Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(120)
Forma i typ
Książki
(120)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(91)
tylko na miejscu
(79)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(58)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(36)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(79)
Autor
Holt Ron
(9)
Bromhead Peter (1919- )
(6)
Fiedler Eckhard
(6)
Jansen Reimer
(6)
Norman-Risch Mil
(6)
Oakland John S
(6)
O'Driscoll James
(5)
McDowall David (1945- )
(4)
Emslie Val
(3)
Harvey Paul (1949- )
(3)
Jones Rhodri
(3)
Laird Elizabeth
(3)
Mauk David (1945- )
(3)
Ur Penny
(3)
Worrall Anne
(3)
Abbs Brian (1935- )
(2)
Adrian-Vallance D'Arcy
(2)
Burden Robert L
(2)
Feunteun Anne
(2)
Freebairn Ingrid
(2)
Lewis Gordon
(2)
Musman Richard
(2)
Nunan David
(2)
Stevenson Douglas Keith (1944- )
(2)
Vale David
(2)
Warde Alan
(2)
Williams Marion
(2)
Wright Andrew
(2)
Abercrombie Nicholas
(1)
Adamson John William (1857-1947)
(1)
Alderson J. Charles
(1)
Ambercrombie Nicholas
(1)
August Diane
(1)
Beddall Fiona
(1)
Beechey Veronica
(1)
Bell Judith
(1)
Bodenstein Jürgen H
(1)
Bojanowska Elżbieta (1972- )
(1)
Bolitho Rod
(1)
Brock Annie
(1)
Burrows Phill
(1)
Calderhead James
(1)
Childs Peter (1962- )
(1)
Chodkiewicz Halina
(1)
Coonan Carmel Mary
(1)
Crandall Jo Ann (1943- )
(1)
Daniels Harvey (1947- )
(1)
Datesman Maryanne Kearny
(1)
Daun-Barausch Elke
(1)
Doughty Catherine
(1)
Doughty Catherine J
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Dubin Fraida (1928- )
(1)
Duff Alan
(1)
Dąbrowska Izabela Edyta
(1)
Edwards Sharon A
(1)
Evans Evans
(1)
Fisher Douglas 1965-
(1)
Ganske Kathy
(1)
Gardner Howard
(1)
Gates Peter
(1)
Green Catherine
(1)
Gębal Przemysław (1972- )
(1)
Harvey Stephanie
(1)
Hidi Suzanne
(1)
Hundley Heather
(1)
Hussey Gemma
(1)
Irwin John Leslie (1942- )
(1)
Jacobson Julie
(1)
Jiménez Raya Manuel
(1)
Johnson Kelly 1971-
(1)
Kacprzak Lech
(1)
Kearny Edward N
(1)
Keddie Jamie
(1)
Keene Ellin Oliver
(1)
Kiński Czesław
(1)
Lapp Diane
(1)
Lauder Nina
(1)
Lavery Clare
(1)
Lee W. R
(1)
Lindstromberg Seth
(1)
Long Michael H
(1)
Lynch Tony
(1)
Maley Alan
(1)
Maloy Robert W
(1)
Mannay Dawn
(1)
McGregor Tanny
(1)
Menegale Marcella
(1)
Mercer Sarah (1974- )
(1)
Morrow Lesley Mandel
(1)
Moss Anne
(1)
Moule Jean
(1)
Nowak Sabina A. (filolog)
(1)
Oakland John
(1)
Olshtain Elite (1938- )
(1)
Pahl Kate
(1)
Porter Ladousse Gillian
(1)
Puchta Herbert
(1)
Raban Sandra
(1)
Read Carol
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(37)
1990 - 1999
(46)
1980 - 1989
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(64)
Kiribati
(22)
Wielka Brytania
(7)
Stany Zjednoczone
(7)
Anglia
(5)
Kalifornia (USA)
(4)
Nowy Jork (stan) (USA)
(3)
nieznany (us)
(3)
Niemcy
(2)
Chiny
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Holandia
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Język
polski
(84)
angielski
(36)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Nauczyciele
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(37)
WIELKA BRYTANIA
(22)
Nauczanie języków obcych
(12)
STANY ZJEDNOCZONE
(11)
Język angielski
(9)
Nauczanie
(9)
Kultura
(7)
PODRĘCZNIKI
(6)
Metody nauczania
(4)
Polityka
(4)
Technologia
(4)
JĘZYKI
(3)
NAUCZANIE
(3)
CZYTANIE
(2)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(2)
Drama (pedagog.)
(2)
Dwujęzyczność
(2)
GRY EDUKACYJNE
(2)
Historia
(2)
Językoznawstwo
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
Motywacja
(2)
PSYCHOLOGIA
(2)
Psychologia
(2)
SZKOLNICTWO
(2)
Socjologia
(2)
DWUJĘZYCZNOŚĆ
(1)
DYSKURS (filoz.)
(1)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
EGZAMINY
(1)
FEMINIZM
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry komputerowe
(1)
IRLANDIA
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Interdisciplinary approach in education
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
KOBIETA
(1)
KULTURA CZYTANIA i PISANIA
(1)
KULTURA MASOWA
(1)
Kultura czytania i pisania
(1)
Language arts
(1)
MNIEJSZOŚCI NARODOWE
(1)
Modalność językowa
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
NAUKI SPOŁECZNE
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele języków
(1)
OBYCZAJE TOWARZYSKIE
(1)
OPIEKA SPOŁECZNA
(1)
Opieka długoterminowa
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
PEDAGOGIKA SPOŁECZNA
(1)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Polityka społeczna
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Praca
(1)
Praca zespołowa
(1)
Psychologia nauczania
(1)
ROLA SPOŁECZNA
(1)
Ratownictwo medyczne
(1)
Reading comprehension
(1)
SOCJOLOGIA
(1)
Społeczeństwo
(1)
SŁUCHANIE
(1)
UNIVERSITY of CAMBRIDGE
(1)
Wideo
(1)
WŁADZA PAŃSTWOWA
(1)
ZMIANA SPOŁECZNA
(1)
Zaangażowanie szkolne
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
ŻYCIE CODZIENNE
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Wielka Brytania
(9)
Stany Zjednoczone
(3)
STANY ZJEDNOCZONE
(2)
POLSKA
(1)
Polska
(1)
ROSJA
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
SŁOWACJA
(1)
Walia (Wielka Brytania)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(11)
PODRĘCZNIKI
(10)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(2)
Praca zbiorowa
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
MONOGRAFIA
(1)
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PRACA ZBIOROWA
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(29)
Językoznawstwo
(19)
Kultura i sztuka
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Geografia i nauki o Ziemi
(5)
Kultura fizyczna i sport
(5)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Historia
(2)
Psychologia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Słowo kluczowe
education
(102)
religion
(37)
media
(35)
Great Britain
(27)
government
(27)
law
(27)
economy
(26)
politics
(24)
culture
(20)
sport
(20)
English language
(18)
handbook
(15)
primary school
(15)
United States
(13)
leisure
(13)
teaching
(13)
social conditions
(12)
society
(11)
education studies
(10)
transport
(10)
EFL
(9)
art
(9)
elections
(9)
environment
(9)
policy
(9)
family
(8)
welfare
(8)
communication
(7)
employment
(7)
health
(7)
language
(7)
learning
(7)
mass media
(7)
minorities
(7)
social life
(7)
USA
(6)
United States of America
(6)
Wales
(6)
civilization
(6)
geography
(6)
history
(6)
household
(6)
parliament
(6)
people
(6)
study
(6)
urbanization
(6)
Scotland
(5)
agriculture
(5)
arts
(5)
educational technology
(5)
holidays
(5)
monarchy
(5)
British
(4)
climate
(4)
coursebook
(4)
foreign speakers
(4)
lifestyle
(4)
music
(4)
parties
(4)
population
(4)
private life
(4)
psychology
(4)
social services
(4)
teacher
(4)
teacher's book
(4)
work
(4)
workbook
(4)
England
(3)
London
(3)
Nothern Ireland
(3)
activity program
(3)
animals
(3)
bilingualism
(3)
building
(3)
constitution
(3)
design
(3)
educational games
(3)
educational psychology
(3)
fashion
(3)
gender
(3)
hobbies
(3)
industry
(3)
justice
(3)
language arts
(3)
language teaching
(3)
local government
(3)
medicine
(3)
motivation
(3)
second language acquisition
(3)
study and teaching
(3)
teaching approaches
(3)
the Houses of Parliment
(3)
tourism
(3)
Ireland
(2)
SLA
(2)
children of immigrants
(2)
ethnicity
(2)
identity
(2)
labour market
(2)
language learning
(2)
120 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
A language-awareness workbook which highlights and explores selected areas of grammar and vocabulary. The exercises are designed to confront myths and preconceived ideas, and to explore common areas of difficulty, while commentaries offer support to all users, especially English teachers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3638.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(New Directions in Language Teaching)
Recognizing that teachers are often involved in planning and developing courses as part of their responsibilities, the authors have set out to describe the factors which must be considered in constructing courses and materials. They cover: the fact-finding stage, establishing realistic goals, surveying existing programmes, realizing goals through instructional plans, selecting the shape of the syllabus, and considerations involved in constructing communicative curricula and syllabuses. All of these aspects are considered against current theories of language learning. Examples of different types of materials are discussed, and the process of creating materials is described as the link between the syllabus and the audience. It ends with a survey of the practical issues involved in organizing writing projects. It is intended for teachers (and teachers in training) who may be involved in course planning and materials development either on a larger scale, or simply within their own institution.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1713 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bringing online video into the classroom / Keddie, Jamie. - Oxford : Oxford University Press ; 2018. - 160 pages : illustrations ; 28 cm
(Into the classroom)
Written for teachers of young learners and teenagers, teacher trainers and materials designers, Bringing online video into the classroom explores principles, techniques and practical ideas for teaching English with video. Includes suggestions for using and creating online video in the language classroom
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18119.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Language Teaching Games and Contests / W. R. Lee. - Ed. 2 revised. - Oxford : Oxford University Press, 2008. - 208 s. : il. ; 22 cm.
Designed to make language learning enjoyable and effective, this book includes games for all age groups and language levels. Each chapter begins with a short introduction, and each game is then explained clearly and practically. The book is especially suitable for use with large classes.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9109.XXIV.14.9 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10733.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bringing technology into the classroom / Gordon Lewis. - Oxford : Oxford University Press ; 2013. - 96 pages : illustrations ; 28 cm
(Into the classroom)
Don't know your blogs from your wikis? Bringing Technology into the Classroom will help you make educated choices in new technology and its implementation in the classroom. Bringing Technology into the Classroom is the first title of the new Into the Classroom Series. It is a short, practical guide that explains how to use new computer technology, including interactive whiteboards, in the classroom. This title is intended for teachers of students 14-18 years old.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18120.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Learning technology / Gordon Lewis. - Oxford : Oxford University Press ; 2017. - 104 pages : illustrations ; 28 cm
(Into the classroom)
Explains aspects of learning technology in non-technical language Features over 70 practical classroom ideas and confidence-building tips to get the best from learning technology Shows how to use a range of online tools in an educational setting, including email and instant messaging, blogs, wikis, podcasts, video, and social networks Explores different ways of putting learning technology into practice, including virtual learning environments, social learning platforms, blended learning and the flipped classroom, mobile learning, and adaptive learning
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18156.XXIV.14.7 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17399.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Index.
Bringing together an international and interdisciplinary team of contributors, this Handbook is a wide-ranging and invaluable reference guide to language teaching. A comprehensive reference work on language teaching, which combines the latest research findings, coverage of core topics, and examples of teaching experience from a variety of languages and settings Provides a unique breadth of coverage, including: the psycholinguistic underpinnings of language learning; social, political, and educational contexts; program design; materials writing and course design; teaching and testing; teacher education; and assessment and evaluation Offers a balanced evaluation of the major positions and approaches, including examining the increasingly important social and political context of language teaching. Written by an international and interdisciplinary group of authors from a dozen different countries; English is only one of the many languages used as examples throughout the volume
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17989.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
"Comprehension Connections" is a guide to developing children's ability to fully understand texts by making the comprehension process achievable, accessible, and incremental. McGregor's approach sequences stages of learning for each strategy that take students from a fun object lesson to a nuanced and lasting understanding. Her lessons build bridges between the concrete and the abstract by incorporating writing, discussion, song, art, and movement into a web of creative connections that reinforce each strategy on a variety of levels.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8590.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10020.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Language Teaching Methodology Series)
The goal of the OUP Applied Linguistics Series is to influence the quality of language education through publishing and disseminating relevant scholarship and research.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3230 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3229.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Role play / Gillian Porter Ladousse. - Oxford : Oxford University Press, 2008. - [10], 182 s. : il. ; 25 cm.
(Resource Books For Teachers)
Offers a focal point in lessons integrating the four skills. Gives experienced teachers fresh ideas, and less experienced teachers lots of practical support.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6845 [Magazyn 1], P.6846 [Magazyn 1], P.6847 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10737.XXIV.14.9 [Wypożyczalnia A], 10738.XXIV.14.9 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7645.XXIV.14.9 [Czytelnia A], 7646.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Multiple Intelligences in EFL gives a brief overview of the latest research into multiple intelligences relevant for EFL. It shows how you can enrich your own teaching by systematically activating other intelligences in your language lessons and demonstrates what you can do so that more students feel 'addressed' in your class. This book will help you to appreciate otherwise hidden strengths in your students and provide fun lessons through over 70 clear and easy-to-follow 'teaching recipes'.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7911.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9204.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Macmillan Books for Teachers)
Nazwa aut. na okł.
Further reading s. 320. Indeksy.
"500 Activities for the Primary Classroom" is the answer to that perennial question of "What on earth am I going to do with my class tomorrow?" Aimed at teachers of children between the ages of 3-12, this is a lively, varied compendium of ideas and classroom activities. Key features include: wide-ranging resource of activities which are easy to set up and do not require a lot of additional materials; and up-to-date approach that covers current approaches in teaching children including content-based learning. It is ideal for all primary-focused teachers, including those on teacher training courses such as the Cambridge CELTYL. It is designed to be flexible to supplement a wide range of syllabus-types (story-based, grammatical, etc.).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16530.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(New Language Learning and Teaching Environments)
Demonstrates how research into autonomous, informal learning in voluntary, self-directed contexts can inform gameful learning in formal ones Combines theory, research, and practice, to provide a framework for exploring the practice of gaming; the theories of play, games, and learning; and the implications of research on gameful L2TL Argues that practitioners should be involved in all stages of the creation of digital games for second language learning, and that development should be informed by theory and practice.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20495.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
This text provides a detailed account of current approaches to the education of teachers of second languages. The paperback edition provides a detailed account of current approaches to the education of teachers of second languages. It offers valuable ideas on the observation and supervision of classrooms, on self-evaluation by teachers, and on teaching itself. Its emphasis reflects the shift in orientation from teacher training to teacher education, in which teachers are involved in developing their own theories of teaching, understanding the nature of teacher decision making, and developing strategies for critical self-evaluation. The book is aimed at teachers, teacher educators, and workshop facilitators involved both in pre-service and in-service education of teachers of second and foreign languages.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3221.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3220.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cultural Awareness / Barry Tomalin, Susan Stempleski. - Wyd. 6. - Oxford : Oxford University Press, 2001. - 160 s. : rys. ; 25 cm.
(Resource Books For Teachers)
Includes stimulating topic areas for language practice, such as cultural achievements, cultural artefacts, and culturally-influenced beliefs, perceptions, and behaviour. Helps learners of English to understand English-speaking cultures, but also raises learners' awareness of their own and each others' cultures.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1729.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
This accessible text provides an extensive survey of the major theories and models that influence reading instruction and research. Readers learn why theory matters in designing and implementing high-quality instruction; how to critically evaluate the assumptions and beliefs that guide their own work with students; and the benefits of approaching everyday teaching situations from multiple theoretical perspectives. Every chapter features classroom application activities and illuminating teaching vignettes. Of particular utility to graduate students, the book also addresses research applications, including descriptions of exemplary studies informed by each theoretical model.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8390.XXIV.14.2 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9773.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Mentoring in Schools / ed. by Margaret Wilkin. - London : Kogan Page, cop. 1992. - 182 s. : ryc. ; 22 cm.
(Kogan Page Books for Teacher)
A substantial shift in the way student teachers are trained has meant that increasing numbers of school teachers are now sharing the responsibility for student tuition with teacher training colleges. The mentoring pilot system has caused teachers anxiety due to a lack of guidelines on how to integrate the mentoring system into everyday school life. This volume provides teachers with practical advice on the creation and maintenance of mentoring programmes. It covers proactive supervision, the development of programmes, the programme criteria and future developments.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3209.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3208.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Language Teaching Publications Series)
Lewis challenges the orthodox methods of teaching lexis, emphasising the need for learners to understand and utilise vocabulary in lexical chunks, as opposed to discrete words translated - usually inadequately - from L1 to L2. The approach requires a slight change in teaching methods to produce a major shift in the quality of language acquisition.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6903 [Magazyn 1], P.6904 [Magazyn 1], P.6905 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7688.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7687.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej