18336
Book
In basket
Analiza rynku / pod red. Henryk Mruk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 278, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Klasyczny podręcznik, w którym Autorzy przedstawiają metody analizy zjawisk rynkowych w nawiązaniu do orientacji marketingowej przedsiębiorstwa oraz podają przykłady ich wykorzystania w praktyce. Omawiają również zastosowanie metod analizy rynku do prognozowania zjawisk rynkowych.
Media files:
Availability:
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2705 [Magazyn 2] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.1495 IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2704 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again