Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(5)
Autor
Ball Phil (1957- )
(1)
Clegg John (1946- )
(1)
Coyle Do (1952-)
(1)
Frigols María Jesús
(1)
Hood Philip (1951-)
(1)
Kelly Keith
(1)
Llinares Ana (1968- )
(1)
Marsh David (1956- )
(1)
Marsh David (1956-)
(1)
McLoughlin Amanda
(1)
Mehisto Peeter
(1)
Morton Tom (1958- )
(1)
Whittaker Rachel (1946- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Wielka Brytania
(3)
Anglia
(1)
Niemcy
(1)
Język
angielski
(5)
Temat
Nauczanie języków obcych
(3)
Dwujęzyczność
(2)
Język angielski
(2)
Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
(2)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
JĘZYKI
(1)
Języki
(1)
Nauczanie
(1)
Sztuka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Słowo kluczowe
CLIL
(5)
teaching
(3)
Content and Language Integrated Learning
(1)
ELT
(1)
English language
(1)
bilingualism
(1)
language
(1)
language teaching
(1)
learning
(1)
multilingualism
(1)
second language
(1)
study and teaching
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Putting CLIL into practice / Phil Ball, Keith Kelly, John Clegg. - Oxford : Oxford University Press, 2015. - XIII, [3], 320 stron : ilustracje ; 26 cm.
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
Bibliografia strony 308-316. Indeks.
Putting CLIL into Practice offers a new methodological framework for the CLIL classroom, focusing on how to guide input and support output. Full of real-life examples and practical guidelines, the book provides support to both novice and experienced CLIL teachers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18521.XXIV.14.12 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
CLIL (Content and Language Integrated Learning) has emerged since the millennium as a major trend in education. Written by Do Coyle, Philip Hood and David Marsh and drawing on their experience of CLIL in secondary schools, primary schools and English language schools across Europe, this book gives a comprehensive overview of CLIL. It summarises the theory which underpins the teaching of a content subject through another language and discusses its practical application, outlining the key directions for the development of research and practice. This book acknowledges the uncertainty many teachers feel about CLIL, because of the requirement for both language and subject knowledge, while providing theoretical and practical routes towards successful practice for all.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17122.XXIV.14.12 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16630.XXIV.14.12 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
The Roles of Language in CLIL provides a theoretically-based approach to the integration of language and content in primary and secondary contexts addressed to a range of stakeholders in Content and Language Integrated Learning. Adopting the framework of systemic functional linguistics, this book raises practitioners' awareness of how language functions in CLIL. Drawing on their wide experience as CLIL educators and researchers, the authors explore data collected in real CLIL classrooms from two interrelated perspectives: the CLIL classroom as an interactional context for developing language and content, and the genres and registers through which the meanings of the different academic subjects are enacted. From the analysis of this corpus of data, the authors provide a rich description of how CLIL students' language works and may be expected to develop.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14562.XXIV.14.12 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ELT Teacher 2 Writer)
This book provides: dozens of illustrative examples from published CLIL materials. guidance on liaising with other departments. reflective tasks and suggested answers. a checklist to evaluate the CLIL materials that you’ll create. This book forms part of the ELT Teacher 2 Writer training course. The course is designed to help you write better ELT materials, either for publication, or simply to improve the quality of your self-produced classroom materials.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20496.XXIV.14.12 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Macmillan Books for Teachers)
Index.
Uncovering CLIL is a practical and informative handbook which will be of use to teachers of all levels of experience. It examines language and content teaching, and reveals how the two can go hand in hand, giving examples of how to use CLIL at primary, secondary and vocational levels. Packed with practical ideas and suggestions, it is the essential companion for CLIL teachers. This book acts as an ideal guide for teachers getting started in CLIL, and existing practitioners in search of new ideas. The book presents a broad overview of CLIL essentials for teachers at both primary and secondary levels and contains a wide range of practical ideas and activities that work in the CLIL classrom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17977.XXIV.14.12 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej