególnie przydatna w badaniu takich zagadnień jak: relacje społeczne i komunikacja społeczna, subkultury i style życia, stosunki edukacyjne, stosunki pracownicze, przestępczość i dewiacja, organizacje społeczne i ruchy społeczne, sfera publiczna, administracja i polityka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8766.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10236.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badanie rynku : jak zrozumieć konsumenta? / redakcja naukowa Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 735 stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, wykresy ; 29 cm.
Druk dwuszpaltowy.
Bibliografie przy rozdziałach.
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować. Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych – zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20249.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20248.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pracownika Socjalnego)
Zadaniem książki jest przygotowanie do samodzielnej i wnikliwej lektury dzieł socjologicznych niezbędnych w dalszej pracy, ponieważ rzetelna wiedza socjologiczna jest niezwykle użytecznym narzędziem w pracy socjalnej. W książce opisane zostały podstawowe pojęcia i problemy, osiągnięcia socjologii, jej wyniki, a także sposoby prowadzenia badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.725 [Magazyn 1], P.724 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1753.VI.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.723.VI.2 [Czytelnia B], P.722.VI.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 195-225. Indeks.
Prezentowana monografia składa się z 4 rozdziałów i podsumowania. W rozdziale pierwszym Autor charakteryzuje zespołową grę sportową, przybliża zagadnienia związane ze współzawodniczeniem i wymogami dotyczącymi mistrzostwa gracza oraz wyjaśnia podstawowe pojęcia dotyczące prakseologicznych modeli gry sportowej i walorów sprawnego działania. Rozdział drugi zawiera przegląd metod analizy i oceny gry stosowanych w piłce nożnej oraz omówienie wyników badań nad sprawnością działania w różnych grach z piłką nożną. Trzecia część publikacji dotyczy metodologii badań własnych. W czwartym zaś rozdziale przedstawiono modele odwzorowujące sprawność działania w grach: w piłkę nożną 11-osobową mężczyzn i kobiet, w piłkę nożną plażową oraz w piłkę nożną halową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22824.XIX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Dynamicznie rozwijający się rynek żywności oraz łatwy dostęp do nowych produktów spożywczych utrudniają precyzyjne oszacowanie podaży energii i poszczególnych skład-ników odżywczych. Znajomość sposobów oznaczeń analitycznych, jak również szacowania wielkości spożycia żywności oraz preferencji i nawyków żywieniowych jest niezbędna do określenia adekwatności spożycia oraz ułatwia komponowanie indywidualnych zaleceń żywieniowych. W tej perspektywie kształcenie specjalistów w zakresie żywienia i suplementacji w spor-cie powinno wiązać się z interdyscyplinarnym podejściem do wiedzy i umiejętności oraz dawać gruntowne podstawy naukowe w zakresie m.in. metodologii badań żywieniowych. Z tą myślą powstał niniejszy skrypt. W opracowanym przewodniku do ćwiczeń uwzględniono 6 obszernych tematycznie za-gadnień, dotyczących m.in. metod badania sposobu żywienia i stanu odżywienia człowieka. Zaproponowane ćwiczenia mają charakter obliczeniowy i empiryczny. Niektóre z nich wymagają posiadania podstawowych informacji z zakresu żywienia człowieka i dietetyki. Mamy nadzieję, że niniejszy skrypt będzie przydatnym narzędziem do utrzymania wyso-kiej jakości kształcenia w zakresie metodologii badań żywieniowych, a studentom przyniesie wiele satysfakcji i ułatwi osiąganie dobrych wyników kształcenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1406.XVIII.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Antropologia organizacji : metodologia badań terenowych / Monika Kostera. - Wyd. 1, 3 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2010. - 217, [2] s. : il. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość)
Antropologia organizacji jest metodologią badań empirycznych, która cieszy się ogromną popularnością w krajach zachodnich, lecz w Polsce nadal jest mało znana. Literatura, jaka dotąd była wykorzystywana do takich badań, jest przede wszystkim obcojęzyczna i trudno dostępna dla polskiego czytelnika. Tymczasem antropologiczne badania organizacji umożliwiają ciekawe i istotne badania terenowe. Książka została napisana z myślą o studentach wydziałów nauk społecznych i humanistycznych oraz badaczach pragnących przeprowadzić własne badania terenowe organizacji na poziomie pracy dyplomowej, magisterskiej lub doktorskiej. Jej celem jest, z jednej strony - zapoznanie polskich czytelników z mało w Polsce znanymi antropologicznymi badaniami organizacji, z drugiej zaś - pomoc w poprawnym przeprowadzeniu takich badań i napisaniu na ich podstawie pracy. Książka powstała na podstawie doświadczeń badawczych autorki oraz badań dotyczących organizacji i literatury - tak pozycji klasycznych, jak i najbardziej aktualnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10406.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie bezpieczeństwem narodowym Polski / Paweł Bogacz. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2023. - 278, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 187-224.
W prezentowanej monografii autor podejmuje zagadnienia zarządzania w dziedzinie bezpieczeństwa narodowego Polski, rozumianego jako proces zapewniania przez władze RP warunków niezbędnych do współpracy między przemysłem obronnym, siłami zbrojnymi, nauką i polityką. Autor odwołuje się do dorobku podejścia systemowego i teorii podejmowania decyzji. Praca stanowi studium przypadku na przykładzie zastosowań metod wielokryterialnych: AHP, ANP, REMBRANDT, DEMATEL. W badaniu wzięło udział 75 przedstawicieli przemysłu obronnego, sił zbrojnych, nauki, polityki i dyplomacji. Dla każdej z grup badanych opracowano hierarchie czynników, subczynników, wariantów oraz przeprowadzono analizę korzyści, szans, kosztów i ryzyka (BOCR) w odniesieniu do zarządzania w dziedzinie bezpieczeństwa narodowego RP. Respondentami byli eksperci i decydenci, z których część pełni (lub pełniła) najbardziej odpowiedzialne funkcje publiczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22168.X.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22167.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Autor opierając się na swoim bogatym doświadczeniu pracownika naukowo-dydaktycznego, pokazał zarządzanie jako dyscyplinę naukową oraz związane z tym problemy i kontrowersje. W książce omówiono m.in. powstanie, rozwój i osiągnięcia nauk o zarządzaniu; przedmiot i zakres tych nauk; problem miejsca nauk o zarządzaniu w klasyfikacji dziedzin i dyscyplin naukowych; twierdzenia, paradygmaty i teorie nauk o zarządzaniu; badania naukowe w zakresie zarządzania; etyke badacza w naukach o zarządzaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12246 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12245.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13369.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Rozprawy / Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej ; nr 12)
Na grzbiecie wyłącznie tytuł serii.
Bibliografia na stronach 96-106.
Niniejsza książka powstała na bazie obronionej w 2019 r. na Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku rozprawy doktorskiej nt. ,,Analiza zachowań żywieniowych a zawartość wybranych mikro- i makroelementów we włosach studentów uczelni we Francji, w Polsce i na Białorusi” napisanej pod promotorstwem prof. Jana Kazimierza Karczewskiego. Celem pracy jest przedstawienie wpływu cech demograficznych oraz zachowań żywieniowych na zawartość wybranych mikro- i makroelementów (sodu, potasu, wapnia, magnezu, siarki i ołowiu) we włosach studentów francuskich (Ośrodek Kształcenia Medycznego w Niort), polskich (Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej) oraz białoruskich (Grodzieński Uniwersytet Państwowy im. Janki Kupały). Przeprowadzone badania mają pokazać, które cechy respondentów wpływają na zawartość minerałów we włosach. Czy występują różnice ze względu na kraj zamieszkania, płeć, wiek, a może ze względu na zachowania żywieniowe, w tym np. spożywanie fast food-ów oraz dań błyskawicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18555.XVIII.12.2 [Magazyn 1], P.18556.XVIII.12.2 [Magazyn 1], P.18554.XVIII.12.2 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21888.XVIII.12.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21887.XVIII.12.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarys psychologii / Maria Węgrzecka. - Wyd. 5. popr. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2010. - 150, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [151].
Publikacja przeznaczona jest dla studentów kierunków ekonomicznych, zamierzających swą karierę zawodową związać z gospodarowaniem i interesami. Udział człowieka - zwłaszcza aktywny, wpływowy - w życiu gospodarczym stwarza wiele specyficznych sytuacji wymagających korzystania z wiedzy psychologicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11337.III.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12514.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Testy kliniczne w fizjoterapii. Badanie narządu ruchu to pozycja dla fizjoterapeutów, która zawiera opis ponad 250 testów klinicznych dla każdej części ciała oraz ponad 300 zdjęć, które pomagają w zrozumieniu wykonywania i interpretacji teksów. Książka dla fizjoterapeutów zawiera zasady teoretyczne, grupy teksów, najważniejsze uwagi oraz przejrzystą wartość kliniczną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22437.XVIII.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 422-439. Indeks.
Praca jest podręcznikiem akademickim przeznaczonym dla studentów nauk o wychowaniu, przede wszystkim pedagogów i psychologów, a także praktyków, nauczycieli różnych przedmiotów, terapeutów oraz pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych. Książkę rozpoczyna szerokie omówienie diagnozy oraz jej praktycznego zastosowania w pedagogice i psychologii. Praca omawia ponadto metody i techniki diagnostyczne, wraz z propozycją narzędzi badawczych takich, jak kwestionariusze, arkusze i dzienniki obserwacji. Całość kończy zaprezentowanie konkretnych wzorów tych narzędzi. Na podkreślenie zasługuje również fakt szczegółowych ilustracji graficznych prezentowanych treści.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.11400.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12601.V.9 [Czytelnia B], 12600.V.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-228.
Książka składa się z siedmiu rozdziałów podejmujących najważniejsze zagadnienia związane z przygotowaniem i realizacją jakościowych badań marketingowych. Pierwsze dwa mają charakter wprowadzający i dotyczą istoty badań, różnic z badaniami ilościowymi, etyki badań i przebiegu procesu badawczego. W następnych rozdziałach zaprezentowano "tradycyjne" metody badań jakościowych - wywiad grupowy i wywiad indywidualny, metodę najbardziej "klasyczną" - obserwację, techniki projekcyjne oraz "nowoczesną" metodę opartą na badaniach biometrycznych - eye tracking.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13539 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13538.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14140.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 269-272.
Opracowanie dotyczy problemów gromadzenia materiału empirycznego i jego analizy ilościowej i jakościowej w naukach społecznych, w tym badaniach pedagogicznych. Książka zawiera podstawowe definicje i rodzaje prac dyplomowych, przedstawia charakterystykę metod i technik badań pedagogicznych. Pokazuje nie tylko, jak gromadzić rzetelny, wiarygodny materiał empiryczny, ale także co z nim zrobić, jak go interpretować i w jakim kierunku prowadzić wnioskowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15114.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Socjologiczna)
Indeks.
To klasyczna praca omawiająca całościowo problemy metodologii badań społecznych. Stanowi podsumowanie wieloletnich badań i przemyśleń jednego z największych polskich specjalistów w tej dziedzinie, którego dorobek naukowy inspiruje kolejne pokolenia badaczy i teoretyków nauk społecznych. Z czasem książka uzyskała charakter pracy klasycznej w polskiej socjologii. To obowiązkowa pozycja w biblioteczce każdego socjologa, adresowana także do przedstawicieli innych nauk społecznych, jak psychologia czy psychologia społeczna, pedagogika, nauki polityczne czy ekonomiczne, a nawet do bardziej empirycznie zorientowanych adeptów nauk prawnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4792.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5161.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej