Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(7)
Autor
Bauman Zygmunt (1925- )
(1)
Chrupała-Pniak Małgorzata
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Myśliwiec Grzegorz (1955- )
(1)
Obirek Stanisław (1956- )
(1)
Oleksyn Tadeusz
(1)
Schermerhorn John R
(1)
Stawiarska Patrycja
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
ZARZĄDZANIE
(4)
KADRY
(2)
PRACA
(2)
ETYKA ZAWODOWA
(1)
GOSPODARKA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
ORGANIZACJA
(1)
POLITYKA SPOŁECZNA
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
SPOŻYCIE
(1)
Stres
(1)
Stres zawodowy
(1)
UBÓSTWO
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zespół wypalenia zawodowego
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
etyka pracy
(7)
rekrutacja pracowników
(3)
kultura organizacyjna
(2)
mobbing
(2)
motywowanie pracowników
(2)
ocena pracowników
(2)
patologia pracy
(2)
satysfakcja zawodowa
(2)
wartościowanie pracy
(2)
wynagrodzenie
(2)
zarządzanie kapitałem ludzkim
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
coaching
(1)
efektywność pracy
(1)
etyka biznesu
(1)
etyka zawodowa
(1)
kapitał ludzki
(1)
kariera zawodowa
(1)
kompetencje pracownicze
(1)
kompetencje zawodowe
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
konsument
(1)
kontrola zarządcza
(1)
korupcja
(1)
kultura organizacji
(1)
lobbing
(1)
mentoring
(1)
negocjacje
(1)
organizacja
(1)
outsourcing
(1)
planowanie
(1)
praca zespołowa
(1)
pracoholizm
(1)
przewaga konkurencyjna
(1)
przywództwo
(1)
psychologia
(1)
psychologia pracy
(1)
racjonalizacja zatrudnienia
(1)
reklama
(1)
rozwój zawodowy
(1)
rynek pracy
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
stres zawodowy
(1)
struktura organizacyjna
(1)
terapia
(1)
wypalenie zawodowe
(1)
zaangażowanie pracowników
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
zarządzanie zespołem
(1)
zarządzanie zmianą
(1)
zatrudnienie
(1)
zespół pracowniczy
(1)
zwolnienia pracowników
(1)
środowisko pracy
(1)
życie zawodowe
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Work, Consumerism and the New Poor".
Współcześnie w niepamięć odchodzi pojęcie trwałości, zarówno w odniesieniu do przedmiotów, jak i do stosunków międzyludzkich. Jak zauważyła Hannah Arendt, świat człowieka w dużej mierze zawdzięcza swą realność i trwałość temu, że otaczające go przedmioty są bardziej trwałe od czynności, w wyniku których powstały (przykładem na to może być szczególne znaczenie domu rodzinnego jako miejsca powrotu i jedności rodziny). W świecie nowoczesnych sprzętów, które pełnią jedynie rolę chwilowych gadżetów, ta prawidłowość jest jednak zagrożona. Niezwykle łatwo dzisiaj człowiekowi „wymienić” swe otoczenie, jego poszczególne elementy i większe fragmenty. Coraz bardziej unika on też powiązań z otaczającymi go rzeczami, domagając się produktów zaprojektowanych wyłącznie pod kątem jakiegoś określonego celu. Podobnie dzieje się w świecie relacji i stosunków międzyludzkich. Nie zmuszając się do zobowiązań i nadmiernej odpowiedzialności, unika się spoufalania, budowania trwałych i wiernych stosunków. Ludzie stają się coraz bardziej wymienialni – tak jak przedmioty – i jednocześnie unikają odpowiedzialności za kogoś/coś, uciekając w samotność, brak relacji i zobowiązań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7050.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7884.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na stronach 205-225.
Temat wypalenia zawodowego, niezwykle aktualny we współczesnym świecie, Autorka przedstawia w sposób wielowymiarowy. Odnosi go jednocześnie do zagadnień stresu zawodowego i radzenia sobie z nim, jak i do zasobów indywidualnych i środowiskowych, stanowiących istotny czynnik, który chroni jednostkę przed jego psychospołecznymi i zdrowotnymi skutkami. W sposób refleksyjny przedstawia ona wypalenie zawodowe w różnych obszarach życia społecznego i zawodowego, patologie w środowisku pracy, możliwości radzenia sobie z nimi i przeciwdziałania im. Istotne miejsce zajmuje praktyczny aspekt przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu w kontekście proponowanej pomocy terapeutycznej, jak i opracowania programów prewencyjnych w tym obszarze. Na szczególną uwagę zasługuje opracowanie autorskiego modelu wypalenia zawodowego, który w sposób nowatorski wprowadza pojęcie antycypacyjnej oceny poznawczej, mającej kluczowe znaczenie w rozwoju syndromu wypalenia zawodowego oraz jego skutków. Całość ujęta została w perspektywie mentalności współczesnego człowieka i problemów, jakie może napotkać w dzisiejszych realiach życia zawodowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18013 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19633.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19632.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 137-142.
Autor jest znanym ekspertem z dziedziny etyki. W książce w sposób przyjazny czytelnikowi opisuje: podstawowe pojęcia etyczne i miejsce etyki zawodowej w świecie wartości; relacje między firmą a organami władzy, głównie patologie występujące w tym środowisku; relacje pracownik - firma (fazy pozyskania pracownika i relacje władz z firmą jako całością); funkcjonowanie człowieka w organizacji, relacje z przełożonym, mobbing; relacje firmy z klientem, etyczną promocję i reklamę; relacje firmy z szeroko rozumianym otoczeniem; relacje partnerów w biznesie, etykę negocjacji; etyczne aspekty relacji mistrz-uczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15123.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 2789.)
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza praca omawia znaczenie psychologii pracy i organizacji, wskazując na wszechstronne i interdyscyplinarne działania na rzecz propagowania idei zależności postępu cywilizacyjnego i gospodarczego od tzw. czynnika ludzkiego. Opisuje ona możliwości zastosowania psychologii w zarządzaniu. Autorzy wyodrębnili kilka rozdziałow, w których omawiają aplikowanie rozwiązań psychologii pracy i organizacji oraz akcentują powiązania psychologii i innych dyscyplin naukowych na następujących płaszczyznach: zastosowania psychologii w zarządzaniu otoczeniem i procesami globalnymi, psychologii i jej zastosowania na poziomie polityki i strategii organizacji, psychologii a kierowania i psychologii wobec problemów jednostki w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11259.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12351.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji / Tadeusz Oleksyn. - Wyd. 2. rozszerz. i zaktual. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2011. - 599 s. : il. ; 24 cm.
(HR)
Bibliogr. s. 579-587. Indeks.
W obecnym, drugim, zaktualizowanym i znacznie rozszerzonym wydaniu tej książki szczegółowo omówiono następujące zagadnienia: podmioty, funkcje i struktury ZZL we współczesnych dużych organizacjach, zarządzanie kompetencjami oraz rozwój zawodowy, kształtowanie, racjonalizacja i restrukturyzacja zatrudnienia, motywowanie w organizacji, systemy wynagradzania i zasady ich budowy, wymiarowanie pracy i ocena pracowników, kultura i etyka organizacji w kontekście ZZL, najważniejsze wyzwania ZZL - także w kontekście globalizacji i wniosków ze światowego kryzysu. Książka łączy cechy profesjonalnej monografii i podręcznika. Autorowi udało się pogodzić szerokie i głębokie ujęcie z przystępną formą i klarownością wywodu przy opisie zagadnień często złożonych, niejednoznacznych i kontrowersyjnych. Cennym uzupełnieniem jest obszerny słownik wyjaśniający pojęcia związane z ZZL, umieszczony na końcu książki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11626.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12833.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 537-549. Indeks.
Podręcznik stanowi wartościowe opracowanie, w którym przedstawiono w sposób wyczerpujący i kompetentny wiele wymiarów ZKL, tj. koncepcyjny, strategiczny, operacyjny, przedmiotowy, podmiotowy. Zawiera bogate treści, uporządkowane pod względem metodycznym, strukturalnym i logicznym, które będą pomocne studentom w zakresie nabywania wiedzy i umiejętności w przedmiotowym obszarze oraz w kształtowaniu kompetencji społecznych niezbędnych do odgrywania przez nich w przyszłości różnych ról zawodowych i życiowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.13445.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14415.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Core concepts of management, 2004.
Indeks.
Książka przedstawia najpopularniejsze i najbardziej przydatne koncepcje zarządzania, sprzyjające zdobywaniu i utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej oraz rozpoznawaniu sygnałów płynących z otoczenia zewnętrznego i reagowaniu na nie. Wiele omówionych koncepcji dotyczy: organizacji firmy (z uwzględnieniem kultury organizacyjnej, projektowania struktury organizacyjnej i procesów pracy), planowania i kontrolowania w firmie, motywowania, komunikacji wewnętrznej, umiejętności interpesonalnych, pracy zespołowej i kierowania zmianami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12736.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13775.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej