Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(5)
Autor
Bauman Teresa
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Guziuk-Tkacz Marta
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Lewicki Czesław
(1)
Pilch Tadeusz (1939- )
(1)
Siwiński Wiesław (1934- )
(1)
Sztumski Janusz (1930- )
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
PEDAGOGIKA
(2)
DIAGNOZA PEDAGOGICZNA
(1)
DYSERTACJE NAUKOWE
(1)
MARKETING
(1)
PORADNIKI
(1)
PRACE DYPLOMOWE
(1)
SOCJOLOGIA
(1)
TURYSTYKA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
techniki badań
(6)
metody badań
(5)
analiza ilościowa
(2)
analiza jakościowa
(2)
ankieta
(2)
badania naukowe
(2)
badania pedagogiczne
(2)
badania społeczne
(2)
eksperyment
(2)
hipoteza
(2)
metodologia
(2)
narzędzia badawcze
(2)
obserwacja
(2)
praca dyplomowa
(2)
problem badawczy
(2)
sondaż
(2)
wywiad
(2)
analiza danych
(1)
badania ankietowe
(1)
badania diagnostyczne
(1)
badania jakościowe
(1)
badania marketingowe
(1)
badania reprezentacyjne
(1)
badania sondażowe
(1)
badania terenowe
(1)
diagnoza pedagogiczna
(1)
diagnoza psychologiczna
(1)
diagnoza psychopedagogiczna
(1)
kwestionariusz
(1)
materiał badawczy
(1)
metoda monograficzna
(1)
metody statystyczne
(1)
nauka
(1)
organizacja
(1)
pedagogika
(1)
pomiar
(1)
praca doktorska
(1)
praca magisterska
(1)
proces badawczy
(1)
socjometria
(1)
techniki socjometryczne
(1)
testy pedagogiczne
(1)
turystyka
(1)
zjawiska społeczne
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr.
Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy, opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce, podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie. Książka Badaniu marketingowe w praktyce: przekazuje podstawową wiedzę o roli systemu informacji w procesie zarządzania marketingowego, ukazuje znaczenie badań marketingowych przy podejmowaniu decyzji rynkowych, przedstawia procedurę tych badań, źródła informacji, sposoby pomiaru, dobór próby, metody i techniki badawcze, radzi, jak dokonać wyboru właściwej agencji badań marketingowych, i podaje zasady współpracy z tą agencją, wskazuje, jak analizować, interpretować i prezentować wyniki badań, podaje przykłady rozwiązywania problemów zawartych w studiach przypadków (tzw. cases).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2055 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3260.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2054.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 422-439. Indeks.
Praca jest podręcznikiem akademickim przeznaczonym dla studentów nauk o wychowaniu, przede wszystkim pedagogów i psychologów, a także praktyków, nauczycieli różnych przedmiotów, terapeutów oraz pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych. Książkę rozpoczyna szerokie omówienie diagnozy oraz jej praktycznego zastosowania w pedagogice i psychologii. Praca omawia ponadto metody i techniki diagnostyczne, wraz z propozycją narzędzi badawczych takich, jak kwestionariusze, arkusze i dzienniki obserwacji. Całość kończy zaprezentowanie konkretnych wzorów tych narzędzi. Na podkreślenie zasługuje również fakt szczegółowych ilustracji graficznych prezentowanych treści.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.11400.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12601.V.9 [Czytelnia B], 12600.V.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 269-272.
Opracowanie dotyczy problemów gromadzenia materiału empirycznego i jego analizy ilościowej i jakościowej w naukach społecznych, w tym badaniach pedagogicznych. Książka zawiera podstawowe definicje i rodzaje prac dyplomowych, przedstawia charakterystykę metod i technik badań pedagogicznych. Pokazuje nie tylko, jak gromadzić rzetelny, wiarygodny materiał empiryczny, ale także co z nim zrobić, jak go interpretować i w jakim kierunku prowadzić wnioskowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15114.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znajomość metodologii badań naukowych oraz przynajmniej niektórych metod i technik badań, jakimi się ona posługuje, jest w tych naukach szczególnie potrzebna. Zrozumienie tego, czym jest nauka, wiedza i twórczość naukowa, powinno być upowszechniane, gdyż w przeciwnym razie w dalszym ciągu pod szyldem nauki często będą wykonywane takie prace, które przynosić będą szkodę nie tylko nauce, hamując jej rozwój i zmniejszając społeczne zaufanie do niej, lecz także społeczeństwu, wprowadzając je w błąd i narażając na poważne straty. Wśród studentów wyższych uczelni musi się kształtować umiejętność odróżniania prac naukowych od pseudonaukowych. Do zrozumienia nauki i jej roli we współczesnym świecie konieczna jest znajomość m.in. zagadnień z metodologii poświęconych: aparaturze pojęciowej i tokowi postępowania badawczego; problemowi naukowemu i hipotezie; schematowi sytuacji badawczych i doborowi zmiennych i wskaźników; metodzie i technikom badań; wartości wyników badań; opracowaniu wyników oraz opisowi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5380 [Magazyn 1], P.6030 [Magazyn 1], P.6029 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6028.V.9 [Wypożyczalnia B], P.6027.V.9 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6676.V.9 [Czytelnia B], 6677.V.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. 4 okł. błędny ISBN.
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
"Podręcznik (...) nie zawiera pełnej i wyczerpującej wiedzy o sztuce badań naukowych. Jest formą propedeutyki, którą mozna uzupełniać i pogłębiać przez studia specjalistycznych publikacji oraz praktykę badawczą. Praca nie nadaje się do systematycznego czytania. Powinno się raczej wyszukiwać i czytać fgragmenty doraźnie potrzebne dla konkretnej sytuacji. Kluczową zasadą porządku poznania w naukach humanistycznych jest organizacja i fazy postępowania badawczego. To właśnie owe kroki poznania dyktować powinny kolejność czytania treści i zaleceń metodycznych podręcznika." (fragment Słowa wstępnego)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1291 [Magazyn 1], P.4421 [Magazyn 1], P.6131 [Magazyn 1], P.2063 [Magazyn 1], P.6134 [Magazyn 1], P.4420 [Magazyn 1], P.6136 [Magazyn 1], P.6133 [Magazyn 1], P.12373 [Magazyn 1], P.6138 [Magazyn 1], P.6135 [Magazyn 1], P.6137 [Magazyn 1], P.4419 [Magazyn 1], P.6132 [Magazyn 1] (14 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2062.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7344.V.9 [Czytelnia B], 7345.V.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp do metod i technik badań społecznych / Janusz Sztumski. - Wyd. 6 zm. i uzup. - Katowice : "Śląsk" Wydawnictwo Naukowe, 2005. - 272, [1] s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 271-[273].
Przygotowując kolejne wydanie autor dążył do usunięcia rozmaitych potknięć merytorycznych i stylistycznych, które występowały w poprzednim wydaniu. Natomiast uwzględniając uwagi Czytelników omówiono szerzej te fragmenty książki, które były dotąd zbyt skrótowo napisane. Ukazując problemy metodologiczne badań społecznych uwzględniono także nowszą literaturę przedmiotu, zarówno polską- jak i obcojęzyczną, czyli opublikowaną po 2010 roku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4376 [Magazyn 1], 7159 [Magazyn 2], 4844 [Magazyn 2] (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej