Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
ADMINISTRACJA
(1)
REKLAMA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(1)
Słowo kluczowe
dobro osobiste
(2)
Internet
(1)
administracja publiczna
(1)
architektura
(1)
etyka
(1)
identyfikacja wizualna
(1)
informacja publiczna
(1)
jednostka samorządu terytorialnego
(1)
komunikacja
(1)
logo
(1)
media społecznościowe
(1)
merchandising
(1)
nieuczciwa konkurencja
(1)
polityka informacyjna
(1)
prawo
(1)
public relations
(1)
reklama
(1)
reputacja
(1)
sponsoring
(1)
strona WWW
(1)
tożsamość
(1)
wizerunek
(1)
wolność słowa
(1)
wystrój wnętrz
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zaufanie
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Kraków : "Zakamycze", 2004. - 208, [1] s. ; 23 cm.
(Seria Akademicka - Zakamycze)
W książce zostały omówione wszystkie najważniejsze akty prawne regulujące w sposób mniej lub bardziej szczegółowy zagadnienia związane z reklamą. Przede wszystkim Kodeks cywilny w zakresie skutków, jakie może rodzić reklama, oraz problematyka naruszenia dóbr osobistych. Dużo miejsca poświęcono, ze zrozumiałych względów, ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i ustawie - Prawo własności przemysłowej. Dosyć szczegółowo została omówiona reklama w prawie autorskim, ponieważ wciąż jest to zagadnienie niedoceniane przez prawników. Osobne rozdziały poświęcone są reklamie w mediach, a także szczególnym i dosyć często zmieniającym się regulacjom dotyczącym reklamy wybranych produktów, takich jak np. alkohol czy lekarstwa i wybranych usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6309.X.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Lex)
Na książce zbędny ISSN.
Bibliogr. s. 583-[610].
Opracowanie dotyczy public relations szeroko pojmowanej sfery publicznej - organów administracji publicznej i jednostek samorządu terytorialnego, sądów, prokuratury, policji i osób sprawujących funkcje publiczne w kraju oraz w instytucjach o zasięgu międzynarodowym. Zawarto w nim wyniki badań naukowych oraz ustalenia praktyków dotyczące kształtowania, wizerunku i przebiegu komunikacji w relacjach obywateli z przedstawicielami władz publicznych. Część pierwsza przedstawia prawne, socjologiczne i organizacyjne uwarunkowania kształtowania wizerunku podmiotów sfery publicznej, w szczególności w kontekście reputacji, tożsamości i zaufania. Dokonano szczegółowej analizy takich zagadnień jak: promocja, design i architektura oraz wykorzystanie logo i emblematów w działaniach z zakresu public relations, czy też wykorzystanie systemu zarządzania jakością (ISO). Część druga została poświęcona komunikacji jako podstawie działań public relations. Analizie poddano przebieg i uwarunkowania komunikacji przedstawicieli władz z obywatelami oraz specyfikę kontaktów z mass mediami. Omówiono narzędzia komunikacyjne, takie jak: media relations, publicity, komunikowanie publiczne, a także komunikacyjne znaczenie wydarzeń, m.in. imprez o charakterze masowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13285.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej