Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Pliki i bazy danych
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(6)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(5)
Autor
Pasek Joanna
(3)
Waśko Zbigniew
(2)
Dobrzański Jarosław
(1)
Jabłoński Paweł
(1)
Jońca Rafał
(1)
Keefe Matthew
(1)
Mullen Tony (1971- )
(1)
Murdock Kelly L
(1)
Schmidt Łukasz
(1)
Vogeleer David
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
3D Studio
(4)
FLASH (program komuterowy)
(3)
PROGRAMY GRAFICZNE
(3)
ANIMACJA KOMPUTEROWA
(2)
Animacja komputerowa
(1)
BLENDER (informat.)
(1)
GRAFIKA TRÓJWYMIAROWA
(1)
PHP
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
STRONY WWW
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(4)
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Słowo kluczowe
animacja komputerowa
(8)
grafika 3D
(5)
3ds max
(4)
program graficzny
(4)
3D Studio
(2)
Flash
(2)
PHP
(2)
Access
(1)
ActionScript
(1)
Blender
(1)
Flash CS5
(1)
MySQL
(1)
XML
(1)
baza danych
(1)
grafika komputerowa
(1)
programowanie
(1)
sieć komputerowa
(1)
strona WWW
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional / tł. Łukasz Schmidt. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2011. - 391 s. : il. kolor. ; 23 cm.
(Oficjalny Podręcznik)
Indeks.
,,Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Oficjalny podręcznik" to kolejna książka w bestsellerowej serii podręczników z ćwiczeniami na temat oprogramowania firmy Adobe. Starannie wybrany zespół specjalistów z grupy Adobe Creative Team zapozna Cię z nowościami wersji CS5 oraz wszystkimi elementami niezbędnymi do swobodnej pracy z wykorzystaniem technologii Flash. Każda kolejna strona, każda lekcja to ogromna dawka wiedzy, podana w przystępny sposób. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć symbole, dodawać animację oraz wykorzystywać przekształcenia i kinematykę odwrotną. Ponadto będziesz mieć okazję opanować język ActionScript. Właśnie dzięki niemu Twoje strony mogą zyskać na atrakcyjności, interaktywności, a Ty sam możesz zrealizować wszystko, co tylko sobie zamarzysz. Wśród poruszanych tematów znajdziesz również te poświęcone pracy z materiałem audio i wideo, publikacji efektów pracy w sieci, osadzaniu czcionek oraz tworzeniu i edytowaniu symboli. Książka stanowi idealny podręcznik dla osób chcących rozpocząć przygodę z Adobe Flash. Natomiast osoby zaznajomione z technologią Flash oraz narzędziem Adobe Flash zainteresuje metodologia pracy specjalistów z firmy Adobe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12029.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
3ds max 7 : ćwiczenia praktyczne / Joanna Pasek. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2005. - 122 strony : rysunki ; 24 cm.
Autor
Forma i typ
Temat
Gatunek
Książka, która wprowadzi Czytelnika w świat grafiki i animacji 3D, wykonując kolejne ćwiczenia, przy użyciu różnych narzędzi i metod modelowania. Publikacja zwiera różne sposoby tworzenia animacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4507 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Blender : mistrzowskie animacje 3D / Tony Mullen ; [tł. Zbigniew Waśko]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2010. - 466, [6] s., [24] s. tabl. : il. kolor. ; 23 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Blender to narzędzie do wizualizacji obiektów architektonicznych czy symulowania zjawisk fizycznych, oderujący wiele narzędzi do tworzenia animacji. Książka zawiera szczegółowe opisy nietypowych funkcji Blendera oraz informacje na temat metod efektywnej pracy z programem, m.in.: zaawansowane techniki modelowania, teksturowania, pisania skryptów i generowania efektów specjalnych za pomocą mistrzowskich narzędzi Blendera. Czytelnik dowie się między innymi, jak profesjonalnie przygotować sceny do silnika gier i jak w tym środowisku używać Pythona, pozna tajniki rzeźbienia, komponowania i edycji wideo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13011 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13010.XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ćwiczenia Praktyczne)
Książka pozwala na poznanie interfejsu programu 2ds Max 2012 i wykorzystania podstawowych narzędzi programu. Zostały w niej omówione między innymi następujące zagadnienia: moelowanie postaci, budowanie sceny, skóra i szkielet, czyli jak przygotować postać do animacji, animacja.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12998 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12997.XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblia. Wiedza obiecana)
Indeks.
Książka stanowi kompletne źródło informacji na temat technologii Flash i PHP. Prezentuje podstawy tej technologii, a także sposoby używania bazy danych MySQL oraz weryfikacji połączenia Flash-PHP. Zawiera informacje o: obsłudze danych w różnych formatach, tworzeniu formularzy, wykorzystywaniu ciasteczek i stosowaniu dodatkowych bibliotek. Ponadto zawiera wiedzę na temat korzystania z gniazd, gwarancji bezpieczeństwa aplikacji oraz tworzenia rozbudowanych serwisów www.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13933.XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14841.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
3ds Max 2010 : biblia / Kelly L. Murdock ; [tłumaczenie: Zbigniew Waśko]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2010. - 1494 stron : ilustracje ; 24 cm + dysk optyczny (DVD-ROM).
(Biblia)
Do każdego egz. dołączona jest płyta DVD o takiej samej sygnaturze jak książka. Płyta DVD zawiera pliki niezbędne do wykonania opisywanych w książce ćwiczeń, bibliotekę modeli 3D, wersję próbną programu 3ds Max 2010.
3ds Max to w środowisku grafików 3D program legenda. Autorka przedstawia wszystkie funkcje programu, począwszy od tych najprostszych, a skończywszy na najbardziej zaawansowanych. W trakcie lektury Czytelnik dowie się, w jaki sposób skonfigurować swoje środowisko pracy, wykorzystywać podstawowe obiekty, przekształcać je, obracać i skalować. Na kolejnych stronach poruszana jest kwestia kamer, oświetlenia oraz wykorzystywania różnych rodzajów materiałów. Ta fundamentalna wiedza pozwoli na samodzielne tworzenie własnych animacji 3D. Książka wprowadzwa również w zagadnienia związane z renderingiem oraz językiem MAXScript.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12995 [Magazyn 1], P.12996 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11480.XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12716.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
3ds max 2010 : animacja 3D od podstaw : szkoła efektu / Joanna Pasek. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2010. - 559 stron : ilustracje kolorowe ; 25 cm + 1 dysk optyczny (DVD-ROM).
Do każdego egz. dołączona jest płyta DVD o takiej samej sygnaturze jak książka. Płyta DVD zawiera wszystkie sceny, mapy i wersję demontracyjną 3ds max 2010.
Poznaj słynnego 3ds Maksa. Twoje nowe narzędzie kreowania i animowania trójwymiarowego świata. To właśnie w tym programie powstało wiele znanych Ci animacji i filmów, a także realistycznych graficznie gier oraz zachwycających wizualizacji architektonicznych. Aby stworzyć swoją pierwszą animację, koniecznie zapoznaj się z możliwościami programu 3ds Max 2010, opisanymi w tej książce. Kartka po kartce, klatka po klatce wkroczysz w wirtualną rzeczywistość, poznając zasady modelowania, animacji postaci, kluczowania, opracowywania świateł i materiałów, wprowadzania efektów specjalnych oraz renderingu i montażu całego filmu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13000 [Magazyn 1], P.11478 [Magazyn 1], P.12999 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12714.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
"Macromedia Flash 8 Professional. Księga eksperta" to szczegółowe omówienie wszystkich możliwości tej niezwykłej aplikacji. Czytając ją, poznasz Flasha 8 "od podszewki", poczynając od interfejsu użytkownika i zasad posługiwania się narzędziami graficznymi, na programowaniu w języku ActionScript kończąc. Dowiesz się, w jaki sposób wykorzystywać w swoich projektach pliki graficzne, dźwiękowe i cyfrowe wideo, jak łączyć Flasha z innymi technologiami kreowania witryn WWW, takimi jak ASP, PHP i ColdFusion, oraz publikować pliki SWF. Nauczysz się tworzyć interaktywne elementy nawigacyjne i formularze, stosować pliki XML oraz odtwarzać strumieniowo pliki multimedialne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4899 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5460.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej