Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Pliki i bazy danych
(2)
Dostępność
dostępne
(15)
tylko na miejscu
(7)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(10)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(7)
Autor
Pasek Joanna
(3)
Waśko Zbigniew
(2)
Besta Piotr
(1)
Collins Charles
(1)
Galpin Michael D
(1)
Kaczor Paweł
(1)
Kaeppler Matthias
(1)
Maestri George
(1)
Metzger Piotr
(1)
Mullen Tony (1971- )
(1)
Murdock Kelly L
(1)
Pikoń Andrzej
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Wieczorkowska Alicja
(1)
Zabrodzki Jan
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(7)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Temat
3D Studio
(5)
PROGRAMY GRAFICZNE
(2)
ANDROID (system operacyjny)
(1)
ANIMACJA KOMPUTEROWA
(1)
AUTOCAD
(1)
Animacja komputerowa
(1)
BLENDER (informat.)
(1)
CORELDRAW
(1)
GRAFIKA TRÓJWYMIAROWA
(1)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
MINIKOMPUTERY i MIKROKOMPUTERY
(1)
MULTIMEDIA
(1)
PASCAL
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PRZETWARZANIE OBRAZÓW
(1)
SYSTEMY OPERACYJNE MOBILNE
(1)
TURBO ASSEMBLER
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(6)
Podręcznik
(3)
GRAFIKA KOMPUTEROWA
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Słowo kluczowe
grafika 3D
(13)
animacja komputerowa
(5)
3ds max
(4)
program graficzny
(4)
3D Studio
(3)
grafika komputerowa
(3)
Android
(1)
Asembler
(1)
AutoCAD
(1)
Blender
(1)
CorelDraw 10
(1)
Turbo Pascal
(1)
USB
(1)
aplikacja internetowa
(1)
dźwięk
(1)
gra komputerowa
(1)
karta graficzna
(1)
kompresja dźwięku
(1)
kompresja obrazu
(1)
komputer
(1)
mikroprocesor
(1)
multimdialne bazy danych
(1)
multimedia
(1)
projektowanie
(1)
przekaz multimedialny
(1)
przetwarzanie obrazu
(1)
sygnał cyfrowy
(1)
urządzenia mobilne
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2642 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
3D Studio MAX : czarna księga animatora / [George Maestri i in.]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 1998. - 620 stron : ilustracje ; 24 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
Do każdego egzemplarza dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
3D Studio MAX to nie tylko świetne narzędzie do modelowania i renderingu. Jest to również wspaniały program do tworzenia animacji. Animować w 3DS MAX można praktycznie wszystko, animacje zaś tworzyć w sposób tak intuicyjny, że zajęcie to dostępne jest nawet dla najmniej zaawansowanych użytkowników. Jednocześnie w MAX-ie znaleźć można wielkie bogactwo opcji i narzędzi, które użytkownikom zaawansowanym pozwolą osiągnąć wiele efektów uważanych za bardzo trudne do uzyskania i precyzyjnie animować bardzo złożone struktury. Książka składa się z odrębnych tematycznie rozdziałów, napisanych przez twórców komercyjnych animacji. Każdy rozdział jest odrębnym przykładem, dalece odbiegającym od podręcznikowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11479 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12715.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
3ds max 7 : ćwiczenia praktyczne / Joanna Pasek. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2005. - 122 strony : rysunki ; 24 cm.
Autor
Forma i typ
Temat
Gatunek
Książka, która wprowadzi Czytelnika w świat grafiki i animacji 3D, wykonując kolejne ćwiczenia, przy użyciu różnych narzędzi i metod modelowania. Publikacja zwiera różne sposoby tworzenia animacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4507 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
AutoCAD 2000 & 2000PL / Andrzej Pikoń. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2000. - 550 s. : rys. ; 24 cm.
Forma i typ
Temat
Gatunek
Słowo kluczowe: grafika 3D projektowanie AutoCAD
To prawdziwa encyklopedia polskiej i angielskiej wersji AutoCAD-a 2000. Ta praktyczna publikacja ma charakter zarówno leksykonu jak i podręcznika, omawia najnowsze funkcje, narzędzia i komendy. Tradycyjnie wprowadza czytelnika w podstawy użytkowania programu - poprzez instalację aż do opisu zaawansowanych instrukcji programu. Polecenia AutoCAD-a zostały w niej zgrupowane tematycznie, każdemu z nich towarzyszy pełna informacja o działaniu, sposobie wprowadzenia polecenia za pomocą menu i okien narzędziowych oraz bardzo szczegółowe omówienie opcji. W książce omówione zostały również polecenia AutoCAD-a wchodzące w skład pakietu Express Tools.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1360 [Magazyn 2], P.457 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do grafiki komputerowej / tł. Jan Zabrodzki. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 2001. - 672, [2] s., [20] s. tabl. fot. kolor. : rys., wykr. ; 24 cm.
Książka uznawana w świecie za najlepszą pozycję dotyczącą grafiki komputerowej. Autorzy omawiają podstawy programowania grafiki komputerowej, sprzęt niezbędny do korzystania z niej oraz jej zastosowania. Przedstawiają najważniejsze algorytmy dla grafiki 2D i 3D, pakiet SPHIGS (uproszczoną wersję standardu PHIGS 3D) oraz metody interakcyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3440 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4235.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.466 [Magazyn 1], 1377 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka ta to bogate źródło wskazówek, sztuczek i najlepszych praktyk z obszaru tworzenia aplikacji na Androida, obejmująca ponad dziewięćdziesiąt pomysłowych i przydatnych technik, dzięki którym staniesz się lepszym programistą. Przeznaczona jest zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych użytkowników, pomoże zrozumieć, jak budować doskonałe aplikacje, które przez lata będą odnosić sukcesy na platformie Android.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13727.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14724.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Blender : mistrzowskie animacje 3D / Tony Mullen ; [tł. Zbigniew Waśko]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2010. - 466, [6] s., [24] s. tabl. : il. kolor. ; 23 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Blender to narzędzie do wizualizacji obiektów architektonicznych czy symulowania zjawisk fizycznych, oderujący wiele narzędzi do tworzenia animacji. Książka zawiera szczegółowe opisy nietypowych funkcji Blendera oraz informacje na temat metod efektywnej pracy z programem, m.in.: zaawansowane techniki modelowania, teksturowania, pisania skryptów i generowania efektów specjalnych za pomocą mistrzowskich narzędzi Blendera. Czytelnik dowie się między innymi, jak profesjonalnie przygotować sceny do silnika gier i jak w tym środowisku używać Pythona, pozna tajniki rzeźbienia, komponowania i edycji wideo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13011 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13010.XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ćwiczenia Praktyczne)
Książka pozwala na poznanie interfejsu programu 2ds Max 2012 i wykorzystania podstawowych narzędzi programu. Zostały w niej omówione między innymi następujące zagadnienia: moelowanie postaci, budowanie sceny, skóra i szkielet, czyli jak przygotować postać do animacji, animacja.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12998 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12997.XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Anatomia PC: architektura komputerów zgodnych z IBM PC / Piotr Metzger. - Wyd. 6. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2001. - 950, [1] s. : rys. ; 24 cm + CD ROM.
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
W książce zostały omówione następujące zagadnienia: podstawowe elementy składowe IBM PC, rozszerzenia architektury w kierunku systemów wieloprocesowych, organizacja pamięci operacyjnej i techniki stosowane w pamięciach podręcznych, praca magistral PCI, AGP, SCSI, IDE, USB i IrDA, wykorzystanie platformy PC do przetwarzania obiektów 3D i sygnałów wodeo, konfiguracja systemu za pomocą BIOS - u.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1358.XV.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
3ds Max 2010 : biblia / Kelly L. Murdock ; [tłumaczenie: Zbigniew Waśko]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2010. - 1494 stron : ilustracje ; 24 cm + dysk optyczny (DVD-ROM).
(Biblia)
Do każdego egz. dołączona jest płyta DVD o takiej samej sygnaturze jak książka. Płyta DVD zawiera pliki niezbędne do wykonania opisywanych w książce ćwiczeń, bibliotekę modeli 3D, wersję próbną programu 3ds Max 2010.
3ds Max to w środowisku grafików 3D program legenda. Autorka przedstawia wszystkie funkcje programu, począwszy od tych najprostszych, a skończywszy na najbardziej zaawansowanych. W trakcie lektury Czytelnik dowie się, w jaki sposób skonfigurować swoje środowisko pracy, wykorzystywać podstawowe obiekty, przekształcać je, obracać i skalować. Na kolejnych stronach poruszana jest kwestia kamer, oświetlenia oraz wykorzystywania różnych rodzajów materiałów. Ta fundamentalna wiedza pozwoli na samodzielne tworzenie własnych animacji 3D. Książka wprowadzwa również w zagadnienia związane z renderingiem oraz językiem MAXScript.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12995 [Magazyn 1], P.12996 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11480.XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12716.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
3ds max 2010 : animacja 3D od podstaw : szkoła efektu / Joanna Pasek. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2010. - 559 stron : ilustracje kolorowe ; 25 cm + 1 dysk optyczny (DVD-ROM).
Do każdego egz. dołączona jest płyta DVD o takiej samej sygnaturze jak książka. Płyta DVD zawiera wszystkie sceny, mapy i wersję demontracyjną 3ds max 2010.
Poznaj słynnego 3ds Maksa. Twoje nowe narzędzie kreowania i animowania trójwymiarowego świata. To właśnie w tym programie powstało wiele znanych Ci animacji i filmów, a także realistycznych graficznie gier oraz zachwycających wizualizacji architektonicznych. Aby stworzyć swoją pierwszą animację, koniecznie zapoznaj się z możliwościami programu 3ds Max 2010, opisanymi w tej książce. Kartka po kartce, klatka po klatce wkroczysz w wirtualną rzeczywistość, poznając zasady modelowania, animacji postaci, kluczowania, opracowywania świateł i materiałów, wprowadzania efektów specjalnych oraz renderingu i montażu całego filmu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13000 [Magazyn 1], P.11478 [Magazyn 1], P.12999 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12714.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki Akademickie / Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych ; t. 30)
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Książka zawiera zarówno podstawy wiedzy teoretycznej, jak i praktyczne wiadomości z dziedziny multimediów, z uwzględnieniem zapisu i kompresji informacji multimedialnej, a także zastosowań multimediów. Książka ta uzupełnia lukę na rynku wydawniczym, gdzie dostępne są liczne pozycje dotyczące użytkowania aplikacji multimedialnych i programowania, natomiast brakowało dotychczas podręcznika z tej dziedziny. Książka została podzielona na cztery części. Pierwsza jest częścią wprowadzającą i opisuje m.in. funkcjonowanie wzroku i słuchu człowieka, co jest podstawą perceptualnego kodowania danych multimedialnych. Druga część poświęcona jest dźwiękowi, ze szczególnym uwzględnieniem cyfrowego zapisu dźwięku. W trzeciej części omówiono tematykę obrazu ruchomego i statycznego, natomiast czwarta część poświęcona jest aplikacjom multimedialnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13159.XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14275.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej