Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(84)
Forma i typ
Książki
(83)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(80)
dostępne
(66)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(24)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(42)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(80)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Nowakowski Marcin Konstanty
(3)
Abegg Birgit
(2)
Fast Larysa
(2)
Glinka Beata
(2)
Pawlak Zbigniew
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Skrzypek Jerzy
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Zwolińska Magdalena
(2)
Basiuk Tomasz
(1)
Bednarczyk Małgorzata (1951- )
(1)
Białas Tomasz (1964- )
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Biliński Witold
(1)
Blackwell Edward
(1)
Bondar Natalia
(1)
Bratkowski Stefan (1934- )
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Bronakowski Henryk (1934-2011)
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Buczel Anna
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Chick Anne
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chwatow Sergiusz
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Collin Peter Hodgson (1935- )
(1)
Coulton Gary
(1)
Czapiewski Mirosław (1963- )
(1)
Czarnecki Paweł (1980- )
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czemiel-Grzybowska Wioletta (1978- )
(1)
Czepurko Aleksander
(1)
Dancewicz Bożena
(1)
Domański Maciej (filolog)
(1)
Domański Piotr (pedagog)
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Duraj Jan (1943- )
(1)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(1)
Filar Ewa
(1)
Fiore Frank (1946- )
(1)
Fisher Alan
(1)
Godlewska Hanna (1960- )
(1)
Godlewska-Majkowska Hanna (1960- )
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Gostyńska Dorota (1957- )
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Hampden-Turner Charles (1934- )
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Hildebrandt Andrzej
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Hrabiec-Hojda Patrycja
(1)
Jancz Anna
(1)
Janowska Jolanta
(1)
Jochym-Kuszlik Ludwika (1935-)
(1)
Jędrzejczyk Zbigniew (nauki ekonomiczne)
(1)
Kalinowski Sławomir Leszek (1964-2021)
(1)
Kautsch Marcin
(1)
Kienzler Iwona (1956- )
(1)
Kietliński Wiesław
(1)
Kimčuk Kristina Vladimirovna
(1)
Konarzewska-Żuczek Anna
(1)
Korczyn Aleksander
(1)
Korzeniowski Leszek (ekonomia)
(1)
Kossakowska Elżbieta
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kotowska Zofia
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Koźmiński Andrzej K. (1941- )
(1)
Krawczyk Marzena
(1)
Krishnan M. S
(1)
Kukuła Karol (1948- )
(1)
Leszczewska Krystyna
(1)
Lundén Björn (1944- )
(1)
Luszniewicz Andrzej (1930- )
(1)
Mac Amber
(1)
Machowicz Kinga
(1)
Malara Zbigniew (1951- )
(1)
Marecki Krzysztof (1952- )
(1)
Matusiak Krzysztof B. (1963- )
(1)
Mazurek-Kusiak Anna K
(1)
Mellor Noha
(1)
Mellor Robert B
(1)
Mendel Zbigniew (1962- )
(1)
Mikołajczyk Bożena (1944- )
(1)
Miller Michael (1958- )
(1)
Morris Michael
(1)
Mućko Przemysław
(1)
Młodzikowska Danuta
(1)
Najda-Janoszka Marta
(1)
Nowak-Mizgalska Hanna
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Prahalad C. K
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Rymarczyk Jan (1944- )
(1)
Sawicki Bogusław (1952- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(39)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(84)
Język
polski
(83)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(2)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Poziom średnio zaawansowany
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(24)
NAUKI EKONOMICZNE
(7)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(6)
ZARZĄDZANIE
(6)
JĘZYK ROSYJSKI
(5)
INNOWACJE
(4)
Biznesplan
(3)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(3)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(3)
Zarządzanie
(3)
Decyzje
(2)
Innowacje
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(2)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(2)
TURYSTYKA
(2)
Turystyka
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
AGROBIZNES
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
ANALIZA STRATEGICZNA
(1)
Analiza biznesowa
(1)
BADANIA OPERACYJNE
(1)
BOGACTWO
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Big data
(1)
DECYZJE
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
EKONOMIA
(1)
ETYKA SPOŁECZNA
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
Google
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
INKUBATORY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
(1)
INTELIGENCJA SZTUCZNA
(1)
INWESTYCJE
(1)
Informatyzacja
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
JĘZYK NIEMIECKI
(1)
Język angielski
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język środowiskowy
(1)
KARIERA
(1)
KOBIETA
(1)
KORESPONDENCJA HANDLOWA
(1)
KRAJE GOSPODARCZO ROZWINIĘTE
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Korespondencja
(1)
LISTY NIEMIECKIE
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Model biznesowy
(1)
NAUKA
(1)
NIERUCHOMOŚCI
(1)
Niepewność
(1)
OGRODNICTWO
(1)
ORGANIZACJA
(1)
PARKI TECHNOLOGICZNE
(1)
PLANOWANIE GOSPODARCZE
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PORADNIKI
(1)
POSTAWY
(1)
PRAWO GOSPODARCZE
(1)
PRZEDSIĘBIORCY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ AKADEMICKA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO JEDNOOSOBOWE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO RODZINNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
Planowanie
(1)
Praca
(1)
Prognozowanie
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
REGIONY (adm.)
(1)
STATISTICA (informat.)
(1)
STATYSTYKA
(1)
SUKCES
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
2001-0
(3)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
POLSKA POŁUDNIOWA
(1)
Świat
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
PODRĘCZNIKI
(7)
PORADNIKI
(6)
Opracowanie
(5)
Podręcznik
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Monografia
(2)
Podręczniki
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
DOKUMENTY DŹWIĘKOWE
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
SŁOWNIKI ANGIELSKO-ROSYJSKIE
(1)
SŁOWNIKI ROSYJSKO-ANGIELSKIE
(1)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(1)
TABLICE i WZORY
(1)
Tablice i wzory
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Językoznawstwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Słowo kluczowe
biznesplan
(39)
biznes
(34)
przedsiębiorstwo
(16)
zarządzanie
(13)
działalność gospodarcza
(7)
finansowanie
(6)
innowacje
(6)
biznes międzynarodowy
(5)
język rosyjski
(5)
marketing
(5)
turystyka
(5)
handel
(4)
konkurencyjność
(4)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(4)
przedsiębiorczość
(4)
analiza SWOT
(3)
analiza strategiczna
(3)
biznes turystyczny
(3)
finanse
(3)
firma
(3)
globalizacja
(3)
gospodarka
(3)
inwestycje
(3)
marketing międzynarodowy
(3)
plan marketingowy
(3)
przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
strategia
(3)
terminologia
(3)
wzory dokumentów
(3)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(3)
zarządzanie zmianą
(3)
biznes elektroniczny
(2)
gospodarstwo agroturystyczne
(2)
gospodarstwo rolne
(2)
handel międzynarodowy
(2)
handel zagraniczny
(2)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
język angielski
(2)
język niemiecki
(2)
korespondencja
(2)
korporacja transnarodowa
(2)
menedżer
(2)
planowanie
(2)
podatek
(2)
poziom zaawansowany
(2)
prawo
(2)
prognozowanie
(2)
przedsiębiorczość społeczna
(2)
region
(2)
reklama
(2)
restrukturyzacja
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
strategia marketingowa
(2)
struktura organizacyjna
(2)
słówka
(2)
umowa
(2)
usługi turystyczne
(2)
zamówienia publiczne
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
zdolność kredytowa
(2)
Business Intelligence
(1)
Europejski Bank Centralny
(1)
Google
(1)
Internet
(1)
Polska
(1)
Statistica
(1)
Unia Europejska
(1)
aborcja
(1)
agrobiznes
(1)
agroturystyka
(1)
analiza danych
(1)
badania ilościowe
(1)
badania jakościowe
(1)
badania operacyjne
(1)
bank komercyjny
(1)
baza noclegowa
(1)
beletrystyka
(1)
bioetyka
(1)
biznes cyfrowy
(1)
budownictwo
(1)
coaching
(1)
controlling
(1)
corporate governance
(1)
człowiek
(1)
decyzje zakupowe
(1)
e-handel
(1)
e-zaopatrzenie
(1)
efektywność pracowników
(1)
ekologia
(1)
ekonomia
(1)
elastyczność pracy
(1)
etyka
(1)
etyka lekarska
(1)
euromarketing
(1)
eutanazja
(1)
filozofia
(1)
fundusze UE
(1)
fundusze europejskie
(1)
gender
(1)
84 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 130-137.
W książce zaprezentowano ewolucję sektora MSP. Wskazano przyczyny powstawania i utrzymywania się luki kapitałowej wśród małych i średnich przedsiębiorstw oraz zasygnalizowano rolę i istotę wsparcia ze strony funduszy wysokiego ryzyka (venture capital) oraz aniołów biznesu. Największą uwagę skupiono na dostępność MSP do źródła finansowania jaką stanowią nieformalni inwestorzy rynku podwyższonego ryzyka. W tym celu zaprezentowano dynamikę i strukturę aniołów biznesu jak i sieci „aniołów”. Ponadto zaprezentowano profil statystycznego „anioła”, wskazano motywy jego działania, a także dokonano podziału inwestorów w oparciu o różne kryteria. Scharakteryzowano również schemat inwestowania aniołów biznesu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na znaczenie syndykatów i sieci aniołów biznesu w procesie inwestycyjnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10307.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie w nowej szacie graficznej z mp3.
Na okładce: Plik mp3 do pobrania gratis.
Posługujesz się fachowym słownictwem w pracy lub na studiach? Ta książka jest właśnie dla Ciebie! Książka zawiera pojęcia, zwroty, wyrażenia i idiomy przydatne w wielu sytuacjach, które spotkasz w życiu zawodowym. Dzięki tej książce opanujesz język angielski przydatny podczas prezentacji, negocjacji, konferencji oraz negocjowania i podpisywania umów i kontraktów. Tematycznie książka obejmuje m.in. marketing i reklamę, finanse i bankowość, naukę i technikę. Książka stanowi znakomite i całościowe kompendium fachowego języka angielskiego, którego znajomość pomoże w karierze zawodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18652.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka Praktyka zarządzania to pierwsze spojrzenie na sztukę zarządzania oraz przedsiębiorstwo jako na całość. To pierwszy opis zarządzania jako oddzielnej funkcji i specyficznej pracy oraz roli menedżera jako przedmiotu odrębnej od innych odpowiedzialności. Pokazuje przedsiębiorstwo w trzech wymiarach: po pierwsze jako „biznes”, czyli instytucję, która istnieje po to, by produkować wyniki ekonomiczne poza sobą samą, czyli na rynku i dla klienta; po drugie jako „organizację”, opartą na składniku ludzkim i mającą charakter społeczny, taką, która zatrudnia pracowników, musi ich rozwijać, płacić im, tudzież organizować ich dla produktywności, a z tego tytułu wymaga rządzenia, ucieleśniając określone wartości i formując konieczne relacje między władzą a odpowiedzialnością; po trzecie jako „instytucję społeczną”, osadzoną w społeczeństwie i w społeczności lokalnej, a więc znajdującą się pod wpływem interesu publicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18697.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Netografia, bibliografia na stronach 172-175.
Google hacking to pakiet umiejętności, w jakie powinien być wyposażony każdy, kto szuka informacji w internecie. Na początek trzeba zrozumieć, jak wyszukiwarka działa, co wpływa na wyniki wyszukiwania, a potem poznać język, którym trzeba się z nią komunikować. Zaawansowane wyszukiwanie informacji z wykorzystaniem funkcjonalności, które daje nam powszechnie stosowany Google, to umiejętność uniwersalna. Przyda się w prowadzeniu firmy i codziennej pracy: do wyszukiwania klientów, do rekrutacji pracowników, do znajdywania, gdzie starać się o dotację i w wielu innych sytuacjach. Przyda się na etapie wyszukiwania informacji naukowej i wyszukiwaniu trudniej dostępnych materiałów do opracowania publikacji. Przyda się w szeroko rozumianym marketingu, dziennikarstwie i aby rozumieć, co dzieje się w branży, w której przyszło nam pracować. Przykłady zastosowania kompetencji Google hackingu można by jeszcze długo mnożyć. A korzyści? Na początek najbardziej oczywista czyli oszczędność czasu. Ale ważniejsze, że dzięki korzystaniu z dobrodziejstw zaawansowanych metod wyszukiwania można docierać do źródeł informacji, które niekoniecznie łatwo znaleźć po wpisaniu czegokolwiek w oknie wyszukiwarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18670.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9233.I.3 [Czytelnia A], 9231.I.3 [Czytelnia A], 9232.I.3 [Czytelnia A] (3 egz.)
Książka
W koszyku
The present Dictionary contains over 100 000 terms, combinations, equivalents and meanings related to the sphere of business. The Dictionary comprises the basic terminology concering business theory and practice, applied economics, various areas of financial activities, international economic and curncy relations, business communication and other areas of business activity. All the terms for the present Dictionary were chosen from the specialized literature: modern dictionaries, encyclopedias, reference books, respective periodicals and some other sources.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14226.I.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest adresowana nie tylko do profesjonalistów zarządzania, ale do tych wszystkich, którzy stykają się z menedżerami i z zarządzaniem, pragną poznać i zrozumieć jego funkcję we współczesnym świecie, do tych wszystkich "menedżerów mimo woli", których ścieżka kariery i życiowa droga prowadzą do zarządzania, mimo że wcale tego nie oczekują i nie są do tego przygotowani.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7838.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 243-258.
W pracy autorka dokonała analizy i oceny modelu biznesu jako narzędzia, za pomocą którego można scharakteryzować sposób funkcjonowania przedsiębiorstw rodzinnych i uchwycić specyfikę tych podmiotów wynikającą ze współistnienia systemu rodziny i systemu przedsiębiorstwa. Na podstawie studiów literatury przedmiotu przedstawiono stan badań światowych i polskich z zakresu przedsiębiorczości rodzinnej i tematyki dotyczącej modeli biznesu, wskazano najczęściej podejmowane tematy badawcze. Przedstawiono specyfikę przedsiębiorstw rodzinnych w stosunku do firm nierodzinnych i sposoby zachowań rynkowych firm rodzinnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16447.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16446.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja obejmuje 6 laboratoriów komputerowych, poświęconych wybranym statystycznym metodom komputerowej analizy zjawisk ekonomicznych. Dotyczą one: porównawczych analiz i struktur, wnioskowania z prób losowych, analizy regresji zmiennych, korelacji zmiennych oraz szeregów czasowych. Wszystkie wyróżnione części Statystyki w biznesie kończą się rekapitulacjami tematycznymi, natomiast do całości podręcznika dołączono aneksy metodologiczne. Składają się one z prezentacji przykładowego komputerowego sprawdzianu statystycznej wiedzy studentów (A) oraz ze skróconego wykazu (B) wybranych modułów, procedur i opcji pakietu STATISTICA PL (wersja 6). do każdego laboratorium komputerowego podano liczne przykłady numeryczne analiz zjawisk ekonomicznych, prowadzonych ze wspomaganiem komputera. Na podstawie prezentowanych wydruków pakietu starano się zwrócić uwagę na prawidłowy wybór metod analizy statystycznej, na symulację trudniejszych rachunków wykonywanych przez komputer oraz na sposoby prowadzenia analiz w warunkach niepewności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6912.XIV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6106.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorstwo Współczesne / red. Irena Lichniak)
Bibliogr. s. 449-468 i przy rozdz..
Funkcjonowanie przedsiębiorstw w ramach Unii Europejskiej od momentu jej powstania wytworzyło specyficzne warunki, doświadczenia i formy prowadzenia biznesu, który ze względu na miejsce jego funkcjonowania przyjmuje miano biznesu europejskiego lub eurobiznesu. Na skutek pogłębienia procesów integracyjnych, więzi zachodzące pomiędzy gospodarką poszczególnych państw Unii stają się coraz silniejsze. Książka jest rozwinięciem obszernej problematyki biznesu międzynarodowego w stronę specyficznego sektora, jakim jest biznes europejski. Pracowaliśmy nad tym, aby w sposób interdyscyplinarny wprowadzić Czytelnika w zróżnicowany świat biznesu europejskiego, aby zrobić to w sposób możliwie pełny, a jednocześnie spójny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7602.XI.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8602.XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
Słowo kluczowe: marketing biznes finanse
Książka zawiera podstawową wiedzę o marketingu, podzieloną na piętnaście grup tematycznych. Dla każdej grupy sformułowano kilkanaście pytań i odpowiedzi tak, że udzielono 280 syntetycznych odpowiedzi, obejmujących kluczowe zagadnienia marketingu od rynku i przedsiębiorstwa do globalnego biznesu. Zadaniem książki jest wywołanie czynnego zaangażowania Czytelnika oraz rozwijanie twórczego myślenia, związanego z uzyskaną wiedzą i jej zastosowaniem. Zakończeniem każdej części są pytania testowe. Na końcu książki znajdują się odpowiedzi łącznie z interpretacją trudniejszych zagadnień.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 800 [Magazyn 2], P.268 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.267.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data wydania według: www.taniaksiazka.pl.
Bibliografia na stronach 257-261.
Książka ta ma za zadanie przeprowadzić czytelnika poprzez proces analizy strategii biznesowej firmy w celu doboru adekwatnej metody zarządzania. Uwzględniając fakt, że w dobie Big Data główną wartością większości przedsiębiorstw jest przetwarzana przezeń informacja, to na niej skupiony winien być model zarządczy. Udział człowieka, zaangażowanie technologii, wreszcie infrastruktura, z której wykorzystaniem działa firma, to czynniki które poddano analizie. Skupienie wniosków wokół przebiegu informacji biznesowej i skoncentrowanie się na analizie danych, to przesłanki odróżniające to opracowanie od innych pozycji dostępnych na rynku. Z tego względu książka nie tylko będzie przydatna w procesie dydaktycznym jako uzupełnienie przedmiotu Podstawy informatyki dla biznesu, ale także może okazać się pomocna w codziennej praktyce zarządczej osób podejmujących istotne decyzje strategiczne w firmie. Wszystkie opisane przypadki i badania zostały zweryfikowane w ciągu ponad piętnastu lat pracy zawodowej autorki. Wykorzystanie dorobku naukowego w codziennej pracy w międzynarodowych grupach finansowych, przedsiębiorstwach prywatnych i administracji publicznej, w Polsce i za granicą, na poziomie krajowym, Unii Europejskiej, a czasem też w kręgu światowym sprawia, że otrzymują Państwo pozycję zweryfikowaną w codziennej pracy, przy nacisku na wynik, sprawdzoną w ogniu walki o rynek, a często prezentującą doświadczenia zrealizowane w trudnym otoczeniu biurokracji i inercji administracji publicznej. Jednocześnie, większość prezentowanych wniosków została poddana ocenie akademickiej i zrecenzowana pod kątem ich przydatności w procesie badawczym i dydaktycznym nauk ekonomicznych, dyscypliny zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18674.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9187.XXII.9 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10883.XXII.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Słownik biznesu / Peter Hodgson Collin, J. Słupski. - Warszawa : Wilga, 1999. - 433, [64] s. ; 20 cm.
(Biblioteka Profesjonalisty)
Podręczny, angielsko-polski przewodnik po terminologii specjalistycznej przeznaczony dla ludzi biznesu. Zawiera ponad 12 tysięcy haseł i zwrotów dotyczących działalności gospodarczej, handlu, giełdy, księgowości oraz typowych czynności biurowych. Pozycję charakteryzuje specjalny dodatek, zawierający tablice skrótów, kodów i miar, przykłady dokumentów i listów handlowych oraz indeks polsko-angielski, ułatwiający znalezienie ekwiwalentów słów w obu językach. Słownik jest idealny dla studentów i ludzi biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4577.I.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Do płyty CD o sygn. CD. 254 dołączona jest książka o sygn. 10763 XXII CZYT., do płyty CD.255 - książka o sygn. 10764 XXII CZYT., do płyty CD o sygn. od CD.256 do CD.263 - książka o sygn. (do wyboru) od P.9129 WYP. do P.9136 WYP.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.259 [Czytelnia A], CD.261 [Czytelnia A], CD.257 [Czytelnia A], CD.262 [Czytelnia A], CD.258 [Czytelnia A], CD.260 [Czytelnia A], CD.256 [Czytelnia A], CD.255 [Czytelnia A], CD.254 [Czytelnia A], CD.263 [Czytelnia A] (10 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Do książki o sygn. 10763 XXII CZYT. dołączona jest płyta CD o sygn. CD.254, do książki o sygn. 10764 XXII CZYT. - płyta CD.255, do książek o sygn. (do wyboru) od P.9129 WYP. do P.9136 WYP. - płyty CD o sygn. (do wyboru) od CD.256 do CD.263.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9133 [Magazyn 1], P.9134 [Magazyn 1], P.9135 [Magazyn 1], P.9136 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9130.XXII.9 [Wypożyczalnia A], P.9129.XXII.9 [Wypożyczalnia A], P.9132.XXII.9 [Wypożyczalnia A], P.9131.XXII.9 [Wypożyczalnia A] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10763.XXII.9 [Czytelnia A], 10764.XXII.9 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Seven cultures of capitalism : value systems for creating wealth in the United States, Japan, Germany, France, Britain, Sweden, and the Netherlands, 1993.
Bibliogr. s. 389-396.
Systemy wartości, zwyczaje, modele kulturowe, zwykle kojarzone z rozwojem społecznym albo ze sztuką, są również podstawowym składnikiem sukcesu ekonomicznego. Sposób, w jaki członkowie poszczególnych społeczności postrzegają czas, rodzinę, historię, pokonują szczeble kariery, pojmują hierarchię - wszystko to silnie, często podświadomie wpływa na prowadzenie interesów. Jesli przyjrzymy sie znaczeniu pracy, stylom zarządzania i taktykom negocjacyjnym w innych krajach, łatwiej nam będzie również dostrzec własne ograniczenia. W świecie, gdzie coraz więcej towarów i usług jest produktem międzynarodoej kooperacji, poznanie i wykorzystanie walorów różnych kultur może przynieść wymierne ekonomicznie korzyści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13765.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Aktualne! Dostosowane do wymogów Unii Europejskiej.
Ta książka pomoże wszystkim stającym przed koniecznością sformułowania oficjalnego pisma po angielsku. Wśród pism do firm i instytucji są wzory korespondencji z bankiem oraz specjalistycznych umów związanych z prowadzeniem firmy - z wymaganym układem graficznym. Suplement zawiera wyrażenia niezbędne w prowadzeniu takiej korespondencji i rozmowach służbowych."
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18768.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18767.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Książka jest głosem w dyskusji o znaczeniu kobiet w życiu gospodarczym oraz wszechstronną analizą społeczno-kulturową tożsamości płci w aspekcie biznesowym. Autorki twierdzą, że w świetle obecnej sytuacji na rynku pracy warunkiem sukcesu współczesnego przedsiębiorstwa jest wykorzystanie potencjału kobiet jako konsumentek i zarządzających oraz zainwestowanie środków w rozwój ich talentu. Przedstawiają argumenty za dokonaniem zmiany w świecie korporacyjnym i proponują rozwiązania dla przedsiębiorstw rozumiejących czynniki motywujące kobiety na światowych rynkach i w miejscach pracy. Unikalnym walorem książki są przytoczone przez autorki przykłady i prezentacja ciekawych wyników badań, które mogą zachęcić liderów korporacyjnych, aby odważnie inwestowali w potencjał kobiet i dzięki temu odnosili sukcesy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14664.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
100 Briefe Deutsch für Export und Import / Birgit Abegg. - Wyd. 5. - Berlin : Langenscheidt, [2001]. - 160 s. ; 22 cm.
Publikacja dla osób, które chcą, w sposób profesjonalny, prowadzić korespondencję biznesową w języku niemieckim. Pozycja zawiera wzory listów w języku niemieckim oraz praktyczne wskazówki na temat formy pisma biznesowego, urzędowego, faksu i e-maila.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 803 [Magazyn 2] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej