Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(109)
Forma i typ
Książki
(108)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(100)
dostępne
(68)
wypożyczone
(12)
nieokreślona
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(21)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(62)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(103)
Autor
Juchnowicz Marta (1948- )
(4)
Jasiewicz Justyna
(2)
Kostera Monika (1963- )
(2)
Kęsy Marcin
(2)
Moczydłowska Joanna
(2)
Oleksyn Tadeusz
(2)
Perechuda Kazimierz
(2)
Suchar Marek
(2)
Antczak Zbigniew (zarządzanie)
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Aue Wiesława
(1)
Baczała Ditta
(1)
Baj-Korpak Joanna (1980- )
(1)
Bakalarski Krzysztof (public relations)
(1)
Bartczak Jowita
(1)
Bartkowicz Zdzisław (1947- )
(1)
Batorowska Hanna
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bera Ryszard
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Bielecki Jan (1945- )
(1)
Bieńkowska Izabela
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Błachno Andrzej
(1)
Bławat Franciszek (1945- )
(1)
Cannon James (1947- )
(1)
Chodkiewicz Halina (1950- )
(1)
Chrząszcz Aneta
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Connors Roger
(1)
Cybal-Michalska Agnieszka (1973- )
(1)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
Czabanowska Katarzyna
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czajka Zdzisław
(1)
Czapla Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Czerederecka Alicja
(1)
Cęcelek Grażyna
(1)
Daniel Ewald
(1)
Dresler Ewelina (1976- )
(1)
Dzikowski Piotr
(1)
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Dłutek Aneta
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Florczak Jacek
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Frydrychowicz Stefan
(1)
Gajdzica Zenon
(1)
Galas Barbara
(1)
Gitling Maciej
(1)
Glinka Beata
(1)
Gmerek Tomasz
(1)
Gorzelany Teresa
(1)
Gromkowska-Melosik Agnieszka
(1)
Guzal-Dec Danuta (1978- )
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hoffmann Beata (1964- )
(1)
Hollyforde Sarah
(1)
Iwańska Katarzyna
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jacewicz Agata
(1)
Jacukowicz Zofia
(1)
Jamka Beata (1961- )
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Jeruszka Urszula (1952- )
(1)
Juszczyk Stanisław (1951- )
(1)
Kamińska-Czubała Barbara (1955- )
(1)
Karwowski Waldemar (1953- )
(1)
Kiełczewski Dariusz (1967- )
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Komorowska Hanna (1946- )
(1)
Korczyński Stanisław (nauki pedagogiczne)
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Kowalik Stanisław (1947- )
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Kozłowska Dorota
(1)
Kozłowska Zofia (filolog)
(1)
Kryza Joanna
(1)
Kubisiak Paweł
(1)
Kurkowska Ewa Jadwiga (1972- )
(1)
Kwieciński Zbigniew (1941- )
(1)
Lammert Katherin
(1)
Lankiewicz Hadrian Aleksander
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lasota Adam
(1)
Lasota Agnieszka
(1)
Lewicka Agnieszka
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Lewicki Roman (1953- )
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Maliszewski Wojciech Jan
(1)
Marek Stanisław
(1)
Marx Sabine
(1)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(1)
Materska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(74)
2000 - 2009
(29)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(109)
Język
polski
(108)
sandawe
(1)
Odbiorca
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pedagodzy
(1)
Psychologowie
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły branżowe I stopnia
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Technikum
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Tłumacze
(1)
Temat
KADRY
(33)
ZARZĄDZANIE
(22)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(11)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(8)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(8)
JĘZYKI
(4)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(4)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(4)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(4)
ZAWÓD
(4)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(3)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(3)
MENEDŻEROWIE
(3)
MOTYWACJA PRACY
(3)
PRACA
(3)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(3)
PRZYWÓDZTWO
(3)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(3)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
EDUKACJA MEDIALNA
(2)
INTERNET
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
NAUCZYCIELE
(2)
NIEDOSTOSOWANIE SPOŁECZNE
(2)
OCENY PRACOWNIKÓW
(2)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(2)
ORGANIZACJE
(2)
OSOBOWOŚĆ
(2)
PEDAGOGIKA
(2)
PORADNICTWO ZAWODOWE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
PŁACA
(2)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(2)
SZPITALE
(2)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
TESTY PSYCHOLOGICZNE
(2)
ZATRUDNIENIE
(2)
ZDOLNOŚCI
(2)
ABSOLWENCI SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
BIBLIOTEKI PUBLICZNE
(1)
BIBLIOTEKI SZKOLNE
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
Biblioteki
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
DZIECKO
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
EKONOMIA
(1)
EMIGRACJA ZAROBKOWA
(1)
ETNOGRAFIA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INTELIGENCJA SPOŁECZNA
(1)
Jakość życia
(1)
JĘZYKOZNAWSTWO KOGNITYWNE
(1)
Język
(1)
Język polski
(1)
KARIERA
(1)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
KULTURA INFORMACYJNA
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kobieta z niepełnosprawnością
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje miękkie
(1)
Kompetencje tłumaczeniowe
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Kucharstwo
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
Literatura
(1)
MARKETING
(1)
MEDYCYNA
(1)
MUZYKA
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
Młodzież
(1)
NAUCZANIE
(1)
NIEMIEC, JERZY (1932- )
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI UMYSŁOWO
(1)
NIEPOWODZENIA SZKOLNE
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauczyciele
(1)
Nierówności edukacyjne
(1)
ORGANIZACJA
(1)
PEDAGODZY SPECJALNI
(1)
PEDAGOGIKA MEDIALNA
(1)
PEDAGOGIKA RESOCJALIZACYJNA
(1)
PILOCI WYCIECZEK
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POSTAWY
(1)
PRACODAWCY
(1)
PRACOWNICY SOCJALNI
(1)
PRODUKTYWNOŚĆ PRACY
(1)
PRZEDSIĘBIORCY
(1)
PRZYSPOSOBIENIE BIBLIOTECZNE
(1)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(1)
Pedeutologia
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Temat: czas
1989-
(5)
2001-
(4)
2001-0
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
NIEMCY
(1)
POLSKA
(1)
RPA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(12)
PODRĘCZNIKI
(7)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(4)
PORADNIKI
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
INFORMATORY
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Skrypt (typ publikacji)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(7)
Psychologia
(4)
Językoznawstwo
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Słowo kluczowe
kompetencje
(24)
kompetencje pracownicze
(19)
kompetencje zawodowe
(16)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(15)
kultura organizacyjna
(11)
organizacja
(11)
przywództwo
(11)
rekrutacja pracowników
(11)
kompetencje kierownicze
(10)
kompetencje społeczne
(10)
motywowanie pracowników
(10)
przedsiębiorstwo
(9)
wynagrodzenie
(9)
kapitał ludzki
(8)
menedżer
(8)
ocena pracowników
(8)
zarządzanie
(8)
coaching
(7)
kompetencje informacyjne
(7)
komunikacja interpersonalna
(7)
praca
(7)
zatrudnienie
(7)
kompetencje komunikacyjne
(6)
kompetencje menedżerskie
(6)
kultura organizacji
(5)
osobowość
(5)
psychologia
(5)
rozwój zawodowy
(5)
zarządzanie kompetencjami
(5)
język obcy
(4)
kapitał intelektualny
(4)
kompetencje językowe
(4)
konflikt
(4)
mentoring
(4)
młodzież
(4)
organizacja ucząca się
(4)
pedagogika
(4)
rodzina
(4)
satysfakcja zawodowa
(4)
społeczeństwo informacyjne
(4)
struktura organizacyjna
(4)
szkolenie pracowników
(4)
wypalenie zawodowe
(4)
zachowania organizacyjne
(4)
zarządzanie kapitałem ludzkim
(4)
zarządzanie strategiczne
(4)
zarządzanie talentami
(4)
zarządzanie wiedzą
(4)
zarządzanie zmianą
(4)
edukacja informacyjna
(3)
innowacyjność
(3)
kariera zawodowa
(3)
mobbing
(3)
motywacja
(3)
nauczanie
(3)
nauczyciel
(3)
otoczenie przedsiębiorstwa
(3)
planowanie karier
(3)
przedsiębiorczość
(3)
rynek pracy
(3)
selekcja
(3)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
stres
(3)
testy rekrutacyjne
(3)
uczenie się
(3)
wartościowanie pracy
(3)
zarządzanie personelem
(3)
Internet
(2)
aktywizacja zawodowa
(2)
badania pedagogiczne
(2)
badanie
(2)
benchmarking
(2)
bezrobocie
(2)
bhp
(2)
działalność gospodarcza
(2)
dzieci
(2)
edukacja
(2)
edukacja medialna
(2)
edukacja wczesnoszkolna
(2)
efektywność pracy
(2)
elastyczne zatrudnienie
(2)
etyka biznesu
(2)
etyka pracy
(2)
glottodydaktyka
(2)
information literacy
(2)
kierowanie
(2)
kompetencje informatyczne
(2)
kompetencje medialne
(2)
kompetencje przedsiębiorcze
(2)
komunikacja
(2)
konsument
(2)
kontrola
(2)
kreatywność
(2)
kształcenie
(2)
marka
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
negocjacje
(2)
niepełnosprawni intelektualnie
(2)
osiągnięcia edukacyjne
(2)
patologia pracy
(2)
109 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(HR / Oficyna Ekonomiczna)
Bibliogr. s. 173-178. Indeks.
Książka daje przegląd zagadnień, które należy rozważyć, wdrażając system ocen oparty na kompetencjach. Opisano w niej szczegółowo sposób przygotowania i wprowadzenia takiego systemu. Ponieważ jednak system ocen tylko wtedy spełni swe zadanie, gdy zostanie zintegrowany z innymi dziedzinami ZZL, poruszono w niej także tematykę rekrutacji i selekcji, rozwoju zawodowego, kształtowania systemów wynagrodzeń i restrukturyzacji organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4939.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Tyt. oryg.: "The competencies handbook" 1999.
Indeks.
W książce zaprezentowano korzyści wynikające ze stosowania modeli kompetencyjnych oraz opisano proces ich projektowania, wdrażania i kontroli ich funkcjonowania. Przedstawiono tez przykładowy model kompetencyjny, który może być podstawą stworzenia własnego systemu kompetencyjnego, dopasowanego do indywidualnych potrzeb organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6343.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompetencje : aspekty teoretyczne i praktyczne / Urszula Jeruszka. - Warszawa : Difin, 2016. - 232 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
(Engram.)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 225-232.
Książka ukazuje problemy związane z definiowaniem kompetencji, ich kształceniem i ocenianiem, ze zjawiskiem niedostosowania potencjału kompetencyjnego aktualnych i potencjalnych pracowników do wymagań pracodawców oraz propozycje sposobów ich rozwiązywania. Publikacja prezentuje modele kształcenia kompetencji oraz czynniki charakteryzujące ścieżkę edukacyjną i zawodową mogące sprzyjać rozwojowi kompetencji społecznych. Książka ma na celu przedstawienie czytelnikowi kompleksowej wiedzy umożliwiającej holistyczne podejście do kategorii „kompetencje” oraz świadome projektowanie ścieżki rozwoju kompetencji i zarządzanie kompetencjami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 17547.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17546.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 325-332.
W książce autor omawia w przystępny sposób wszystkie aspekty związane z wynagrodzeniem, takie jak kształtowanie wynagrodzeń na szczeblu gospodarki w kontekście tempa wzrostu gospodarczego, inflacji i bezrobocia, w sferze budżetowej oraz w przedsiębiorstwach, a także koncepcje wynagradzania według stanowisk pracy, kompetencji i efektów pracy. Walorem opracowania jest umiejętne połączenie aspektów teoretycznych z praktyką w polskiej gospodarce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7736.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8742.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. HR)
Bibliogr. s. 197-208 i przy rozdz. Indeks.
Kompetencje pracownicze są obecnie jednym z głównych czynników warunkujących uzyskanie przewagi konkurencyjnej zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Dlatego też zagwarantowanie ciągłego doskonalenia i rozwoju tych kompetencji staje się dziś koniecznością. W książce podjęto próbę całościowego spojrzenia na problematykę doskonalenia kompetencji pracowniczych organizacji nie tylko mających charakter gospodarczy, lecz i niekomercyjny. Celem Autora jest zaprezentowanie metodyki rozwoju tych kompetencji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.8031.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9386.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
Słowo kluczowe: praca płaca kompetencje
Praktyczny poradnik przedstawiający nowe rozwiązania dotyczące systemu wynagradzania, którego odrębną część stanowi przykładowy taryfikator kwalifikacyjny, opracowany na podstawie wycen stanowisk pracy. Polecany pracodawcom, menedżerom zarządzającym systemami wynagradzania oraz wszystkim tym, którzy pragną pogłębić swoją wiedzę na temat metod wartościowania pracy i zasad jej opłacania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10469.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Książka jest kompendium wiedzy teoretycznej z zakresu tworzenia polityki szkoleniowej, projektowania, przeprowadzania i oceny szkoleń oraz utrwalania ich efektów. Jest także praktycznym poradnikiem zawierającym przykłady zastosowania prezentowanych metod, kwestionariuszy, ankiet i innych narzędzi dla trenerów. Autorki omawiają zagadnienia związane ze szkoleniami z uwzględnieniem perspektywy organizacyjnej i pokazują, w jaki sposób szkolenie wpływa na rozwój całej firmy. Omawiając poszczególne etapy szkoleń, wskazują na ich związki z innymi funkcjami w organizacji oraz z zarządzaniem kompetencjami, wiedzą, zmianą i projektem. Przedstawiają proces nabywania kompetencji, uwzględniając specyfikę konkretnych sytuacji, m.in. pracy z małą grupą, a także zwracając uwagę na psychologiczne aspekty prowadzenia różnych typów szkoleń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6331.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka dedykowana jest osobom, które szukają możliwości i sposobów podniesienia konkurencyjności firmy przez efektywne zarządzanie kompetencjami, odpowiedzialnym za kompetencje, które w organizacji już są, a które trzeba pielęgnować i umiejętnie rozwijać, także osobom, które poprzez kreowanie nowych kompetencji i ich zastosowań, wpływają na dalszy jakościowy rozwój organizacji. Publikację zamyka załącznik przedstawiający kompletną księgę kompetencji, którą Autor stosuje do tworzenia profili kompetencyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8107.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rekrutacja i Selekcja)
Tyt. oryg.: Competency-based recruitment and selection.
Indeks.
Autorzy omawiają w książce wszystkie etapy procesu rekrutacji i selekcji, odwołując się do metod opartych na kompetencjach. Udało im się przy tym połączyć najlepsze praktyki dotyczące rekrutacji i selekcji z najnowocześniejszymi metodami, których nie przedstawiano jeszcze w literaturze przedmiotu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4932.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5515.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
"Autor proponuje w tej godnej polecenia książce praktyczne podejście do problemu oceny i rozwoju pracowników. Przekazuje czytelnikowi nie tylko wiedzę teoretyczną, ale również użyteczne rady. Wiele miejsca poświęca kompetencjom ocenianym w czasie zajęć ośrodka. Podaje przykłady, dzięki którym proponowane narzędzia stają się zrozumiałe i łatwe do zastosowania. Łączy metodę assessment centre i development centre ze strategią firmy i strategią zarządzania zasobami ludzkimi". (Kazimierz Sedlak)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2904 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6337.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Profesjonalny zespół autorów, przygotowując omawianą pracę, skoncentrował uwagę na współczesnym paradygmacie nowoczesnej gospodarki, za który uznał przekształcenie zasobów ludzkich w kapitał ludzki w procesie elastycznego zarządzania tym kapitałem. Praca ta świadczy o tym, że jej autorzy mają głęboką wiedzę i potrafią zastosować nowatorską, prognostyczną koncepcję opracowania z zakresu human relations na miarę zarządzania XXI wieku. Z wyczuciem zapotrzebowania na odpowiednią dla wzbogacenia teorii i praktyki wiedzę dużo miejsca poświęcono wartości kapitału ludzkiego i jego pomiarowi. Publikacja jest dobrze ilustrowana przykładami z praktyki, co uzasadnia zainteresowanie zawartymi w niej sposobami pozyskiwania nie tylko wiedzy, ale i umiejętności rozwiązywania problemów decyzyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6256.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Oficyna Ekonomiczna)
Wiedza o zarządzaniu kompetencjami i umiejetności w tym zakresie mają ogromne znaczenie dla efektywności systemu zarządzania zasobami ludzkimi. Uwzględniając zarówno aspekty teoretyczne, jak i praktyczne problematyki zarządzania kompetencjami, Autor omawia: podstawowe pojęcia i kontrowersje związane z zarządzaniem kompetencjami; klasyfikacje kompetencji; kompetencje najważniejsze w realiach współczesnej gospodarki rynkowej; kompetencje związane z przywództwem; kompetencje wybranych grup zawodowych; zarządzanie kompetencjami w praktyce organizacji. W książce znajdują się również wskazówki dotyczące zarządzania własnymi kompetencjami i rozwojem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.4805.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5178.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik akademicki zawierający najnowszą wiedzę na temat luki kompetencyjnej polskich przedsiębiorstw, pojawiającej się w warunkach konkurencji globalnej. Autorzy koncentrują uwagę na prawidłowym zdefiniowaniu pojęcia luki kompetencyjnej i sposobach jej identyfikacji w przedsiębiorstwie, na jej analizie w kontekście takich zjawisk organizacyjnych jak: innowacje, kultura organizacyjna, konkurencyjność, procesy uczenia się itp. oraz na metodach jej niwelowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5632.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7119.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
Istotne znaczenie dla osiągnięcia, podtrzymania i wzmacniania przewagi konkurencyjnej na rynku ma kapitał ludzki. Co więcej, wiedza i kompetencje uznawane są przez niektórych ekonomistów za ostateczne i jedyne źródło przewagi komparatywnej na progu XXI wieku. Najważniejszymi jej elementami są odpowiednio ustrukturyzowane zasoby, a zwłaszcza rzadkie, unikatowe umiejętności, które stanowią tzw. kluczowe kompetencje organizacji. Ich kształtowanie nie jest zadaniem łatwym , choć pilnym i koniecznym w sytuacji, gdy tylko 1/3 polskich przedsiębiorstw jest konkurencyjna na rynkach międzynarodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5139.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wokół podstawowych zagadnień pedeutologii / Grażyna Cęcelek. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2023. - 259, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 236-259.
Autorka dokonała analizy problematyki obejmującej dwa podstawowe obszary: proces kształtowania się myśli pedeutologicznej na przestrzeni dziejów oraz proces ewolucji roli nauczyciela – w celu ukształtowania u czytelników refleksyjnego nastawienia do wiedzy o pedeutologii jako znaczącej subdyscyplinie pedagogiki oraz o specyfice zmieniającej się w szybkim tempie rzeczywistości społeczno-edukacyjnej stanowiącej przestrzeń pracy współczesnego nauczyciela. Przedstawione przemyślenia, wątpliwości i kwestie dyskusyjne nastawione są na zachęcenie czytelnika do rozważań nad zawodem nauczyciela we współczesnym świecie oraz nad specyfiką procesu edukacji i wychowania młodego pokolenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18702.V.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22760.V.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22759.V.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 191-[199].
Zdiagnozowanie poziomu kompetencji, rodzaju zachowań, istniejącej ochrony prawnej i kategorii współczesnego konsumenta było głównym celem badawczym Autorów niniejszej publikacji. W przejrzysty sposób zaprezentowali oni wyniki swoich prac badawczych na polskim rynku dóbr konsumpcyjnych, wskazując w swoich wnioskach m.in. na konieczność zastępowania tradycyjnych metod i technik marketingowych rozwiązaniami nowoczesnymi, bardziej skutecznymi w oddziaływaniu zwłaszcza na konsumenta innowatora.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14974 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.14973.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15803.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sukces w zarządzaniu kadrami)
Streszcz. ang. przy pracach.
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest adresowana do szerokiego grona osób zajmujących się badaniem, rozpoznawaniem, rozwojem i zarządzaniem kompetencjami - traktowanymi zarówno z perspektywy psychologii i zarządzania, jak i w świetle nauki o zarządzaniu. Przedstawiono w niej kluczowe zagadnienia metodologicznych problemów badania kompetencji, zarządzania kompetencjami pracowników oraz zarządzania kompetencjami organizacyjnymi. W pracy dominuje podejście metodologiczne i organizacyjne, szczególną uwagę zwrócono m.in. na strategiczny kontekst zasobów ludzkich, kompetencje firmy przyszłości, doskonalenie kompetencji kluczowych oraz patologie organizacyjne jako hamulec rozwoju kompetencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10315.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 172-233.
Celem rozważań zawartych w pracy było zdiagnozowanie ewolucji rozumienia kapitałów intelektualnego i ludzkiego w badawczym ujęciu knowledge management. W dociekaniach diagnoza została potraktowana instrumentalnie i zawężająco, jako narzędzie służące przede wszystkim identyfikacji elementów potrzebnych do skonstruowania nowego ich modelu. Część monografii poświęcona została badaniu zakresów znaczeniowych podstawowych pojęć, ich różnorodnej systematyzacji, a w ramach zgłębiania struktury rzeczywistości - propozycjom modelowego ujęcia problematyki. Zwieńczeniem rozważań, po ukazaniu kontekstu w postaci społeczeństwa wiedzy i dokonaniu przeglądu i identyfikacji różnorodnych zakresów znaczeniowych pojęć związanych z kapitałem intelektualnym i kapitałem ludzkim, jest wygenerowanie ich autorskiego modelu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13558.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14582.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck)
Bibliogr. s. 233-240 i przy rozdz. Indeks.
Zarządzanie jako zbiór systemowo powiązanych koncepcji i metod ma uczyć logicznego, racjonalnego i kreatywnego podejścia do rozwiązywanych problemów w organizacji. Dojrzali specjaliści i menedżerowie, zorientowani na ciągłe doskonalenie swej wiedzy i praktyki zarządzania, powinni posługiwać się swoistym kodem zasad, reguł czy powinności, uwzględniającym humanistyczny i społeczny kontekst podejmowanych decyzji. Proponowany podręcznik łączy sprawdzone klasyczne rozwiązania organizacyjno-zarządcze z tymi koncepcjami współczesnego zarządzania, które w przewidywaniach autorów zostały już (albo zostaną wkrótce) pozytywnie zweryfikowane w praktyce. W związku z tym, że efektywne zarządzanie rozgrywa się obecnie przede wszystkim w sferze czynników wiedzopochodnych, Autorzy kładą zasadniczy nacisk na te koncepcje, metody, modele i procesy, które służą odpowiedniemu zarządzaniu wiedzą, a co za tym idzie – powiększaniu wartości kapitału intelektualnego organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11441.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Oficyna Ekonomiczna)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Autorzy książki, wychodząc z założenia, że o przewadze konkurencyjnej organizacji decydują pracujący w niej ludzie, ukazują, w jaki sposób zarządzanie personelem powinno być dostosowywane do zmian zachodzących we współczesnej gospodarce. Opisują czynniki, które wpływają obecnie na sposób funkcjonowania przedsiębiorstw, oraz dokonują przeglądu nowych koncepcji i tendencji w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4938.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej