Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(430)
Forma i typ
Książki
(420)
Publikacje naukowe
(23)
Publikacje dydaktyczne
(15)
Publikacje fachowe
(14)
E-booki
(9)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(427)
tylko na miejscu
(397)
wypożyczone
(14)
nieokreślona
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(189)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(248)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(401)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(3)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(3)
Autor
Mruk Henryk
(15)
Kotler Philip (1931- )
(12)
Garbarski Lechosław
(7)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(7)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(6)
Rosa Grażyna (1968- )
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Armstrong Gary
(5)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(4)
Kotler Philip
(4)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Perenc Józef (1945- )
(4)
Rogoziński Kazimierz
(4)
Rudawska Iga
(4)
Sławińska Maria (1946- )
(4)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Czubała Anna (1943- )
(3)
Dąbkowski Grzegorz
(3)
Gracz Leszek
(3)
Grzywacz Jacek
(3)
Kozielski Robert
(3)
Levinson Jay Conrad
(3)
Mazurek Grzegorz
(3)
Rószkiewicz Małgorzata
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Sobczyk Genowefa
(3)
Styś Aniela
(3)
Sznajder Andrzej
(3)
Szromnik Andrzej (1948- )
(3)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(3)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(2)
Ciechomski Wiesław
(2)
Cieślikowski Krzysztof
(2)
Czerw Aleksandra
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Domański Tomasz (1953- )
(2)
Drabik Ireneusz
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Gonciarski Wiesław
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Górska Grażyna
(2)
Jalinik Mikołaj
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Kall Jacek
(2)
Kautsch Marcin
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kostera Monika (1963- )
(2)
Kowal Witold
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Kramer Teodor (1926- )
(2)
Królewski Jarosław
(2)
Ksykiewicz-Dorota Anna
(2)
Kulik Teresa Bernadetta (1951- )
(2)
Limański Andrzej
(2)
MacKenzie Ian
(2)
Mascull Bill
(2)
Mazur Jolanta
(2)
Mazurkiewicz Ludwik
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Naumowicz Krystyna
(2)
Nowakowski Marcin Konstanty
(2)
Obrębalski Marek
(2)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(2)
Pacian Anna
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Penc Józef (1939- )
(2)
Peszko Kamila
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Romanowski Robert
(2)
Rutkowski Ireneusz
(2)
Sala Paweł
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(2)
Skawińska Eulalia (1943- )
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Szalonka Katarzyna
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(2)
Szwajlik Anna
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Waśkowski Zygmunt
(2)
Wojtkiewicz Monika
(2)
Wolanin-Jarosz Elżbieta
(2)
Wrzosek Wojciech
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(239)
2000 - 2009
(155)
1990 - 1999
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(43)
Kraj wydania
Polska
(412)
Wielka Brytania
(7)
Anglia
(4)
Australia
(2)
Nowy Jork (stan) (USA)
(2)
New Jersey (USA)
(1)
Język
polski
(408)
angielski
(21)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(16)
Menedżerowie
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Pracownicy naukowi
(2)
A2 poziom biegłości językowej
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Dziennikarze
(1)
Farmaceuci
(1)
Hotelarze
(1)
Lekarze
(1)
Logistycy
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Politycy
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Temat
MARKETING
(100)
Marketing
(33)
TURYSTYKA
(30)
ZARZĄDZANIE
(24)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(23)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(23)
MARKETING STRATEGICZNY
(17)
USŁUGI
(17)
MARKETING PARTNERSKI
(16)
SŁUŻBA ZDROWIA
(15)
MARKETING TERYTORIALNY
(14)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(12)
KONSUMENCI (ekon.)
(11)
AGROTURYSTYKA
(10)
BANKI
(10)
FIRMA (nazwa)
(10)
PODRĘCZNIKI
(9)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(8)
Turystyka
(8)
ZNAKI TOWAROWE
(8)
INNOWACJE
(7)
INTERNET
(7)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(7)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(7)
KADRY
(6)
OBSŁUGA KLIENTA
(6)
PORADNIKI
(6)
REKLAMA
(6)
Zarządzanie
(6)
JĘZYK ANGIELSKI
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(5)
MIASTA
(5)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(5)
GOSPODARKA TERENOWA
(4)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(4)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(4)
Badania marketingowe
(3)
HOTELARSTWO
(3)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(3)
KONKURENCJA
(3)
KULTURA
(3)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(3)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(3)
Marketing terytorialny
(3)
NAUKI EKONOMICZNE
(3)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(3)
PUBLIC RELATIONS
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
RYNEK
(3)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(3)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(3)
ŻYWNOŚĆ
(3)
APTEKARSTWO
(2)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
Ekonomia
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(2)
HANDEL
(2)
HANDEL ZAGRANICZNY
(2)
Handel elektroniczny
(2)
INFORMATYKA
(2)
Język angielski
(2)
LEKI
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
MARKETING PERSONALNY
(2)
MARKETING REGIONALNY
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing sportowy
(2)
Marketing wartości
(2)
Media społecznościowe
(2)
Nauki ekonomiczne
(2)
ODPOCZYNEK
(2)
Obsługa klienta
(2)
PLANOWANIE REGIONALNE
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
PROMOCJA HANDLOWA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(2)
Produkt regionalny
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(2)
STRONY WWW
(2)
SZKOLNICTWO
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Służba zdrowia
(2)
TRANSPORT
(2)
TURYSTYKA KULTUROWA
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
ZDROWIE PUBLICZNE
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AGROBIZNES
(1)
Agroturystyka
(1)
Temat: czas
2001-
(29)
1989-
(10)
1901-2000
(6)
1989-2000
(6)
2001-0
(5)
Temat: miejsce
Polska
(7)
POLSKA
(2)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie)
(1)
Francja
(1)
OLSZTYN (woj. warmińsko-mazurskie ; okręg)
(1)
Oświęcim (woj. małopolskie)
(1)
SUWAŁKI (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
ŚWIĘTOKRZYSKIE, województwo
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(54)
Podręcznik
(33)
PODRĘCZNIKI
(32)
Monografia
(14)
Materiały pomocnicze
(9)
PORADNIKI
(8)
Praca zbiorowa
(7)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(6)
Opracowanie
(6)
Poradnik
(5)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
MONOGRAFIA
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradniki
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(51)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Medycyna i zdrowie
(5)
Podróże i turystyka
(5)
Językoznawstwo
(3)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(282)
zarządzanie
(59)
promocja
(53)
badania marketingowe
(49)
komunikacja marketingowa
(46)
produkt
(41)
reklama
(41)
strategia marketingowa
(39)
dystrybucja
(38)
marka
(38)
cena
(34)
marketing terytorialny
(33)
konsument
(32)
przedsiębiorstwo
(30)
turystyka
(28)
Internet
(24)
public relations
(24)
marketing-mix
(22)
marketing relacji
(21)
zarządzanie marketingowe
(21)
marketing bezpośredni
(20)
segmentacja rynku
(20)
zachowania konsumenckie
(19)
marketing usług
(18)
konkurencyjność
(17)
planowanie marketingowe
(16)
marketing międzynarodowy
(15)
służba zdrowia
(15)
obsługa klienta
(14)
produkt turystyczny
(14)
logistyka
(13)
plan marketingowy
(13)
usługi medyczne
(13)
wizerunek
(13)
e-marketing
(12)
finanse
(12)
marketing elektroniczny
(12)
marketing społeczny
(12)
rynek
(12)
marketing strategiczny
(11)
organizacja
(11)
zarządzanie strategiczne
(11)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(11)
jakość usług
(10)
komunikacja
(10)
agroturystyka
(9)
handel elektroniczny
(9)
marketing partnerski
(9)
sprzedaż
(9)
e-biznes
(8)
marketing bankowy
(8)
marketing internetowy
(8)
marketing mix
(8)
miasto
(8)
rozwój regionalny
(8)
samorząd terytorialny
(8)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(8)
usługi
(8)
zarządzanie personelem
(8)
zarządzanie relacjami
(8)
cykl życia produktu
(7)
innowacje
(7)
innowacyjność
(7)
klient
(7)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(7)
merchandising
(7)
region
(7)
relacje z klientem
(7)
usługi turystyczne
(7)
zarządzanie jakością
(7)
zarządzanie wiedzą
(7)
banki
(6)
informacja marketingowa
(6)
innowacyjność przedsiębiorstw
(6)
klaster
(6)
marketing mobilny
(6)
marketing szeptany
(6)
marketing wewnętrzny
(6)
przedsiębiorstwo turystyczne
(6)
rozwój lokalny
(6)
satysfakcja klienta
(6)
strategia
(6)
system opieki zdrowotnej
(6)
English language
(5)
analiza SWOT
(5)
branding
(5)
e-commerce
(5)
finance
(5)
handel detaliczny
(5)
internacjonalizacja
(5)
konkurencja
(5)
konsumpcja
(5)
lojalność konsumentów
(5)
management
(5)
marketing 3.0
(5)
media społecznościowe
(5)
otoczenie przedsiębiorstwa
(5)
outsourcing
(5)
planowanie strategiczne
(5)
popyt
(5)
430 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka zawiera porady na temat marketingu interaktywnego. Zostały w niej omówione: marketing w erze interaktywnej (stategie i taktyki zorientowane na klineta, wpływ komunikacji interaktywnej na marketing, marketing w Internecie, reklama interaktywna, marketing bezpośredni); wykorzystanie mediów w erze interaktywnej (public relations i promocja w Internecie, kioski interaktywne, nowe narzędzia komunikacji marketingowej, reklama w Internecie); badania marketingowe (wskaźniki oglądalności witryn www, badania zachowań konsumentów online, marketingowe bazy danych i interaktywne sieci informacyjne).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14857.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
W monografii została podjęta tematyka dotycząca znaczenia marketingu w procesie tworzenia i rozwoju kapitału intelektualnego na poziomie przedsiębiorstwa (poziom mikro). Autorzy rozdziałów prezentują wiedzę obejmującą nauki o zarządzaniu, co pozwoliło kompleksowo przedstawić znaczenie marketingu opartego na wiedzy na poziomie przedsiębiorstw i ich otoczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14669.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 331-334.
Celem książki jest przedstawienie podstawowych zasad funkcjonowania banku komercyjnego. W poszczególnych rozdziałach zostały omówione najbardziej istotne obszary tradycyjnej działalności bankowej, wskazano też na rozwój nowoczesnych produktów bankowych, metod zarządzania, w szczególności metod zarządzania ryzykiem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9869 [Magazyn 1], P.9868.VIII.8 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9867.VIII.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11453.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Bibliogr. s. 233-242.
Podstawą do napisania książki były badania własne, kontakty z przedsiębiorstwami, obserwacje, międzynarodowa wymiana doświadczeń oraz głębokie studia literaturowe. Poszczególne teksty wyrastają zarówno z koncentracji na zagadnieniach będących podstawą prac awansowych, jak również z prac w zespołach interdyscyplinarnych, tak ważnych dla całościowego spojrzenia na współczesne przedsiębiorstwo i współczesnego konsumenta. (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8872.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dwadzieścia artykułów zawartych w publikacji to wybrane teksty zgłoszone na I Ogólnopolską Konferencję Doktorantów, zorganizowaną przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie. Autorzy reprezentują zarówno grono doktorantów ALK, jak i kilku innych uczelni: Uniwersytetu Gdańskiego, Politechniki Gdańskiej, Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Problematyka opracowań determinuje układ książki, która została podzielona na cztery obszary. Są to: zarządzanie ludźmi, marketing, ekonomia i finanse, nowe nurty w zarządzaniu. Wszystkie teksty łączy nowatorstwo ujęć, oryginalność i pasja badawcza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14761.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynek i marketing w pigułce / Tadeusz Wojciechowski. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwo PLACET, 2016. - 334 s. : il. ; 24 cm.
Indeks.
W licznych dyskusjach ze studentami - zwłaszcza studiów niestacjonarnych - odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować "od początku do końca", w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na "gnębiące" ich pytanie. Pracujący już studenci mają bowiem najczęściej własne obserwacje i doświadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukują więc wyjaśnień uzupełniających ich zasoby wiedzy, dotyczących tych zagadnień, pojęć czy instrumentów, które nie są im znane, lub co do których mają wątpliwości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Brak informacji o dostępności: sygn. P.15201 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16453.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16452.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18011.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18010.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Celem podręcznika jest syntetyczne przedstawienie najważniejszych zagadnień umożliwiających zrozumienie istoty marketingu i stworzenie w ten sposób podstaw do jego dalszego studiowania. Podręcznik ma za zadanie wpojenie studentom najważniejszych zasad i reguł marketingu, będącego fundamentem marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem oraz warunkiem osiągnięcia wysokiej pozycji rynkowej i ciągłego utrzymywania i poprawiania konkurencyjności firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11154 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12164.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12163.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ZiP Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 276-284. Indeks.
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju oraz ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę na: partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączenie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12418 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12417.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13576.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka jest znakomitym poradnikiem, w którym autorzy z Midway College w Kentucky z długoletnim doświadczeniem w największych koncernach i firmach consultingowych prezentują gotowe rozwiązania najtrudniejszych problemów pojawiających się w trakcie zarządzania przedsiębiorstwem. Praktyczne porady dotyczą wszystkich obszarów działalności przedsiębiorstwa, m.in.: przywództwa, komunikacji, strategii, projektowania struktury organizacyjnej, zarządzania kapitałem ludzkim, zarządzania projektami i procesami oraz marketingu i promocji. Dzięki temu, że poszczególne tematy powiązane są z konkretnymi procesami biznesowymi, książka pozwala szybko zidentyfikować i zrozumieć problem oraz użyć konkretnego narzędzia lub techniki w celu jego rozwiązania. Szeroki wachlarz opisanych problemów biznesowych pozwala na efektywne wykorzystanie trików w codziennej pracy. Książka jest jedynym kompleksowym źródłem wiedzy zarówno dla menedżerów, jak i studentów ekonomii oraz zarządzania studiów podyplomowych MBA.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14901 [Magazyn 1], P.14899.IX.1 [Magazyn 1], P.14900 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14898.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15711.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 350-355.
Jest to nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim także niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością marketingową, skuteczności i efektywności działalności marketingowej oraz organizacji i audytu działań marketingowych. Opracowanie zawiera zarówno ugruntowaną wiedzę wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę wypracowaną w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzację opisywanych zagadnień ułatwia modułowy układ treści.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11210 [Magazyn 1], 12285.IX.16 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11209.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12284.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 351-362.
Pracę uważam za nad wyraz potrzebną i wręcz nowatorską na polskim gruncie naukowym, a to z następujących powodów. Po pierwsze, nie ma w pol­skiej literaturze pracy, która w sposób całościowy, kompetentny i naukowo rzetelny przedstawiałaby zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturo­wej. Po wtóre, sposób ujęcia tematu, język autorów oraz klarowność wywodu sprawiają, że praca nie stanowi jeszcze jednej, nudnej „cegły" nauko­wej, którą z trudem będą czytać studenci przed egzaminami, a pracownicy instytucji kultury, by popisać się przed przełożonymi. Wróżę pracy powodze­nie zarówno wśród praktyków instytucji kultury, jak i studentów tychże zagadnień. (...) Z recenzji prof. dr. hab. Bogusława Nierenberga, Uniwersytet Jagielloński
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14304.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15222.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 377-395 oraz przy pracach.
Monografia pt. "Współczesne zarządzanie: różnorodność problemów i sposobów ich rozwiązywania" jest próbą spojrzenia na współczesną teorię i praktykę zarządzania z wielu różnych perspektyw. Zaprezentowano w niej problemy teoretyczno-metodologiczne i praktyczne stawiane dziś zarówno na gruncie nauk o zarządzaniu, jak i na styku tej dyscypliny z metodologią nauk, filozofią, ogólną teorią systemów, ekonomią, socjologią, psychologią, marketingiem, logistyką, finansami, z naukami technicznymi, systemami informatycznymi i technologią cyfrową. Przedstawiono również sposoby rozwiązywania niektórych z tych problemów przez zgłoszenie nowych propozycji dotyczących kwestii metodologicznych. Wskazano także na nowoczesne metody i techniki możliwe do wykorzystania w praktycznej warstwie zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16799.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik europejski z dziedziny marketingu, napisany przez lidera współczesnego marketingu - Philipa Kotlera, we współpracy z uznanymi pracownikami naukowymi Garym Armstrongiem, Johnem Saundersem i Veroniką Wong. W podręczniku omówiono: istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę. Rozważania są bogato ilustrowane konkretnymi przykładami i studiami przypadków z doświadczeń przede wszystkim przedsiębiorstw europejskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5964 [Magazyn 1], 7267 [Magazyn 2], P.5969 [Magazyn 1], P.5966 [Magazyn 1], P.5971 [Magazyn 1], 2928 [Magazyn 2], P.5968 [Magazyn 1], P.3047 [Magazyn 1], P.5967 [Magazyn 1], P.5970 [Magazyn 1], P.3049 [Magazyn 1], P.3048 [Magazyn 1], P.5965 [Magazyn 1], 7268 [Magazyn 2] (14 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10523.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10522.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 303, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 255-[284].
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom. Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18041.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18040.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Marketing plans : how to prepare them, how to use hem, 2011.
Indeks.
"Plany marketingowe" to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego: proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego, cele i strategie marketingowe, wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej, planowanie sprzedaży oraz cen, zarządzanie kanałami dystrybucji, zarządzanie relacjami z klientem, typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania, sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego. Przedstawione zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12152 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12151.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13275.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2017 r., (wyd. II). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 711-714. Indeks.
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy. Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.74.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing q lojalności / Nemezjusz Mateusz Pazio. - Warszawa : Difin, 2015. - 300 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 291-297.
Lojalność jest marzeniem każdego. To taki stan, który wyklucza zdradę. W relacjach ekonomicznych, stan ów jakby genetycznie jest wykluczony. Wszak jest to „walka” rynkowa, mająca na celu zdobycie zasobów pieniężnych partnera poprzez sprzedaż. Jednak w relacjach klient-marka czy klient-firma nie chodzi dziś o akcje jednorazowe, lecz powtarzalne, czyli żeby klient stał się wierny. I w tym celu wykorzystywany jest cały arsenał narzędzi mających przekonać go do oferowanej marki, czy oferującej ją firmy. Prezentacja rozległego zestawu środków zajmuje pierwszą część książki. W drugiej ma miejsce przegląd pomiaru ewentualnej lojalności, czy choćby tylko zadowolenia będącego do niej przesłanką. Omawiane problemy naświetlane są przykładami z praktyki marketingowej. Konsumenci stopniowo - w miarę rozwoju rynku i narzędzi marketingowego na nich oddziaływania - reagują tak jak się tego od nich oczekuje. Zdaniem badaczy z University of Pennsylvania J.D. Hansona i D.G. Yosifona „konsument nie tylko nie zauważa dyktatu zmiennych okoliczności, ale nawet nie myśli o ich istnieniu”. Staje się on podmiotem marketingowo kształtowanym. Ten wątek łączy część pierwszą i drugą książki. I tu chyba należy dopatrywać się niektórych przyczyn lojalności konsumenckiej. Taka w każdym razie teza może być równie dobra, jak każda inna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15049.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15946.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe. Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4524.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4927.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 255-258.
Dzięki postępowi technologicznemu i kompleksowemu zaspokajaniu potrzeb nabywców finalnych intensywnie rozwija się nowa generacja produktów zlożonych - produkty systemowe. Stanowią one poziom działań konkurencyjnych i współpracy przedsiębiorstw i ich interesariuszy. Przez zwiększenie atrakcyjności i konkurencyjności całej gospodarki działania te mogą też wywołać zainteresowanie państwa i przyczynić się do modyfikacji tradycyjnego modelu konkurencyjności. Wreszcie innowacyjny charakter produktów systemowych wpływa na konieczność zmiany koncepcji działań marketingowych, a nawet modelu biznesu. Książka omawia sferę produktów systemowych w podziale na cztery grupy produktowe: systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej i komercyjnych organizacji usług medycznych, systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieci firm handlu detalicznego, systemowe produkty informatyczne organizacji sieciowych, systemowe materialne produkty konsumpcyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12302 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12301.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13439.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej