Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Bednarek Józef
(1)
Lewowicki Tadeusz (1942- )
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
INTERNET
(2)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
INTERAKCJE SPOŁECZNE
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(1)
PRZESTĘPSTWO KOMPUTEROWE
(1)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(1)
UZALEŻNIENIE od KOMPUTERA
(1)
Słowo kluczowe
Internet
(2)
cyberprzestrzeń
(2)
edukacja medialna
(2)
komunikator
(2)
portal społecznościowy
(2)
Web 2.0
(1)
administracja publiczna
(1)
biblioteka cyfrowa
(1)
blog
(1)
cyberagresja
(1)
cyberpornografia
(1)
cyberprzemoc
(1)
cyberseks
(1)
cyberterroryzm
(1)
cyberświat
(1)
e-administracja
(1)
e-zdrowie
(1)
gra komputerowa
(1)
kampania społeczna
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikator internetowy
(1)
marketing bezpośredni
(1)
marketing szeptany
(1)
organizacja nonprofit
(1)
pedofilia
(1)
platforma dyskusyjna
(1)
polityka
(1)
reklama
(1)
reklama internetowa
(1)
robotyka
(1)
strona WWW
(1)
sztuczna inteligencja
(1)
służba zdrowia
(1)
uzależnienie od Internetu
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Streszcz. prac. ang.
Bibliogr. przy pracach.
"Ta praca zbiorowa (...) z pewnością zainteresuje szerokie grono czytelników. Dynamiczny rozwój hipermediów i technologii informatycznej wywiera olbrzymi wpływ na wszystkie dziedziny aktywności człowieka, dlatego można i trzeba mówić o szansach, jakie stwarza cyberświat, ujmując je w dwu biegunach: różnorakich pozytywów stymulujących rozwój, jak i poważnych zagrożeń oraz niebezpieczeństw. I tę istotną aktualną problematykę podejmują w poszczególnych artykułach autorzy tej publikacji". (prof. dr hab. Janusz Gajda)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11908 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8827.VI.11 [Wypożyczalnia B], P.11907.VI.11 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10331.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 165-170. Indeks.
Książka, będąca pracą zbiorową zespołu autorów, pracowników Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, podejmuje problematykę zastosowania nowych narzędzi i technik komunikacyjnych, zarówno w ujęciu teoretycznym - przedstawiając bogactwo nowoczesnych narzędzi i technik komunikacyjnych oraz definiując i porządkując omawiane zagadnienia, jak i w praktyce - analizując aplikację nowych narzędzi i technik w czterech obszarach działalności non profit: w kampaniach społecznych, na rynku politycznym, w administracji publicznej i w ochronie zdrowia. Publikacja jest adresowana zarówno do studentów kierunków ekonomicznych, jak i praktyków gospodarczych oraz menedżerów zarządzających organizacjami non profit, zajmujących się profesjonalnie problematyką komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12077.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Bibliogr. przy pracach.
Książka podejmuje problematykę związaną z edukacją medialną i cyberprzestrzenią. We wstępnym tekście uporządkowano pojęcia "wirtualna rzeczywistość" i "cyberprzestrzeń", a także naszkicowano koncepcje, poglądy i stanowiska z nimi związane. W poszczególnych rozdziałach zaprezentowano różne obszary tematyczne ukazujące złozoność zjawisk i procesów wystepujących w przeplatającej się wzajemnie przestrzeni rzeczywistej i wirtualnej. Szczególny nacisk połozono na generalne problemy edukacji medialnej, cyberprzestrzeń a interakcje społeczne, edukację medialną a wychowanie dzieci, szanse edukacyjne i zagrożenia cyberprzestrzenią.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13944 [Magazyn 1], P.13945 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13943.V.7 [Wypożyczalnia B], P.13942.V.7 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14057.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej