Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(23)
Forma i typ
Książki
(21)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(29)
tylko na miejscu
(13)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(12)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(17)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(13)
Autor
Górczyński Robert
(3)
Meryk Radosław
(2)
Rychlicki-Kicior Krzysztof
(2)
Ableson W. Frank
(1)
Al Zabir Omar
(1)
Atanasov Emil
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Bura Urij
(1)
Coates Paul
(1)
Collins Charles
(1)
Conder Shane (1975- )
(1)
Darcey Lauren (1977- )
(1)
Freeman Adam
(1)
Galpin Michael D
(1)
Gonera Paweł
(1)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(1)
Gospodarowicz Marcin
(1)
Gugger Sylvain
(1)
Gundecha Unmesh
(1)
Hashimi Sayed Y
(1)
Hoekman Robert
(1)
Hoffman Andrew
(1)
Howard Jeremy (informatyk)
(1)
Iliescu Ovidiu
(1)
Janusz Jacek
(1)
Jepson Brian (1967- )
(1)
Kaeppler Matthias
(1)
Kempa Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
King Chris
(1)
Komatineni Satya
(1)
Koronkiewicz Paweł (1973- )
(1)
Kotuła Sebastian Dawid
(1)
Kozińska Magdalena (ekonomia)
(1)
Lamża Aleksander
(1)
MacLean Dave
(1)
Matulewski Jacek
(1)
Nahavandipoor Vandad
(1)
Nowak Michał
(1)
Pałczyński Marek
(1)
Rajca Piotr (1970- )
(1)
Sawka Krzysztof
(1)
Sen Robi
(1)
Stark Jonathan (1968-)
(1)
Troelsen Andrew W
(1)
Turowski Bartosz
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Zarańska Katarzyna
(1)
Zastrożna Martyna
(1)
Zatorska Joanna
(1)
Zborowski Marek
(1)
Ślązak Emil
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Odbiorca
Programiści
(2)
Poziom podstawowy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
ANDROID (system operacyjny)
(5)
SYSTEMY OPERACYJNE MOBILNE
(5)
Programowanie (informatyka)
(3)
SYSTEMY OPERACYJNE
(3)
APLIKACJE INTERNETOWE
(2)
Aplikacja internetowa
(2)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(2)
J2ME
(2)
PROGRAMOWANIE (informat.)
(2)
.NET
(1)
ASP.NET
(1)
Aplikacje internetowe
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
C#
(1)
C# (język programowania)
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Deep learning
(1)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
Google Analytics
(1)
HTML
(1)
Handel elektroniczny
(1)
INTERFEJS UŻYTKOWNIKA
(1)
IOS
(1)
Innowacje
(1)
JAVA (język programowania)
(1)
JAVASCRIPT
(1)
KASKADOWE ARKUSZE STYLÓW
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
OPROGRAMOWANIE OPEN SOURCE
(1)
PORTAL INTERNETOWY
(1)
Programy komputerowe
(1)
STRONY WWW
(1)
SYSTEMY OPERACYJNE SIECIOWE
(1)
Swift (język programowania)
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
WINDOWS
(1)
WINDOWS VISTA
(1)
WINDOWS XP
(1)
WPF
(1)
XAML
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(9)
Podręcznik
(4)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PORADNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Edukacja i pedagogika
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
aplikacja internetowa
(14)
programowanie
(8)
urządzenia mobilne
(7)
Android
(6)
aplikacja
(6)
C#
(3)
telefon komórkowy
(3)
ASP.NET
(2)
J2ME
(2)
Java
(2)
aplikacja mobilna
(2)
iOS
(2)
mobilny system operacyjny
(2)
oprogramowanie
(2)
projektowanie
(2)
CSS
(1)
Google Analytics
(1)
HTML
(1)
JavaScript
(1)
Selenium WebDriver
(1)
Swift
(1)
TypeScript
(1)
WPF
(1)
Windows
(1)
Windows Mobile
(1)
XAML
(1)
XML
(1)
Xcode
(1)
aplikacja fastai
(1)
bankowość elektroniczna
(1)
bankowość internetowa
(1)
bankowość mobilna
(1)
bankowość społecznościowa
(1)
bezpieczeństwo oprogramowania
(1)
deep learning
(1)
e-handel
(1)
e-marketing
(1)
etyka danych
(1)
framework
(1)
gra internetowa
(1)
gra komputerowa
(1)
grafika 3D
(1)
innowacyjność
(1)
interfejs
(1)
języki programowania
(1)
open source
(1)
oprogramowanie open source
(1)
platforma.NET
(1)
portal internetowy
(1)
projekty
(1)
smartfon
(1)
strona WWW
(1)
system operacyjny
(1)
sztuczna inteligencja
(1)
testy
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 156.)
Bibliogr. s. 155-[168].
W XXI w. jednym z prężniej rozwijanych i rozwijających się sektorów w branży IT jest open source. Choć coraz częściej obecne są w sferach aktywności ludzkiej, to jednak wciąż mało poznane. Na rodzimym gruncie informatologii brak było do tej pory opracowania przybliżającego w przystępny sposób tę problematykę. Praca napisana została przez humanistę - bibliologa i informatologa - z myślą o/i z przeznaczeniem dla humanistów i bibliotekarzy, zwłaszcza tych o zainteresowaniach informatycznych i informatologicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15672.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Gotowe rozwiązania i przykłady aplikacji dla urządzeń iPhone, iPad i iPod touch.
Indeks.
Książka pokazuje, jak sobie poradzić z codziennymi problemami w trakcie tworzenia aplikacji dla iOS-a. Dzięki niej Czytelnik nauczy się stosować setki technik z zakresu tworzenia oprogramowania na platformie iOS oraz pokona wiele uciążliwych problemów, które pojawiają się podczas tworzenia aplikacji dla urządzeń iPhone, iPad i iPod touch. Dowie się, jak zaimplementować procedurę rozpoznawania gestów, odtwarzania plików audio i wideo oraz wybierania konkretnych kontaktów i grup z książki adresowej. Ponadto znajdzie gotowe do wdrożenia przykłady, korzystające z wielowątkowości, geolokalizacji i aparatu fotograficznego. Książka ta jest idealną pozycją dla wszystkich osób tworzących oprogramowanie dla platformy iOS.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13743.XV.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Dev-C++ to zintegrowane środowisko programistyczne, którego niewątpliwym atutem są tzw. DevPaki, czyli rozszerzenia programu, pozwalające korzystać z różnych bibliotek, szablonów i narzędzi. Środowisko Dev-C++ wspomaga także pracę nad nowym projektem Windows - gotowym kodem tworzącym okno z obsługą podstawowych komunikatów. Podręcznik kolejno odsłania poszczególne elementy wiedzy programistycznej - od najprostszych po najbardziej zaawansowane. Dowiesz się więc, jak wprowadzać niewielkie zmiany w kodzie, jak projektować aplikacje wielowątkowe i definiować biblioteki, jak budować duże, składające się z kilku plików projekty, aby na koniec samodzielnie stworzyć grę komputerową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13049 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21307.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21306.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
W książce omówione zostało projektowanie aplikacji napisanych w języku C# dla urządzeń (m.in. GPS, telefon komórkowy) działających pod kontrolą systemu Windows Mobile. Czytelnik znajdzie tu omówienie wszystkich aspektów pracy nad takim programem: począwszy od warunków środowiska programistycznego i uruchomieniowego, przez pisanie i testowanie kodu (z wyszczególnieniem elementów właściwych aplikacjom projektowanym dla platformy .NET Compact), aż po przechowywanie danych w plikach XML czy bazie SQL Server Compact. Znajdzie tu również informacje o wykorzystywaniu w urządzeniach przenośnych grafiki 3D.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13044 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13043.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12670.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse)
Bibliografia, netografia na stronach 155-159. Indeks.
W ostatnich kilku latach obserwuje się bardzo szerokie wykorzystanie technologii informatycznych w świadczeniu usług bankowych. W szybkim tempie rozwija się tradycyjna bankowość internetowa, w ramach której pojawiło się szereg nowości. Szczególnie dynamicznie rośnie wykorzystanie smartfonów, a wraz z nim na pierwszy plan wysuwa się tzw. bankowość mobilna. Autorzy publikacji szczególną uwagę zwracają na najnowsze tendencje, tj. na Bank Web 2.0 oraz Bank Web 3.0. Liczba użytkowników tych nowych systemów ciągle rośnie, ułatwiają bowiem znacząco korzystanie z usług bankowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17327 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17833.VIII.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17832.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyd. 2. odnosi się do oryg.
Tyt. oryg. Android in action, 2011.
Indeks.
Doskonała książka dla wszystkich programistów, którym marzy się tworzenie własnych aplikacji dla robiącego oszałamiającą karierę systemu. Choć ta książka nie jest przeznaczona dla początkujących, zawiera wszystkie informacje potrzebne osobom, dla których Android jest całkowicie nowym środowiskiem. Można w niej znaleźć instrukcje niezbędne do szybkiego zorientowania się w architekturze tej platformy oraz sposobie jej działania, co pozwoli sprawnie rozpocząć pracę w tym środowisku. Pozostałe rozdziały to już czysta frajda programowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13007.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14126.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Portale sieciowe Web 2.0, opierające się na technologii AJAX, umożliwiają użytkownikom personalizowanie stron, a także agregowanie danych z różnych źródeł. Wszystko to sprawia, że są doskonałymi serwisami korporacyjnymi i należą do najefektywniejszych aplikacji sieciowych. Zastosowanie mechanizmów AJAX pozwala na udostępnienie interaktywnego i rozbudowanego interfejsu, działającego znacznie szybciej i bardziej wydajnie niż w tradycyjnych serwisach. Natomiast wykorzystanie widżetów (komponentów typu plag-and-play) zapewnia przejrzystość architektury portalu i łatwość jego rozbudowy, ponieważ są one opracowywane niezależnie od warstwy rdzeniowej systemu. Książka "ASP.NET 3.5. Tworzenie portali internetowych w nurcie Web 2.0" zawiera opis najnowszych metod i technologii projektowania oraz budowy portali z wykorzystaniem platformy ASP.NET i środowiska ASP.NET AJAX. W podręczniku przedstawiono także praktyczne rozwiązania problemów związanych z projektowaniem, wdrażaniem, utrzymaniem, a także skalowaniem i usprawnianiem serwisu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10825 [Magazyn 2], P.9148 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Learn Swift by building applications : explore Swift programming trough iOS development.
Na książce także ISBN oryginału.
Indeks.
Jeśli jesteś początkującym programistą i postanowiłeś nauczyć się rzetelnego programowania aplikacji mobilnych dla iOS, to książka dla Ciebie. Znajdziesz w niej przystępne wprowadzenie do koncepcji programowania oraz podstawy języka Swift. Przećwiczysz tworzenie aplikacji mobilnych na platformie iOS. Dowiesz się, jak tworzyć interfejs użytkownika za pomocą plików typu storyboard w Xcode, a także jak pobierać i wyświetlać obrazy oraz zapisywać i wczytywać informacje w trakcie różnych sesji pracy z aplikacją. Nauczysz się korzystać z menedżera zależności CocoaPods i przekonasz się, jak bardzo jest użyteczny. Poznasz kilka przydatnych bibliotek open source do szybkiego tworzenia oprogramowania, dowiesz się też, jak opracowywać aplikacje pobierające informacje i zasoby z chmury.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21283.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21282.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nadtyt.: Odnieś sukces na rynku gier!
Indeks.
Książka jest doskonałym i kompletnym źródłem informacji dla wszystkich osób chcących wykorzystać platformę Android i przeglądarkę internetową do pisania zaawansowanych i atrakcyjnych gier. W kolejnych opisano, jak korzystać z grafiki i animacji w przeglądarce, obsługiwać zdarzenia i operacje wykonywane przez użytkownika oraz stosować różne sposoby renderowania świata gry. Podręcznik przedstawia też, jak zbudować własny silnik izometryczny oraz wykorzystać WebGL do stworzenia zaawansowanej grafiki 3D. Dodatkowo zawiera informacje na temat programowania sztucznej inteligencji oraz zapewniania komunikacji aplikacji z serwerem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13891 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13890.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka ta to bogate źródło wskazówek, sztuczek i najlepszych praktyk z obszaru tworzenia aplikacji na Androida, obejmująca ponad dziewięćdziesiąt pomysłowych i przydatnych technik, dzięki którym staniesz się lepszym programistą. Przeznaczona jest zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych użytkowników, pomoże zrozumieć, jak budować doskonałe aplikacje, które przez lata będą odnosić sukcesy na platformie Android.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13727.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14724.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyd. 2. odnosi się do oryg.
Tyt. oryg.: Android wireless application development, 2011.
Indeks.
Podręcznik zawiera wszystko, co potrzebne do tworzenia, wdrażania i sprzedawania aplikacji na urządzenia przenośne działające pod kontrolą najnowszych wersji Androida. Autorzy przedstawiają wszystkie etapy tego procesu: pomysł, projektowanie, pisanie kodu, testowanie, pakowanie i rozpowszechnianie aplikacji. Czytelnik pozna doskonale specyfikację platformy Android, podstawowe zasady efektywnego projektowania aplikacji na nią przeznaczonych oraz najlepsze praktyki związane z tworzeniem wygodnych interfejsów użytkownika. Znajdzie tu także wyczerpujące opisy wszystkich kluczowych interfejsów programistycznych: do obsługi składowania danych, komunikacji sieciowej, obsługi rozmów telefonicznych, usług lokalizacyjnych, multimediów, grafiki 3D oraz opcjonalnych komponentów sprzętowych. Oprócz tego książka została uzupełniona praktycznymi sztuczkami, które pozwolą zaoszczędzić sporo cennego czasu i uniknąć wielu niepotrzebnych pułapek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13006.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14125.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
W książce między innymi: przygotowanie środowiska pracy i potrzebne narzędzia, solidne podstawy TypeScriptu, tworzenie kodu TypeScriptu działającego po stronie klienta i po stronie serwera, rozbudowa i modyfikowanie aplikacji napisanych w TypeScripcie, testowanie, debugowanie i wdrażanie kodu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.160.XV.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
W tej książce przedstawiono zaawansowane techniki testowania aplikacji internetowych za pomocą Selenium Web Driver i pokrewnych narzędzi. Zaprezentowano skuteczne i efektywne metodyki testowania aplikacji przeznaczonych dla komputerów stacjonarnych, przeglądarek mobilnych i działających w środowisku rozproszonym. Opisano tu również wzorce projektowe, takie jak testy bazujące na danych, obiekty stron i mapy obiektów. Przedstawiono techniki rozszerzania frameworka Selenium i dostosowywania go do szczególnych działań. W książce zaprezentowano ponad 80 receptur, które z pewnością okażą się przydatne podczas automatyzacji testów aplikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.159.X.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Niniejsza książka stanowi przewodnik po najnowszej wersji systemu Android. Na samym początku Czytelnik dowie się, jak skonfigurować środowisko produkcyjne oraz pozna strukturę i elementy składowe aplikacji dla Androida. Kolejne rozdziały omawiają tworzenie interfejsu użytkowników i animacji dwu- oraz trójwymiarowych, efektywne korzystanie z zasobów i usług lokalizacyjnych, tworzenie widgetów i podłączanie się do zasobów sieci Internet. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego, kto chce rozpocząć przygodę z tworzeniem aplikacji dla telefonów komórkowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11470 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12708.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Designing the Moment : Web Interface Design Concepts in Action.
Książka "Magia interfejsu. Praktyczne metody projektowania aplikacji internetowych" zawiera krytyczną ocenę wszystkich elementów strony z punktu widzenia jej użytkownika. Jednocześnie zaś oferuje gotowy zestaw praktycznych rad i niezbędnych wskazówek. Każda czynność, którą użytkownik chce wykonać na stronie internetowej, została tu potraktowana i rozpatrzona jako chwila. Dzięki temu podręcznikowi nauczysz się, jak krok po kroku tworzyć perfekcyjne projekty oraz przyjazne w obsłudze i intuicyjne strony WWW, bez względu na stopień ich skomplikowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8778.XV.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10258.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka systematyzuje wiedzę dotyczącą ataków hakerskich i technik zabezpieczania przed nimi aplikacji internetowych. Autor dogłębnie opisuje metody ataków na poziomie kodu i architektury systemu. Sporo uwagi poświęca eksperckim technikom prowadzenia rekonesansów, dzięki którym nawet bez wiedzy o strukturze i kodzie aplikacji można samodzielnie zrozumieć sposób jej działania i zidentyfikować wrażliwe punkty systemu. Następnie omawia różne techniki ataków, począwszy od łamania zwykłych zabezpieczeń, a skończywszy na metodach obchodzenia zaawansowanych mechanizmów obronnych. Kolejne rozdziały dotyczą zapobiegania włamaniom do systemu. Jednym z ciekawszych zagadnień jest ocena kompromisu pomiędzy zapewnieniem akceptowalnego poziomu bezpieczeństwa a kosztami i wydajnością użytkowania aplikacji. Poszczególne zagadnienia zostały ujęte w ciekawy sposób i przedstawione z kilku różnych punktów widzenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21089.XV.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21088.XV.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
Oto praktyczny i przystępny przewodnik po koncepcjach uczenia głębokiego, napisany tak, aby ułatwić zrozumienie najnowszych technik w tej dziedzinie bez znajomości wyższej matematyki. Książka daje znakomite podstawy uczenia głębokiego, a następnie stopniowo wprowadza zagadnienia sposobu działania modeli, ich budowy i trenowania. Pokazano w niej również praktyczne techniki przekształcania modeli w działające aplikacje. Znalazło się tu mnóstwo wskazówek ułatwiających poprawianie dokładności, szybkości i niezawodności modeli. Nie zabrakło też informacji o najlepszych sposobach wdrażania od podstaw algorytmów uczenia głębokiego i stosowaniu ich w najnowocześniejszych rozwiązaniach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21103.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21102.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Pro Java ME apps, 2011.
Indeks.
Książka omawia wszystkie zagadnienia związane z profesjonalnym wytwarzaniem aplikacji dla platformy Java ME. W trakcie lektury czytelnik dowie się, jak podzielić aplikację na moduły nadające się do ponownego użycia, jak utrwalać dane oraz jak testować kod. Ponadto opanuje techniki optymalizacji kodu, tworzenia atrakcyjnego interfejsu użytkownika oraz rysowania zaawansowanych komponentów graficznych. Na sam koniec będzie mógł zapoznać się z wizją przyszłości dla platformy Java ME, która mimo inwazji platform Android, iOS i Windows Phone wcale nie jest taka ponura.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13025 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13024.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
J2ME : praktyczne projekty / Krzysztof Rychlicki-Kicior. - Wyd. 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2011. - 266 s. : il. ; 24 cm.
Indeks.
"J2ME. Praktyczne projekty" to przydatny przewodnik po zaawansowanych zagadnieniach, związanych z tworzeniem różnego rodzaju aplikacji mobilnych przy użyciu środowiska Java. Autor pokrótce przedstawia w nim podstawowe informacje na temat projektowania i kodowania programów działających na urządzeniach przenośnych, aby szybko przejść do konkretnych przykładów zastosowania zdobytej wiedzy. Dzięki nim czytelnik nauczy się tworzyć gry, aplikacje komunikacyjne, programy multimedialne i narzędzia GPS.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13023 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13022.XV.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej