Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(15)
Forma i typ
Książki
(15)
Dostępność
dostępne
(19)
tylko na miejscu
(14)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(11)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(8)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(14)
Autor
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Nowakowski Marcin Konstanty
(2)
Bernaś Bogumił
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Durska Małgorzata
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Glinka Beata
(1)
Gwiazda Adam (1946- )
(1)
Hofstede Geert (1928- )
(1)
Hofstede Gert Jan (1956- )
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Limański Andrzej
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Minkov Michael (1959- )
(1)
Prymon Marek (1949- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(9)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Temat
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(7)
MARKETING
(3)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(3)
ETNOPSYCHOLOGIA
(1)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
KULTURA
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MARKETING ZAANGAŻOWANY SPOŁECZNIE
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
ODMIENNOŚĆ KULTUROWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Podręcznik
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Słowo kluczowe
marketing międzynarodowy
(15)
produkt
(6)
badania marketingowe
(4)
promocja
(4)
strategia marketingowa
(4)
biznes międzynarodowy
(3)
cena
(3)
internacjonalizacja
(3)
dystrybucja
(2)
handel zagraniczny
(2)
marka
(2)
marketing
(2)
planowanie marketingowe
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
usługi
(2)
Bank Światowy
(1)
CRM
(1)
Europejski Bank Centralny
(1)
GATT
(1)
Internet
(1)
Międzynarodowy Bank Odbudowy i Rozwoju
(1)
Międzynarodowy Fundusz Walutowy
(1)
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD)
(1)
akwizycja
(1)
badania ilościowe
(1)
badania jakościowe
(1)
bilans płatniczy
(1)
corporate governance
(1)
e-marketing
(1)
euromarketing
(1)
franchising
(1)
gender
(1)
handel międzynarodowy
(1)
indywidualizm
(1)
klasa kreatywna
(1)
kompetencje przedsiębiorcze
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konflikt kulturowy
(1)
konsument
(1)
kontakty międzykulturowe
(1)
korporacja międzynarodowa
(1)
korporacja transnarodowa
(1)
kultura
(1)
kultura narodowa
(1)
kultura organizacji
(1)
kultura organizacyjna
(1)
kurs walutowy
(1)
logistyka
(1)
logistyka międzynarodowa
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing społeczny
(1)
marketing usług
(1)
marketing wewnętrzny
(1)
marketing zaangażowany społecznie
(1)
marketing-mix
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
naród
(1)
nierówności społeczne
(1)
organizacja ucząca się
(1)
prawo celne
(1)
przedsiębiorczość społeczna
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
przywództwo
(1)
public relations
(1)
płeć
(1)
reklama
(1)
różnice kulturowe
(1)
segmentacja rynku
(1)
społeczeństwo
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
struktura organizacyjna
(1)
system informacji marketingowej
(1)
system informacyjny zarządzania
(1)
technika aktora-sieci
(1)
teoria ugruntowana
(1)
tożsamość
(1)
transport międzynarodowy
(1)
turystyka międzynarodowa
(1)
unia celna
(1)
wizerunek firmy
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
zarządzanie finansowe
(1)
zarządzanie publiczne
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
zarządzanie zmianą
(1)
zarządzanie środowiskowe
(1)
Światowa Organizacja Handlu
(1)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z prowadzeniem działań marketingowych na rynku międzynarodowym. Przedstawiono pojęcie marketingu na rynku międzynarodowym, treść badań marketingowych na tym rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Następnie zaprezentowano sposób oceny i wyboru rynków zagranicznych oraz stosowane na nich formy działania. W dalszej kolejności omówiono pojęcie i elementy strategii marketing mix na rynkach zagranicznych, posługując się przy tym wieloma przykładami różnych firm, które funkcjonują na rynku międzynarodowym. Zaprezentowano także rozważania odnoszące się do organizacji komórki marketingowej przedsiębiorstwa, które prowadzi działania na rynku międzynarodowym i realizuje na nim różne strategie internacjonalizacyjne. Ostatnia część pracy prezentuje kilkanaście przykładów firm działających na rynkach zagranicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7016.IX.16 [Magazyn 1], 7017.IX.16 [Magazyn 1], P.5563 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing na rynku międzynarodowym / Wojciech Grzegorczyk. - Wyd. 2 poszerzone. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2009. - 278 s. : il. ; 24 cm.
Współczesną gospodarkę charakteryzują ciągle nasilające się procesy internacjonalizacji i globalizacji. Uczestniczą w nich już nie tylko wielkie przedsiębiorstwa, ale także firmy średniej wielkości. W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z prowadzeniem działań marketingowych na rynku międzynarodowym. Opisane w książce strategie wchodzenia na rynki zagraniczne i funkcjonowania na nich zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7781 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7780.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8787.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest jednym z pierwszych w naszym kraju podręczników z dziedziny marketingu międzynarodowego. Teoretyczne rozdziały uzupełnione zostały 20 studiami przypadku, w których przedstawione zostały interesujące przykłady z praktyki gospodarczej. Są to w ogromnej większości opracowania autorskie i stanowią integralną część niniejszej książki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3552 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3551.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podtytuł, który autorzy nadali niniejszemu podręcznikowi - Od internacjonalizacji do globalizacji - wskazuje na kierunek przemian we współczesnej gospodarce światowej oraz na znaczenie problematyki globalizacji. Biorąc pod uwagę zaawansowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw w Polsce, położony został nacisk na kierunek przemian. Warunki konkurowania na rynku ulegają ciągłej ewolucji. Podstawowe tendencje tej ewolucji można określić następująco: globalizacja, regionalizacja oraz „nowa gospodarka”. Przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku międzynarodowym musi się z tymi tendencjami zmierzyć, a ściślej: wpisać się w te tendencje, o ile dąży do sukcesu na skalę międzynarodową. Biznes międzynarodowy jest w niniejszym podręczniku wykładany jako integralna dyscyplina wiedzy, konieczna do opanowania przez menedżera stojącego wobec wyzwań, jakie stwarza biznes prowadzony ponad granicami państw, na skalę międzynarodową czy globalną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3034 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3033.XI.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4066.XI.4 [Czytelnia C], 4067.XI.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. - 319 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 307-312. Indeks.
W książce autorka omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw oraz przeprowadza wszechstronną analizę ich otoczenia międzynarodowego. Głównym wątkiem książki są uwarunkowania międzynarodowego ujednolicania (standaryzacji) lub adaptacji (dostosowania) marketingu na poszczególnych rynkach, na poziomie zarówno decyzji strategicznych, jak i decyzji dotyczących poszczególnych elementów programów marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7743.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8747.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik obejmuje podstawowy wykład biznesu międzynarodowego podporządkowany koncepcji przedsiębiorstwa widzianego jako uczestnika międzynarodowych strategii i międzynarodowych operacji. Treść jego obejmuje wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych, korporacji transnarodowych. Podręcznik uwzględnia w szerszym zakresie, niż to się zwykle dzieje, problematykę zarządzania finansowego. Wiąże kwestie decyzji finansowych z całokształtem decyzji strategicznych w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Jest to wyjście naprzeciw współczesnym tendencjom w myśleniu o internacjonalizacji, co jest bardzo potrzebne przedsiębiorstwom polskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3547 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3548.XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 217-221.
Celem niniejszej książki jest określenie skutecznych strategii marketingowych na tle uwarunkowań funkcjonowania firm na współczesnych rynkach na tle propozycji teorii marketingu oraz teorii zarządzania strategicznego, a także w świetle doświadczeń globalnych. Autor stawia tezę, że odpowiedzią na „megatrendy” jest poszukiwanie wartości zarówno na poziomie strategicznym, jak i na poziomie działań bieżących firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11818.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 227-239.
Podręcznik do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy rozdział zakończony jest case’ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14504 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14503.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15445.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 405-410.
Głównym celem pracy jest identyfikacja i charakterystyka rozwoju koncepcji marketingu na rynkach zagranicznych w warunkach postępujących procesów globalizacji i integracji ekonomicznej. W publikacji skoncentrowano się na trzech zasadniczych obszarach tematycznych: - internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa; - marketing w operacjach na rynkach zagranicznych; - strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8977 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10554.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10553.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problematyka książki obejmuje uwarunkowania marketingu międzynarodowego, jego wybrane instrumenty oraz najnowsze tendencje w tym zakresie. Odniesienie rozważań do marketingu we współczesnym otoczeniu międzynarodowym jest myślą przewodnią wszystkich rozdziałów. Książka jest oparta na najnowszych studiach teoretycznych, jak również na analizie zachowań przedsiębiorstw działających na rynku międzynarodowym; odzwierciedla zarazem zainteresowania naukowe zespołu autorów. Na końcu każdego rozdziału zamieszczono zagadnienia i pytania kontrolne, co może ułatwić korzystanie z książki w celach dydaktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5390 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6696.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6695.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 207-212.
Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu. Każdy rozdział składa się z: krótkiej części teoretycznej - teorii w pigułce, testów sprawdzających rozumienie omówionych zagadnień, zdań do uzupełnienia, zadań problemowych do przedyskutowania, które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako podstawa do prowadzenia ćwiczeń lub warsztatów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12523 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12522.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13646.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Cultures and organizations : software of the mind : intercultural cooperation and its importance for survival, 2010.
Bibliogr. s. 485-500.
W książce autorzy przedstawili siłę i zasięg wpływu kultury i różnic kulturowych na procesy organizacji i zarządzania. Autorzy wyjaśnili, czym są sama kultura i zjawiska kulturowe (np. wartości, normy, symbole), czym jest kultura narodowa (na podstawie wyników badań w kilkudziesięciu krajach), jakie są praktyczne następstwa odmienności kulturowych oraz jak je pokonywać, aby możliwe było porozumienie między narodami, firmami, osobami. W obecnym wydaniu autorzy analizują mechanizmy rządzące współczesnymi zjawiskami społecznymi, sięgając do korzeni kultur.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12763.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich. Ukazuje interdyscyplinarność, związki z zarządzaniem i tendencje rozwojowe marketingu na świecie. Całokształt problematyki marketingu został logicznie i sekwencyjnie uporządkowany. Przyswojenie treści ułatwiają: przystępny język i przejrzysta prezentacja zagadnień ogólnych i szczegółowych, przykłady oparte na doświadczeniach polskich przedsiębiorstw, rysunki oraz indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2051 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3258.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Międzynarodowe transakcje ekonomiczne / pod red. Bogumił Bernaś. - Warszawa : "Difin", 2002. - 442 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Ta książka to jeden z najobszerniejszych i najlepszych na rynku podręczników, dotyczących międzynarodowych transakcji ekonomicznych. Zakres tematyczny podręcznika, po raz pierwszy w Polsce, kompleksowo ujmuje zagadnienia wchodzące w skład kursów z przedmiotów stosunki międzynarodowe i handel zagraniczny na wyższych uczelniach i wydziałach ekonomicznych. Autorzy, nawiązując do rozwiązań dominujących w literaturze światowej, główny nacisk położyli na wyciągnięcie wniosków aplikacyjnych dla Polski. Z tego względu, książka, oprócz tego, że jest niezastąpionym podręcznikiem dla studentów, będzie też wyczerpującą pomocą dla przedsiębiorców, pragnących poszerzać swoją wiedzę w celu rozwoju współpracy z zagranicą, a także dla wszystkich zainteresowanych pogłębieniem wiedzy z zakresu handlu zagranicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2910.XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Podręcznik stanowi zaawansowany kurs na temat współczesnych teorii organizacji i zarządzania. Zawiera informacje dotyczące wybranych istotnych kierunków i tendencji, które są powszechnie znane w Europie i Stanach Zjednoczonych, a z którymi polski czytelnik do tej pory miał ograniczony kontakt. Główne obszary tematyczne podręcznika stanowią: współczesny kontakt organizowania (organizacja w relacjach z otoczeniem), różnorodność świata organizacji, społeczne i techniczne elementy organizacji, współczesne trendy w zarządzaniu, badania współczesnych organizacji. Wszystkie zawarte w podręczniku rozdziały mają jednolity układ. Otwierają je opisy przypadków, które stanowią ilustracje przedstawionych teorii. Każdy rozdział zawiera także listę definicji podstawowych pojęć i kończy się pytaniami, które mogą być wykorzystane w dyskusji na zajęciach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12249 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12248.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13371.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej