Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Pliki i bazy danych
(1)
Dostępność
dostępne
(30)
tylko na miejscu
(13)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(25)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(13)
Autor
Jońca Rafał
(2)
Kaczor Paweł
(2)
Kopertowska Mirosława
(2)
Ogórek Bolesław
(2)
Piętka Jacek
(2)
Zimek Roland
(2)
Altman Rebecca
(1)
Altman Rick
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Beaird Jason
(1)
Boduch Adam
(1)
Borkowski Lech
(1)
Chun Russell
(1)
Davis Phyllis (1963- )
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Droblas Adele
(1)
Goldstone Will
(1)
Greenberg Seth
(1)
Hadała-Mikołajczuk Ewa
(1)
Hardy Gareth
(1)
Jankowski Michał (1947- )
(1)
Janusz Jacek
(1)
Kierzkowski Andrzej (1970- )
(1)
Kostera-Kosterzewski Marek
(1)
Kurek Dominika
(1)
Lamża Aleksander
(1)
Maestri George
(1)
Magnuszewski Artur (1957- )
(1)
Miller Deborah (1952- )
(1)
Navarro Ann
(1)
Niederst Robbins Jennifer
(1)
Oberlan Łukasz
(1)
Reszotnik Maciej
(1)
Robertson H. Paul
(1)
Rychlicki-Kicior Krzysztof
(1)
Schwartz Steve
(1)
Troelsen Andrew
(1)
Trojan Anna
(1)
Vogeleer David
(1)
Zabrodzki Jan
(1)
Zakrzewski Paweł (grafika komputerowa)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(26)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Temat
PODRĘCZNIKI
(11)
CORELDRAW
(7)
COREL PHOTO-PAINT
(3)
C#
(2)
FLASH (program komuterowy)
(2)
POWERPOINT
(2)
XHTML
(2)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(2)
.NET
(1)
3D Studio
(1)
DELPHI
(1)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
Geografia fizyczna
(1)
Geoinformacja
(1)
HTML
(1)
ILLUSTRATOR
(1)
KASKADOWE ARKUSZE STYLÓW
(1)
PHOTOSHOP
(1)
PHP
(1)
PREMIERE
(1)
PROGRAMY GRAFICZNE
(1)
PROGRAMY WYDAWNICZE
(1)
PRZETWARZANIE OBRAZÓW
(1)
Strony WWW
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(9)
GRAFIKA KOMPUTEROWA
(5)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Słowo kluczowe
grafika komputerowa
(31)
strona WWW
(5)
Corel Photo-Paint
(3)
CorelDraw 10
(3)
grafika 3D
(3)
programowanie
(3)
projektowanie
(3)
ActionScript
(2)
Adobe Illustrator
(2)
C#
(2)
CorelDraw 11
(2)
CorelDraw 9
(2)
Internet
(2)
Photoshop
(2)
dźwięk
(2)
3D Studio
(1)
ASP.NET
(1)
Access
(1)
Adobe Premiere 6
(1)
CSS
(1)
Delphi
(1)
Desktop Publishing
(1)
Flash
(1)
Flash 8
(1)
HTML
(1)
InDesign
(1)
MySQL
(1)
PHP
(1)
PHP 5
(1)
PowerPoint
(1)
PowerPoint 2000
(1)
Unity
(1)
XHTML
(1)
XML
(1)
animacja komputerowa
(1)
baza danych
(1)
bezpieczeństwo
(1)
geoinformacja
(1)
gra komputerowa
(1)
grafika
(1)
interfejs
(1)
interpolacja
(1)
logo
(1)
obraz teledekcyjny
(1)
platforma.NET
(1)
prezentacje
(1)
projektowanie graficzne
(1)
przetwarzanie obrazu
(1)
sieć komputerowa
(1)
video
(1)
zapis cyfrowy
(1)
znak towarowy
(1)
środowisko przyrodnicze
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.947 [Magazyn 1], P.949 [Magazyn 1], P.948 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2642 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Grafika menedżerska i prezentacyjna / Mirosława Kopertowska. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN : Mikom, cop. 2007. - 112, [6] s. : il. ; 24 cm.
(Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ; Moduł 6)
Książka stanowi materiał pomocniczy w przygotowaniu do egzaminu z modułu grafika menedżerska i prezentacyjna. Książka w prosty i przystępny sposób przedstawia zasady projektowania grafiki używanej w zastosowaniach menedżerskich oraz do prezentacji. Podstawowe i bardziej zaawansowane techniki przedstawiono na konkretnych przykładach. Ilustracje pochodzą z programu PowerPoint, ale sam wykład ma charakter ogólny. Książka prezentuje: podstawowe efekty graficzne, ozdobne napisy WordArt i rysunki ClipArt, wzorce i rodzaje slajdów, tworzenie prezentacji, komputerowy pokaz slajdów, materiały informacyjne i notatki, szablony prezentacji, przykładowy egzamin ECDL.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7100 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7099.XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7944.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1995 [Magazyn 1], P.1996 [Magazyn 1], P.1997 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
CD
W koszyku
3D Studio MAX : czarna księga animatora / [George Maestri i in.]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 1998. - 620 stron : ilustracje ; 24 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
Do każdego egzemplarza dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
3D Studio MAX to nie tylko świetne narzędzie do modelowania i renderingu. Jest to również wspaniały program do tworzenia animacji. Animować w 3DS MAX można praktycznie wszystko, animacje zaś tworzyć w sposób tak intuicyjny, że zajęcie to dostępne jest nawet dla najmniej zaawansowanych użytkowników. Jednocześnie w MAX-ie znaleźć można wielkie bogactwo opcji i narzędzi, które użytkownikom zaawansowanym pozwolą osiągnąć wiele efektów uważanych za bardzo trudne do uzyskania i precyzyjnie animować bardzo złożone struktury. Książka składa się z odrębnych tematycznie rozdziałów, napisanych przez twórców komercyjnych animacji. Każdy rozdział jest odrębnym przykładem, dalece odbiegającym od podręcznikowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11479 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12715.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2783 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5567 [Magazyn 1], 7022 [Magazyn 2], 7023 [Magazyn 2] (3 egz.)
Książka
W koszyku
CorelDRAW 11 / Steve Schwartz, Phyllis Davis. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2003. - 260 s. : rys. ; 23 cm.
(Po Prostu)
CorelDRAW 11 to rozbudowana aplikacja służąca do tworzenia grafiki wektorowej. Pozwala on na tworzenie wielu rodzajów rysunków i wielostronicowych dokumentów - od kart okolicznościowych, logotypów, broszur i gazetek, aż do projektów ogrodów i stron WWW. Początkującemu użytkownikowi CorelDRAW 11 na pierwszy rzut oka może się wydać bardzo skomplikowany. Jeśli książka "Po prostu CorelDRAW 11" będzie Twoim przewodnikiem po tym programie, szybko go poznasz i przekonasz się, jakim wspaniałym narzędziem jest ta aplikacja. Podobnie jak w innych pozycjach, które ukazały się w serii "Po prostu", materiał zamieszczony w tej książce jest bogato ilustrowany i prezentowany w zrozumiały i łatwy do przeanalizowania sposób. Kolejne rozdziały opisują kroki, jakie musisz podjąć, by zrealizować konkretne zadanie - książka stanowi więc także podręczny zestaw wskazówek, który niejednokrotnie wskaże Ci właściwe rozwiązanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4049 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4517.XV.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do grafiki komputerowej / tł. Jan Zabrodzki. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 2001. - 672, [2] s., [20] s. tabl. fot. kolor. : rys., wykr. ; 24 cm.
Książka uznawana w świecie za najlepszą pozycję dotyczącą grafiki komputerowej. Autorzy omawiają podstawy programowania grafiki komputerowej, sprzęt niezbędny do korzystania z niej oraz jej zastosowania. Przedstawiają najważniejsze algorytmy dla grafiki 2D i 3D, pakiet SPHIGS (uproszczoną wersję standardu PHIGS 3D) oraz metody interakcyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3440 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4235.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The principles of beautiful web design" 2010. Na okł.: Od koncepcji do sprawnej realizacji. Wyd. 2. odnosi się do oryg.
Indeks.
Wypełniona kolorowymi ilustracjami, licznymi przykładami i przejrzystymi instrukcjami książka pozwala szybko zrozumieć zasady dobrego projektowania stron internetowych. Jest praktycznym przewodnikiem, prowadzącym od koncepcji do realizacji przez wszystkie niezbędne zagadnienia, takie jak sensowny układ i atrakcyjna kompozycja witryny, przykuwająca uwagę kolorystyka, czytelna typografia i właściwe zdjęcia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13880.XV.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14832.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Adobe Premiere 6 / Adele Droblas, Seth Greenberg. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, [2002]. - 568 s. : rys. ; 24 cm + CD-ROM.
(Biblia)
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Adobe Premiere 6. Biblia to książka dla producentów multimediów, projektantów witryn internetowych, projektantów grafiki, artystów, filmowców oraz użytkowników kamer wideo. To pozycja dla wszystkich, którzy, korzystając z komputera, chcą tworzyć filmy wideo i umieszczać je na taśmie wideo, płytach CD-ROM lub w Internecie. Książka jest niezastąpionym źródłem informacji zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych użytkowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2027 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2026.XV.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Technologia i Rozwiązania.)
Indeks.
Silniki gier, takie jak Unity, są znanymi, cenionymi, a przede wszystkim potężnymi narzędziami ułatwiającymi tworzenie gier. Środowisko Unity jest jednym z najczęściej używanych oraz najbardziej cenionych pakietów, pozwalających na projektowanie gier komputerowych. Może ono być wykorzystywane przez bardzo różnych użytkowników, poczynając od hobbystów, a kończąc na dużych firmach. Pozwala tworzyć gry oraz interaktywne aplikacje dla przeglądarek internetowych, komputerów stacjonarnych, urządzeń przenośnych czy konsol.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14266.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka odpowiada na pytanie: jak stworzyć projekt logo atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego. W pierwszej częśći książki Autor zawarł wiedzę teoretyczną, czym tak naprawdę jest logo, jaie są rodzaje znaków graficznych i na co zwrócić uwagę przy zatrudnianiu projektanta. W drugiej części szczególny nacisk położono na zagadnienia związane z projektowaniem logo: procesem projektowania, harmonogramem pracy, grupą docelową i budżetem. Część trzecia prezentuje udane znaki firmowe, zaprojektowane przez twórców z całego świata. Szczególną uwagę Autor poświęcił prawnym aspektom użycia logo i najczęściej popełnianym błędom i sposobom ich unikania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13915.XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14839.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
PHP 5 Tworzenie stron WWW / Andrzej Kierzkowski. - Wyd. 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2006. - 260 s. : il. ; 21 cm.
(Ćwiczenia Praktyczne)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5323 [Magazyn 1], 6599 [Magazyn 2], 6600 [Magazyn 2], P.5324 [Magazyn 1], P.5322 [Magazyn 1] (5 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
W książce "Flash 8. Techniki zaawansowane. Klatka po klatce" znajdziesz omówienie technik związanych ze stosowaniem języka ActionScript. Poznasz podstawy tego języka, a także dowiesz się, w jaki sposób pisać skrypty i do jakich obiektów je dołączać. Nauczysz się kontrolować za jego pomocą elementy graficzne, dźwiękowe, tekstowe i nawigacyjne umieszczone w prezentacji. Zdobędziesz wiedzę na temat możliwości połączenia witryn WWW tworzonych we Flashu z zewnętrznymi plikami, przeglądarką internetową i serwerem, na którym są one publikowane. Znajdziesz tu także informacje o wykrywaniu i usuwaniu błędów w skryptach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4898 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5459.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Learning web design : a beginner, 2007
Do książki dołączone są tablice informatyczne HTML i XHTML
Książka "Projektowanie stron internetowych" jest trzecią edycją przewodnika dla początkujących, lecz napisana została całkowicie od początku, z uwzględnieniem najnowszych technologii i trendów w tej dziedzinie. Dodatkowym atutem książki jest przejrzystość i łatwo przyswajalny język oraz liczne przykłady i ćwiczenia, które pozwalają lepiej zrozumieć i przyswoić materiał.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8632.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Książka w kolorze.
Indeks.
Niniejsza książka to wyjątkowy podręcznik, opisujący nie tylko funkcje i narzędzia dostępne w przedstawionych programach, ale także zagadnienia związane z profesjonalnym przygotowaniem publikacji do druku. W związku z tym stanowi niezastąpiony poradnik dla wszystkich, którzy chcieliby szybko i bez problemu poznać zasady edycji i tworzenia grafiki oraz odpowiedniego jej opracowania na potrzeby drukarni, tak aby gotowy produkt był zgodny z oczekiwaniami odbiorcy. Korzystając z tej książki, można dowiedzieć się, jak stworzyć ulotkę reklamową lub wielostronicowy katalog, a także poznać podstawowe narzędzia i tajniki poligrafii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11482.XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12718.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
GIS w geografii fizycznej / Artur Magnuszewski. - Wyd. 1, 1 dodruk - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2012. - 186, [1] stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia strony 176-180. Indeks.
Podręcznik omawia podstawy kartografii i grafiki komputerowej, sposoby gromadzenia i przetwarzania danych. Zawiera podstawowe informacje o teledetekcji, geostatyce, redakcji map cyfrowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17874.XXVI.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nowa Biblioteka Programisty)
Tyt. oryg.: C# and .NET Platform
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1408 [Magazyn 1], P.1407 [Magazyn 1], 2749 [Magazyn 2] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
"Macromedia Flash 8 Professional. Księga eksperta" to szczegółowe omówienie wszystkich możliwości tej niezwykłej aplikacji. Czytając ją, poznasz Flasha 8 "od podszewki", poczynając od interfejsu użytkownika i zasad posługiwania się narzędziami graficznymi, na programowaniu w języku ActionScript kończąc. Dowiesz się, w jaki sposób wykorzystywać w swoich projektach pliki graficzne, dźwiękowe i cyfrowe wideo, jak łączyć Flasha z innymi technologiami kreowania witryn WWW, takimi jak ASP, PHP i ColdFusion, oraz publikować pliki SWF. Nauczysz się tworzyć interaktywne elementy nawigacyjne i formularze, stosować pliki XML oraz odtwarzać strumieniowo pliki multimedialne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4899 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5460.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej