Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Kuciński Kazimierz (1950- )
(1)
Misiak Władysław (1936- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
GLOBALIZACJA
(2)
GLOKALIZACJA
(1)
REGIONALIZM
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
globalizacja
(2)
glokalizacja
(2)
gospodarka lokalna
(1)
korporacja transnarodowa
(1)
produkt lokalizacyjny
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
społeczeństwo obywatelskie
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 144-157. Indeks.
Poznanie istoty globalizacji, wyzwań i zagadnień badawczych, jakie generuje, jest pierwszym krokiem przed opracowaniem ogólnych strategii racjonalnego wpływania na dokonujące się przemiany ekonomiczne, polityczne, społeczne i kulturowe. Temu celowi poświęcona jest prezentowana książka, składająca się z kilkunastu szkiców obejmujących szerokie spektrum problemu. Wydanie drugie zostało wzbogacone o tematykę radykalnych zmian, jakie dokonały się w procesach globalizacji, w czasie od pierwszego opublikowania książki (tj. od 2007 roku), przede wszystkim w wyniku kryzysu w świecie finansów i w gospodarce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8342 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9711.XII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9710.XII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Glokalizacja / red. nauk. Kazimierz Kuciński. - Warszawa : Difin, 2011. - 316 s. ; 23 cm.
Bibliogr. s. [301]-316.
Traktowana jako rewers globalizacji, interakcja nazywana glokalizacją ma aspekt kulturowy i sojologiczny, ale przede wszystkim ekonomiczny. Jego przejawem jest, omawiane w książce na przykładzie Polski, kreowanie lokalnych produktów lokalizacyjnych oferowanych na globalnym rynku lokalizacji oraz globalne zarządzanie lokalizacją podmiotów gospodarczych. W związku z tym analizowane są kulturowe uwarunkowania lokalizacji i komponenty atrakcyjności lokalizacyjnej. W książce pokazano również, jak jest kształtowana i przekształcana w lokalne produkty lokalizacyjne, a także jak wykorzystują te produkty korporacje transnarodowe i miejscowe firmy. Przeanalizowano wrastanie tych podmiotów gospodarczych w lokalną gospodarkę, a tym samym sprowadzanie atrybutów globalizacji na poziom lokalny i globalizowanie lokalności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13611.XIII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12152.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej