Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(6)
Status
available
(8)
only on-site
(6)
Branch
Magazyny
(4)
Wypo┼╝yczalnie
(4)
Czytelnie
(6)
Author
Boszko Tomasz
(1)
Dobek-Ostrowska Bogus┼éawa (1955- )
(1)
Eason Adam
(1)
Frydrychowicz Stefan
(1)
Roszkowska Ewa
(1)
Stankiewicz Janina
(1)
Sztejnberg Aleksander
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(5)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(4)
NEGOCJACJE
(2)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(2)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KONFLIKT
(1)
MANIPULACJA (psychol.)
(1)
MARKETING
(1)
ORGANIZACJA
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
PODR─śCZNIKI
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
6 results Filter
Book
In basket
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: The hypnotic salesman : hypnotize anyone to say "Yes" in sales, 2007.
Bibliogr. s. 359-361.
Czy wiesz, jak wiele mo┼╝esz osi─ůgn─ů─ç poprzez konwersacj─Ö? Czy zdajesz sobie spraw─Ö z tego, jak bardzo mo┼╝e przys┼éu┼╝y─ç Ci si─Ö j─Özyk cia┼éa? Czy wierzysz, ┼╝e da si─Ö wp┼éywa─ç na innych ludzi poprzez kontakty niewerbalne? Hipnotyczna komunikacja to sztuka najwy┼╝szej jako┼Ťci. Stosuj─ůc zaskakuj─ůco proste, ale celnie wymierzone ┼Ťrodki przekazu, zdo┼éasz oczarowa─ç swych rozm├│wc├│w, przyci─ůgn─ů─ç ich i przekona─ç do siebie oraz tego, co chcesz im zaoferowa─ç. Kim jest hipnotyczny negocjator? To cz┼éowiek budz─ůcy zaufanie. Got├│w podzieli─ç si─Ö swoj─ů wiedz─ů i praktyczn─ů rad─ů. Empatyczny, otwarty i uczciwy. To cz┼éowiek, kt├│ry stosuj─ůc eleganckie techniki hipnotyczne, odpowiedni dob├│r s┼é├│w i perswazj─Ö, potrafi przekona─ç do siebie najwi─Ökszego nawet sceptyka. Ksi─ů┼╝ka ta powsta┼éa z my┼Ťl─ů o handlowcach, terapeutach, nauczycielach, konsultantach i rodzicach. Stworzono j─ů z my┼Ťl─ů o Tobie. Jej celem jest doskonalenie zdolno┼Ťci komunikacyjnych, lecz na bardzo szczeg├│lnych zasadach - by nikt nawet nie zdawa┼é sobie sprawy z tego, ┼╝e w┼éa┼Ťnie co┼Ť forsujesz.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12676 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy komunikowania społecznego / Bogusława Dobek-Ostrowska. - Wyd. 2. - Wrocław : "Astrum", 2002. - 168 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
(Kreatywno┼Ť─ç)
Bibliogr. s. 157-161. Indeksy.
Niniejszy podr─Öcznik zawiera wiedz─Ö, o szeroko poj─Ötym komunikowaniu, czyli etymologie poj─Öcia, podstawowe definicje, elementy i poziomy komunikowania, sposoby porozumiewania si─Ö, jego formy i typy, etapy rozwoju i podstawowe nurty nauki o komunikowaniu, komunikowanie organizacyjne, jego kierunki i modele struktury organizacyjnej i wiele innych cennych wiadomo┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4672 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5040 III.10 [Czytelnia B], 5039 III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Monografie / Wy┼╝sza Szko┼éa Zarz─ůdzania i Bankowo┼Ťci w Poznaniu)
Bibliogr. s. 177-183.
Celem niniejszej monografii jest ukazanie znaczenia komunikacji interpersonalnej w zarz─ůdzaniu pracownikami. Rola komunikacji interpersonalnej b─Ödzie rozpatrywana g┼é├│wnie pod k─ůtem zwi─Ökszenia efektywno┼Ťci dzia┼éa┼ä mened┼╝erskich. Zasadnicz─ů tez─ů przyj─Öt─ů w pracy jest wskazanie na ┼Ťcis┼é─ů zale┼╝no┼Ť─ç mi─Ödzy kompetencjami komunikacyjnymi mened┼╝era a jego zdolno┼Ťci─ů do efektywnego zarz─ůdzania pracownikami. W prezentowanej monografii wykorzystano niekt├│re wyniki w┼éasnych rozwa┼╝a┼ä teoretycznych autora i bada┼ä empirycznych prowadzonych nad komunikacj─ů interpersonaln─ů, zarz─ůdzaniem i rozwojem cz┼éowieka.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11293 III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12416 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 285-294.
Ksi─ů┼╝ka jest adresowana do szerokiego kr─Ögu odbiorc├│w. Mo┼╝e by─ç u┼╝yteczna dla student├│w ekonomii czy zarz─ůdzania, s┼éuchaczy studi├│w podyplomowych, jako materia┼é pomocniczy na zaj─Öciach z negocjacji, dla praktyk├│w wykorzystuj─ůcych negocjacje w zarz─ůdzaniu firm─ů, ale r├│wnie┼╝ dla tych wszystkich, kt├│rzy pragn─ů rozwija─ç i doskonali─ç swoje umiej─Ötno┼Ťci negocjacyjne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14291 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11252 IX.15 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12342 IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywno┼Ť─ç)
Bibliogr. s. 145-151. Indeks.
Komunikacja spo┼éeczna w edukacji od wielu lat jest obiektem r├│┼╝nego rodzaju dydaktycznych bada┼ä eksperymentalnych. Podstawy komunikacji spo┼éecznej w edukacji to jednak jedna z pierwszych na polskim rynku ksi─Ögarskim publikacji prezentuj─ůcych dorobek badawczy w tej dziedzinie. Ksi─ů┼╝ka ta ma charakter interdyscyplinarny - przeznaczona jest dla os├│b interesuj─ůcych si─Ö zagadnieniami komunikacji spo┼éecznej, dla nauczycieli r├│┼╝nych typ├│w szk├│┼é zreformowanego systemu edukacji, a tak┼╝e dla student├│w i wyk┼éadowc├│w akademickich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4671 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4670 III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5038 III.10 [Czytelnia B], 2276 III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Komunikowanie się w organizacji / Janina Stankiewicz. - Wyd. 3. - Wrocław : "Astrum", 2006. - 195 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Kreatywno┼Ť─ç)
Niniejsza publikacja, kt├│rej tre┼Ť─ç stanowi─ů zagadnienia skutecznego komunikowania si─Ö werbalnego i niewerbalnego, adresowana jest do tych wszystkich, kt├│rzy w swojej pracy zawodowej musz─ů kontaktowa─ç si─Ö z innymi. Winien to czyni─ç zar├│wno pracownik pe┼éni─ůcy rol─Ö g┼é├│wnego ekonomistym, jak i informatyk b─ůd┼║ prezes przedsi─Öbiorstwa czy osoba zamjuj─ůca si─Ö reklam─ů produkt├│w lub us┼éug. Autorka omawia mi─Ödzy innymi znaczenie komunikowania si─Ö w realizacji podstawowych funkcji zarz─ůdzania, a wi─Öc planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrolowanie istot─Ö procesu porozumiewania si─Ö, jego etapy, podstawowe prawa i funkcje, kt├│re mo┼╝e on spe┼énia─ç komunikowanie werbalne, po┼Ťwi─Öcaj─ůc wiele refleksji aktywnemu i skutecznemu s┼éuchaniu komunikowanie niewerbalne, prezentuj─ůce zespo┼éy zachowa┼ä pozawerbalnychi ich interpretacje przedstawia tak┼╝e elementy korespondencji s┼éu┼╝bowej, jej struktur─Ö, cechy wyst─ůpie┼ä publicznych, funkcje zebra┼ä i ich typy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4660 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 5029 III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5028 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again