Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Beetlestone Florence 1943-
(1)
Bociek Hania
(1)
Grundy Peter
(1)
Parker Kevin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Anglia
(1)
Polska
(1)
Język
angielski
(1)
polski
(1)
Odbiorca
Poziom profesjonalny
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
Kreatywność
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Psychologia
(1)
SZTUKA
(1)
Temat: czas
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
creative thinking
(2)
imagination
(2)
English language
(1)
art
(1)
elementary education
(1)
imaginative teaching
(1)
learning
(1)
painting
(1)
planning
(1)
psychology
(1)
teaching
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
CD
W koszyku
(The Resourceful Teacher Series)
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
This book brings together 100 highly varied, original, ready to use activities to foster real communication in English trough imaginative response to both artistic images and easy to do creative work. A clear introduction explains how art can be used to stimulate language acquisition in a creative, enjoyable and memorable way and provides advice ow how to get the very best out of this exceptional book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14038.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Creative children, imaginative teaching / Florence Beetlestone. - Buckingham ; Philadelphia : Open University Press, 1998. - xviii, 158 p. : illustrations ; 23 cm.
(Enriching the Primary Curriculum: Child, Teacher, Context)
Includes bibliographical references (p. [144]-151) and index.
Creativity is a term often discussed in relation to education, particularly in primary schools. This book sets out to explore what it means in both practical and theoretical terms for children, teachers and the context in which they work. The key areas of planning, resourcing, organizing, managing and assessing creativity are dealt with in an accessible and readable style. Cameos and classroom examples are used in order to indicate effective strategies for promoting creativity within and across curriculum subjects. Creativity is shown to be a powerful force which can be harnessed to increase the learning potential of both teachers and children.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16863.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej