Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(30)
Forma i typ
Książki
(30)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(30)
dostępne
(9)
wypożyczone
(9)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(13)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(30)
Autor
Rzycka Olga
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Suchar Marek
(2)
Bennewicz Maciej (1961- )
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Cannon James (1947- )
(1)
Dancewicz Bożena
(1)
Danilewicz Dariusz
(1)
Dembkowski Sabine
(1)
Eldridge Fiona
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Goodlad Sinclair
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Hargrove Robert (1947- )
(1)
Harris Neil
(1)
Hirst Beverly
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Hunter Ian (1963- )
(1)
Iwańska Katarzyna
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Karpińska-Musiał Beata
(1)
Konarowska Katarzyna
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
McGee Rita
(1)
Mojs Ewa
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Panońko Magdalena
(1)
Piskorska Agata
(1)
Podsiadło Iwona
(1)
Porażka Dorota
(1)
Porosto Wiesław
(1)
Prostak Maciej
(1)
Rogers Jenny
(1)
Rostkowski Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Smółka Paweł
(1)
Starr Julie
(1)
Szaban Jolanta
(1)
Szmidt Henryk
(1)
Taylor David (1945- )
(1)
Thomas Mark (1958- )
(1)
Tolhurst Judith
(1)
Wilczyńska Maja
(1)
Wilkin Margaret
(1)
Witkowski Stanisław Aleksander (1947- )
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(28)
Kalifornia (USA)
(2)
Język
polski
(28)
angielski
(2)
Odbiorca
Poziom nauczania szkoły wyższe
(2)
Temat
MENTORING
(12)
KADRY
(9)
ZARZĄDZANIE
(6)
Coaching
(4)
Metody nauczania
(3)
KARIERA
(2)
Korepetycje
(2)
Mentoring
(2)
Strategie uczenia się
(2)
Tutoring
(2)
HANDEL
(1)
Indywidualizacja (pedagogika)
(1)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
PORADNICTWO ZAWODOWE
(1)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(1)
Poradnictwo
(1)
Psychologia
(1)
Psychoterapia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
SAMOREALIZACJA
(1)
SPORT
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
SUKCES
(1)
Szkolnictwo podstawowe
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkolnictwo średnie
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
TURYSTYKA
(1)
ZATRUDNIENIE
(1)
ZAWÓD
(1)
ZDOLNOŚCI
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(5)
PODRĘCZNIKI
(3)
MARKETING
(1)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
coaching
(30)
mentoring
(13)
rekrutacja pracowników
(7)
ocena pracowników
(6)
szkolenie pracowników
(4)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(4)
kariera zawodowa
(3)
kompetencje pracownicze
(3)
kultura organizacyjna
(3)
motywowanie pracowników
(3)
planowanie karier
(3)
przywództwo
(3)
rozwój zawodowy
(3)
zarządzanie
(3)
zaufanie
(3)
etyka
(2)
kapitał ludzki
(2)
kompetencje
(2)
komunikacja
(2)
learning
(2)
menedżer
(2)
mobbing
(2)
peer tutoring
(2)
teaching
(2)
wynagrodzenie
(2)
zarządzanie kapitałem ludzkim
(2)
zarządzanie personelem
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
zarządzanie zespołem
(2)
ELT
(1)
adaptacja zawodowa
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza strategiczna
(1)
asertywność
(1)
awans zawodowy
(1)
bezrobocie
(1)
biznesplan
(1)
dokształcanie
(1)
doradca zawodowy
(1)
doradztwo zawodowe
(1)
education studies
(1)
efektywność
(1)
efektywność pracowników
(1)
elastyczne zatrudnienie
(1)
etyka biznesu
(1)
etyka pracy
(1)
executive coaching
(1)
handel
(1)
handlowiec
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
jakość
(1)
kadra kierownicza
(1)
kodeks etyki zawodowej
(1)
kompetencje kierownicze
(1)
kompetencje społeczne
(1)
komplementarność usług
(1)
konflikt
(1)
konkurencja
(1)
kultura organizacji
(1)
lider
(1)
marketing personalny
(1)
marketing wewnętrzny
(1)
motywacja
(1)
negocjacje
(1)
networking
(1)
odpowiedzialność cywilna
(1)
odpowiedzialność zawodowa
(1)
opis stanowiska pracy
(1)
organizacja
(1)
organizacja nonprofit
(1)
outplacement
(1)
pacjenci
(1)
patologia pracy
(1)
pielęgniarstwo
(1)
potrzeba
(1)
praca
(1)
pracownik
(1)
programowanie neurolingwistyczne
(1)
projekt
(1)
przeciążenie psychiczne
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
psychologia
(1)
psychologia zmiany
(1)
rachunek ekonomiczny
(1)
relacje z klientem
(1)
rozmowa
(1)
rozmowa kwalifikacyjna
(1)
rozwiązywanie konfliktów
(1)
rozwój osobisty
(1)
rynek
(1)
rynek pracy
(1)
samozatrudnienie
(1)
satysfakcja klienta
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
selekcja
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
sprzedaż
(1)
strategia
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie i życie : refleksje coacha / Olga Rzycka. - Warszawa : Difin, 2011. - 278, [1] s. ; 23 cm.
(Engram)
"Olga Rzycka podejmuje wątek dwóch przenikających się wzajemnie rodzajów coachingu - menedżerskiego i życiowego. "Zarządzanie i życie" jest coachingiem "na odległość", w którym bezpośrednia rozmowa coacha z klientem została zastąpiona świetnie napisaną książką. Jeżeli jej czytelnik nie będzie uciekał od refleksji, to ten coaching powiedzie się. Jest to zresztą taki sam warunek, jaki klient powinien wypełnić podczas każdego coachingu. Warto tę książkę nie tylko przeczytać, ale też potem o niej pomyśleć. Autorka, doświadczony coach, świetnie zdaje sobie sprawę z tego, że jeden człowiek nie może zmienić drugiego. Może natomiast dać impuls, dzięki któremu ten drugi zmieni się sam. Książka "Zarządzanie i życie" jest właśnie takim impulsem - nie tylko dla menedżerów". (Andrzej Niemczyk, menedżer i trener z wieloletnim doświadczeniem w obu dziedzinach)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13063.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Wolters Kluwer Polska)
Bibliogr. przy rozdz.
Coaching stał się w ostatnim okresie jednym z najpopularniejszych terminów. Podkreśla się powszechnie, iż stanowi on najbardziej wartościowe podejście do rozwoju zawodowego pracowników, a waga tej problematyki stale rośnie. Coaching jest bowiem optymalną strategią na trudne czasy - nie sposób znaleźć drugiej koncepcji i praktyki działania, która tak bardzo wzmacnia kulturę organizacyjną firmy. Prezentowana książka jest odpowiedzią na pilną potrzebę kompleksowego ujęcia problematyki coachingu w odniesieniu do realiów polskich organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10377.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi)
Z pełnym przekonaniem stwierdzam, że niniejsza pozycja stanowi oryginalne i bardzo potrzebne opracowanie. Aczkolwiek rynek wydawniczy obfituje w książki opublikowane w ostatnich latach na temat rozwoju pracowników oraz liczne publikacje, poświęcone ogólnie zarządzaniu zasobem ludzkim, to jednak żadna z nich nie ma charakteru tak konkretnego, praktycznego poradnika. Każdy rozdział, obejmujący: teoretyczne wprowadzenie, opis konkretnego projektu wdrożeniowego oraz propozycje narzędzi do wykorzystania w danym obszarze tematycznym, czyni z książki bardzo cenny materiał szkoleniowy dla praktyków. Szczegółowość prezentowanych narzędzi, powoduje, że mogą one zostać bezpośrednio zastosowane, ewentualnie stanowić cenną inspirację do innych projektów wdrożeniowych. Aspekt praktyczności został słusznie podkreślony w tytule opracowania. Niezwykle przejrzysta struktura treści książki oraz wprowadzenie do każdego rozdziału zagadnień do dyskusji oraz zadań do rozwiązania, decyduje o wybitnych walorach dydaktycznych. Można przypuszczać, że książka stanie się niezbędnym materiałem dydaktycznym na zajęciach specjalizacyjnych, studiach podyplomowych, czy warsztatach z dziedziny rozwoju zawodowego. (dr hab. Marta Juchnowicz)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7766.IX.4.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8772.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Peer Tutoring Handbook / Judith Tolhurst, Neil Harris. - Bristol : The Cloister House Press, copyright 2015. - 52 pages : illustrations ; 30 cm.
Peer tutoring is essentially equipping pupils with the tools to help each other learn. Based on a coaching model it will move both the peer tutor and tutee forward in that it enables both pupils to have a dialogue about learning and reinforces and embeds learning from the classroom. Both the tutor and tutee benefit from peer tutoring. Peer tutors are taught coaching skills and the tutees gain confidence from learning with an older pupil. The peer tutoring programme been designed collaboratively by Judith Tolhurst and Neil Harris.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18627.XXIV.14.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Mentoring in Schools / ed. by Margaret Wilkin. - London : Kogan Page, cop. 1992. - 182 s. : ryc. ; 22 cm.
(Kogan Page Books for Teacher)
A substantial shift in the way student teachers are trained has meant that increasing numbers of school teachers are now sharing the responsibility for student tuition with teacher training colleges. The mentoring pilot system has caused teachers anxiety due to a lack of guidelines on how to integrate the mentoring system into everyday school life. This volume provides teachers with practical advice on the creation and maintenance of mentoring programmes. It covers proactive supervision, the development of programmes, the programme criteria and future developments.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3209.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3208.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Czym jest tutoring? Skąd bierze się rosnąca popularność tej formy edukacji spersonalizowanej? Dlaczego jest postrzegany jako panaceum na problemy edukacji i wielka szansa na elitarne kształcenie? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorzy niniejszej publikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17672.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. s. 191-201. Indeks.
Kompetencje interpersonalne, nazywane często kompetencjami nowoczesnego lidera lub pracownika organizacji przyszłości, należą do najważniejszych kompetencji zawodowych, które pomagają pracownikowi odnaleźć się na rynku pracy, a organizacji zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka stanowi praktyczne wprowadzenie w zagadnienia pomiaru i doskonalenia kompetencji społecznych ujmowanych jako umiejętności interpersonalne. Szczegółowo omówiono m.in.: uwarunkowania kompetencji społecznych i zasady ich pomiaru, predysozycje do rozwoju kompetencji społecznych, rolę metod edukacyjnych w kształtowaniu tych kompetencji, modele treningu umiejętności społecznych, coaching umiejętności interpersonalnych, programy doskonalenia kompetencji społecznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.12500 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.12499.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10384.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sukces w zarządzaniu kadrami)
Streszcz. ang. przy pracach.
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest adresowana do szerokiego grona osób zajmujących się badaniem, rozpoznawaniem, rozwojem i zarządzaniem kompetencjami - traktowanymi zarówno z perspektywy psychologii i zarządzania, jak i w świetle nauki o zarządzaniu. Przedstawiono w niej kluczowe zagadnienia metodologicznych problemów badania kompetencji, zarządzania kompetencjami pracowników oraz zarządzania kompetencjami organizacyjnymi. W pracy dominuje podejście metodologiczne i organizacyjne, szczególną uwagę zwrócono m.in. na strategiczny kontekst zasobów ludzkich, kompetencje firmy przyszłości, doskonalenie kompetencji kluczowych oraz patologie organizacyjne jako hamulec rozwoju kompetencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10315.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Zarządzania Personelem)
Książka poświęcona jest rozwojowi zawodowemu i zarządzaniu karierą. Część pierwsza książki przedstawia ogólną koncepcję rozwoju zawodowego - główne etapy życia zawodowego, wartości i cele życiowe, potrzeby i motywy związane z pracą oraz mechanizmy i modele kariery zawodowej. W części drugiej omówiono praktyczne metody zarządzania karierą stosowane w nowocześnie rozumianym zarządzaniu personelem, takie jak tworzenie rezerwy kadrowej, wytyczanie ścieżek kariery, coaching i mentoring. Uzupełnieniem książki jest zbiór narzędzi przydatnych w codziennej pracy menedżera personalnego lub doradcy ds. kariery oraz scenariusz warsztatu doradczego dotyczącego planowania kariery zawodowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11547 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10467.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 445-455.
„Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia” to pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepcję biznesu, zaś czynnym handlowcom pozwoli uporządkować wiedzę i skłoni do przemyśleń i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzedażowych. Autor łączy dyscyplinę wywodu naukowego z lekkością pióra i erudycją, a jako doświadczony przedsiębiorca urozmaica tekst książki licznymi przykładami z życia i relacjami z osobistych doświadczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16273.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. HR)
Tyt. oryg.: The seven steps of effective executive coaching, 2006.
Bibliogr. s. 181-182.
Książka jest przykładem opracowania problematyki executive coachingu z perspektywy trenera. Przedstawia modelowy sposób postępowania (ACHIEVE coaching model) oparty na 7-rdzeniowych umiejętnościach (kompetencjach) coacha (np. umiejętność słuchania, zadawania pytań, udzielania informacji zwrotnych, jasnego określania celu) i 7-etapowej procedurze realizacji coachingu. Autorzy pracy jasno formułują założenia, budują model działania i z tego modelu wywodzą szczegółowe procedury. Dzięki takiej konstrukcji pracy czytelnik otrzymuje przekaz o wyrazistej strukturze, z uzasadnieniem poszczególnych etapów postępowania. Wskazanie podstawowych kompetencji zawodowych wymaganych w pracy coacha przekonuje Czytelnika, że wbrew obiegowym opiniom nie każdy może być trenerem, co ma duże znaczenie w dobie budowania tożsamości tego zawodu. Książka zawiera liczne przykłady oraz spis popularnych narzędzi psychometrycznych i ich zastosowanie, co ułatwi osobom pracującym w obszarze coachingu planowanie scenariuszy własnych programów i sesji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9824 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11350.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: Mastering people management : build a successful team - motivate, empower and lead people, 2007
Książka jest przeznaczona dla menedżerów dowolnego szczebla, którym zależy na stworzeniu skutecznego, wydajnie pracującego zespołu. Mark Thomas, opierając się na bogatym doświadczeniu doradczym, udziela wielu praktycznych wskazówek dotyczących osiągnięcia mistrzowskiej wprawy w takich obszarach jak: zarządzanie wydajnością, komunikacja bezpośrednia, udzielanie informacji zwrotnych, asertywność, zarządzanie czasem, prowadzenie zebrań. Autor przejrzyście wyjaśnia najważniejsze pojęcia związane z zarządzaniem, a duża liczba zamieszczonych w książce przykładów, diagramów i technik umożliwia łatwe przełożenie teorii na codzienną praktykę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10790.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Na okł. podtyt.: zestaw narzędzi.
Tyt. oryg.: Talent management and succession planning, 2007.
Bibliogr. s. 409-411.
Książka jest doskonałym źródłem nowoczesnych metod zarządzania talentami i planowania ścieżek karier wspomagających efektywne funkcjonowanie całej organizacji. 41 specjalistycznych narzędzi, które zostały tu przedstawione, umożliwia skuteczne: zidentyfikowanie talentów, pozyskiwanie talentów z zewnątrz, zaplanowanie rozwoju pracwników oraz ścieżek ich karier, utrzymanie wartościowych pracowników i ochronienie ich przed zakusami konkurencji. W książce opisano również zalecane działania w razie odejścia kluczowych pracowników. Książka zawiera listy kontrolne, ćwiczenia i użyteczne wskazówki poparte najlepszymi biznesowymi praktykami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.12741.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13779.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja jest zbiorem artykułów pracowników oraz studentów Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyką Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach i przedstawicieli zaprzyjaźnionych z nią środowisk naukowych. Zamieszczone tutaj prace teoretyczne emipryczne oraz przeglądowe sa efektem oryginalnych pomysłów oraz działań naukowych ich autorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15747.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. przy rozdz.
W założeniu Autorów nadrzędnym celem doradcy zawodowego jest uzyskanie przez osobę, której się doradza, trwałego i satysfakcjonującego miejsca pracy. Ewolucja systemów zarządzania przedsiębiorstwami. Gwałtowne i głębokie zmiany w ich otoczeniu, wymagają nowego podejścia do praktyki doradztwa zawodowego. Autorzy publikacji, będącymi pracownikami bądź współpracownikami Katedry Rozwoju Kapitału Ludzkiego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, opracowali niedostępne do tej pory na polskim rynku kompendium wiedzy związanej z doradztwem zawodowym. Publikacja ma za zadanie wskazać te narzędzia zarządzania kapitałem ludzkim stosowane z powodzeniem w przedsiębiorstwach, które mogą być wykorzystane także w praktyce doradczej. Logicznie uporządkowana wiedza uzupełniona jest opisem przykładów zaczerpniętych z doświadczeń w opracowywaniu i wdrażaniu poszczególnych rozwiązań. Jasny i czytelny układ opracowania oraz opisy rozwiązań możliwych do aplikacji powodują, że opracowanie nie jest jednorazową lekturą, ale pozycją, która powinna znaleźć się w podręcznej biblioteczce każdego doradcy zawodowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13024.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Zarządzania Personelem)
Na s. 4 okł. błędny ISBN.
Książka jest przeznaczona dla menedżerów różnych szczebli, przed którymi w codziennej praktyce zarządzania stają bezpośrednio najrozmaitsze zadania związane z zarządzaniem ludźmi. Każdy menedżer musi więc mieć w jakimś stopniu kompetencje specjalisty w dziedzinie zarządzania personelem. Czytelnik znajdzie tu także zbiór rozmaitych narzędzi (kwestionariusze, scenariusze rozmów, formularze), dzięki którym zdobytą w czasie lektury książki wiedzę, natychmiast będzie mógł wykorzystać w codziennej praktyce menedżerskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.11546.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8108.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Sukces w biznesie to połączenie kilku elementów: dobrego pomysłu na biznes, zorganizowania go w formie firmy i fachowego zarządzania nią w burzliwych czasach. Książka traktuje o tym ostatnim. Wskazuje, co jest istotą zarządzania, jak wazny jest kontekst, w jakim sie ono odbywa, jakie umiejętności i narzędzia pomagają menedżerom w ich codziennej pracy oraz jak rozwiązywać typowe problemy firmy. Intencją autorów jest dostarczenie czytelnikowi wiedzy z zakresu zarządzania przydatnej w codziennym zyciu, która powinna stanowić inspirację w poszukiwaniu własnej recepty na sukces w biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14083.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 537-549. Indeks.
Podręcznik stanowi wartościowe opracowanie, w którym przedstawiono w sposób wyczerpujący i kompetentny wiele wymiarów ZKL, tj. koncepcyjny, strategiczny, operacyjny, przedmiotowy, podmiotowy. Zawiera bogate treści, uporządkowane pod względem metodycznym, strukturalnym i logicznym, które będą pomocne studentom w zakresie nabywania wiedzy i umiejętności w przedmiotowym obszarze oraz w kształtowaniu kompetencji społecznych niezbędnych do odgrywania przez nich w przyszłości różnych ról zawodowych i życiowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.13445.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14415.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 387-394, wykaz aktów prawnych s. 394-396.
Prac poświęconych problematyce zarządzania zasobami ludzkimi ukazało się w Polsce bardzo wiele. Stąd uzasadnione pytanie: czym różni się od innych kolejna pozycja dotycząca tego zagadnienia? Otóż przedmiotem niniejszej książki są wybrane elementy procesu zarządzania zasobami ludzkimi - tak jak wyglądają one obecnie, w czasach daleko posuniętej globalizacji, z uwzględnieniem sytuacji kryzysowej panującej na świecie, a także z uwszględnieniem specyfiki procedur i narzędzi stosowanych w zzl w biznesie i administracji publicznej. Autorka przedstawia wybrane elementy zzl, to jest: dobór pracowników, poprzedzające go planowanie personelu, procesy adaptacji, rozwoju i oceniania pracowników oraz ostatni akord w melodii związanej z pracą, to znaczy odejścia z pracy, zwolnienia pracowników i rolę organizacji w tym procesie. (ze wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11998 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11997.IX.4 [Wypożyczalnia C], P.11996.IX.4 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13146.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Autorzy charakteryzują specyfikę zarządzania zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej i wskazują niebezpieczeństwa związane z niewłaściwym zarządzaniem personelem w kontekście zarówno zadań organizacji, jak i zatrudnienia pracowników. Książka przeznaczona jest dla menedżerów ochrony zdrowia, pracowników odpowiedzialnych za organizację pracy oraz osób zajmujących się problematyką zarządzania personelem, rozwoju i oceny kadr, a także dla wszystkich zainteresowanych własnym rozwojem zawodowym i osobistym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10042 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10041.XVIII.13 [Wypożyczalnia B], P.10040.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11663.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej