Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(14)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(14)
tylko na miejscu
(10)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(7)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(9)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(10)
Autor
Strelau Jan
(3)
Sztumski Janusz (1930- )
(3)
Anderson Leon
(1)
Bauman Teresa
(1)
Camarda Sylwia
(1)
Grzanka Antoni (1955- )
(1)
Hałas Elżbieta (1954- )
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kordasiewicz Anna
(1)
Kładna Aleksandra (1956- )
(1)
Lofland John (1936- )
(1)
Lofland Lyn H
(1)
Montessori Maria (1870-1952)
(1)
Olejnik Iwona
(1)
Pilch Tadeusz (1939- )
(1)
Radomski Dariusz
(1)
Snow David A
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Urbańska Sylwia
(1)
Łobocki Mieczysław (1929- )
(1)
Żuchowski Marcin (tłumacz)
(1)
Żychlińska Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Psycholodzy
(1)
Temat
SOCJOLOGIA
(3)
PSYCHOLOGIA
(2)
Badania naukowe
(1)
Edukacja alternatywna
(1)
MARKETING
(1)
MEDYCYNA
(1)
MODELE
(1)
Metoda Montessori
(1)
Metodologia
(1)
Metody badawcze
(1)
NAUKI SPOŁECZNE
(1)
Nauczanie
(1)
Nauki społeczne
(1)
OPATRUNKI
(1)
PEDAGOGIKA
(1)
PIELĘGNIARSTWO
(1)
Pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia dziecka
(1)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(1)
RYNEK
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
Opracowanie
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Psychologia
(2)
Nauka i badania
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
obserwacja
(11)
wywiad
(10)
metody badań
(9)
eksperyment
(5)
metodologia
(5)
badania terenowe
(4)
behawioryzm
(4)
Wundt Wilhelm
(3)
badania ankietowe
(3)
badania jakościowe
(3)
badania reprezentacyjne
(3)
badania sondażowe
(3)
badania społeczne
(3)
człowiek
(3)
diagnoza psychologiczna
(3)
dorastanie
(3)
dorosłość
(3)
dzieciństwo
(3)
etyka
(3)
funkcjonalizm
(3)
genetyka zachowania
(3)
hipoteza
(3)
historia
(3)
kwestionariusz osobowości
(3)
metoda monograficzna
(3)
model eksperymentalny
(3)
model korelacyjny
(3)
modele badawcze
(3)
neobehawioryzm
(3)
poznanie naukowe
(3)
problem badawczy
(3)
psychoanaliza
(3)
psychofizjologia
(3)
psycholodzy
(3)
psychologia
(3)
psychologia ewolucyjna
(3)
psychologia fizjologiczna
(3)
psychologia humanistyczna
(3)
psychologia polska
(3)
psychologia rozwojowa
(3)
psychologiczne koncepcje człowieka
(3)
rozmowa psychologiczna
(3)
rozwój
(3)
rozwój prenatalny
(3)
socjometria
(3)
sondaż
(3)
starzenie się
(3)
symulacja komputerowa
(3)
test inteligencji
(3)
test projekcyjny
(3)
testy psychologiczne
(3)
ankieta
(2)
badania naukowe
(2)
badania pedagogiczne
(2)
narzędzia badawcze
(2)
nauki społeczne
(2)
obserwacja uczestnicząca
(2)
proces badawczy
(2)
techniki badań
(2)
analiza dokumentów
(1)
analiza dokumentów zastanych
(1)
analiza dyskursu
(1)
analiza ilościowa
(1)
analiza jakościowa
(1)
astma
(1)
badania biograficzne
(1)
badania etnograficzne
(1)
badania fokusowe
(1)
badania marketingowe
(1)
badanie pielęgniarskie
(1)
bandażowanie
(1)
cukrzyca
(1)
edukacja
(1)
embriologia
(1)
etnografia wirtualna
(1)
eye tracking
(1)
hospitalizacja domowa
(1)
krwotok
(1)
materiał badawczy
(1)
medycyna
(1)
metoda Montessori
(1)
metoda biograficzna
(1)
metoda socjometryczna
(1)
metoda szacowania
(1)
metody relacyjne
(1)
metody statystyczne
(1)
obserwacja pielęgniarska
(1)
odleżyny
(1)
odmrożenia
(1)
omdlenie
(1)
oparzenia
(1)
opatrunek
(1)
opieka domowa
(1)
opieka pielęgniarska
(1)
organizacja
(1)
padaczka
(1)
pedagogika
(1)
pielęgniarstwo
(1)
pierwsza pomoc
(1)
pomiar
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 100.
Przedstawiony w skrypcie materiał ma na celu przybliżyć Czytelnikom metodologię poznania naukowego stosowaną w medycynie. Elementem łączącym wszystkie rozdziały skryptu jest pojęcie modelu, który jest podstawowym narzędziem naukowego opisu rzeczywistości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14886.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15699.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Association Montessori Internationale.
Ponad 100 lat temu Maria Montessori stworzyła system edukacji, który rzucił zupełnie nowe światło na pedagogikę, akcentując pracę "dla dziecka" i odkrywając jego naturalny, kierowany wewnętrznymi siłami rozwój. W myśl tej metody dla prawidłowych postępów dziecka należy stworzyć mu przestrzeń pozwalającą na spontaniczność i twórczość oraz umożliwić wszechstronny rozwój psychofizyczny, kulturalny i społeczny. Koncepcja Marii Montessori przyczyniła się do zmiany tego, w jaki sposób pojmujemy dzieciństwo, jaką rolę w społeczeństwie przypisujemy dzieciom i jaką odpowiedzialność za ich kształtowanie - dorosłym. Edukacja dla nowego świata to trzynaście krótkich tekstów, w których Maria Montessori przybliża najważniejsze idee dotyczące rozwoju i edukacji dzieci, leżące u podstaw pedagogiki Montessori. Celem niniejszej książki jest objaśnienie i obrona wielkich mocy dziecka, a także pomoc nauczycielom, by zyskali nową perspektywę, która zmieni ich pracę z harówki w radość, z tłumienia - we współpracę z naturą. (...) mamy przed oczami w osobach dzieci istoty psychiczne, grupę społeczną wielkich rozmiarów, prawdziwą światową potęgę (...). Jeśli mają nadejść zbawienie i pomoc, to od dziecka, gdyż ono jest twórcą człowieka, a więc również twórcą społeczeństwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22313.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22312.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Metody i techniki badań pedagogicznych / Mieczysław Łobocki. - Wydanie XI. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2011. - 329, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Niniejsza książka jest próbą przedstawienia najczęściej stosowanych metod i technik w badaniach pedagogicznych. Każda z metod poddana jest bardziej lub mniej szczegółowej charakterystyce łącznie z przypisywaną jej wartością poznawczą, w tym z zarówno przysługującymi jej zaletami jak i niedomaganiami pod względem merytorycznym. Szeroko omawia warunki, od spełnienia których uzależnia się poprawne zastosowanie poszczególnych metod i technik badawczych. Publikacja jest adresowana szczególnie do studentów studiów pedagogiki i młodszych pracowników naukowo-dydaktycznych, podejmujących prace badawcze dotyczące szeroko rozumianej problematyki pedagogicznej. Może być przydatna także w pisaniu prac dyplomowych i magisterskich, rozpraw doktorskich i habilitacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.81.V.9 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp do metod i technik badań społecznych / Janusz Sztumski. - Wydanie ósme zmienione i uzupełnione. - Katowice : Śląsk, 2020. - 335 stron : wykresy ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 331-335.
W ciągu ośmiu lat licząc od 2010 roku w którym ukazało się VII wydanie Wstępu do metod i technik zostało ono wyczerpane. Biorąc pod uwagę dotychczasowe zainteresowanie tą książką, jej Wydawca zwrócił się do mnie z propozycją kolejnego wydania. Propozycję tą przyjąłem z zadowoleniem. Bowiem cóż może być dla autora źródłem większej satysfakcji niż to, że jego książka znajduje czytelników, pomimo istniejącej konkurencji na rynku wydawniczym. Jednak fakt ten zobowiązuje również autora do ciągłej dbałości o to, aby każde kolejne wydanie było lepsze od poprzedniego. Staram się zatem przestrzegać przyjętej zasady: że nic nie jest tak dobre, aby nie mogło być lepsze. Przygotowując kolejne wydanie dążyłem do usunięcia rozmaitych potknięć merytorycznych i stylistycznych, które dostrzegłem w poprzednim wydaniu. Natomiast uwzględniając uwagi Czytelników omówiłem szerzej te fragmenty książki, które były dotąd zbyt skrótowo napisane. Ukazując problemy metodologiczne badań społecznych uwzględniłem także nowszą literaturę przedmiotu, zarówno polsko- jak i obcojęzyczną, czyli opublikowaną po 2010 roku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20071.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20070.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metodologia)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Tom 2 podręcznika przybliża metody i narzędzia niezbędne w rakcie prowadzenia wywiadów indywidualnych, grup fokusowych, badań etnograficznych (również za pośrednictwem Internetu) czy analizy dyskursu i dokumentów. Oba tomy składają się na kompletny obraz możliwych strategii badawczych, jakie można wykorzystać do analizy świata społecznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.12833.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13943.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp do metod i technik badań społecznych / Janusz Sztumski. - Wyd. 7 zm. i uzup. - Katowice : "Śląsk" Wydawnictwo Naukowe, 2010. - 303 s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 300-303.
W publikacji omówiono zagadnienia: metodologiczne problemy badań społecznych, eksperyment, badania terenowe, badania całościowe i reprezentacyjne, obserwacja, wywiad, badania ankietowe, socjometria, badania sondażowe, opracowanie zebranych materiałów badawczych, wyjaśnianie zjawisk społecznych, metodologiczne aspekty zaufania i podejrzliwości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.11251.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12341.V.9 [Czytelnia B], 12340.V.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. 4 okł. błędny ISBN.
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
"Podręcznik (...) nie zawiera pełnej i wyczerpującej wiedzy o sztuce badań naukowych. Jest formą propedeutyki, którą mozna uzupełniać i pogłębiać przez studia specjalistycznych publikacji oraz praktykę badawczą. Praca nie nadaje się do systematycznego czytania. Powinno się raczej wyszukiwać i czytać fgragmenty doraźnie potrzebne dla konkretnej sytuacji. Kluczową zasadą porządku poznania w naukach humanistycznych jest organizacja i fazy postępowania badawczego. To właśnie owe kroki poznania dyktować powinny kolejność czytania treści i zaleceń metodycznych podręcznika." (fragment Słowa wstępnego)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1291 [Magazyn 1], P.4421 [Magazyn 1], P.6131 [Magazyn 1], P.2063 [Magazyn 1], P.6134 [Magazyn 1], P.4420 [Magazyn 1], P.6136 [Magazyn 1], P.6133 [Magazyn 1], P.12373 [Magazyn 1], P.6138 [Magazyn 1], P.6135 [Magazyn 1], P.6137 [Magazyn 1], P.4419 [Magazyn 1], P.6132 [Magazyn 1] (14 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2062.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7344.V.9 [Czytelnia B], 7345.V.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp do metod i technik badań społecznych / Janusz Sztumski. - Wyd. 6 zm. i uzup. - Katowice : "Śląsk" Wydawnictwo Naukowe, 2005. - 272, [1] s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 271-[273].
Przygotowując kolejne wydanie autor dążył do usunięcia rozmaitych potknięć merytorycznych i stylistycznych, które występowały w poprzednim wydaniu. Natomiast uwzględniając uwagi Czytelników omówiono szerzej te fragmenty książki, które były dotąd zbyt skrótowo napisane. Ukazując problemy metodologiczne badań społecznych uwzględniono także nowszą literaturę przedmiotu, zarówno polską- jak i obcojęzyczną, czyli opublikowaną po 2010 roku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4376 [Magazyn 1], 7159 [Magazyn 2], 4844 [Magazyn 2] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. - Indeksy.
Podręcznik akademicki obejmuje niemal cały obszar wiedzy niezbędny do psychologicznego wykształcenia uniwersyteckiego, niezależnie od wybranej ścieżki kształcenia czy specjalizacji. Adresowany do studentów psychologii i nauczycieli akademickich oraz do psychologów-praktyków. Autorami liczącej sobie blisko 2500 stron publikacji są wybitni specjaliści z dziedziny psychologii. Podręcznik składa się z trzech samodzielnych tomów: T. 1 - Podstawy psychologii. Układ i kolejność poszczególnych działów podręcznika wynika z logiki kształcenia psychologicznego i z tradycji pisania podręczników akademickich. Każdy rozdział kończy się krótkim podsumowaniem, sygnalizującym główne zawarte w nim myśli i stwierdzenia. Po każdym rozdziale zamieszczono również pytania sprawdzające oraz zalecaną literaturę. Przy pojęciach kluczowych lub specjalistycznych zamieszczono ich angielskojęzyczne odpowiedniki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 29.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. - Indeksy.
Podręcznik akademicki obejmuje niemal cały obszar wiedzy niezbędny do psychologicznego wykształcenia uniwersyteckiego, niezależnie od wybranej ścieżki kształcenia czy specjalizacji. Adresowany do studentów psychologii i nauczycieli akademickich oraz do psychologów-praktyków. Autorami liczącej sobie blisko 2500 stron publikacji są wybitni specjaliści z dziedziny psychologii. Podręcznik składa się z trzech samodzielnych tomów: T. 1 - Podstawy psychologii. Układ i kolejność poszczególnych działów podręcznika wynika z logiki kształcenia psychologicznego i z tradycji pisania podręczników akademickich. Każdy rozdział kończy się krótkim podsumowaniem, sygnalizującym główne zawarte w nim myśli i stwierdzenia. Po każdym rozdziale zamieszczono również pytania sprawdzające oraz zalecaną literaturę. Przy pojęciach kluczowych lub specjalistycznych zamieszczono ich angielskojęzyczne odpowiedniki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.445 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. - Indeksy.
Podręcznik akademicki obejmuje niemal cały obszar wiedzy niezbędny do psychologicznego wykształcenia uniwersyteckiego, niezależnie od wybranej ścieżki kształcenia czy specjalizacji. Adresowany do studentów psychologii i nauczycieli akademickich oraz do psychologów-praktyków. Autorami liczącej sobie blisko 2500 stron publikacji są wybitni specjaliści z dziedziny psychologii. Podręcznik składa się z trzech samodzielnych tomów: T. 1 - Podstawy psychologii. Układ i kolejność poszczególnych działów podręcznika wynika z logiki kształcenia psychologicznego i z tradycji pisania podręczników akademickich. Każdy rozdział kończy się krótkim podsumowaniem, sygnalizującym główne zawarte w nim myśli i stwierdzenia. Po każdym rozdziale zamieszczono również pytania sprawdzające oraz zalecaną literaturę. Przy pojęciach kluczowych lub specjalistycznych zamieszczono ich angielskojęzyczne odpowiedniki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3758 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-228.
Książka składa się z siedmiu rozdziałów podejmujących najważniejsze zagadnienia związane z przygotowaniem i realizacją jakościowych badań marketingowych. Pierwsze dwa mają charakter wprowadzający i dotyczą istoty badań, różnic z badaniami ilościowymi, etyki badań i przebiegu procesu badawczego. W następnych rozdziałach zaprezentowano "tradycyjne" metody badań jakościowych - wywiad grupowy i wywiad indywidualny, metodę najbardziej "klasyczną" - obserwację, techniki projekcyjne oraz "nowoczesną" metodę opartą na badaniach biometrycznych - eye tracking.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13539 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13538.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14140.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 188-190 i przy rozdz.
Podręcznik jest pracą zbiorową. Autorzy szczegółowo opisują czynności, które winien wykonać personel niosący pomoc, a także postępowanie reanimacyjne i resuscytacyjne u dorosłych i dzieci. Opracowanie zawiera szczegółową i aktualną wiedzę z zakresu pierwszej pomocy medycznej, jaką powinien posiadać student medycyny. Wiadomości te są przydatne także pielęgniarkom, ratownikom, sanitariuszom oraz młodym lekarzom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9339 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9338.XVIII.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11021.XVIII.2 [Czytelnia B], 11020.XVIII.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Analyzing Social Settings : a Guide to Qualitative Observation and Analysis.
Bibliogr. s. 322-362. Indeks.
Szeroko cytowana, napisana przez wybitnych uczonych amerykańskich książka przedstawia strategie analizy danych jakościowych. Ukazuje proces badawczy jako interakcję społeczną, a także zwraca uwagę na etyczne aspekty badań. Odpowiada na pytanie: jak w sposób systematyczny, rzetelny i wiarygodny prowadzić badania jakościowe? Czytelnik dowiaduje się o ścisłych powiązaniach między teorią, metodologią i empirycznymi badaniami jakościowymi. W książce przedstawiono wszystkie etapy badań terenowych - zbieranie, ogniskowanie i analizowanie danych oraz przedstawianie wyników. Napisana z interakcyjnej perspektywy socjologicznej książka ma charakter interdyscyplinarny. Może służyć jako podstawowy podręcznik do nauczania metod jakościowych w socjologii, antropologii społecznej, etnografii, a także w naukach politycznych. Będzie szczególnie przydatna w badaniu takich zagadnień jak: relacje społeczne i komunikacja społeczna, subkultury i style życia, stosunki edukacyjne, stosunki pracownicze, przestępczość i dewiacja, organizacje społeczne i ruchy społeczne, sfera publiczna, administracja i polityka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8766.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10236.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej