Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(26)
Forma i typ
Książki
(25)
Publikacje naukowe
(11)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(23)
dostępne
(19)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(6)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(16)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(23)
Autor
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Berbeka Jadwiga
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Barefoot Darren (1974- )
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Borek Zbigniew (kultura fizyczna)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Burżacka-Majcher Monika
(1)
Bussey Cathy
(1)
Cieśleńska Beata
(1)
Czernecka Julita
(1)
D'Amico Vito
(1)
Dzik Renata
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzega Urszula
(1)
Gąsiorowska Elżbieta (organizacja i zarządzanie)
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Korzeniowska Anna (ekonomistka)
(1)
Kołodziejczyk Łukasz
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Mac Amber
(1)
Marszałek Maciej
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Misterek Wojciech
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nowicka Julia
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Oruba Norbert
(1)
Pabian Barbara
(1)
Pispers Ralf
(1)
Puorto Simone
(1)
Reformat Beata
(1)
Rode Joanna
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Roguski Artur
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Rudnicki Michał (nauki ekonomiczne)
(1)
Sala Józef
(1)
Sala Paweł
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Seweryn Renata (nauki ekonomiczne)
(1)
Sienkiewicz Piotr (1945- )
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Szulc Magdalena (socjolog)
(1)
Szumniak-Samolej Justyna
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Travaglini Armando
(1)
Wiśniewska Ewa (pedagog)
(1)
Wojciechowski Paweł Rajmund (1976- )
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Wójcik Magdalena (bibliotekoznawca)
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Łaszkiewicz Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Łucki Zbigniew
(1)
Świeboda Halina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Hotelarze
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Temat
Media społecznościowe
(5)
Turystyka
(3)
INTERNET
(2)
Innowacje
(2)
Internet
(2)
Kompetencje medialne
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
Marketing
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
Alienacja
(1)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(1)
BIBLIOTEKOZNAWSTWO
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Blogerzy
(1)
COVID-19
(1)
DANE OSOBOWE
(1)
Decyzje
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
EDYTORSTWO
(1)
EKONOMIA
(1)
Eskapizm
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Fake news
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
Instagram
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość usług
(1)
KSIĘGARSTWO
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kultura
(1)
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Moda
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele
(1)
Neuromarketing
(1)
PRAWO do PRYWATNOŚCI
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Postawy
(1)
Rynek
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
STUDENCI
(1)
SYSTEM OBRONNY PAŃSTWA
(1)
Samotność
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Studenci
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Technologie mobilne
(1)
Tożsamość osobista
(1)
Uczniowie
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
WEB 2.0
(1)
Wideoblog
(1)
Wojsko
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Opracowanie
(5)
Praca zbiorowa
(4)
Monografia
(3)
Poradnik
(3)
Antologia
(1)
Esej
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Psychologia
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
media społecznościowe
(26)
Internet
(9)
e-marketing
(3)
marketing
(3)
strona WWW
(3)
turystyka
(3)
Web 2.0
(2)
badania marketingowe
(2)
e-commerce
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
marketing mobilny
(2)
polityka informacyjna
(2)
przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
public relations
(2)
wizerunek
(2)
Facebook
(1)
Global Commons
(1)
MySpace
(1)
NATO
(1)
Unia Europejska
(1)
administracja publiczna
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza konkurencji
(1)
antyterroryści
(1)
architektura
(1)
autokreacja
(1)
bankowość elektroniczna
(1)
bezpieczeństwo
(1)
bezpieczeństwo bankowe
(1)
bezpieczeństwo ekologiczne
(1)
bezpieczeństwo ekonomiczne
(1)
bezpieczeństwo narodowe
(1)
bezpieczeństwo społeczne
(1)
bezrobocie
(1)
biblioteka
(1)
big data
(1)
biznes
(1)
blog modowy
(1)
budżet
(1)
chmura obliczeniowa
(1)
content marketing
(1)
copywriting
(1)
cyfryzacja
(1)
dobro osobiste
(1)
działalność usługowa
(1)
dług publiczny
(1)
e-mail marketing
(1)
edukacja medialna
(1)
edukacja zdalna
(1)
ekonomia behawioralna
(1)
etnocentryzm konsumencki
(1)
etyka
(1)
eye-tracking
(1)
fundusze europejskie
(1)
globalizacja
(1)
identyfikacja wizualna
(1)
influenserzy
(1)
informacja publiczna
(1)
innowacje
(1)
jednostka samorządu terytorialnego
(1)
kampania promocyjna
(1)
kampania społeczna
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja społeczna
(1)
komunikacja strategiczna
(1)
konsument
(1)
książka
(1)
księgarnia
(1)
kultura
(1)
logo
(1)
marka
(1)
marketing 3.0
(1)
marketing internetowy
(1)
media
(1)
media lokalne
(1)
moda
(1)
nauczyciel
(1)
neuromarketing
(1)
nowe technologie
(1)
obronność państwa
(1)
ochrona zdrowia
(1)
ochrona środowiska
(1)
ordynacja podatkowa
(1)
pandemia
(1)
pieniądz
(1)
pokolenie Internetu
(1)
ponowoczesność
(1)
portal społecznościowy
(1)
produkt turystyczny
(1)
promocja
(1)
prywatność
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
reklama społeczna
(1)
reputacja
(1)
revenue management
(1)
rozwój regionalny
(1)
rynek turystyczny
(1)
samorząd terytorialny
(1)
samotność
(1)
segmentacja rynku
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 259-260. Indeks.
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: o nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów, o zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych, o promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, o śledzić rozwój kampanii w sieci, monitorować rozmowy na temat firmy i mierzyć jej sukces. Dziś, gdy wirusowe klipy przyciągają miliony widzów, a wpisy gwiazd Twittera śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14425.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15341.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 88.)
Bibliogr., netogr. s. 141-152.
W ostatnich kilku latach zagadnienie prywatności w Sieci pojawia się ze wzrastającą częstotliwością. Wszystkie strony w dyskusji, niezależnie od zajmowanego stanowiska, zgadzają się, że zbieranie i przetwarzanie danych o użytkownikach Internetu jest coraz powszechniejsze, łatwiejsze, tańsze i stwarza coraz większe możliwości dla podmiotów zarządzających tymi danymi. Zjawisko to jest pogłębiane przez zachowanie użytkowników, którzy dobrowolnie zamieszczają informacje prywatne w Internecie, często nie zdając sobie sprawy ze wszystkich możliwych konsekwencji. W rezultacie zainteresowane osoby mogą często odnaleźć z pomocą wyszukiwarki internetowej takie informacje jak imię i nazwisko, fotografie, ukończone szkoły, adres zamieszkania czy numer telefonu komórkowego. Osoby, które bardzo aktywnie korzystają z różnych narzędzi w Internecie pozostawiają po sobie ślady pozwalające wręcz na odtworzenie ich aktywności na przestrzeni wielu miesięcy, zainteresowań, poglądów – praktycznie kompletnego profilu psychologicznego. Wielu internautów nie zdaje sobie sprawy z zachodzących procesów, a nawet jeśli tak jest – to nie potrafi tego procesu kontrolować. Rezygnacja z części własnej prywatności jest w wielu przypadkach korzystna – ludzie korzystają z mediów społecznych po to, żeby się socjalizować i wzbogacać komunikację ze swoimi znajomymi; dane prywatne są wykorzystywane przez firmy internetowe, aby oferować doskonalsze i lepiej spersonalizowane produkty. Dwaj giganci branży internetowej, firmy Google i Facebook, zbudowały całą swoją potęgę na danych zdobytych od użytkowników. Praktyki tych firm związane z zarządzaniem danymi prywatnymi były wielokrotnie krytykowane w mediach, przez organizacje broniące praw konsumenckich i obywatelskich, a także samych użytkowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15363.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 219-223.
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa. Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.87.IX.16.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć social media / Artur Roguski. - Gliwice : Helion SA, copyright 2020. - 291, [4] strony : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(OnePress)
Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi: Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych Co powoduje, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22461.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22460.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Brilliant PR : create a PR sensation, whatever your budget, whatever your business, 2011.
W książce omówiono wszelkie aspekty PR, począwszy od wyszukania atrakcyjnego tematu, przygotowania komunikatu prasowego i podsuwania materiałów informacyjnych dziennikarzom, przez wykorzystanie mediów społecznościowych, a skończywszy na realizacji różnych kampanii PR. Książka zawiera mnóstwo doskonałych przykładów i cennych wskazówek pochodzących od ludzi, którzy na co dzień mają stycznośc z branżą PR. Czytelnik znajdzie w niej wszystko, co jest potrzebne, by zaistnieć w mediach z dobrym skutkiem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12901.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14023.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 333-345.
Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań – przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat – dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania, dostrzegam, że rzadko badany jest poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszkańca, turysty, przedsiębiorcy, w związku z nowymi formami komunikowania się z nimi. Jeszcze rzadziej próbuje się poznać jego potrzeby w tym zakresie. Problem polega tym, że dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb społeczności lokalnej, co skutkuje obniżeniem efektywności działań wspomnianych instytucji, a daje się to zaobserwować już w samym Internecie: źle/wadliwie funkcjonujące strony internetowe urzędów utrudniają bądź wręcz blokują mieszkańcom uczestnictwo w lokalnym życiu społecznym a klientom uniemożliwiają korzystanie z elektronicznych usług. Przełamywanie przez samorządy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwartości na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i e-promocji to główny temat mojej książki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17149.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17148.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja jest próbą przyjrzenia się dotychczasowej edukacji z udziałem mediów oraz otwarcia się na nowe możliwości, obszary i formy edukacji medialnej z udziałem mediów lokalnych i globalnych, z wyjściem poza edukację formalną. Ma zachęcać do przemyśleń i inspiracji w zakresie prowadzenia edukacji medialnej i korzystania z jej dobrodziejstw, poszukując innych, czasem niekonwencjonalnych sposobów nabywania kompetencji medialnych. (fragment Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14316.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 359-364. Indeks.
Książka obnaża pewne społeczne złudzenie. Wiarę w coś, za czym nie nadążamy i co zdaje się nas przerastać. To rodzaj zbudowanej przez nas samych makiety, która pomaga nie dostrzegać problemów. Pozorny świat, w który chcemy wierzyć i dla którego chcemy znaleźć uzasadnienie – niczym bogowie. Czym są światy zastępcze? W jaki sposób stały się zbiorowym mechanizmem ucieczki? Co nas do owej ucieczki zmusza? Coraz częstsze uzależnienia od mediów społecznościowych, reality show, własnego wizerunku i popularności czy rzeczywistości wirtualnej oraz zjawiska takie jak kult młodości, samotność w sieci, zobojętnienie biznesu, radykalizacja polityki czy fundamentalizm to tematy zastępcze naszych czasów. Kultura popularna przez obietnice bez pokrycia przyczynia się do osamotnienia. Ostatecznie jednak to sami siebie opuszczamy. Autor opisuje zjawisko wspólnej samotności, która staje się w grupie społecznej złowrogim, uzależniającym światem zastępczym. Błędnym kołem pozorów, które mają przynieść chwilowe ukojenie, zastępując realne problemy. Utrwalona w kulturze wspólna samotność staje się groźna i nieprzewidywalna, odbiera poczucie sensu życia, jednocześnie nadając życiu sens pozorny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18608.VI.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18607.VI.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 299-328.
Książka porusza tematykę wykorzystania nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych. Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych – z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18023.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18022.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power.)
Dlaczego ta książka tak bardzo wyróżnia się na rynku? Ponieważ proponuje wyjątkowo skuteczną strategię marketingową - opartą na idei przyjaźni. Jak to działa? Zbierz grupę prawdziwych przyjaciół Twojej marki i pielęgnuj wzajemne relacje w oparciu o szacunek oraz wsparcie. Myśl o odbiorcach Twojego przekazu jak o dobrych przyjaciołach, a potem potraktuj ich tak, jak potraktowałby ich przyjaciel. Możesz nigdy nie spotkać się twarzą w twarz z niektórymi z nich, lecz oni mimo to będą oczekiwali, że postąpisz zgodnie z ustanowionymi standardami przyjaźni. Pamiętaj o autentyzmie. Rozmawiaj z nimi. Słuchaj, co do Ciebie mówią, i nigdy ich nie okłamuj. Już wkrótce z zaskoczeniem odkryjesz, że ten niewielki wysiłek zaskarbił Ci grono oddanych odbiorców i wiernych klientów. Nie wierzysz? Inni już to zrobili!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15524.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania / redakcja naukowa Róża Milic-Czerniak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2019. - 226 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia przy pracach.
Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17567 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18707.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18706.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Autor przybliża zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowiada, jak budować w nich silne marki. Z publikacji dowiadujemy się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22508.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22507.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, filmografia, netografia na stronach 201-210.
Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społecznościowych i kreowanego za ich pomocą wizerunku oraz potwierdzenie hipotezy, że każdy omawiany kanał social mediów może być definiowany jako osobny gatunek lub makrogatunek, co w efekcie wpływa na rodzaj podejmowanych w nim działań. Praca podzielona jest na cztery rozdziały: w rozdziale pierwszym ukazano związki mody z kreowaniem wizerunku, w drugim podjęto analizę mediów społecznościowych jako obszaru kreowania wizerunku, trzeci rozdział rozpatruje social media z genologicznego punktu widzenia, natomiast czwarty poświęcony jest autokreacji blogerów modowych w mediach społecznościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22516.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22515.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych - sprawne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i zarządzania dochodami, umożliwiające wyróżnianie się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narzędzia te są przydatne także dla osób, które starają się uzupełnić swe wykształcenie w omawianej dziedzinie - dla studentów, właścicieli agencji internetowych mających klientów w branży turystyczno-hotelarskiej, konsultantów z dziedziny marketingu internetowego i revenue management. Kompletny poradnik praktyczny, wzbogacony danymi statystycznymi i kolorowymi ilustracjami, prezentujący w szerokim ujęciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarządzania dochodami (revenue management): tworzenie idealnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego, pozycjonowanie się w wyszukiwarkach, zarządzanie swą reputacją w sieci, maksymalizacja zysku metodą revenue management.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17229 [Magazyn 1], P.17232 [Magazyn 1], P.17231 [Magazyn 1], P.17230 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17240.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17239.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing.)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-279.
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17245 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 17287.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17286.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 177-193. Indeks.
Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków, w szczególności rynku turystycznego. Dlatego konieczne jest śledzenie zmian i ich opis w literaturze. Stało się to główną przesłanką przygotowania niniejszej książki przez pracowników Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W publikacji przedstawiono szeroki opis technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK) stosowanych przez podmioty rynku turystycznego na podstawie kwerendy literatury oraz wyników przeprowadzonych badań. Wskazano rolę TIK w funkcjonowaniu rynku turystycznego miasta Krakowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17184.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17183.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21934.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [323]-351.
We współczesnej, niezwykle złożonej i usieciowionej gospodarce globalnej wyzwaniem dla praktycznie każdej firmy staje się odnalezienie swojego miejsca i sposobu na sukces. Jednym z fenomenów społecznych staje się to, że rozproszone i luźno połączone ze sobą jednostki (konsumenci) potrafią się samoorganizować, tworzyć wirtualne społeczności i dobrowolnie ze sobą współpracować. Jak dokładnie przebiega ten proces? Jak zjawiska wywołane rozwojem i ekspansją technologii sieciowych przekształcają biznes? Czy wymuszają zmianę dotychczasowych praktyk i stwarzają warunki dla nowej jakości społecznej odpowiedzialności biznesu? Książka odpowiada na te pytania, a także na pytania związane ze skutkami zmian technologicznych, społecznych i kulturowych wywołanych rozwojem nowych technologii (zwłaszcza Web 2.0) dla procesów zarządzania organizacjami, w szczególności dla koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.13506.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14476.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Praca Naukowa / [Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach])
Bibliografia, netografia na stronach 111-121.
Niniejsza monografia, zatytułowana Kierunki rozwoju innowacji w turystyce, jest skierowana przede wszystkim do studentów uczelni ekonomicznych kształcących się na kierunkach gospodarka turystyczna, zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej albo na kierunkach pokrewnych. Jej odbiorcami mogą być ponadto teoretycy, jak i praktycy - menedżerowie zajmujący się na co dzień szeroko pojętą turystyką. Celem monografii w warstwie teoretycznej jest analiza stanu wiedzy na temat wybranych zagadnień innowacyjności, w warstwie praktycznej zaś sformułowanie wniosków dotyczących badanej sfery, a także wskazanie nowych kierunków rozwoju innowacji w odniesieniu do branży turystycznej. Przed współczesnymi firmami turystycznymi pojawiają się bowiem obecnie nowe wyzwania, ale i nowe możliwości rozwoju z wykorzystaniem innowacji. Opracowanie zostało oparte na bogatych źródłach literaturowych, statystycznych, wynikach prowadzonych badań oraz egzemplifikacji nowych praktyk biznesowych stosowanych przez podmioty turystyczne. Jego strukturę tworzy dziewięć rozdziałów, których autorami są pracownicy naukowi z dużym doświadczeniem badawczym oraz przedstawicielka najmłodszego pokolenia naukowców - doktorantka dopiero rozpoczynająca swą karierę naukowo-dydaktyczną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17798 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19144.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19143.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Monografia zawiera wskazanie i analizę wybranych zagadnień komunikacyjnych przejawiających się w szerokorozumianym obszarze bezpieczeństwa. Odnosząc się do współpracy międzynarodowej, czynnika komunikacji masowej, specyfiki funkcjonowania konkretnych jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej, po istotę współpracy dowódcy z podwładnymi na szczeblu taktycznym, poruszono elementy związane z ustrukturyzowaną i przemyślaną strategią porozumiewania się podmiotów. Tworząc karty monografii bazowano na przemyśleniach i doświadczeniu autorów poszczególnych rozdziałów, opierając się na wnioskach uzyskanych w ramach teoretycznych i empirycznych dociekań badawczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19909.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej