Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Chuchro Ewa
(1)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(1)
Sosińska-Kalata Barbara
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
INFORMACJA PUBLICZNA
(1)
INTERNET
(1)
PRAWO do INFORMACJI PUBLICZNEJ
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
informacja publiczna
(4)
etyka
(2)
jednostka samorządu terytorialnego
(2)
public relations
(2)
wizerunek
(2)
Internet
(1)
administracja publiczna
(1)
architektura
(1)
dobro osobiste
(1)
identyfikacja wizualna
(1)
instytucje publiczne
(1)
komunikacja
(1)
logo
(1)
media społecznościowe
(1)
polityka informacyjna
(1)
reputacja
(1)
samorząd terytorialny
(1)
sponsoring
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
społeczeństwo obywatelskie
(1)
strona WWW
(1)
system informacyjno-wyszukiwawczy
(1)
tożsamość
(1)
wolność słowa
(1)
wystrój wnętrz
(1)
wyszukiwarka internetowa
(1)
zarządzanie informacją
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie publiczne
(1)
zaufanie
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Jawność w samorządzie terytorialnym / red. nauk. Bogdan Dolnicki. - Stan prawny na 1 stycznia 2015 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2015. - 802 s. ; 25 cm.
(Monografie Lex.)
Publikacja stanowi zbiór referatów zaprezentowanych podczas konferencji naukowej zorganizowanej przez Katedrę Prawa Samorządu Terytorialnego Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach z okazji 24. rocznicy utworzenia samorządu terytorialnego w Polsce. Przedstawione w książce zagadnienia dotyczą aktualnych i istotnych dla teorii i praktyki samorządu terytorialnego problemów. Autorzy opracowań dokonują analizy ogromnego spektrum przejawów zasady jawności samorządu terytorialnego, czy też szeroko rozumianej administracji publicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15856.XIII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Miscellanea Informatologica Varsoviensia ; vol. 5)
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; 130)
Bibliogr. przy rozdz.
Tematem przewodnim książki jest interakcja zachodząca między nowoczesną technologia informacyjną a współczesnym społeczeństwem. Przedmiotem rozważań są: zmiany w zachowaniach informacyjnych digital natives, oddziaływanie sieci komputerowych i urządzeń komunikacji mobilnej na kształtowanie się nowych modeli biznesowych i nowego stylu życia, wpływ nowych technologii na demokratyzację i wyrównywanie szans kobiet, zarządzanie informacją indywidualną, rozwój systemów informacji publicznej, wykorzystanie internetowych serwisów informacji publicznej jako narzędzia udostępniania informacji kulturalnej, metody pomiaru efektywności systemów informacyjno-wyszukiwawczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13391.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliogr. s. 231-242 i przy rozdz. Indeks.
Autorzy książki - na podstawie własnych badań - przedstawiają diagnozę działalności PR w samorządach terytorialnych, a następnie wskazują, jak należy ją realizować, jakie funkcje i zadania powinna spełniać oraz jakie narzędzia i instrumenty komunikowania się można w tym celu wykorzystywać. Publikacja składa się z części teoretycznej, uwzględniającej specyfikę public relations jednostek samorządu terytorialnego, oraz z części empirycznej, zawierającej raport z przeprowadzonych badań. Ostatni rozdział poświęcony jest zagadnieniom etycznym, omawianym zarówno w aspekcie teoretycznym, jak i praktycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12769.XIII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Lex)
Na książce zbędny ISSN.
Bibliogr. s. 583-[610].
Opracowanie dotyczy public relations szeroko pojmowanej sfery publicznej - organów administracji publicznej i jednostek samorządu terytorialnego, sądów, prokuratury, policji i osób sprawujących funkcje publiczne w kraju oraz w instytucjach o zasięgu międzynarodowym. Zawarto w nim wyniki badań naukowych oraz ustalenia praktyków dotyczące kształtowania, wizerunku i przebiegu komunikacji w relacjach obywateli z przedstawicielami władz publicznych. Część pierwsza przedstawia prawne, socjologiczne i organizacyjne uwarunkowania kształtowania wizerunku podmiotów sfery publicznej, w szczególności w kontekście reputacji, tożsamości i zaufania. Dokonano szczegółowej analizy takich zagadnień jak: promocja, design i architektura oraz wykorzystanie logo i emblematów w działaniach z zakresu public relations, czy też wykorzystanie systemu zarządzania jakością (ISO). Część druga została poświęcona komunikacji jako podstawie działań public relations. Analizie poddano przebieg i uwarunkowania komunikacji przedstawicieli władz z obywatelami oraz specyfikę kontaktów z mass mediami. Omówiono narzędzia komunikacyjne, takie jak: media relations, publicity, komunikowanie publiczne, a także komunikacyjne znaczenie wydarzeń, m.in. imprez o charakterze masowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13285.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej