Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(48)
Forma i typ
Książki
(47)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(62)
tylko na miejscu
(45)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(32)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(32)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(45)
Autor
Garbarski Lechosław
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Mruk Henryk
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Armstrong Gary
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Naumowicz Krystyna
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Bednarz Joanna
(1)
Bojanowski Witold (ekonomia)
(1)
Borowiec Arkadiusz
(1)
Brzęczek Tomasz
(1)
Burda Michael C
(1)
Burgers Willem
(1)
Curtis Tony
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Czarny Elżbieta
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Froeb Luke M
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Hartley Steven W
(1)
Jonas Agata
(1)
Kerin Roger A
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Krugman Paul R
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lehman Dale
(1)
Limański Andrzej
(1)
Makowski Michał
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
McCann Brian T
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Michalak Adolf
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Michałek Jan Jakub (1953- )
(1)
Michałowski Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Owsiak Stanisław (1946- )
(1)
Oziewicz Ewa (1949- )
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Pindakiewicz Jan
(1)
Png Ivan (1957- )
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudelius William
(1)
Rutkowski Ireneusz
(1)
Siwiński Włodzimierz (1939- )
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Smoleń Tomasz
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Walczyna Borys
(1)
Walińska Ewa
(1)
Wells Robin (ekonomista)
(1)
Wermut Janina
(1)
Wiktor Jan Władysław
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Wrzosek Wojciech
(1)
Wyplosz Charles (1947- )
(1)
Zadora Halina (1944- )
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Ślusarczyk Bogusław
(1)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
Temat
MARKETING
(26)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
USŁUGI
(3)
ZARZĄDZANIE
(3)
EKONOMIA
(2)
FINANSE
(2)
MIKROEKONOMIA
(2)
Marketing
(2)
BANKI
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BUDŻETY RODZINNE
(1)
DECYZJE
(1)
FINANSE PUBLICZNE
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
INTERNET
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(1)
MAKROEKONOMIA
(1)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
PIENIĄDZ
(1)
RACHUNKOWOŚĆ
(1)
RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
TURYSTYKA
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(19)
PODRĘCZNIKI
(6)
Podręcznik
(4)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Słowo kluczowe
cena
(46)
marketing
(30)
produkt
(28)
dystrybucja
(25)
promocja
(16)
komunikacja marketingowa
(14)
badania marketingowe
(13)
konsument
(13)
reklama
(13)
segmentacja rynku
(12)
zachowania konsumenckie
(11)
strategia marketingowa
(9)
marka
(8)
public relations
(8)
rynek
(8)
popyt
(7)
podaż
(6)
informacja marketingowa
(5)
plan marketingowy
(5)
zarządzanie marketingowe
(5)
cykl życia produktu
(4)
marketing bezpośredni
(4)
marketing usług
(4)
pieniądz
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
Internet
(3)
decyzje
(3)
e-marketing
(3)
instrumenty finansowe
(3)
konsumpcja
(3)
kurs walutowy
(3)
logistyka
(3)
marketing międzynarodowy
(3)
marketing-mix
(3)
monopol
(3)
oligopol
(3)
planowanie marketingowe
(3)
produkcja
(3)
usługi
(3)
analiza SWOT
(2)
banki
(2)
biuro podróży
(2)
cena transferowa
(2)
ekonomia menedżerska
(2)
finanse
(2)
finanse publiczne
(2)
fundusz emerytalny
(2)
fundusze inwestycyjne
(2)
gospodarka rynkowa
(2)
handel detaliczny
(2)
handel hurtowy
(2)
handel międzynarodowy
(2)
inflacja
(2)
kanały marketingowe
(2)
konkurencja doskonała
(2)
koszty
(2)
kredyt
(2)
lojalność konsumentów
(2)
marketing mix
(2)
marketing zrównoważony
(2)
mikroekonomia
(2)
obsługa klienta
(2)
otoczenie przedsiębiorstwa
(2)
podatek
(2)
promocja handlowa
(2)
rynek pracy
(2)
równowaga rynkowa
(2)
satysfakcja klienta
(2)
sprzedaż
(2)
sprzedaż osobista
(2)
system bankowy
(2)
system informacji marketingowej
(2)
system walutowy
(2)
zarządzanie
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
Organizacja Krajów Eksportujących Ropę Naftową (OPEC)
(1)
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD)
(1)
aktywa finansowe
(1)
akwizycja
(1)
audyt marketingowy
(1)
bank komercyjny
(1)
bezrobocie
(1)
bilans płatniczy
(1)
budżet domowy
(1)
decyzje zakupowe
(1)
deficyt finansowy
(1)
dobra publiczne
(1)
dobrobyt
(1)
dochód
(1)
dzierżawa
(1)
dług finansowy
(1)
elastyczność
(1)
etyka
(1)
finanse przedsiębiorstw
(1)
franchising
(1)
giełda papierów wartościowych
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka narodowa
(1)
gospodarka światowa
(1)
gospodarstwo domowe
(1)
48 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 297-303.
Zmiany zachodzące w otoczeniu wpływają na ewolucję koncepcji zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach. Kierowanie się wartością, a nie tylko ceną, budowanie relacji z klientami tak na rynku B2C, jak i B2B, zarządzanie doświadczeniem konsumenta, społeczna odpowiedzialność, a także wiedza na temat funkcjonowania mózgu i osiągnięcia ekonomii behawioralnej to nowe wyzwania kształtujące marketing XXI wieku. Podręcznik zawiera odwołania do trendów w gospodarce i zachowaniach konsumentów, które wyznaczają nowe strategie, czyli sposoby osiągania celów marketingowych w przedsiębiorstwie. Objaśnieniu omawianych zasad i technik marketingu służą trafne przykłady z praktyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12089 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12088.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13202.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prowadzi Czytelnika przez najważniejsze problemy związane z marketingiem. Napisana jest prostym językiem, w konwersacyjnym stylu. Dzięki interaktywnemu podejściu wciąga Czytelnika w nauczanie marketingu. Szeroko integruje tradycyjne i współczesne problemy z zakresu marketingu i zarządzania, wyczerpująco omawia aktualne zagadnienia marketingowe na podstawie polskich przykładów, ilustracji i ćwiczeń, dając równocześnie szeroką perspektywę porównawczą na przykładach gospodarek całego świata. Omawia liczne sytuacje, w których osoby podejmujące decyzje marketingowe wykorzystują koncepcje teoretyczne. Jest adresowana do szerokiego grona odbiorców związanych z marketingiem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2907 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2338.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik akademicki inspirujący i wspomagający w samokształceniu z podstaw marketingu. Oprócz syntezy treści poszczególnych tematów zawiera również interesujący zestaw testów, zadań, przykładów i zarazem poprawnych odpowiedzi. Celem pracy jest utrwalenie wiedzy z zakresu podstaw marketingu oraz doskonalenie umiejętności posługiwania się instrumentami marketingowego zarządzania firmą w procesie globalizacji i integracji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12946 [Magazyn 1], P.7473 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8480.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8479.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 210-213.
Celem niniejszej publikacji jest prezentacja tych zagadnień marketingu, które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa turystycznego. Zważając na fakt, że podstawą marketingowego działania przedsiębiorstw turystycznych jest wykwalifikowany personel usługowy, stanowiący fundamentalny element samego produktu, w opracowaniu uwagę zwrócono na elementy norm postępowania i etyki touroperatorów. W szczególności praca niniejsza obejmuje: charakterystykę celów współczesnej turystyki; charakterystykę usług turystycznych, świadczonych przez biura turystyczne; zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix, tj. produkty biur turystycznych, ceny, promocje, dystrybucję oraz ludzi; zarządzanie turystyczne i strategie przedsiębiorstw turystycznych; działalność biur podróży zorientowanych na klienta; elementy psychologii w nowoczesnej turystyce; kulturę obsługi i normy etyczne pracowników biur podróży; badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14282.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oyg.: Managerial economics, 2007.
Indeks.
Niniejsza książka kompleksowo opisuje kluczowe zagadnienia z dziedziny ekonomii menedżerskiej. Zawiera techniki i koncepcje, którymi menedżerowie mogą i powinni sie posługiwać. Autorzy kładą nacisk na praktyczne przedstawienie tematu. Podają przykłady i opisują rzeczywiste sytuacje z różnych zakątków świata. Do teorii odwołują się tylko wtedy, gdy jest to niezbędne. Czytelnik znajdzie w książce wykaz najważniejszych pojęć, testy i pytania kontrolne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12162.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 207-212.
Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu. Każdy rozdział składa się z: krótkiej części teoretycznej - teorii w pigułce, testów sprawdzających rozumienie omówionych zagadnień, zdań do uzupełnienia, zadań problemowych do przedyskutowania, które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako podstawa do prowadzenia ćwiczeń lub warsztatów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12523 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12522.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13646.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk. - Wyd. 1 (dodr.). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, cop. 2005. - XXXI, [1], 754, [2] s. : il. ; 27 cm.
"Marketing”, fundamentalne dzieło Kotlera ukazuje się od ponad trzydziestu lat, nieustannie wzbudzając emocje oraz stanowiąc źródło wiedzy o marketingu. Podstawą tego wydania jest najaktualniejsza, zmieniona i uzupełniona jedenasta edycja amerykańska z 2003 roku. Choć to od dawna podstawowy podręcznik, autor wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i umiejętnością przewidywania. Prezentując najnowsze pojęcia, teorie i strategie, kładzie nacisk na dostosowanie marketingu do warunków prowadzenia działalności gospodarczej. Umiejętne połączenie teorii z praktyką sprawia, że dzieło Kotlera jest nadal aktualne i żywe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3935 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3934.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich. Ukazuje interdyscyplinarność, związki z zarządzaniem i tendencje rozwojowe marketingu na świecie. Całokształt problematyki marketingu został logicznie i sekwencyjnie uporządkowany. Przyswojenie treści ułatwiają: przystępny język i przejrzysta prezentacja zagadnień ogólnych i szczegółowych, przykłady oparte na doświadczeniach polskich przedsiębiorstw, rysunki oraz indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2051 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3258.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 426-433, netogr. s. 434-[437].
Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddziaływania na rynek oraz ich kreowania. Przedstawiona została istota marketingu, jego miejsce i rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13650 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13649.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14668.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 255-256.
Podczas pisania pracy w znacznej mierze korzystano z renomowanych podręczników, zarówno jeżeli chodzi o treści wykładu ekonomii, jak i sposobu ich prezentacji. Zamierzeniem autorów było przedstawienie i wyjaśnienie teoretycznych zasad i prawidłowości funkcjonowania współczesnej gospodarki rynkowej. Ekonomia jako przedmiot studiów ekonomicznych musi stać się teoretyczną i metodologiczną podstawą kształcenia ekonomicznego, tak jak ma to miejsce w krajach zachodnich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10687.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
T. 1. wyd. pol. obejmuje cz. I-IX wyd. oryg.
Tyt. oryg.: Economics, 2010.
Indeks.
Publikacja, w pełni obejmująca program mikroekonomii, jest napisana w sposób niezykle zrozumiały i czytelny. Główny tok znakomicie prowadzonej narracji o skomplikowanych problemach mikroekonomicznych został uzupełniony o bardzo ciekawe wstawki, które wzbogacają proces wykładu i przybliżają złożone zagadnienia, a jednocześnie uatrakcyjniają przekazywaną treść. Walorem publikacji są wykorzystane narzędzia dydaktyczne, takie jak m.in.: zapowiedź "Czego nauczysz się w tym rozdziale?", ramki "Dla dociekliwych", przykłady 'Gdzie indziej na świecie", studia przypadku "Ekonomia w działaniu", objaśnienie najczęściej popełnianych błędów, czyli "Pułapki", definicje podstawowych pojęć w słowniczku na końcu książki. Autorzy wprowadzili również niezwykle trudne problemy niepewności i ryzyka oraz ekonomiki informacji, a także dodatkowe zagadnienia wybiegające poza podstawowy kurs mikroekonomii, co daje dobre przygotowanie do dalszych studiów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12423.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13577.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Marketing : an introduction, 2011.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11837 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11836.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13008.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Marketing : an introduction, 2020.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Brak informacji o dostępności: sygn. P.18335.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20730.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20729.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 316-320. Indeks.
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie. Omawia zagadnienia: badań marketingowych, segmentacji rynku, strategii produktu, dystrybucji i cen, wizerunku przedsiębiorstwa, strategii marki, reklamy i promocji oraz planu marketingowego. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12416 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12415.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13575.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. Indeks.
Książka jest akademickim podręcznikiem do nauki finansów, w którym oprócz konkretnej wiedzy z przedmiotowego zakresu znajdują się odniesienia do ekonomii, a także innych dyscyplin – silnie lub słabo – związanych z finansami. Autorzy oparli konstrukcję podręcznika na trzech filarach, którymi są kategorie, zjawiska i procesy, wreszcie podmioty. Kategorie finansowe tworzą język opisu zjawisk i procesów finansowych powstających na skutek przyczynowo-skutkowych powiązań podmiotów sfery finansowej i sfery realnej gospodarki rynkowej. W tworzeniu sieci powiązań finansowych prym wiodą instytucje finansowe i rynki finansowe, a wszechobecne pojęcia stopy zwrotu i ryzyka przenoszą się na sferę rzeczową. Zaletą podręcznika jest układ i przejrzystość rozważań, a szczegółowy indeks rzeczowy służy Czytelnikowi pomocą w dostrzeganiu wielowymiarowości zjawisk i procesów finansowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14957.VIII.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15788.VIII.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Macroeconomics : a European text, 2009.
Bibliogr. s. 829-831. Indeks.
Podręcznik zawiera obszerną prezentacje współczesnej makroekonomii w kontekście zarówno europejskim, jak i globalnym. Autorzy równoważą wykład teorii przykładami zaczerpniętymi z gospodarek różnych krajów, co sprawia że Cztelnik może się odnieść do zdarzeń ze swojego otoczenia makroekonomicznego. W podręczniku makroekonomia została ujęta w czterech częściach: wprowadzenie do makroekonomii, gospodarka w długim okresie, gospodarka w krótkim okresie, polityka makroekonomiczna w gospodarce globalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12849.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13956.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr s. 389-403.
Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą międzynarodowych stosunków gospodarczych. Autorzy zaprezentowali rzeczywiste przeobrażenia, jakim gospodarka światowa podlegała w ostatnich dziesięcioleciach, na tle podstawowych teorii z zakresu ekonomii międzynarodowej. W podręczniku przedstawiono: strukturę współczesnej gospodarki światowej; międzynarodowy handel towarowy i handel usługami; kształtowanie się cen we współczesnym handlu światowym; zagraniczną i międzynarodową politykę handlową; międzynarodowe przepływy kapitałowe we współczesnej gospodarce światowej; międzynarodowy transfer zasobów pracy, technologii, wiedzy naukowo-technicznej i innowacji; konkurencyjność międzynarodową; kurs walutowy i międzynarodowy rynek walutowy; bilans płatniczy; kryzysy walutowe i finansowe; międzynarodową integrację gospodarczą i globalizację we współczesnej gospodarce światowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15093 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15092.XI.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15990.XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Finanse / Stanisław Owsiak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, cop. 2015. - 651 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. 629-636. Indeks.
Podręcznik obejmuje wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu finansów zarówno w ujęciu makro-, jak i mikroekonomicznym. Autor przedstawił m.in. istotę finansów i rozumienie tego pojęcia we współczesnej gospodarce, kategorie finansowe, główne teorie finansów, funkcje pieniądza w przeszłości i obecnie, podmioty systemu ekonomicznego w warunkach pieniężnych, krążenie pieniądza i dochodu w gospodarce, czynnik czasu w działalności gospodarczej i wartość pieniądza w czasie, oszczędności pieniężne i ich transformację w kapitał, system finansowy, politykę finansową, instrumenty finansowe, kryzysy finansowe, globalny system finansowy, strukturę finansową polskiej gospodarki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14959 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14958.VIII.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15789.VIII.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Meritum)
Bibliogr., wykaz aktów prawnych przy niektórych rozdz. Indeks.
Opracowanie ma charakter przewodnika metodycznego po codziennych problemach, jakim muszą stawić czoła menedżerowie finansowi, księgowi czy analitycy sprawozdań finansowych. Autorzy zastosowali podejście warsztatowe do zagadnień sprawozdawczości finansowej i zaprezentowali je tak, aby były one zrozumiałe i przydatne w tworzeniu systemu rachunkowości oraz prowadzeniu polityki rachunowości jednostki. Stąd szczególny nacisk położony został na wieloaspektowe przedstawienie procedur związanych z identyfikacją, pomiarem i wyceną różnorodnych transakcji ekonomicznych. Korzystaniu z publikacji oraz szybkiemu odnajdywaniu przydatnych informacji służą: podział układu treści na zwięzłe fragmenty, numery zamieszczone na marginesach, wskazujące ważne pojęcie wraz z jego objaśnieniem, wewnętrzne odesłania w tekście, liczne przykłady, rysunki, schematy i tablice, uwypuklenie najistotniejszych kwestii przez zaznaczenie ich ramką z hasłem "Ważne!" oraz przyjazna szata graficzna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13286.VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzieło składa się z dwóch części: Rachunkowość zarządcza (rachunek kosztów i wyników w podejmowaniu decyzji).Zbiór przykładów z rachunkowości zarządczej z rozwiązaniami. Opracowanie dotyczy wykorzystania informacji o kosztach, przychodach i wynikach w efektywnym zarządzaniu jednostką gospodarczą. Zostało napisane z myślą o procesie nauczania rachunkowości zarządczej, jak też o praktyce gospodarczej. Opiera się głównie na literaturze anglojęzycznej (zakres tematyczny, prezentowane modele) oraz badań własnych autorki książki. Zbiór przykładów stanowi uzupełnienie pierwszej części publikacji. Zawartość dotyczy rachunku decyzyjnego krótko- i średnioterminowego. Stanowi pomoc w samodzielnym toku rozumowania i postępowania obliczeniowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.380 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.381.VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej