Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(109)
Forma i typ
Książki
(106)
Publikacje naukowe
(13)
Publikacje dydaktyczne
(12)
E-booki
(3)
Dostępność
dostępne
(116)
tylko na miejscu
(101)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(50)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(73)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(102)
Autor
Janoś-Kresło Mirosława
(4)
Mruk Henryk
(4)
Zalega Tomasz
(4)
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Kieżel Ewa
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Wells Robin (ekonomista)
(3)
Wolanin-Jarosz Elżbieta
(3)
Chodkowski-Gyurics Gabor
(2)
Czarny Bogusław (1957- )
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kasperek-Hoppe Maria
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Krugman Paul R. (1953- )
(2)
Kulesza Grzegorz
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Mróz Bogdan
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Rachocka Joanna
(2)
Różycki Mateusz
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Szczechowicz Bartosz
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Alejziak Wiesław (1960- )
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Badzińska Ewa
(1)
Baranowski Paweł (1981- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Barska Anetta
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bauman Zygmunt (1925- )
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Berezowski Jakub
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bobrowska Agnieszka (nauki ekonomiczne)
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Borcuch Artur (1977- )
(1)
Borowiec Arkadiusz
(1)
Bryła Paweł (ekonomia)
(1)
Brzęczek Tomasz
(1)
Burżacka-Majcher Monika
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Cunningham Jane
(1)
Czarny Elżbieta
(1)
Czernek Katarzyna
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Duda Aneta
(1)
Działo Joanna
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Dzik Renata
(1)
Dziura Małgorzata
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Folfas Paweł
(1)
Gajewski Paweł (ekonomia)
(1)
Ganczar Małgorzata (1977- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
Giza-Poleszczuk Anna (1955- )
(1)
Godłów-Legiędź Janina
(1)
Grabia Tomasz
(1)
Górnik-Durose Małgorzata (1960- )
(1)
Gąsiorowska Elżbieta (organizacja i zarządzanie)
(1)
Hadzik Andrzej (1972-2017)
(1)
Hartley Steven W
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Jarmołowicz Wacław (1944- )
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kerin Roger A
(1)
Kierzyk Tadeusz
(1)
Kiełczewski Dariusz (1967- )
(1)
Kolny Beata
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Kozłowska Anna (socjolog)
(1)
Kożak-Siara Tatiana
(1)
Krajewska Anna (1942- )
(1)
Krajewski Stefan (1941- )
(1)
Kretek Henryk
(1)
Krugman Paul R
(1)
Kryczka Małgorzata
(1)
Kucharski Leszek (ekonomia)
(1)
Kucia Michał
(1)
Kusińska Alicja (1934- )
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Kuśmierczyk Krystyna
(1)
Kwiatkowska Walentyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(83)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(109)
Język
polski
(109)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(13)
Menedżerowie
(2)
Nauczyciele szkół średnich
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
KONSUMENCI (ekon.)
(45)
MARKETING
(22)
SPOŻYCIE
(11)
MIKROEKONOMIA
(8)
Mikroekonomia
(6)
Marketing
(4)
OCHRONA KONSUMENTA
(4)
ZNAKI TOWAROWE
(4)
Ekonomia
(3)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(3)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(3)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
REKLAMA
(3)
USŁUGI
(3)
EKONOMIA
(2)
FIRMA (nazwa)
(2)
GOSPODARKA
(2)
INNOWACJE
(2)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
POSTAWY
(2)
SPOŁECZEŃSTWO KONSUMPCYJNE
(2)
TURYSTYKA
(2)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(2)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
DECYZJE
(1)
DESIGN MANAGEMENT
(1)
Decyzje
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
GENDER MARKETING
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Jakość życia
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KOBIETA
(1)
KONSUMPCJA (ekonomia)
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
KULTURA MASOWA
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumpcja
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Konsumpcja zrównoważona
(1)
LUDZIE STARZY
(1)
Legia Warszawa
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
MAKROEKONOMIA
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MERCHANDISING
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing sportowy
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
OWOCE
(1)
PERSWAZJA
(1)
POLITYKA SPOŁECZNA
(1)
PRACA
(1)
PRZEMYSŁ ODZIEŻOWY
(1)
PRZETWORY OWOCOWO-WARZYWNE
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Podróże
(1)
Produkcja żywności
(1)
Produkt regionalny
(1)
Produkty ekologiczne
(1)
Przemysł rolno-spożywczy
(1)
Psychologia
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
REKLAMA INTERNETOWA
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
STUDENCI
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
Transport pasażerski
(1)
Turystyka
(1)
UBÓSTWO
(1)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
WYSZUKIWANIE INFORMACJI
(1)
ZACHOWANIE
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
ŻEGLARSTWO
(1)
Żywność
(1)
Żywność ekologiczna
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
2001-0
(5)
1989-
(4)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Francja
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
POLSKA
(1)
ZACHODNIOPOMORSKIE, województwo
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(34)
Podręcznik
(12)
PODRĘCZNIKI
(6)
Monografia
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
PORADNIKI
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
OPRACOWANIE
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Raport z badań
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(14)
Zarządzanie i marketing
(5)
Rolnictwo i leśnictwo
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
konsument
(109)
marketing
(27)
zachowania konsumenckie
(25)
rynek
(20)
konsumpcja
(16)
mikroekonomia
(15)
przedsiębiorstwo
(15)
badania marketingowe
(14)
marka
(14)
popyt
(14)
reklama
(14)
cena
(13)
komunikacja marketingowa
(13)
produkt
(13)
podaż
(12)
ekonomia
(10)
dystrybucja
(9)
produkcja
(9)
strategia marketingowa
(9)
monopol
(8)
ochrona konsumenta
(8)
promocja
(8)
gospodarstwo domowe
(7)
rynek pracy
(7)
segmentacja rynku
(7)
zarządzanie marketingowe
(7)
konkurencja doskonała
(6)
oligopol
(6)
psychologia
(6)
public relations
(6)
Internet
(5)
bezrobocie
(5)
gospodarka rynkowa
(5)
konkurencyjność
(5)
konsumpcjonizm
(5)
plan marketingowy
(5)
decyzje zakupowe
(4)
dobrobyt
(4)
handel międzynarodowy
(4)
konkurencja
(4)
makroekonomia
(4)
marketing-mix
(4)
otoczenie przedsiębiorstwa
(4)
pieniądz
(4)
planowanie marketingowe
(4)
podejmowanie decyzji
(4)
rynek kapitałowy
(4)
wzrost gospodarczy
(4)
znak towarowy
(4)
bankowość elektroniczna
(3)
cykl koniunkturalny
(3)
dochód narodowy
(3)
e-commerce
(3)
handel elektroniczny
(3)
inflacja
(3)
innowacje
(3)
jakość życia
(3)
lojalność konsumentów
(3)
marketing relacji
(3)
obsługa klienta
(3)
polityka fiskalna
(3)
postawa
(3)
potrzeba
(3)
satysfakcja konsumentów
(3)
usługi
(3)
badania jakościowe
(2)
czynniki wytwórcze
(2)
decyzje
(2)
działania marketingowe
(2)
e-administracja
(2)
e-konsument
(2)
e-usługi
(2)
e-zdrowie
(2)
globalizacja
(2)
handel detaliczny
(2)
handel zagraniczny
(2)
informacja marketingowa
(2)
kanały marketingowe
(2)
kompetencje
(2)
kurs walutowy
(2)
logistyka
(2)
ludzie starzy
(2)
marketing mix
(2)
ochrona środowiska
(2)
pamięć
(2)
podatek
(2)
podatki
(2)
polityka gospodarcza
(2)
polityka handlowa
(2)
polityka pieniężna
(2)
polityka publiczna
(2)
producent
(2)
promocja handlowa
(2)
rozwój gospodarczy
(2)
rozwój regionalny
(2)
rozwój zrównoważony
(2)
rynek turystyczny
(2)
satysfakcja klienta
(2)
spostrzeganie
(2)
społeczeństwo konsumpcyjne
(2)
109 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Postęp techniczny jest głównym czynnikiem sprawczym w przezwyciężaniu stagnacji poziomu życia i przejścia do trwałego wzrostu gospodarczego. Przed XIX wiekiem wolno przebiegające zmiany techniczne owocowały tylko wzrostem ludności, pozostawiając bez zmian przeciętny poziom życia. Skokowy wzrost dynamiki postępu technicznego, gdy przekroczy pewną krytyczną wartość, otwiera drogę do istotnej poprawy dobrobytu społecznego (w Europie stało się to w okresie "rewolucji przemysłowej"). Tradycyjny sposób wytwarzania zmian technicznych poprzez learning by doing został w ciagu ostatnich 150 lat uzupełniony o sektor wytwórczości wiedzy mającej praktyczne zastosowanie jako wynalazki (B+R). W rozwoju tego sektora istotną rolę odegrała i odgrywa nadal władza publiczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16351.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 533-540.
Opracowanie zawiera nowoczesną, wspartą bogatą ilustracją graficzną, prezentację podstawowych zagadnień współczesnej mikroekonomii. Niektóre istotne zagadnienia (postępowanie konsumentów przy podejmowaniu decyzji, formy i cele działania przedsiębiorstw, formy organizacji rynku, rynki czynników wytwórczych) omówione zostały nieco szerzej niż w innych podręcznikach. Podstawowym celem niniejszego opracowania jest ukazanie, że mikroekonomia to nauka nie tylko matematyczna, lecz przede wszystkim społeczna, silnie powiązana z innymi dziedzinami wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11937.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13109.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Proponowane opracowanie wypełniają treści dotyczące podstawowych mechanizmów rządzących gospodarką, decyzji podejmowanych przez konsumentów i producentów, zagadnienia dotyczące dóbr i usług, rynku pracy i rynku finansowego oraz podstaw ekonomii dobrobytu. Każdy rozdział zawiera opis kluczowych terminów, testy prawda-fałsz, testy wyboru, zadania opisowe oraz zestawy przekrojowych i szczegółowych pytań kontrolnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11938.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13110.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Poltext, copyright 2018. - 482 strony : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu. Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17985 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19529.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19528.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich. Ukazuje interdyscyplinarność, związki z zarządzaniem i tendencje rozwojowe marketingu na świecie. Całokształt problematyki marketingu został logicznie i sekwencyjnie uporządkowany. Przyswojenie treści ułatwiają: przystępny język i przejrzysta prezentacja zagadnień ogólnych i szczegółowych, przykłady oparte na doświadczeniach polskich przedsiębiorstw, rysunki oraz indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2051 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3258.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 426-433, netogr. s. 434-[437].
Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddziaływania na rynek oraz ich kreowania. Przedstawiona została istota marketingu, jego miejsce i rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13650 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13649.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14668.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-konsument na rynku usług / Tomasz Szopiński. - Warszawa : CeDeWu, 2012. - 191, [2] s. : il. ; 24 cm.
Aneks.
Bibliogr. s.169-184.
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Przedmiotem pracy są następujące usługi: e-administracja, e-bankowość, e-handel, e-kultura, e-edukacja, e-turystyka, e-ubezpieczenia, e-zdrowie. Główny nurt rozważań koncentruje się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12079.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13188.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
T. 1. wyd. pol. obejmuje cz. I-IX wyd. oryg.
Tyt. oryg.: Economics, 2010.
Indeks.
Publikacja, w pełni obejmująca program mikroekonomii, jest napisana w sposób niezykle zrozumiały i czytelny. Główny tok znakomicie prowadzonej narracji o skomplikowanych problemach mikroekonomicznych został uzupełniony o bardzo ciekawe wstawki, które wzbogacają proces wykładu i przybliżają złożone zagadnienia, a jednocześnie uatrakcyjniają przekazywaną treść. Walorem publikacji są wykorzystane narzędzia dydaktyczne, takie jak m.in.: zapowiedź "Czego nauczysz się w tym rozdziale?", ramki "Dla dociekliwych", przykłady 'Gdzie indziej na świecie", studia przypadku "Ekonomia w działaniu", objaśnienie najczęściej popełnianych błędów, czyli "Pułapki", definicje podstawowych pojęć w słowniczku na końcu książki. Autorzy wprowadzili również niezwykle trudne problemy niepewności i ryzyka oraz ekonomiki informacji, a także dodatkowe zagadnienia wybiegające poza podstawowy kurs mikroekonomii, co daje dobre przygotowanie do dalszych studiów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12423.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13577.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy mikro- i makroekonomii / Zofia Sepkowska. - Warszawa : Difin, cop. 2013. - 252 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 251-252.
Istotę podręcznika stanowią: zwięzłość, przejrzystość i prostota języka wykładowego, dzięki czemu studenci nie powinni mieć trudności zarówno w zrozumieniu przedstawianych klasycznych problemów i zjawisk ekonomicznych, jak i w odniesieniu ich do funkcjonowania współczesnej gospodarki rynkowej. Cenne jest również to, że Czytelnik znajdzie tutaj wiele interesujących informacji dotyczących doświadczeń i bieżących realiów polskiej gospodarki oraz jej miejsca w Unii Europejskiej i świecie, co świadczy o praktycznym podejściu do przedstawianych treści.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13665 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13664.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14678.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik jest przeznaczony zarówno dla studentów kierunków ekonomicznych, jak i studentów innych kierunków, obejmujących nauki społeczne i nauki ścisłe. Powinien także zainteresować pracowników naukowych oraz praktyków gospodarczych.
Bibliogr. s. 313-319. Indeks.
Podręcznik obejmuje kompleksowy wykład z zakresu jednego z podstawowych elementów teorii ekonomii, jakim jest mikroekonomia. Autorzy omówili w nim takie zagadnienia, jak: podstawy gospodarki rynkowej, elastyczność popytu i podaży, zachowania konsumentów, przedsiębiorstwo i jego działalność, funkcja produkcji i optymalizacji produkcji, struktury rynku, rynki czynników produkcji. Wykład wzbogacają rozważania na temat znaczenia ekonomii jako nauki, a także roli etyki w ekonomii i biznesie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13418.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14393.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 316-320. Indeks.
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie. Omawia zagadnienia: badań marketingowych, segmentacji rynku, strategii produktu, dystrybucji i cen, wizerunku przedsiębiorstwa, strategii marki, reklamy i promocji oraz planu marketingowego. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12416 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12415.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13575.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
Tyt. oryg.: Marketing management, 2011.
Indeksy.
Książka traktuje o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań, utrzymywanie kontaktów z klientami, budowanie silnych marek, kształtowanie ofert rynkowych, dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzorstu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12413.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12414.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13574.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy ekonomii / Bogusław Czarny. - Wyd. 3. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2011. - 691 s. : il. ; 24 cm.
Indeks.
"Podstawy ekonomii" to znany i ceniony podręcznik, w którym są przedstawione współczesne zagadnienia mikroekonomii (np. procesy rynkowe, zachowania podmiotów rynkowych, czynniki produkcji, ryzyko i funkcjonowanie państwa w gospodarce) i makroekonomii (np. pomiar dochodu narodowego, funkcjonowanie rynku dóbr, pieniądza i pracy, inflacja, wzrost gospodarczy). Poza wykładem podstawowych zasad ekonomii Czytelnik zapozna się z bieżącymi zagadnieniami dotyczącymi polskiej gospodarki oraz "ramami instytucjonalnymi", w których odbywa się gospodarowanie w naszym kraju. Treść podręcznika wzbogacają liczne zadania w formie pytań, testów i zadań problemowych, które pomogą Czytelnikowi w aktywnym utrwaleniu zdobytej wiedzy. Odpowiedzi do wybranych zadań, zamieszczone na końcu podręcznika, na pewno będą cenną wskazówką w procesie uczenia. Uzupełnieniem zagadnień zawartych w podręczniku jest serwis edukacyjny www.podstawyekonomii.pl.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11308 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12444.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12443.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Bibliogr. s. 159-160.
Podręcznik stanowi istotną pomoc merytoryczną dla studentów z zakresu mikro- i makroekonomii. Jego lektura może przyczynić się do lepszego poznania teoretycznych podstaw funkcjonowania gospodarki rynkowej, jej podmiotów, instytucji i mechanizmów, a także do większego zrozumienia otaczającej nas rzeczywistości. Jest to szczególnie istotne w okresie zmian w gospodarce i polityce gospodarczej Polski, jej przechodzenia od gospodarki centralnie planowanej do rynkowej, integracji w ramach Unii Europejskiej i globalizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11287.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12395.VIII.2 [Czytelnia C], 12394.VIII.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Instytucje gospodarki rynkowej / red. nauk. Tadeusz Włudyka, Marcin Smaga. - Stan prawny na 1 stycznia 2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2012. - 457, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja omawia podstawy ekonomii i polityki gospodarczej przy wykorzystaniu metody instytucjonalnej analizy gospodarki. Zawiera zestaw najważniejszych informacji z historii myśli ekonomicznej, ekonomii pozytywnej i normatywnej. Autorzy analizują również aktualną sytuację gospodarki polskiej i światowej oraz dokonują oceny polskiej transformacji gospodarczej. W kolejnych rozdziałach książki zaprezentowano fundamentalne pojęcia ekonomiczne i formy instytucjonalnej aktywności państwa, takie jak: polityka monetarna, walutowa, fiskalna, budżetowa, zagraniczna, na rynku pracy, ochrony środowiska oraz przekształceń własnościowych. Podręcznik zamyka część statystyczna dająca wyobrażenie o zróżnicowaniu gospodarczym państw i regionów w coraz bardziej zglobalizowanym świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13355.XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej