Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(5)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Autor
Dąbrowska Anna
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Karski Jerzy Bohdan ( - 2009)
(1)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Paszkowska Małgorzata (prawo)
(1)
Szopiński Tomasz (ekonomia)
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(2)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
OCHRONA KONSUMENTA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Prawo
(1)
Służba zdrowia
(1)
ZDROWIE PUBLICZNE
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
e-zdrowie
(6)
e-administracja
(3)
Internet
(2)
bankowość elektroniczna
(2)
e-usługi
(2)
finansowanie
(2)
konsument
(2)
ochrona konsumenta
(2)
CRM
(1)
Państwowe Ratownictwo Medyczne
(1)
Web 2.0
(1)
administracja
(1)
administracja publiczna
(1)
badania epidemiologiczne
(1)
choroby zakaźne
(1)
działalność badawczo-rozwojowa
(1)
e-biznes
(1)
e-edukacja
(1)
e-handel
(1)
e-konsument
(1)
e-kultura
(1)
e-learning
(1)
e-turystyka
(1)
e-ubezpieczenia
(1)
edukacja zdrowotna
(1)
handel elektroniczny
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
jakość opieki
(1)
kampania społeczna
(1)
karta płatnicza
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikator
(1)
konkurencyjność
(1)
kultura
(1)
lecznictwo uzdrowiskowe
(1)
marketing bezpośredni
(1)
marketing szeptany
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
menedżer
(1)
mobbing
(1)
monitoring
(1)
negocjacje
(1)
ochrona zdrowia
(1)
opieka zdrowotna
(1)
organizacja
(1)
organizacja nonprofit
(1)
platforma dyskusyjna
(1)
podpis elektroniczny
(1)
polityka
(1)
portal społecznościowy
(1)
pracoholizm
(1)
przedsiębiorczość akademicka
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przywództwo
(1)
płatności elektroniczne
(1)
strona WWW
(1)
system informatyczny
(1)
system ochrony zdrowia
(1)
służba zdrowia
(1)
transfer technologii
(1)
transfer wiedzy
(1)
usługi elektroniczne
(1)
usługi turystyczne
(1)
wartość przedsiębiorstwa
(1)
zakażenia
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie bezpieczeństwem
(1)
zarządzanie ryzykiem
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
zarządzanie zespołem
(1)
zdrowie publiczne
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11502 [Magazyn 1], P.11501 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11500.XVIII.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12735.XVIII.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polski system ochrony zdrowia / Małgorzata Paszkowska. - Wydanie pierwsze, stan prawny na dzień 1 marca 2020 r., z uwzględnieniem zmian związanych z epidemią koronawirusa SARS-CoV-2 na dzień 9 kwietnia 2020 r. - Warszawa : Difin, 2020. - 280, [3] strony ; 23 cm.
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 270-280.
Książka w sposób kompleksowy prezentuje organizację i podstawy prawne funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w Polsce. Omówiono w niej model systemu zdrowotnego i podsystemy tworzące polski system ochrony zdrowia, jego zasoby personalne oraz finansowanie. Dodatkowo w związku z epidemią koronawirusa SARS-CoV-2 przedstawiono organizację i instrumenty zapobiegania chorobom zakaźnym i zakażeniom. Publikacja adresowana jest do zarządzających jednostkami ochrony zdrowia oraz do zarządzających i pracowników organów administracji ochrony zdrowia (w tym NFZ), do studentów kierunków medycznych i słuchaczy studiów podyplomowych w zakresie zarządzania ochroną zdrowia oraz do wszystkich zainteresowanych obecnym systemem ochrony zdrowia w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18120 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19941.XVIII.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19940.XVIII.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 195-204.
Publikacja poświęcona jest analizie zachowań konsumentów na rynku e-usług w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, tj. w Estonii, na Litwie, Łotwie, w Polsce i na Ukrainie. Zaprezentowano e-usługi pogrupowane w trzy bloki - usługi publiczne (e-administracja, e-zdrowie, e-edukacja), usługi związane z czasem wolnym (e-handel, e-kultura, e-turystyka) i usługi finansowe (e-bankowość, e-ubezpieczenia). Są to sfery, które będą miały w bliższej i dalszej przyszłości znaczący wpływ na kształtowanie nowoczesnego społeczeństwa. Jest to także element tworzenia społeczeństwa bez granic. Wyniki badań pozwoliły stworzyć profil e-konsumentów korzystających z poszczególnych usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11409.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-konsument na rynku usług / Tomasz Szopiński. - Warszawa : CeDeWu, 2012. - 191, [2] s. : il. ; 24 cm.
Aneks.
Bibliogr. s.169-184.
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Przedmiotem pracy są następujące usługi: e-administracja, e-bankowość, e-handel, e-kultura, e-edukacja, e-turystyka, e-ubezpieczenia, e-zdrowie. Główny nurt rozważań koncentruje się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12079.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13188.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 165-170. Indeks.
Książka, będąca pracą zbiorową zespołu autorów, pracowników Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, podejmuje problematykę zastosowania nowych narzędzi i technik komunikacyjnych, zarówno w ujęciu teoretycznym - przedstawiając bogactwo nowoczesnych narzędzi i technik komunikacyjnych oraz definiując i porządkując omawiane zagadnienia, jak i w praktyce - analizując aplikację nowych narzędzi i technik w czterech obszarach działalności non profit: w kampaniach społecznych, na rynku politycznym, w administracji publicznej i w ochronie zdrowia. Publikacja jest adresowana zarówno do studentów kierunków ekonomicznych, jak i praktyków gospodarczych oraz menedżerów zarządzających organizacjami non profit, zajmujących się profesjonalnie problematyką komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12077.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka jest oryginalnym opracowaniem interdyscyplinarnej tematyki szeroko rozumianego efektywnego funkcjonowania przedsiębiorstw. Mając na uwadze rozwój i doskonalenie funkcjonowania przedsiębiorstw, w publikacji zostały ujęte najistotniejsze zagadnienia dotyczące nowoczesnych metod zarządzania, perspektyw i możliwości rozwoju współczesnych przedsiębiorstw, wpływu technologii informatycznej na ich funkcjonowanie, zarządzanie wiedzą w rozwoju przedsiębiorstw oraz zagadnienia dotyczące innowacji wprowadzanych w przedsiębiorstwach. Publikacja jest zwartą pozycją wydawniczą, będącą rezultatem licznych spotkań naukowych ośrodków akademickich w kraju, współpracujących z Katedrą Informatycznych Systemów Zarządzania Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Jest zbiorem wybranych najistotniejszych zagadnień obejmujących rozwój i doskonalenie funkcjonowania przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11410.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej