Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(40)
Forma i typ
Książki
(38)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(44)
tylko na miejscu
(37)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(17)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(28)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(37)
Autor
Wells Robin (ekonomista)
(3)
Chodkowski-Gyurics Gabor
(2)
Klimczak Bożena (1942- )
(2)
Krugman Paul R. (1953- )
(2)
Kulesza Grzegorz
(2)
Porter Michael E. (1947- )
(2)
Różycki Mateusz
(2)
Zalega Tomasz
(2)
Barcz Jan (1953- )
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Begg David K. H
(1)
Begon Michael
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Borkowska Bożena
(1)
Borowiec Arkadiusz
(1)
Bossak Jan W
(1)
Brzęczek Tomasz
(1)
Bukowski Adam
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Drewnowski Arkadiusz
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Evans Vaughan (1951- )
(1)
Fornalczyk Anna (1947- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Gozdek Agnieszka (transport)
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Jankowska Ewa
(1)
Janus Agnieszka
(1)
Jarmołowicz Wacław (1944- )
(1)
Kawecka-Wyrzykowska Elżbieta
(1)
Kidyba Andrzej (1957- )
(1)
Kozakiewicz Anna
(1)
Kozakiewicz Michał
(1)
Krugman Paul R
(1)
Księżyk Marianna
(1)
Kuciaba Emilia
(1)
Kwarciński Tomasz
(1)
Kątowski Tomasz (1957- )
(1)
Kłos-Adamkiewicz Zuzanna
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Mansfield Edwin
(1)
Meyer Ron (1962- )
(1)
Michałek Jan Jakub (1953- )
(1)
Michałowska-Gorywoda Krystyna (1942- )
(1)
Milewski Dariusz (ekonomia)
(1)
Mortimer Martin
(1)
Mruk Henryk
(1)
Noga Adam
(1)
Nordhaus William D. (1941- )
(1)
Obłój Krzysztof (1954- )
(1)
Rapacki Ryszard (1949- )
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Samuelson Paul Anthony (1915-2009)
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Siemiątkowski Piotr
(1)
Siwiński Włodzimierz (1939- )
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Socha Mieczysław W
(1)
Thompson David J
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Tuszyński Łukasz
(1)
Wit Bob de (1957- )
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Wolska Grażyna
(1)
Załoga Elżbieta (1950- )
(1)
Zioło Magdalena
(1)
Łaźniewska Ewa
(1)
Środa Jacek
(1)
Świtalski Władysław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(40)
Język
polski
(40)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Ekolodzy zawód
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
MIKROEKONOMIA
(12)
KONKURENCJA
(9)
MARKETING
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
GOSPODARKA
(2)
Mikroekonomia
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
(2)
Biznesplan
(1)
Dostępność komunikacyjna
(1)
EKONOMIA
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekologia
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
HANDEL
(1)
INNOWACJE
(1)
INTEGRACJA EUROPEJSKA
(1)
KADRY
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
Konkurencja
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MONOPOL
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
PRAWO HANDLOWE
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Regionalny transport pasażerski
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Start-up
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
TRAKTAT LIZBOŃSKI (2007)
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(12)
Podręcznik
(9)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(2)
MARKETING
(1)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Zarządzanie i marketing
(2)
Ochrona środowiska
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
konkurencja
(24)
popyt
(18)
mikroekonomia
(15)
podaż
(15)
konkurencja doskonała
(14)
monopol
(14)
rynek
(12)
konsument
(11)
oligopol
(10)
produkcja
(10)
przedsiębiorstwo
(10)
rynek pracy
(9)
gospodarka rynkowa
(8)
konkurencja niedoskonała
(5)
strategia
(5)
ekonomia
(4)
handel międzynarodowy
(4)
bezrobocie
(3)
cena
(3)
cykl koniunkturalny
(3)
dobrobyt
(3)
firma
(3)
inflacja
(3)
konkurencyjność
(3)
konsumpcja
(3)
marketing
(3)
podatek
(3)
podejmowanie decyzji
(3)
produkt
(3)
wzrost gospodarczy
(3)
zachowania konsumenckie
(3)
czynniki wytwórcze
(2)
etyka biznesu
(2)
finanse
(2)
marketing-mix
(2)
modele ekonomiczne
(2)
ochrona konkurencji
(2)
otoczenie przedsiębiorstwa
(2)
podatki
(2)
polityka fiskalna
(2)
polityka gospodarcza
(2)
polityka publiczna
(2)
rynek finansowy
(2)
rynek kapitałowy
(2)
równowaga rynkowa
(2)
segmentacja rynku
(2)
spółdzielnia
(2)
teoria kosztów
(2)
teoria produkcji
(2)
Bank Centralny
(1)
Skarb Państwa
(1)
Traktat lizboński
(1)
Unia Europejska
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
Wspólna Polityka Handlowa
(1)
Wspólna Polityka Rolna
(1)
Wspólna Polityka Zagraniczna i Bezpieczeństwa
(1)
akcje
(1)
alians strategiczny
(1)
alokacja zasobów
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza ekonomiczna
(1)
analiza strategiczna
(1)
badania marketingowe
(1)
benchmarking
(1)
bilans płatniczy
(1)
budżet państwa
(1)
coaching
(1)
decyzje zakupowe
(1)
dobra publiczne
(1)
dochód publiczny
(1)
drapieżnictwo
(1)
dystrybucja
(1)
dywersyfikacja
(1)
działania marketingowe
(1)
dług publiczny
(1)
ekologia populacji
(1)
elastyczność
(1)
fundacja
(1)
fuzja
(1)
gospodarka międzynarodowa
(1)
gospodarowanie
(1)
gospodarstwo domowe
(1)
grupa kapitałowa
(1)
grupa producencka
(1)
handel
(1)
handel zagraniczny
(1)
handlowiec
(1)
holding
(1)
innowacje
(1)
integracja europejska
(1)
integracja gospodarcza
(1)
inwestycje
(1)
joint venture
(1)
kapitał
(1)
kapitał finansowy
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kapitał rzeczowy
(1)
kapitał zakładowy
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
40 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Oto klasyczne dzieło Michaela E. Portera. Wynosi nas wysoko ponad horyzont znanych od lat wymiarów konkurencyjności tak, że wyraźniej dostrzegamy, dlaczego jedne firmy stają się wschodzącymi gwiazdami swoich sektorów, a inne spadają z rynkowego firmamentu. Tworząc biznesplany, plany strategiczne i plany marketingowe, używamy narzędzi stworzonych przez Michaela E. Portera, nawet jeśli o tym nie wiemy. Pięć sił Portera, konkurencyjność i łańcuch wartości to tylko niektóre z pojęć, które Porter zaproponował, a świat - zaakceptował i zastosował. Czas usystematyzować tę wiedzę i używać jej bardziej świadomie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5125 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6235.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6234.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 373-394.
"Specjaliści od zarządzania proponują wiele zupełnie różnych, a czasami wręcz sprzecznych sposobów rozstrzygania tych paradoksów strategicznych. Niejeden menedżer jest w związku z tym zdezorientowany i sceptycznie podchodzi do oferowanych rozwiązań, oczekując aż wyłoni się jeden powszechnie akceptowany standard. Nie ma jednak ""jednej słusznej metody"" - sztuka polega na właściwym połączeniu elementów poszczególnych podejść. W Syntezie strategii przybliżono najważniejsze zagadnienia sporne związane z powyższymi paradoksami oraz zestawiono dwa skrajne punkty widzenia, dopingując menedżerów do stworzenia własnej syntezy mającej zalety obu przeciwstawnych podejść. Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych wyższych uczelni różnych typów, słuchaczy w szkołach zarządzania, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie."
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8799.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10272.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest pierwszym w Polsce opracowaniem na temat biznesowych skutków regulacji w zakresie prawa konkurencji. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na wiele ważnych pytań, m.in.: Jak rozwijać biznes, aby nie popaść w konflikt z prawem konkurencji? Jak budować przewagę konkurencyjną firmy, aby nie spotkać się z zarzutem nadużywania dominującej pozycji na rynku? Jakie zapisy porozumień, konieczne z biznesowego punktu widzenia, nie będą sprzeczne z prawem konkurencji? Jakie warunki muszą być spełnione, aby pożądana fuzja lub przejęcie nie spotkały się z negatywną opinią organu antymonopolowego?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5566.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7021.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 335-341. Indeks.
Kolejna pozycja z cieszącej się dużą popularnością serii Kompendium wiedzy o.... Wielowątkową problematykę konkurencyjności przedstawiono w sposób syntetyczny, prostym i zwięzłym językiem. Wyszukiwanie informacji ułatwia alfabetyczny wykaz haseł oraz umieszczone na marginesach definicje. Podręcznik-leksykon jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych ze specjalnością biznes międzynarodowy i gospodarka międzynarodowa oraz dla osób zainteresowanych kwestią międzynarodowej konkurencyjności Polski.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8080.XI.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9439.XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Porter o konkurencji / Michael E. Porter. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 434 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Eseje zawarte w tym zbiorze łącznie nabierają nowego znaczenia, kolejno wzbogacając nasze poglądy na konkurencję. Przy ich lekturze poznajemy sposób pracy prof. Portera: możemy zobaczyć, jak kształtują się jego teorie, jak z biegiem czasu ulegają pogłębieniu i ewoluują. W części pierwszej Autor zajmuje się konkurencją i strategią firm, a w drugiej rozpatruje znaczenie lokalizacji w konkurencji. Eseje autora ułatwiają nam zrozumienie istoty konkurencji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2410.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3612.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Głównym tematem zainteresowań większości publikowanych w monografii artykułów są aspekty marketingowe zachowań podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. W ich treści zawarte zostały trzy bloki tematyczne, a mianowicie: uwarunkowania konkurencyjności producentów i pośredników rynkowych; narzędzia marketingowe a rozwój techniki informatycznej i komunikacyjnej; trendy w zachowaniach konsumentów na rynku. Opracowania obejmują zarówno rozważania teoretyczne, jak i wyniki badań empirycznych Autorów, rozwijające te zagadnienia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4803.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5175.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 220-235. Indeks.
W książce Innowacje i konkurencyjność autor omawia wybrane aspekty procesów innowacji, traktowanych jako wynik współpracy służb ekonomicznych, marketingowych i technicznych, a same innowacje postrzega jako podstawowy instrument zapewniający przedsiębiorstwom i gospodarce uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej. Proponuje też nowe podejście do analizy mechanizmów innowacji i postuluje potrzebę zastosowania nowych zasad modelowania procesów innowacyjnych. Książka przeznaczona jest dla teoretyków i praktyków ekonomii, kadry dydaktycznej wyższych uczelni, przedstawicieli nauk technicznych oraz studentów ekonomii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4590.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 212-226.
Wydawnictwo Naukowe PWN mają zaszczyt zaprezentować publikację, która kompleksowo ujmuje tematykę PASAŻERSKIEGO TRANSPORTU REGIONALNEGO. Istotność tego obszaru tematycznego wynika m.in. ze skutków liberalizacji rynku usług transportowych i deregulacji (głównie regionalizacji transportu pasażerskiego wraz z usamorządowieniem kolei) wynikające z tego faktu liczne problemy dotyczą sfery regulacyjnej i realnej transportu – organizacji, nadzoru, finansowania, kształtowania oferty usługowej itd. W książce tej Czytelnik znajdzie zagadnienia związane m.in. z: - aspektami organizacyjno-prawnymi funkcjonowania transportu regionalnego, - dostępnością transportową, - systemem pasażerskiego transportu regionalnego w Polsce (w ujęciu gałęziowym), - systemem pasażerskiego transportu regionalnego za granicą itd.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20884.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teoria konkurencji : ekonomiczna teoria wszystkiego / Adam Noga. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, 2022. - 239 stron : wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 209-229. Indeks.
Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach w gospodarce: pracownika, przedsiębiorcy, konsumenta i obywatela, ale także na integralne korzyści dla całego gospodarstwa domowego. Zadowolony konsument nie może tracić pracy ani rozwojowego środowiska naturalnego, technologicznego czy społecznego. Przedstawiona w książce teoria efektywnej konkurencji i efektywnych dominacji ma temu służyć i stanowić swoistą „ekonomiczną teorię wszystkiego”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22481.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej zawiera nowatorskie ujęcie problematyki strategii firmy, integrując dorobek praktyki i wielu dyscyplin naukowych. Zakres książki jest bardzo obszerny, ponieważ Autor przedstawił zarówno główne koncepcje strategii organizacji, jak i metody strategicznej diagnozy otoczenia i samej firmy, procedury budowy i wdrożenia strategii w konkretnych sytuacjach rynkowych, w których działają obecnie firmy światowe i polskie. Książka jest obowiązkową lekturą i przewodnikiem zarówno dla menedżerów, doradców, słuchaczy studiów podyplomowych, jak i dla studentów wyższych lat studiów zarządzania i ekonomii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5910 [Magazyn 1], P.5911 [Magazyn 1], P.5906.IX.6 [Magazyn 1], P.5909 [Magazyn 1], 7252.IX.6 [Magazyn 1], P.5908 [Magazyn 1] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5907.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7251.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie / Maria Romanowska. - Wydanie 3. zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 269-271.
W książce zostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego oraz wiele metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki temu menedżerowie mogą opracować profesjonalną i całościową analizę strategiczną, a także zbudować plan strategiczny dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawiła zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania omawianych metod w praktyce, a także ćwiczenia uczące ich stosowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17026.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17025.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konkurencja i współpraca międzynarodowa / Jan W. Bossak. - Warszawa : Difin, cop. 2013. - 319 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 309-316.
Autor adresuje książkę do Czytelników pragnących lepiej zrozumieć procesy rozwoju gospodarczego we współczesnym świecie. Przedmiotem książki jest odkrywanie na nowo w warunkach globalizacji, liberalizacji, innowacji sensu i znaczenia konkurencji i współpracy międzynarodowej. Główną tezą książki jest stwierdzenie, że w warunkach globalizacji i liberalizacji tylko kraje otwarte, dbające o rozwój kapitału ludzkiego i traktujące przedsiębiorczość, wolność wyboru, konkurencję i innowacyjność społeczeństwa jako dobro publiczne tworzą trwałą podstawę konkurencyjnej gospodarki zdolnej sprostać wyzwaniom i wykorzystać możliwości, jakie oferuje współpraca międzynarodowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14633.XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 445-455.
„Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia” to pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepcję biznesu, zaś czynnym handlowcom pozwoli uporządkować wiedzę i skłoni do przemyśleń i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzedażowych. Autor łączy dyscyplinę wywodu naukowego z lekkością pióra i erudycją, a jako doświadczony przedsiębiorca urozmaica tekst książki licznymi przykładami z życia i relacjami z osobistych doświadczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16273.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka omawia instrumenty oraz procedury związane z koncentrowaniem się na długofalowych celach przedsiębiorstw. Zawarte w niej informacje oraz przykłady mogą służyć budowaniu własnej, unikatowej strategii marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Prezentowana w książce wiedza ułatwi podejmowanie skutecznych decyzji, przekładających się na zdobywanie przewagi konkurencyjnej na rynku. Rozważana i odwołują się do najnowszych trendów w marketingu strategicznym, takich jak: indywidualizacja, zarządzanie kategoriami produktów, Internet, marketing globalny, marketing bezpośredni, strategiczna kontrola marketingu oraz kreatywne podejście do tworzenia i wdrażania oryginalnej strategii marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9325 [Magazyn 1], P.9326 [Magazyn 1], P.9327 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11012.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11011.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: The standout business plan : make it irresistible, and get the funds you need for your startup or growing business.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Jeżeli planujesz ubiegać się o fundusze na założenie lub rozwój startupu lub firmy, jednym z niezbędnych dokumentów, od którego wiele zależy, jest biznesplan. Jego rzetelne przygotowanie i atrakcyjne przedstawienie będą miały kluczowe znaczenie przy podejmowaniu decyzji o kierunku rozwoju Twojego przedsięwzięcia. Jeżeli chcesz zwiększyć swoje szanse na pozyskanie środków, trzymasz w rękach klucz do sukcesu! Wykorzystaj go dobrze i przed przystąpieniem do pracy nad biznesplanem zapoznaj się z cennymi informacjami zawartymi w tej książce. Dowiedz się, w jakim celu tworzy się biznesplan i jak się do tego najlepiej przygotować. Naucz się prezentować informacje na temat Twojej firmy, jej konkurencji oraz strategii. Odkryj potencjał wykresu „słońce i chmury” i zobacz, jak przewidywać potencjalne zagrożenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.155.IX.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mikroekonomia / Paul Krugman, Robin Wells ; przekład Grzegorz Kulesza, Mateusz Różycki, Gabor Chodkowski-Gyurics. - Wydanie II. - Warszawa : PWN, 2020. - XXXVII, [1], 1071 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(EEE - Ekonomia)
Tytuł oryginału: Microeconomics.
Indeks.
Nowe wydanie jednego z najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych podręczników z zakresu mikroekonomii zarówno na polskich, jak i światowych uczelniach. Główny tok znakomicie prowadzonej narracji o skomplikowanych problemach mikroekonomicznych został uzupełniony o bardzo ciekawe wstawki oraz narzędzia dydaktyczne, które wzbogacają proces wykładu i przybliżają złożone zagadnienia, a jednocześnie uatrakcyjniają przekazywaną treść.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18278.VIII.2 [Magazyn 1], P.18279.VIII.2 [Magazyn 1], P.18280.VIII.2 [Magazyn 1], P.18236.VIII.2 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20290.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20289.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Mikroekonomia / Paul Krugman, Robin Wells ; przekład Grzegorz Kulesza, Mateusz Różycki, Gabor Chodkowski-Gyurics. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2020 r., (wyd. II). - Warszawa : PWN, 2020. - XXXVII, [1], 1071 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(EEE - Ekonomia)
Tytuł oryginału: Microeconomics.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
Nowe wydanie jednego z najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych podręczników z zakresu mikroekonomii zarówno na polskich, jak i światowych uczelniach. Główny tok znakomicie prowadzonej narracji o skomplikowanych problemach mikroekonomicznych został uzupełniony o bardzo ciekawe wstawki oraz narzędzia dydaktyczne, które wzbogacają proces wykładu i przybliżają złożone zagadnienia, a jednocześnie uatrakcyjniają przekazywaną treść.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.84.VIII.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynek i marketing w pigułce / Tadeusz Wojciechowski. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwo PLACET, 2016. - 334 s. : il. ; 24 cm.
Indeks.
W licznych dyskusjach ze studentami - zwłaszcza studiów niestacjonarnych - odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować "od początku do końca", w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na "gnębiące" ich pytanie. Pracujący już studenci mają bowiem najczęściej własne obserwacje i doświadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukują więc wyjaśnień uzupełniających ich zasoby wiedzy, dotyczących tych zagadnień, pojęć czy instrumentów, które nie są im znane, lub co do których mają wątpliwości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Brak informacji o dostępności: sygn. P.15201 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16453.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16452.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ZiP Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 276-284. Indeks.
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju oraz ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę na: partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączenie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12418 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12417.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13576.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 350-355.
Jest to nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim także niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością marketingową, skuteczności i efektywności działalności marketingowej oraz organizacji i audytu działań marketingowych. Opracowanie zawiera zarówno ugruntowaną wiedzę wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę wypracowaną w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzację opisywanych zagadnień ułatwia modułowy układ treści.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11210 [Magazyn 1], 12285.IX.16 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11209.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12284.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej