Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(53)
Forma i typ
Książki
(53)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(50)
dostępne
(49)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(19)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(35)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(51)
Autor
Partycki Sławomir (1951- )
(5)
Janoś-Kresło Mirosława
(3)
Bywalec Czesław (1945- )
(2)
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Kasperek-Hoppe Maria
(2)
Kiełczewski Dariusz (1967- )
(2)
Kieżel Ewa
(2)
Mróz Bogdan
(2)
Rachocka Joanna
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Zalega Tomasz
(2)
Żabiński Leszek
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Aldridge Alan (1947- )
(1)
Anderson Peter (1954- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bauman Zygmunt (1925- )
(1)
Baumberg Ben
(1)
Bobrowska Agnieszka (nauki ekonomiczne)
(1)
Buko Jacek
(1)
Burda Michael C
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Cyrklaff-Gorczyca Magdalena
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Daniłowska Alina
(1)
Duda Aneta
(1)
Gardocka-Jałowiec Anna
(1)
Goszczyński Wojciech (1983- )
(1)
Jankowska Ewa
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Jemczura Teresa
(1)
Klimczak Bożena (1942- )
(1)
Klimska Agnieszka
(1)
Kosieradzka-Federczyk Agata
(1)
Kretek Henryk
(1)
Księżyk Marianna
(1)
Kulpaka Paweł
(1)
Kusińska Alicja (1934- )
(1)
Kuśmierczyk Krystyna
(1)
Makowski Grzegorz
(1)
Mazurek Krzysztof (1956- )
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Mossakowska Ewa ( -2009)
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Alojzy Zbigniew (1956- )
(1)
Odorzyńska-Kondek Jadwiga
(1)
Olejniczak Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Ozimek Irena
(1)
Pieszak Eryk
(1)
Piskiewicz Lucyna
(1)
Ritzer George (1940- )
(1)
Romer Dawid
(1)
Sadowski Ryszard (1965- )
(1)
Siemiątkowski Piotr
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Sobiecki Roman (1954- )
(1)
Sojkin Bogdan (1951- )
(1)
Sołtysiak Paulina
(1)
Stachura Ewa (ekonomia)
(1)
Stawowy Ludwik
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Szepieniec-Puchalska Dorota
(1)
Szeworski Adam (1918- )
(1)
Szymańska Anna (ekonomia)
(1)
Wielicka-Regulska Anna
(1)
Woś Jerzy ( -2010)
(1)
Woś Jerzy (ekonomia)
(1)
Wyplosz Charles (1947- )
(1)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(1)
Wątroba Wiesław
(1)
Zaremba-Warnke Sabina
(1)
Zawojska Aldona
(1)
Łangowska-Szczęśniak Urszula
(1)
Łopaciński Karol
(1)
Świecka Beata (1972- )
(1)
Żakowski Maciej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(16)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(53)
Język
polski
(53)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
KONSUMENCI (ekon.)
(16)
SPOŻYCIE
(15)
MARKETING
(4)
GOSPODARKA
(3)
MAKROEKONOMIA
(3)
BUDŻETY RODZINNE
(2)
EKOROZWÓJ
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
KRYZYS GOSPODARCZY
(2)
MIKROEKONOMIA
(2)
POSTAWY
(2)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
SPOŁECZEŃSTWO KONSUMPCYJNE
(2)
Spożycie
(2)
USŁUGI
(2)
ALKOHOL
(1)
ALKOHOLIZM
(1)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
CENTRA HANDLOWE
(1)
DOCHODY INDYWIDUALNE
(1)
EKONOMIA
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
GALERIA MOKOTÓW (Warszawa)
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
INNOWACJE
(1)
Innowacje
(1)
KONSUMPCJA (ekonomia)
(1)
KULTURA MASOWA
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Konsumpcja
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Konsumpcja zrównoważona
(1)
Kształcenie
(1)
MARKETING EKOLOGICZNY
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
OWOCE
(1)
POPYT
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZETWORY OWOCOWO-WARZYWNE
(1)
Polityka publiczna
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
REGIONY PRZYGRANICZNE
(1)
REKLAMA
(1)
ROLNICTWO
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój społeczny
(1)
SEGMENTACJA RYNKU
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Stres zawodowy
(1)
TURYSTYKA
(1)
Techniki samopomocy
(1)
UPADŁOŚĆ KONSUMENCKA
(1)
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1989-
(2)
2001-0
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
POLSKA
(1)
Polska
(1)
Powiat poznański (woj. wielkopolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(13)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Dane statystyczne
(1)
OPRACOWANIE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Słowo kluczowe
konsumpcja
(51)
konsument
(17)
zachowania konsumenckie
(13)
gospodarstwo domowe
(10)
konsumpcjonizm
(5)
bezrobocie
(4)
dystrybucja
(4)
globalizacja
(4)
gospodarka rynkowa
(4)
inflacja
(4)
inwestycje
(4)
kultura
(4)
marketing
(4)
ochrona konsumenta
(4)
podaż
(4)
popyt
(4)
produkcja
(4)
rynek pracy
(4)
społeczeństwo konsumpcyjne
(4)
budżet państwa
(3)
cena
(3)
cykl koniunkturalny
(3)
gospodarka
(3)
innowacje
(3)
konkurencja doskonała
(3)
kryzys gospodarczy
(3)
makroekonomia
(3)
monopol
(3)
pieniądz
(3)
polityka fiskalna
(3)
polityka pieniężna
(3)
rozwój zrównoważony
(3)
wzrost gospodarczy
(3)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
Internet
(2)
bilans płatniczy
(2)
decyzje
(2)
ekonomia
(2)
finanse
(2)
innowacyjność
(2)
kapitał społeczny
(2)
konkurencja niedoskonała
(2)
konsumpcja zrównoważona
(2)
kultura konsumpcyjna
(2)
kurs walutowy
(2)
mikroekonomia
(2)
podejmowanie decyzji
(2)
potrzeba
(2)
promocja handlowa
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
przedsiębiorstwo społeczne
(2)
rynek
(2)
rynek finansowy
(2)
równowaga rynkowa
(2)
społeczeństwo
(2)
sytuacja społeczno-ekonomiczna
(2)
zadłużenie
(2)
zasoby naturalne
(2)
żywność
(2)
Bank Centralny
(1)
Europa
(1)
aktywa finansowe
(1)
aktywność turystyczna
(1)
alkohol
(1)
badania jakościowe
(1)
bankowość
(1)
bankructwo
(1)
baza noclegowa
(1)
biogospodarka
(1)
biuro podróży
(1)
budżet domowy
(1)
centra handlowe
(1)
cyberkultura
(1)
deficyt budżetowy
(1)
dekonsumpcja
(1)
demografia
(1)
dochód indywidualny
(1)
działalność reklamowa
(1)
dług publiczny
(1)
e-gospodarka
(1)
e-rozwój
(1)
edukacja
(1)
edukacja ekologiczna
(1)
ekologia
(1)
ekorozwój
(1)
elastyczność
(1)
gastronomia
(1)
gospodarka dwusektorowa
(1)
gospodarowanie
(1)
handel międzynarodowy
(1)
hotelarstwo
(1)
informatyczne produkty systemowe
(1)
infrastruktura turystyczna
(1)
innowacyjność gospodarki
(1)
inteligencja finansowa
(1)
kapitał finansowy
(1)
kapitał kulturowy
(1)
kapitał rzeczowy
(1)
komercjalizacja
(1)
kompetencje
(1)
53 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 162-166.
W książce autorzy omawiają zmiany zachodzące w pozycji konsumenta oraz konsumpcji gospodarstw domowych w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej (Litwa, Łotwa, Polska, Ukraina) po przejściu gospodarek tych krajów transformacji systemowej. Autorzy całościowo przedstawili: sytuację w badanych krajach na tle krajów Unii Europejskiej, konsumentów jako uczestników procesów rynkowych i zmiany ich zachowań konsumpcyjnych, zmiany w konsumpcji dóbr i usług gospodarstw domowych oraz czynniki o tym decydujące, charakterystykę konsumentów na wybranych rynkach usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12937 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12936.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14067.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 363-394. Indeks.
Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z analizą zachowań konsumenckich i na ostatnich osiągnięciach marketingu jako nauki. Podkreśla rolę wyjasnień behawioralnych, znaczenie zwyczajów i modelowania schematów rynkowych oraz zmian zachodzących na rynku. Porusza takie zagadnienia jak : zdefiniowanie podstawowych pojęć związanych z różnymi formami dokonywania zakupów, schematy nabywcze - lojalność konsumencka, wartość marki oraz typowe cechy rynków stabilnych i zmiennych, procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki wystepujące po podjęciu decyzji dotyczące poziomu satysfakcji i jakości, reakcja konsumentów na czynniki wpływające na konsumpcję, którymi są : cena, środowisko detaliczne, wpływy spoleczne i działania reklamowe. Zamieszczone w książce ćwiczenia praktyczne pomogą czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowań konsumenckich - w przprowadzaniu niezbędnych obliczeń, obserwacji, pomiarów i w obsłudze odpowiednich programów komputerowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12512 [Magazyn 2], P.11335 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 363-394. Indeks.
Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z analizą zachowań konsumenckich i na ostatnich osiągnięciach marketingu jako nauki. Podkreśla rolę wyjasnień behawioralnych, znaczenie zwyczajów i modelowania schematów rynkowych oraz zmian zachodzących na rynku. Porusza takie zagadnienia jak : zdefiniowanie podstawowych pojęć związanych z różnymi formami dokonywania zakupów, schematy nabywcze - lojalność konsumencka, wartość marki oraz typowe cechy rynków stabilnych i zmiennych, procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki wystepujące po podjęciu decyzji dotyczące poziomu satysfakcji i jakości, reakcja konsumentów na czynniki wpływające na konsumpcję, którymi są : cena, środowisko detaliczne, wpływy spoleczne i działania reklamowe. Zamieszczone w książce ćwiczenia praktyczne pomogą czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowań konsumenckich - w przprowadzaniu niezbędnych obliczeń, obserwacji, pomiarów i w obsłudze odpowiednich programów komputerowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14299.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15216.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 304-314.
W publikacji przedstawiono najważniejsze zdarzenia związane z bankructwem gospodarstwa domowego, ich przyczyny, wzajemne powiązania, skutki dla osób zagrożonych lub dotkniętych bankructwem oraz pozostających z nimi w stosunkach ekonomicznych (m.in. banków), a także skutki dla całego systemu społecznego (gospodarki). Na szczególną uwagę zasługuje bogaty materiał empiryczny ilustrujący kształtowanie i rozwój zjawiska bankructw gospodarstw domowych w Polsce, pochodzący z wieloaspektowych i pogłębionych badań własnych autorów (2006 rok), uzupełniony o dane z licznych raportów na temat sytuacji bankructw na świecie. Niewątpliwym atutem książki są nowe, dotychczas mało dostępne w polskiej literaturze finansowej, walory aplikacyjne - zaproponowano modele diagnostyczne na potrzeby pomiaru i badania bankructw gospodarstw domowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12917 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12916.VIII.4.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14050.VIII.4.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Celem publikacji jest próba aspektowego ukazania funkcjonowania gospodarki jako całości, a także jej wybranych obszarów i problemów z perspektywy społecznej, w sposób właściwy dla socjologii gospodarki. Socjologowie gospodarki w ramach subdyscypliny stojącej na pograniczu socjologii i ekonomii korzystają z bogactwa wiedzy z zakresu obu tych dyscyplin naukowych. Łącząc je, kreują nowe, wieloaspektowe podejście, traktujące gospodarkę jako złożoną całość, której analiza wymaga przyjęcia różnych perspektyw badawczych. Takim nowym sposobem postrzegania życia gospodarczego jest wykorzystanie idei zakorzenienia. [...] Książka ta zawiera artykuły zagranicznych i polskich badaczy gospodarczego wymiaru funkcjonowania społeczeństwa. Ich autorami są zarówno znaczący uczeni ze sporym stażem, jak i będący na początku drogi naukowej młodzi pracownicy nauki oraz doktoranci. Część autorów podejmuje zagadnienia z zakresu teorii socjologii gospodarki lub bardziej szczegółowych zagadnień z tego obszaru, inni analizują wybrane problemy na podstawie przeprowadzonych badań empirycznych.[ Ze Wstępu Stanisława Fela]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15238.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
W pracy przedstawiono koncepcję europejskiego, zintegrowanego projektu badawczego ISAFRUIT realizowanego w ramach 6-go Ramowego Programu Badań dotyczącego wzrostu spożycia owoców oraz wybrane wyniki badań prowadzonych w ramach czterech pakietów roboczych Filaru I dotyczącego sterowanycyh przez konsumentów i reagujących łańcuchów dostaw. Opisano zarys metodologii i koncepcji badań oraz wybrane opracowania wykonane przez autorów SGGW w Warszawie oraz Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14637.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Makroekonomia dla zaawansowanych / Dawid Romer ; przekł. Adam Szeworski. - Wyd. 1, 2 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011. - 562, [1] s. : wykr. ; 25 cm.
Bibliogr. s. 538-562.
Podręcznik prezentuje zagadnienia z dziedziny współczesnej makroekonomii. Do jego najważniejszych zalet należy powiązanie analizy teoretycznej z wynikami badań empirycznych, prezentacja wielu modeli dotyczących współczesnych, różniących się pomiędzy sobą teorii, a także zamieszczenie po każdym rozdziale problemów do rozwiązywania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11537 [Magazyn 1], P.11536.VIII.2 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11535.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12768.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawartość zbioru zadań z mikroekonomii została podzielona na rozdziały adekwatne do tematyki w zakresie podstawowego kursu mikroekonomii. Obejmuje trzy zasadnicze części: wprowadzenie do ekonomii i gospodarki rynkowej, zachowania konsumentów oraz teorie producenta i struktur rynkowych. Obok zadań do samodzielnego rozwiązania zamieszczono w książce pytania prawda-fałsz oraz testy wyboru.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11839.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13010.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Zbiór referatów wygłoszonych podczas XVIII Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt.: Wartości i nowoczesność w strategii odpowiedzialnego rozwoju. Nowe ścieżki rozwoju w Europie Środkowej i Wschodniej, która odbyła się w dniach 22-24 maja 2017.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17732.VI. 6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang.
Bibliogr. s. 259-284.
Autor porządkuje teorie ponowoczesnej konsumpcji na tle uwarunkowań współczesnej konsumpcji i różnych ujęć interpretacyjnych społeczeństwa i konsumpcji w dobie globalizacji. W poszczególnych rozdziałach autor analizuje konsumpcje w kontekście nowoczesnych determinant, procesu globalizacji, postindustrialnego i informacyjnego charakteru społeczeństwa, ponowoczesnej kultury konsumpcyjnej, epoki ponowoczesnej oraz jej przestrzennych uwarunkowań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9860.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11428.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja jest wynikiem X Międzynarodowej konferencji naukowej w 2009 r. W książce zamieszczono artykuły polskich i zagranicznych autorów pogrupowane w tematy: Kultura, dystrybucja, konsumpcja, E-rozwój a zmiany społeczno-gospodarcze - Internet a rozwój lokalny i Pieniądz elektroniczy a obrót pieniężny w e-gospodarce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16830.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 255-258.
Dzięki postępowi technologicznemu i kompleksowemu zaspokajaniu potrzeb nabywców finalnych intensywnie rozwija się nowa generacja produktów zlożonych - produkty systemowe. Stanowią one poziom działań konkurencyjnych i współpracy przedsiębiorstw i ich interesariuszy. Przez zwiększenie atrakcyjności i konkurencyjności całej gospodarki działania te mogą też wywołać zainteresowanie państwa i przyczynić się do modyfikacji tradycyjnego modelu konkurencyjności. Wreszcie innowacyjny charakter produktów systemowych wpływa na konieczność zmiany koncepcji działań marketingowych, a nawet modelu biznesu. Książka omawia sferę produktów systemowych w podziale na cztery grupy produktowe: systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej i komercyjnych organizacji usług medycznych, systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieci firm handlu detalicznego, systemowe produkty informatyczne organizacji sieciowych, systemowe materialne produkty konsumpcyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12302 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12301.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13439.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 84)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 699.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom III "Popyt turystyczny. Konsumpcja - segmentacja - rynki" obejmuje zagadnienia wzorców konsumpcji turystcyznej, segmentacji rynku turystycznego oraz problematykę popytu turystycznego na branżowych rynkach turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13452.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka zawiera przeszło 40 prac biorących udział w corocznym konkursie promującym dorobek młodych naukowców. Tematem przewodnim publikacji jest rozwój zrównoważony rozumiany jako strategia osiągania godnego życia w ramach tego, co jest fizycznie i biologicznie możliwe, co gwarantuje zaspokajanie potrzeb obecnego i przyszłych pokoleń, zachowując jednoczesnie trwałość funkcjonowania środowiska przyrodniczego oraz naturalną różnorodność, zarówno gatunków, jak i ekosystemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15125.XVII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mikroekonomia / Bożena Klimczak. - Wyd. 9. zaktualizowane i rozsz. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2015. - 491, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 484-486. Indeks.
Nowe wydanie, zaktualizowane i rozszerzone, cieszącego się dużą popularnością podręcznika. Kolejne wydanie wzbogacono o nowe treści w związku ze zjawiskami zachodzącymi w gospodarce i na rynkach finansowych. Rozważania uzupełniono więc o takie kwestie, jak rozwinięcie modelu wyborów ekonomicznych, transakcje w monopolu bilateralnym oraz w ograniczonym monopolu podaży i popytu, ochrona konkurencji i konsumenta. Dziewiąte wydanie zawiera treści interesujące dla tych, którzy oczekują od mikroekonomii pogłębionego opisu i prób wyjaśnienia coraz bardziej złożonej rzeczywistości gospodarczej przez różne nurty - od głównego nurtu po nurty heterodoksyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15812.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 602-609.
Jest to nowoczesny podręcznik zawierający prezentację najistotniejszych zagadnień współczesnej makroekonomii. Autorzy omawiają w nim dorobek teorii ekonomii, wzbogacając rozważania o liczne odwołania do realiów gospodarki polskiej, co stanowi ogromny walor publikacji. Zakres wiedzy przedstawiony w książce pokrywa się z programem makroekonomii realizowanym w większości uczelni ekonomicznych w Polsce. Podręcznik został opracowany przez pracowników naukowych z dużym doświadczeniem dydaktycznym, reprezentujących Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Warszawski i Szkołę Główną Handlową w Warszawie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14979.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15810.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Macroeconomics : a European text, 2009.
Bibliogr. s. 829-831. Indeks.
Podręcznik zawiera obszerną prezentacje współczesnej makroekonomii w kontekście zarówno europejskim, jak i globalnym. Autorzy równoważą wykład teorii przykładami zaczerpniętymi z gospodarek różnych krajów, co sprawia że Cztelnik może się odnieść do zdarzeń ze swojego otoczenia makroekonomicznego. W podręczniku makroekonomia została ujęta w czterech częściach: wprowadzenie do makroekonomii, gospodarka w długim okresie, gospodarka w krótkim okresie, polityka makroekonomiczna w gospodarce globalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12849.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13956.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15003 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14954.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15849.VIII.2 [Czytelnia C], 15785.VIII.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 191-[199].
Zdiagnozowanie poziomu kompetencji, rodzaju zachowań, istniejącej ochrony prawnej i kategorii współczesnego konsumenta było głównym celem badawczym Autorów niniejszej publikacji. W przejrzysty sposób zaprezentowali oni wyniki swoich prac badawczych na polskim rynku dóbr konsumpcyjnych, wskazując w swoich wnioskach m.in. na konieczność zastępowania tradycyjnych metod i technik marketingowych rozwiązaniami nowoczesnymi, bardziej skutecznymi w oddziaływaniu zwłaszcza na konsumenta innowatora.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14974 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.14973.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15803.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 279-290.
W książce podjęta została probematyka relacji między konsumpcją i rozwojem zrównoważonym. Autor podejmuje w niej pytanie, w jaki sposób należałoby okreslić kategorię konsumpcji żrównoważonej oraz na ile procesy współczesnej konsumpcji odpowiadają tej idei: zatem czy jest możliwe stopniowe wdrażanie takich wzorców spożycia, które czyniłyby bardziej realnym wdrożenie koncepcji zrównoważonego rozwoju. Książka traktuje zarazem o samej konsumpcji. Autor poświęcił też wiele miejsca charakterystyce niezwykle obfitej ilości trendów i tendencji, które w procesach spożycia są dostrzegalne. Na podstawie książki Czytelnik może spróbować samodzielnie odpowiedzieć na pytanie: co właściwie oznacza fakt, że współczesne społeczeństwo jest społeczeństwem konsumpcyjnym oraz jakie z tym faktem wiążą się szanse i zagrożenia, a także jakie zjawiska i zmiany w świecie konsumentów mają trwały charakter oraz jak wpłyną na przyszłość ludzkiej cywilizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8585.XVII.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7585.XVII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8586.XVII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej