Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(71)
Forma i typ
Książki
(69)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
dostępne
(77)
tylko na miejscu
(64)
wypożyczone
(5)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(24)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(50)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(64)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(4)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(4)
Autor
Ehrlich Andrzej
(4)
Zarzycka Danuta
(4)
Ślusarska Barbara
(4)
Barge J. Kevin
(2)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Izdebski Paweł (psycholog)
(2)
Jakubowska Urszula (psycholog)
(2)
Jaworska-Surma Aleksandra
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Kożusznik Barbara
(2)
Kęsy Marcin
(2)
Lennecke Kirsten
(2)
Liberska Hanna (1955- )
(2)
Makara-Studzińska Marta
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Owczarek Artur
(2)
Robbins Stephen P. (1943- )
(2)
Rusiński Michał
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Andruszkiewicz Anna
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Asmann Miłosz
(1)
Augustynek Andrzej
(1)
Augustynek Andrzej (1948- )
(1)
Banaszkiewicz Mariola
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Białoszewski Dariusz
(1)
Biel Dariusz
(1)
Bogdan Małgorzata Maria
(1)
Brown Scott
(1)
Brzezińska Ewa
(1)
Błaut Robert
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Cebulak Marta
(1)
Cieślak Aleksandra
(1)
Czabanowska Katarzyna
(1)
Czerwińska Małgorzata
(1)
DeCenzo David A
(1)
Deszczyński Przemysław (1956- )
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Fisher Roger (1922- )
(1)
Fita Aneta
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Frydrychowicz Stefan
(1)
Gabzdyl Jolanta
(1)
Garbat Marcin
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Gros Urszula (1940- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hartley Peter (1925- )
(1)
Iwanowicz-Palus Grażyna
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Janicka Iwona (psycholog)
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Jordan-Evans Sharon (1946- )
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kaye Beverly L. (1943- )
(1)
Kisilowska Małgorzata
(1)
Kliszcz Joanna
(1)
Kominarec Igor (1949- )
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kozak Stanisław (psycholog)
(1)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(1)
Krakowiak Piotr (1965- )
(1)
Kubisiak Paweł
(1)
Kwiatkowska Anna
(1)
Lewicki Czesław
(1)
Majda Anna (nauki medyczne)
(1)
Majka-Rostek Dorota
(1)
Malina Alicja
(1)
Markowicz Bogusław
(1)
Mitura Elżbieta
(1)
Noworól Jarosław
(1)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(1)
Ochonczenko Helena
(1)
Panek Wenancjusz (1931- )
(1)
Paszkowska-Rogacz Anna
(1)
Pawlik Beata
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Rejman Krzysztof
(1)
Rudzki Sławomir
(1)
Schermerhorn John R
(1)
Silverman Jonathan
(1)
Smrokowska-Reichmann Agnieszka
(1)
Stankiewicz Janina
(1)
Stawarz Barbara (nauki o zdrowiu)
(1)
Stawnicka Jadwiga
(1)
Steede Kevin
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Stryjczyk Joanna
(1)
Suwalska-Barancewicz Dorota
(1)
Sztejnberg Aleksander
(1)
Szwałkiewicz Elżbieta
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wajda Augustyn
(1)
Wasilewska Anna B
(1)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(40)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(71)
Język
polski
(70)
angielski
(1)
Odbiorca
Pielęgniarki i pielęgniarze
(3)
Szkoły wyższe
(2)
Fizjoterapeuci
(1)
Opiekunowie medyczni
(1)
Pedagodzy
(1)
Temat
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(16)
ZARZĄDZANIE
(13)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(9)
KADRY
(7)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(7)
Komunikacja interpersonalna
(5)
NEGOCJACJE
(5)
Komunikacja społeczna
(4)
ORGANIZACJA
(4)
Pielęgniarstwo
(4)
Prezentacje i wystąpienia
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
ZACHOWANIE
(4)
ORGANIZACJE
(3)
APTEKARSTWO
(2)
INTERNET
(2)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(2)
KONFLIKT
(2)
MEDIACJA (prawo)
(2)
MOTYWACJA PRACY
(2)
Opiekunowie medyczni
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
PRZYWÓDZTWO
(2)
RODZICE
(2)
SZPITALE
(2)
BEZDOMNOŚĆ
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
BIUROWOŚĆ
(1)
BLOGI
(1)
Chorzy przewlekle
(1)
Chorzy w stanach terminalnych
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Fizjoterapia
(1)
Grupa turystyczna
(1)
Hospicja
(1)
KOMPUTERY
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KSZTAŁCENIE INTEGRACYJNE
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja medyczna
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
MARKETING
(1)
MAŁŻEŃSTWO
(1)
MOTYWACJA
(1)
Medycyna
(1)
NAUCZANIE
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
Opieka długoterminowa
(1)
Opieka paliatywna
(1)
Opieka pielęgniarska
(1)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
PRACA
(1)
PRACOWNICY SOCJALNI
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZESTĘPSTWO KOMPUTEROWE
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Perswazja
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Postawa wobec zdrowia
(1)
Położne
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Przewodnicy turystyczni
(1)
Psychologia
(1)
RODZINA
(1)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(1)
Retoryka
(1)
SOCJOLOGIA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
STUDENCI NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
Starość
(1)
Starzenie się
(1)
Stres zawodowy
(1)
SŁUŻBA INFORMACYJNA BIBLIOTECZNA
(1)
Służba zdrowia
(1)
Turystyka miejska
(1)
UCZNIOWIE
(1)
UCZUCIA
(1)
UZALEŻNIENIE od KOMPUTERA
(1)
WARTOŚĆ
(1)
WYCHOWANIE do WARTOŚCI
(1)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(1)
WYKLUCZENIE SPOŁECZNE
(1)
Wychowanie
(1)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Zachowania zdrowotne
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Śmierć
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(14)
Podręcznik
(7)
Opracowanie
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
Poradnik
(3)
PORADNIKI
(2)
Praca zbiorowa
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(10)
Psychologia
(10)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Rozwój osobisty
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja interpersonalna
(71)
przywództwo
(14)
motywowanie pracowników
(11)
negocjacje
(11)
zarządzanie
(11)
organizacja
(8)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(8)
komunikacja
(7)
kultura organizacyjna
(7)
motywacja
(7)
podejmowanie decyzji
(7)
psychologia
(7)
komunikacja niewerbalna
(6)
kontrola
(6)
etyka
(5)
konflikt
(5)
pielęgniarstwo
(5)
planowanie
(5)
stres
(5)
struktura organizacyjna
(5)
zachowania organizacyjne
(5)
zarządzanie strategiczne
(5)
kierowanie
(4)
kompetencje menedżerskie
(4)
komunikacja społeczna
(4)
komunikacja werbalna
(4)
osobowość
(4)
pacjenci
(4)
praca zespołowa
(4)
przedsiębiorczość
(4)
public relations
(4)
rekrutacja pracowników
(4)
strategia
(4)
Internet
(3)
asertywność
(3)
chorzy
(3)
diagnoza pielęgniarska
(3)
emocje
(3)
filozofia
(3)
kultura organizacji
(3)
menedżer
(3)
opieka pielęgniarska
(3)
wartości
(3)
wychowanie
(3)
wystąpienia publiczne
(3)
zarządzanie zmianą
(3)
zespół pracowniczy
(3)
apteka
(2)
autoprezentacja
(2)
biblioteka
(2)
edukacja
(2)
ergonomia
(2)
etyka biznesu
(2)
inteligencja
(2)
kompetencje komunikacyjne
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
komunikacja międzykulturowa
(2)
komunikacja międzyludzka
(2)
korespondencja
(2)
małżeństwo
(2)
media
(2)
mediacja
(2)
mobbing
(2)
modele komunikacyjne
(2)
myślenie
(2)
nauczyciel
(2)
opieka długoterminowa
(2)
opiekun medyczny
(2)
pamięć
(2)
perswazja
(2)
położne
(2)
praca
(2)
pracownik
(2)
prognozowanie
(2)
promocja
(2)
promocja zdrowia
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
reklama
(2)
rodzina
(2)
rozwiązywanie problemów
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(2)
szkolenie pracowników
(2)
szkoła
(2)
szpital
(2)
służba zdrowia
(2)
uczenie się
(2)
uczeń
(2)
uzależnienie
(2)
wizerunek
(2)
wpływ społeczny
(2)
wywieranie wpływu
(2)
władza
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zdolności
(2)
zmiana organizacyjna
(2)
Hospicjum to też Życie
(1)
NLP
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza transakcyjna
(1)
71 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: Getting together : building a relationship that gets to yes, 1988.
Przeciwstawne i zmieniające się interesy obu stron wywołują problemy. Jednak nie wymyślono jeszcze na szczęście takich problemów, których przy odrobinie dobrej woli nie dałoby się rozwiązać. NIEtoksyczne negocjacje to przewodnik, który poprowadzi Cię krok po kroku przez proces negocjowania i podtrzymywania trwałych relacji w biznesie, kontaktach międzynarodowych i rodzinie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12667.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Komunikacja i perswazja czyli jak skutecznie porozumiewać się z innymi - [Warszawa] : Grupa Wydawnicza Infor, [2007]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźw., kolor ; 12 cm.
(Akademia Rozwoju ; 6)
Na CD błędny ISBN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.247 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczne negocjacje / Robert Błaut. - Wyd. 2. - Warszawa : Centrum Informacji Menedżera, 2000. - 204 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Lektury Menedżera)
Negocjacje stały się niemal codzienną praktyką wielu ludzi czynnych zawodowo. Chcąc nie chcąc muszą oni dogadywać się ze sobą, gdyż bez tego niemożliwy jest biznes. Skoro zatem trzeba negocjować, warto robić to skutecznie. Wymaga to zrozumienia istoty układania się stron oraz opanowania wielu związanych z tym procesem umiejętności. Negocjacje to przede wszystkim porozumiewanie się. Autor opisuje style negocjowania i wybrane techniki negocjacyjne mające na celu rozwiązywanie konfliktów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2168 [Magazyn 1], P.2169 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2167.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1166.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 170-176.
Każdy menedżer powinien zostać wyposażony w odpowiednią wiedzę w zakresie komunikowania się oraz znajomość zasad i metod wspomagających procesy komunikacyjne. Temu celowi służy niniejsze opracowanie. Autor przedstawia w nim charakterystykę procesu komunikowania się i poszczególnych jego elementów, a następnie omawia metody komunikacji nastawione na twórcze rozwiązywanie problemów, realizację zadań oraz partycypację pracowników w zarządzaniu. Ostatnia część pracy poświęcona jest narzędziom dostosowania struktur organizacyjnych przedsiębiorstwa do strumieni przepływu informacji: analizie systemu komunikacji oraz analizie wartości komunikowania, opracowanych i stosowanych w Niemczech, a zasługujących na popularyzację w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7398.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8377.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedstawiana książka stanowi wspaniałe źródło wiedzy, z którego wszyscy klinicyści zatrudnieni w opiece zdrowotnej mogą czerpać, aby dowiedzieć się, jak rozwijać swoje kompetencje komunikacyjne. Książka zawiera bardzo konkretne i praktyczne opisy technik komunikowanie się, a także prezentuje dowody naukowe, na bazie których techniki te zostały opracowane. Opisane tutaj metody pozwalają każdemu stać się lepszym praktykiem. Poprawią ponadto jakość pracy, jak również poziom zadowolenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17854.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17853.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Informacja Komunikacja)
Bibliogr. - Indeks.
Autorka książki diagnozuje sytuację praktyki bibliotecznej i zadania bibliotekarza, biorąc pod uwagę proces komunikowania się, przekazywania myśli i udzielania wiadomości. Komunikowanie się to niezmiernie ważna umiejętność współczesnego bibliotekarza, pracującego w bibliotece otwartej na czytelnika i środowisko lokalne. Jest warunkiem jego kompetencji zawodowej i rozwoju osobistego. Książka przybliża czytelnikom problematykę komunikacji bibliotecznej i zasługuje na uwagę i zaiteresowanie środowiska bibliotekarskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2437.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(CheckAp)
Bibliogr. s. 137. Indeks.
Gdy ludzie zaczynają współpracować, to dostrzegają siebie, reagują na siebie, wymieniają między sobą informacje - komunikują się. Niniejsza książka zawiera wiele przykładów zaczerpniętych z codziennego życia apteki. Poruszono w niej istotne tematy, dotyczące m. in.: umiejętności porozumiewania się i współpracy, wyrażania i przyjmowania krytyki, mobbingu, dyspozycyjności pracowników, rozmów o podwyżkach. Komunikacja w zespole to gwarancja efektywnej pracy w aptece!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10077 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10076.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11686.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(CheckAp)
Bibliogr. s. 158.
Fitoterapia czy ziołolecznictwo, aplikować czy stosować? W rozmowie z pacjentem ważne jest nie tylko co się mówi, ale również jak się mówi! Liczne przykłady porad z codziennej praktyki farmaceutycznej uwrażliwią Państwa na sposób prowadzenia rozmów z pacjentami:: aby Państwa pacjenci zawsze czuli się dobrze zrozumiani.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11687.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [78]
Negocjacje są procesem złożonym, wymagającym od negocjatorów zrozumienia istoty układania się stron, zasad komunikowania się oraz opanowania wielu związanych z tym procesem umiejętności. Negocjacje, choć trudne, są możliwe do opanowania. Autorzy przedstawiają Czytelnikowi podstawową wiedzę w zakresie prowadzenia negocjacji. Są zdania, że wielu konfliktów można uniknąć, a te, które należy rozwiązać - można rozwiązywać skuteczniej dzięki znajomości i stosowaniu zasad rządzących zachowaniem człowieka w specyficznych sytuacjach społecznych, jakimi są negocjacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9872.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony: 123-125.
Komunikacja między lekarzem, a pacjentem to specyficzny rodzaj relacji społecznych, w której niewłaściwe postępowanie i brak zrozumienia może wręcz uniemożliwić realizację podstawowego celu medycyny – Primum non nocere. Prezentowana publikacja powstała z uwagi na chęć ukazania właśnie tych specyficznych mechanizmów komunikacji w relacjach lekarz – pacjent.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18050 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19736.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19735.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr., netogr. s. 234-237.
Publikacja stanowi podsumowanie wieloletniej pracy autorki z osobami bezdomnymi. To nie tylko podręcznik zawierający niezbędne informacje dotyczące modeli pracy socjalnej i wsparcia psychologicznego osób zagrożonych bezdomnością i bezdomnych, ale jest to także zapis losów konkretnych ludzi i zdarzeń, zamnkiętych w zjawisku bezdomności. Autorka przedstawia przegląd ugruntowanej wiedzy dotyczącej różnych aspektów pracy socjalnej z osobami bezdomnymi, by następnie przejść do praktycznych wskazówek dotyczących form i zasad udzielania wsparcia socjalnego i psychologicznego różnym kategoriom osób bezdomnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.14947.VI.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15777.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem / Jan Władysław Wiktor. - Wyd. 1 dodr. 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 308, [3] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Książka zawiera pogłębioną analizę roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Autor koncentruje swe rozważania na trzech podstawowych elementach procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz formach i instrumentach przekazu, wyróżniając komunikację osobistą, masową i wirtualną. Połączono w niej dorobek teorii komunikacji społecznej z wiedzą w zakresie zarządzania i marketingu, co umożliwiło szerokie, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do problematyki promocji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4851.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5245.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy częściach. Indeks.
Publikacja stanowi praktyczny komentarz do nowej sytuacji zawodowej, w jakiej znaleźli się w Polsce wszyscy fizjoterapeuci po wejściu w życie Ustawy o zawodzie fizjoterapeuty. Zawiera również praktyczne wskazówki z zakresu: psychologicznych i socjologicznych uwarunkowań zawodu, optymalnych sposobów i technik porozumiewania się z pacjentem i zespołem terapeutycznym, praktycznych wskazówek dotyczących rozwoju zawodowego, zasad profilaktyki zdrowotnej i ergonomii pracy fizjoterapeuty, najnowszych uwarunkowań prawnych w świetle Ustawy o zawodzie fizjoterapeuty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17283 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17542.XVIII.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17541.XVIII.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, ISSN 0239-6009 ; nr 135)
Bibliografia na stronach 133-140. Indeksy.
Rozważania podjęte w niniejszej monografii dotyczą komunikacji interpersonalnej w turystyce. Dominującą formą komunikowania w codziennej pracy przewodnika jest wystąpienie publiczne. Przewodnik oprowadzający wycieczkowiczów po danym rejonie dokonuje prezentacji, która w procesie komunikowania jest planowym i systematycznym sposobem oddziaływania na określoną grupę w sposób bezpośredni. Wystąpienie przewodnika turystycznego nosi wszystkie znamiona wyżej zdefiniowanej prezentacji, choć nie jest to typowa prezentacja audytoryjna. Prezentacja miasta w trakcie wycieczki jest wydarzeniem więcej niż tylko interakcyjnym. Znacznie bardziej aktywizuje ona uczestników (słuchaczy) niż prezentacja w warunkach audytoryjnych albo scenicznych, dlatego że mają oni możliwość odbierania przekazywanych przez przewodnika (prezentera) treści za pomocą wszystkich swoich zmysłów. Dodatkowo robią to w sposób dynamiczny, ponieważ wciąż się przemieszczają, podążając za prezenterem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22163.XX.1.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Zmiany zachodzące w organizacji i ich wpływ na jednostkę stanowią obecnie jedno z najchętniej podejmowanych zagadnień badawczych. Na człowieka w środowisku pracy oddziałuje szereg czynników, a ich wpływ ma charakter symultaniczny. Tylko poprzez dokładną analizę poszczególnych obszarów można określić owe determinanty. Opracowanie tak postawionego problemu badawczego wymaga przeprowadzenia analizy w trzech blokach tematycznych, którym podporządkowany jest układ książki. Celem części pierwszej jest próba odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób zmieniają się organizacje i jednostki oraz jakie ma to konsekwencje dla ich współdziałania. Rozważania zawarte w części drugiej mają charakter bardziej szczegółowy. Analizie poddano wybrane obszary organizacji i przez pryzmat ich ewolucji dokonano charakterystyki zachowań ludzi w organizacjach określanych jako tradycyjne, współczesne i przyszłości. Zawarte w części drugiej charakterystyki organizacji przyszłości stały się podstawą do wyabstrahowania najbardziej symptomatycznych zmian w analizowanych obszarach; na podstawie tej wiedzy opisano zachowania ludzi w organizacji jutra. Część trzecia ma więc cechy projektu, jednak z uwagi na unikatowy charakter należy podkreślić jej walory poznawcze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12320.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13467.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia personalna firmy / pod red. Marta Juchnowicz. - Warszawa : "Difin", 2000. - 236 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Strategia personalna precyzuje kierunki, cele i zasady gospodarowania zasobami pracy w dłuższym okresie. Wyklucza przypadkowość działań, wydłuża horyzont czasowy, czyniąc decyzje kadrowe bardziej racjonalnymi. Globalizacja rynków i firm, postęp w dziedzinie komunikacji i wymóg zwiększenia elastyczności działań z jednej strony oraz wzrost liczby osób z wyższym wykształceniem, rosnący popyt na wiedzę oraz zmiany w aspiracjach i świadomości pracowników z drugiej strony, powodują konieczność stałej ewolucji strategii personalnych poszczególnych firm. W podręczniku autorzy przybliżyli m.in. poniższe tematy: - fazy rozwoju funkcji zarządzania, - modele zarządzania zasobami ludzkimi, - kompetencje w procesach pracy, - kultura zarządzania procesami, - kierowanie karier w strategii rozwoju kadr, - szkolenie pracowników, - strategie motywacyjne, - realia polskich firm, - komunikowanie ustne, pisemne, werbalne, niewerbalne, - bariery w komunikowaniu się i sposoby ich przełamywania, - controlling personalny, - stosunek kosztów pracy do jej wydajności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2741.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 169-174.
"Celem książki jest identyfikacja faktycznych relacji oraz poziomu komunikacji międzyludzkiej i między grupami zawodowymi w szpitalach oraz prezentacja sposobów i mozliwości udoskonalenia tych procesów z korzyścią dla pracownika i organizacji. Publikacja zawiera siedem rozdziałów, z czego dwa mają charakter teoretyczny, natomiast kolejnych pięć jest ukierunkowanych na analizę badawczą. Przedstawiają one rzeczywiste otoczenie, w którym przebiegają kontakty pracownicze oraz stan i jakość komunikowania się na poziomie indywidualnym i grupowym". (fragment Wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12913.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14048.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Podręczników dla Studentów Studiów Pielęgniarskich)
Rozmowa z chorym to jedno z najtrudniejszych zadań, przed jakim stają lekarze, pielęgniarki i bliscy osób chorych. Współczesna pielęgniarka nie może być prawdziwą profesjonalistką bez zdolności właściwego przekazywania swojej wiedzy i bez dobrej umiejętności odpowiedniej interpretacji wiadomości przekazywanych jej przez pacjenta. Niewiele jest jednak publikacji, które całościowo ujmują komunikację w praktyce pielęgniarskiej. Nawiązanie kontaktu z osobą chorą nie jest łatwe, dlatego sprawnego komunikowania powinno się nauczać już w podczas studiów. Znajomość komunikacji werbalnej i niewerbalnej pozwala pielęgniarce lepiej zrozumieć pacjenta i jego potrzeby, pacjent zaś ma zagwarantowane poczucie bezpieczeństwa i nie odczuwa negatywnych emocji wynikających z poczucia niezrozumienia. W książce, stworzonej przez zespół złożony z lekarzy, pielęgniarek, psychologów, logopedów i filozofów, przystępnie przedstawiono sposoby komunikowania w pielęgniarstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17844 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19198.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19197.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.938.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.940.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.939.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (3 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.937.III.10 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Wydanie nowe.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeksy.
Prawie wszystko, co jest ważne dla ludzkiej kondycji, zarówno tej dobrej, jak i złej, ma swój początek w komunikacji. Konflikt i kooperacja, społeczeństwo i rodzina, miłość i przyjaźń, funkcjonowanie handlu i organizacji są możliwe dzięki komunikacji. Okazuje się, że im bardziej kompetentna jest komunikacja, tym lepsze są podstawowe instytucje i związki. Komunikacja między ludźmi (nowe wydanie) to kompendium wiedzy na temat komunikacji i lektura obowiązkowa dla osób chcących poprawić umiejętności komunikowania się w na wszystkich płaszczyznach życia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19224.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19223.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Wydanie nowe.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeksy.
Prawie wszystko, co jest ważne dla ludzkiej kondycji, zarówno tej dobrej, jak i złej, ma swój początek w komunikacji. Konflikt i kooperacja, społeczeństwo i rodzina, miłość i przyjaźń, funkcjonowanie handlu i organizacji są możliwe dzięki komunikacji. Okazuje się, że im bardziej kompetentna jest komunikacja, tym lepsze są podstawowe instytucje i związki. Komunikacja między ludźmi (nowe wydanie) to kompendium wiedzy na temat komunikacji i lektura obowiązkowa dla osób chcących poprawić umiejętności komunikowania się w na wszystkich płaszczyznach życia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.200.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.199.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.203.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.202.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.201.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.204.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (6 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.198.III.10 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej