Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Borg James
(2)
Złoch Marlena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
FIZJONOMIKA
(1)
GESTY
(1)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(1)
PERSWAZJA
(1)
PSYCHOLOGIA CIAŁA
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Słowo kluczowe
język ciała
(2)
gest
(1)
komunikacja niewerbalna
(1)
negocjacje
(1)
osobowość
(1)
perswazja
(1)
psycholingwistyka
(1)
psychologia
(1)
stosunki interpersonalne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Body language : 7 easy lessons to master the silent language, 2008.
Książka ta ułatwi czytelnikowi doskonalenie własnych umiejętności w tym zakresie, a także trafne interpretowanie języka ciała innych osób. Można w niej znaleźć odpowiedzi między innymi na następujące pytania: Co to jest język ciała? W jaki sposób należy interpretować poszczególne gesty i zachowania? Dlaczego tak duże znaczenie w skuteczności przekazu mają ton i natężenia Jakich gestów unikać, aby nie zniechęcać rozmówcy? Po czym poznać, że ktoś kłamie? W jaki sposób zwiększyć efektywność własnego przekazu? Jakie znaczenie w komunikacji ma umiejętność słuchania? Na co zwrócić uwagę, prowadząc prezentację? Jak dobrze wypaść podczas rozmowy kwalifikacyjnej? Warto podkreślić, że autor nie daje prostych odpowiedzi, bo sprowadzanie tematyki języka ciała do uproszczonych wskazówek przynosi więcej szkody niż pożytku. Omawiając poszczególne zagadnienia, prezentuje praktyczną wiedzę, opartą na wynikach badań naukowych. Ponadto walorami poradnika są przystępny język i ciekawe przykłady. Książka jest adresowana do wszystkich osób, które chcą odnosić sukcesy w życiu zawodowym i towarzyskim dzięki biegłej znajomości języka ciała.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11308.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Persuasion : the art of influencing people, 2007.
Perswazja to sztuka przekonywania innych, wpływania na ich opinie, postawy i działania. Ułatwia ona zdobycie zaufania ludzi i wzbudzenie ich zainteresowania swoim przekazem. Perswazji można się nauczyć, najlepiej korzystając z wiedzy i doświadczenia światowej klasy eksperta w tej dziedzinie – Jamesa Borga. Książka ta nie tylko ułatwia czytelnikowi doskonalenie własnych umiejętności w tym zakresie, lecz także umożliwia rozpoznanie technik perswazji stosowanych przez inne osoby. Można się z niej dowiedzieć między innymi: Co to jest perswazja? Jaką rolę w przekonywaniu innych odgrywa język ciała? Dlaczego uważne słuchanie jest kluczowe w komunikacji? Co to jest psycholingwistyka? Dlaczego i w jaki sposób warto trenować pamięć? Jak efektywnie komunikować się przez telefon? Co powinien wiedzieć każdy skuteczny negocjator? W jaki sposób dostosować swój przekaz do różnych typów osobowości? James Borg prezentuje praktyczną wiedzę, opartą na wynikach badań naukowych i własnych obserwacjach. Walorami poradnika są przystępny język i ciekawe przykłady. Książka jest lekturą obowiązkową dla wszystkich osób, które chcą odnosić sukcesy w życiu zawodowym i towarzyskim dzięki biegłej znajomości sztuki perswazji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11309.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej