Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(21)
Forma i typ
Książki
(21)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(23)
tylko na miejscu
(21)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(10)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(13)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(21)
Autor
Akert Robin M
(2)
Aronson Elliot (1932- )
(2)
Gilewicz Joanna
(2)
Kozyra Beata
(2)
Wilson Timothy D
(2)
Bauer Katarzyna
(1)
Bauer Kate
(1)
Borg James
(1)
Błaut Robert
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Frydrychowicz Stefan
(1)
Hartley Peter (1925- )
(1)
Kałążna-Drewińska Urszula
(1)
Kiełbasa Barbara
(1)
Knapik Wioletta
(1)
Mruk Henryk
(1)
Murphy John (1934- )
(1)
Neymann Monika
(1)
Patterson Miles L
(1)
Paul Jadwiga
(1)
Paul-Kańska Joanna
(1)
Przylipiak Mirosław (1955- )
(1)
Roszkowska Ewa
(1)
Russill Richard (1943- )
(1)
Sikorski Wiesław
(1)
Stankiewicz Janina
(1)
Steele Paul (1947- )
(1)
Sztejnberg Aleksander
(1)
Tavris Carol
(1)
Wade Carole
(1)
Wasilewska Anna B
(1)
Złoch Marlena
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Temat
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(7)
NEGOCJACJE
(4)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(3)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
PSYCHOLOGIA
(2)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(2)
Bariery komunikacyjne
(1)
FIZJONOMIKA
(1)
GESTY
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONFLIKT
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
ORGANIZACJA
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PSYCHOLOGIA CIAŁA
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
Porozumienie bez przemocy
(1)
Psychologia społeczna
(1)
SOCJOLOGIA
(1)
SOCJOTECHNIKA
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
PODRĘCZNIKI
(3)
Monografia
(1)
PORADNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja niewerbalna
(21)
komunikacja werbalna
(9)
komunikacja
(6)
komunikacja interpersonalna
(6)
asertywność
(4)
negocjacje
(4)
grupa społeczna
(3)
komunikacja społeczna
(3)
psychologia
(3)
agresja
(2)
atrakcyjność
(2)
atrybucja
(2)
bariery komunikacyjne
(2)
grupa
(2)
inteligencja
(2)
komunikacja biznesowa
(2)
komunikacja międzykulturowa
(2)
konflikt
(2)
konflikt społeczny
(2)
konformizm
(2)
metoda eksperymentalna
(2)
metoda korelacyjna
(2)
metoda obserwacyjna
(2)
metodologia
(2)
miłość
(2)
modele komunikacyjne
(2)
nawyki zdrowotne
(2)
negocjacje międzynarodowe
(2)
osobowość
(2)
poczucie własnej wartości
(2)
postawa
(2)
poznanie społeczne
(2)
poznawanie siebie
(2)
psychologia społeczna
(2)
płeć
(2)
samoocena
(2)
samopoznanie
(2)
spostrzeganie społeczne
(2)
teorie osobowości
(2)
uprzedzenia
(2)
wpływ społeczny
(2)
zachowania prospołeczne
(2)
związki uczuciowe
(2)
NLP
(1)
altruizm
(1)
analiza transakcyjna
(1)
business communication
(1)
dobór pracowników
(1)
dysonans poznawczy
(1)
edukacja
(1)
emocje
(1)
etyka negocjacji
(1)
gest
(1)
język
(1)
język ciała
(1)
kanały komunikacji
(1)
kobiety
(1)
kod komunikacyjny
(1)
kompetencje komunikacyjne
(1)
komunikacja internetowa
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja menedżerska
(1)
komunikologia
(1)
kontekst społeczny
(1)
korespondencja
(1)
korespondencja służbowa
(1)
kultura
(1)
kultura masowa
(1)
lobbing
(1)
menedżer
(1)
metoda programowania neurolingwistycznego
(1)
motywacja
(1)
myślenie
(1)
mężczyzni
(1)
nauczyciel
(1)
organizacja
(1)
pamięć
(1)
percepcja
(1)
percepcja społeczna
(1)
poglądy
(1)
proces komunikowania
(1)
programowanie neurolingwistyczne
(1)
przywództwo
(1)
psychoanaliza
(1)
psychoterapia
(1)
public relations
(1)
sen
(1)
socjologia
(1)
sponsoring
(1)
stres
(1)
terapia behawioralna
(1)
terapia poznawcza
(1)
tożsamość społeczna
(1)
transakcja
(1)
trening interpersonalny
(1)
trening psychologiczny
(1)
uczenie się
(1)
uczeń
(1)
umiejętności komunikacyjne
(1)
wizerunek
(1)
21 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Dzięki temu poradnikowi poznasz skuteczne techniki negocjacyjne i nauczysz się je stosować w praktyce. Znajdziesz w nim wskazówki, jakich użyć metod, jaką przyjąć postawę negocjacyjną i jak wykorzystać słabości drugiej strony, aby odnieść sukces w negocjacjach. Dzięki tej książce dowiesz się: jak przygotować się do negocjacji, jak wykorzystać mowę ciała podczas prowadzenia negocjacji, jakie stosować środki taktyczne i sztuczki negocjacyjne, jak negocjować przez telefon, jak negocjować z zagranicznymi partnerami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12908 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5550.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7002.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczne negocjacje / Robert Błaut. - Wyd. 2. - Warszawa : Centrum Informacji Menedżera, 2000. - 204 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Lektury Menedżera)
Negocjacje stały się niemal codzienną praktyką wielu ludzi czynnych zawodowo. Chcąc nie chcąc muszą oni dogadywać się ze sobą, gdyż bez tego niemożliwy jest biznes. Skoro zatem trzeba negocjować, warto robić to skutecznie. Wymaga to zrozumienia istoty układania się stron oraz opanowania wielu związanych z tym procesem umiejętności. Negocjacje to przede wszystkim porozumiewanie się. Autor opisuje style negocjowania i wybrane techniki negocjacyjne mające na celu rozwiązywanie konfliktów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2168 [Magazyn 1], P.2169 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2167.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1166.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [213]-226. Indeksy.
Czy można ocenić człowieka na podstawie pierwszego wrażenia? Czy sposób ubierania się, marka samochodu lub wystrój mieszkania ujawniają prawdę o nas samych? Skoro nasze słowa niosą tylko 30% znaczenia, to jak komunikujemy pozostałe 70%? Autor, światowej sławy badacz komunikacji niewerbalnej, rozprawia się z mitami i przekonaniami na ten temat. Konfrontuje je z najnowszymi doniesieniami naukowymi i wysnuwa zaskakujące wnioski. Książka adresowana jest do czytelników, którzy cenią fachową wiedzę popartą wynikami badań naukowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11249.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12337.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Body language : 7 easy lessons to master the silent language, 2008.
Książka ta ułatwi czytelnikowi doskonalenie własnych umiejętności w tym zakresie, a także trafne interpretowanie języka ciała innych osób. Można w niej znaleźć odpowiedzi między innymi na następujące pytania: Co to jest język ciała? W jaki sposób należy interpretować poszczególne gesty i zachowania? Dlaczego tak duże znaczenie w skuteczności przekazu mają ton i natężenia Jakich gestów unikać, aby nie zniechęcać rozmówcy? Po czym poznać, że ktoś kłamie? W jaki sposób zwiększyć efektywność własnego przekazu? Jakie znaczenie w komunikacji ma umiejętność słuchania? Na co zwrócić uwagę, prowadząc prezentację? Jak dobrze wypaść podczas rozmowy kwalifikacyjnej? Warto podkreślić, że autor nie daje prostych odpowiedzi, bo sprowadzanie tematyki języka ciała do uproszczonych wskazówek przynosi więcej szkody niż pożytku. Omawiając poszczególne zagadnienia, prezentuje praktyczną wiedzę, opartą na wynikach badań naukowych. Ponadto walorami poradnika są przystępny język i ciekawe przykłady. Książka jest adresowana do wszystkich osób, które chcą odnosić sukcesy w życiu zawodowym i towarzyskim dzięki biegłej znajomości języka ciała.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11308.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 167-175.
Zamierzeniem autorek niniejszej monografii było takie ujęcie kwestii związanych z komunikowaniem się, aby podkreślić jej najważniejsze aspekty, w szczególności przydatne w komunikacji biznesowej, a także przedstawić je w formie oryginalnej i twórczej. Książka adresowana jest zarówno do osób, które profesjonalnie zajmują się badaniem aspektów komunikacji społecznej, jak i do Czytelników interesujących się tym zagadnieniem z przyczyn pozazawodowych. Monografia została podzielona na kilka rozdziałów, stanowiących spójną całość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21948.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja bez barier : jak rozumieć i być rozumianym / Beata Kozyra ; ilustracje Kate Bauer. - Wydanie II rozszerzone i zaktualizowane. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 427 stron : ilustracje ; 22 cm.
(Rozwój Osobisty)
Oznaczenie wydania na okładce.
Wydanie 1 ukazało się pt.: Komunikacja bez barier czyli Wilk syty i owca cała.
Bibliografia, netografia na stronach 423-427.
Z książki Komunikacja bez barier. Jak rozumieć i być rozumianym dowiesz się, między innymi: dlaczego skuteczna komunikacja jest ważna w życiu każdego z nas, jak wygląda proces komunikacji, podstawowych błędach i barierach w komunikacji i jak sobie z nimi radzić, podstawowych narzędziach utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu, jak sobie radzić z emocjami i reakcjami swoimi i innych, jak rozmawiać szanując innych i zachowując szacunek do siebie, jak, dzięki komunikacji bez przemocy żyć w harmonii z innymi i budować pozytywne relacje osobiste i zawodowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20423.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20422.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 197-201.
Autorka koncentrując się na problemach dotyczących negocjacji w biznesie, przedstawiła sylwetkę negocjatora, scharakteryzowała konflikty i sposoby ich rozwiązywania, przebieg procesu negocjacji, problemy etyczne i rolę psychologii społecznej w kształtowaniu zachowań negocjacyjnych. Na uwagę zasługują wyniki badań własnych z zakresu identyfikacji i zmian procesów negocjacyjnych w polskich przedsiębiorstwach oraz kwestie specyfiki negocjacji w komunikowaniu się z partnerami zagranicznymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7919 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9212.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy komunikowania społecznego / Bogusława Dobek-Ostrowska. - Wyd. 2. - Wrocław : "Astrum", 2002. - 168 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 157-161. Indeksy.
Niniejszy podręcznik zawiera wiedzę, o szeroko pojętym komunikowaniu, czyli etymologie pojęcia, podstawowe definicje, elementy i poziomy komunikowania, sposoby porozumiewania się, jego formy i typy, etapy rozwoju i podstawowe nurty nauki o komunikowaniu, komunikowanie organizacyjne, jego kierunki i modele struktury organizacyjnej i wiele innych cennych wiadomości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4672 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5039.III.10 [Czytelnia B], 5040.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Bibliogr. s. 177-183.
Celem niniejszej monografii jest ukazanie znaczenia komunikacji interpersonalnej w zarządzaniu pracownikami. Rola komunikacji interpersonalnej będzie rozpatrywana głównie pod kątem zwiększenia efektywności działań menedżerskich. Zasadniczą tezą przyjętą w pracy jest wskazanie na ścisłą zależność między kompetencjami komunikacyjnymi menedżera a jego zdolnością do efektywnego zarządzania pracownikami. W prezentowanej monografii wykorzystano niektóre wyniki własnych rozważań teoretycznych autora i badań empirycznych prowadzonych nad komunikacją interpersonalną, zarządzaniem i rozwojem człowieka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11293.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12416.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. red. błędny ISBN
Bibliogr. przy rozdz.
Podręcznik adresowany jest do studentów inteligentnych i ambitnych, którzy nie boją sie wyzwań, jakie może przed nimi postawić przyszła praca zawodowa. Poza treścią w książce znajduja sie źródła poruszające i pogłębiające opisany temat. Umożliwi to użytkownikom pozyskanie więcej wiadomości i dodatkowych informacji. Każdy rozdział napisany jest innym stylem. Po zakończeniu rozdziału znajdują się zadania do wykonania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8439.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 285-294.
Książka jest adresowana do szerokiego kręgu odbiorców. Może być użyteczna dla studentów ekonomii czy zarządzania, słuchaczy studiów podyplomowych, jako materiał pomocniczy na zajęciach z negocjacji, dla praktyków wykorzystujących negocjacje w zarządzaniu firmą, ale również dla tych wszystkich, którzy pragną rozwijać i doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14291 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11252.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12342.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. s. 318-328.
Treści zawarte w publikacji mogą znacząco zwiększyć skuteczność korzystania z dobrodziejstw "mowy ciała". Pozwalają zrozumieć i wykorzystywać znaczenia zawarte w wyrazie twarzy, gestykulacji, zachowaniach posturalnych, przestrzennych i dotykowych, w tonie głosu i rytmie wypowiedzi, wyglądzie zewnętrznym, itp. Możliwe jest to poprzez samodzielny trening. Ponadto zamieszczone zalecenia metodyczne treningu komunikacji niewerbalnej pozwalają stać się trenerami zachowań bezsłownych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12892 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12804.III.10 [Czytelnia B], P.11562.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja bez barier / Beata Kozyra ; rys. Kate Bauer. - Warszawa : MT Biznes, 2008. - 312 s. : il. ; 22 cm.
Bibliogr. s. 309-312.
Nieumiejętne komunikowanie się spowalnia, a czasami wręcz hamuje swobodny rozwój. Utrudnia nawiązywanie kontaktów i przeszkadza w osiąganiu porozumienia. I co najboleśniejsze, nie sprzyja nawiązywaniu bliskich, głębokich więzi. Jednak osoby, które potrafią efektywnie się porozumiewać, zazwyczaj dużo łatwiej znajdują pracę, pozyskują klientów, są doceniane w pracy, mają udane związki oraz relacje z przyjaciółmi. Możemy zatem stwierdzić, że komunikowanie się jest podstawą w układach biznesowych, sprawach rodzinnych i relacjach uczuciowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9817.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11344.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 219-221.
Książka prezentuje użyteczną współcześnie wiedzę na temat sposobów i technik porozumiewania się. Przedstawia metody wyrabiania umiejętności skutecznego komunikowania się z podmiotami otoczenia, klientami oraz pracownikami. Zawiera omówienia zasad wystapień publicznych, sztuki mówienia i słuchania, a także przybliża znaczenie komunikacji niewerbalnej w relacjach między ludźmi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2307 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2308.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie interpersonalne / Peter Hartley ; tł. Anna B. Wasilewska. - Wrocław : "Astrum", 2006. - 263, [1] s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Kreatywność)
Bibliogr. przy rozdz.
W jaki sposób ludzie komunikują się podczas bezpośrednich spotkań? Co wpływa na jakość naszych wzajemnych kontaktów? Czy możemy zawierzyć naszemu pierwszemu wrażeniu? Co świadczy o tym, że nasze gesty i mimika odkrywają przed innymi to, co tak naprawdę myślimy? Komunikacja to dziedzina wiedzy od zawsze przyciągająca uwagę nie tylko badaczy tematu. Dla wszystkich szukających odpowiedzi na powyższe i podobne pytania powstało mnóstwo mniej lub bardziej obszernych rozpraw. Jedną z ciekawszych jest bez wątpienia książka. Jej autor nakreśla najistotniejsze, podstawowe pojęcia i cechy dystynktywne komunikowania się interpersonalnego, przedstawia szczegółową analizę procesów komunikacyjnych, nawiązuje do ważnych zagadnień pojawiających się w trakcie badań z zakresu codziennego porozumiewania się, takich jak rasa czy płeć, różnice między kobiecym i męskim sposobem komunikowania się, komunikowanie się za pomocą komputera.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4657 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4656.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5025.III.10 [Czytelnia B], 5026.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty dla Szkół Wyższych / Politechnika Łódzka)
Na grzb. kolejny nr wydawnictw PŁ: 1920.
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
W książce przedstawiono podstawowe treści, wprowadzające w istotę zjawisk i procesów życia społecznego, w jego podstawowe mechanizmy wyznaczające treść i formę przebiegu interakcji społecznych. Omówiono także psychologiczne uwarunkowania skutecznego funkcjonowania jednostki w szeroko rozumianym środowisku społecznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9077.VI.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10688.VI.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 145-151. Indeks.
Komunikacja społeczna w edukacji od wielu lat jest obiektem różnego rodzaju dydaktycznych badań eksperymentalnych. Podstawy komunikacji społecznej w edukacji to jednak jedna z pierwszych na polskim rynku księgarskim publikacji prezentujących dorobek badawczy w tej dziedzinie. Książka ta ma charakter interdyscyplinarny - przeznaczona jest dla osób interesujących się zagadnieniami komunikacji społecznej, dla nauczycieli różnych typów szkół zreformowanego systemu edukacji, a także dla studentów i wykładowców akademickich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4671 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4670.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5038.III.10 [Czytelnia B], 2276.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie się w organizacji / Janina Stankiewicz. - Wyd. 3. - Wrocław : "Astrum", 2006. - 195 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Kreatywność)
Niniejsza publikacja, której treść stanowią zagadnienia skutecznego komunikowania się werbalnego i niewerbalnego, adresowana jest do tych wszystkich, którzy w swojej pracy zawodowej muszą kontaktować się z innymi. Winien to czynić zarówno pracownik pełniący rolę głównego ekonomistym, jak i informatyk bądź prezes przedsiębiorstwa czy osoba zamjująca się reklamą produktów lub usług. Autorka omawia między innymi znaczenie komunikowania się w realizacji podstawowych funkcji zarządzania, a więc planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrolowanie istotę procesu porozumiewania się, jego etapy, podstawowe prawa i funkcje, które może on spełniać komunikowanie werbalne, poświęcając wiele refleksji aktywnemu i skutecznemu słuchaniu komunikowanie niewerbalne, prezentujące zespoły zachowań pozawerbalnychi ich interpretacje przedstawia także elementy korespondencji służbowej, jej strukturę, cechy wystąpień publicznych, funkcje zebrań i ich typy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4660 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5029.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5028.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia : podejścia oraz koncepcje / Carol Tavris, Carole Wade ; tł. Joanna Gilewicz. - Wyd. popr. i uzup. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, 2008. - 502, [2] s. : fot., rys., wykr. ; 26 cm.
Tyt. oryg. : "Psychology in perspective" 1995.
Bibliogr. s. 544-[582].
Autorki, aby zapewnić czytelnikom raczej głębsze niż szersze spojrzenie na wiedzę psychologiczną, ułożyły materiał nie według tematów czy dziedzin psychologii, lecz według pięciu głównych podejść: biologicznego, poznawczego, teorii uczenia się, społeczno-kulturowego oraz psychoanalitycznego. Ukazują, jak badacze postrzegają świat w ramach każdego z tych podejść - jakie stawiają pytania, jakich metod używają, jakie wysuwają hipotezy i jakie są ich osiągnięcia, a także ograniczenia i nadużycia. Omówienie każdego podejścia kończą oceną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11381.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest ono wzbogacone o najnowsze osiągnięcia tej gałęzi nauki i prezentuje najbardziej aktualny stan wiedzy. Czytelnik znajdzie tutaj prezentację najważniejszych badań z ostatnich kilku lat, fragmenty ponad dwudziestu artykułów wybranych z publikacji American Psychological Society, kilkaset dodanych pozycji bibliografii. Podręcznik ten obrazuje najnowsze trendy w psychologii społecznej, nie zapominając jednak o jej pionierskich badaniach; prezentuje uaktualnienie starszych teorii, uzupełniając klasyczne treści nowym podejściem do tych samych tematów (m.in. kultura, płeć, tożsamość, emocje, poczucie własnej wartości, proces redukcji dysonansu poznawczego w różnych kulturach), a także perspektywą ewolucyjną w badaniu różnych aspektów zachowań człowieka. Dzięki takiemu przedstawieniu wiedzy czytelnik poznaje ciągłość i głębię zagadnień, a nie tylko zbiór wyników badań ogłaszanych przed wielu laty i obecnie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5846.III.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7238.III.5 [Czytelnia B], 7239.III.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej