Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(32)
Forma i typ
Książki
(32)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(30)
dostępne
(22)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(6)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(15)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(30)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Czerniawska Ewa
(3)
Gilewicz Joanna
(2)
Gruszka Aleksandra
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(2)
Johnson Robert L
(2)
Materska Maria (1942- )
(2)
McCann Vivian
(2)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(2)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(2)
Arentewicz Joanna
(1)
Augustynek Andrzej
(1)
Augustynek Andrzej (1948- )
(1)
Baumeister Roy F. (1953- )
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
Damásio António (1944- )
(1)
Dymara Bronisława (1932-2013)
(1)
Hohol Mateusz (1987- )
(1)
Hurson Tim
(1)
Jolly Adam
(1)
Kalinowska Alina
(1)
Karpiński Maciej
(1)
Ledzińska Maria
(1)
Lehman Dale
(1)
Maruszewski Tomasz (1946- )
(1)
Michałowski Stanisław
(1)
Mietzel Gerd (1936- )
(1)
Morgan Gareth (1943- )
(1)
Myers David G
(1)
Nęcka Edward (1953- )
(1)
Obłój Krzysztof (1954- )
(1)
Olczak Małgorzata (pedagog)
(1)
Orzechowski Jarosław
(1)
Piekarczyk Anna
(1)
Png Ivan (1957- )
(1)
Rokeach Milton (1918-1988)
(1)
Romecka Małgorzata
(1)
Sadowski Bogdan
(1)
Sobiecki Roman (1954- )
(1)
Sowiński Andrzej J
(1)
Stefańska-Szewczuk Dorota
(1)
Szmidt Krzysztof J
(1)
Szuścik Urszula
(1)
Szymanek Krzysztof (1962- )
(1)
Szymura Błażej (1969-2009)
(1)
Tavris Carol
(1)
Tomaszewski Adam
(1)
Wade Carole
(1)
Walczyna Borys
(1)
Wiankowska-Ładyga Zofia
(1)
Wichary Szymon
(1)
Wojciechowski Aleksander (tłumacz)
(1)
Wollman-Mazurkiewicz Lidia
(1)
Wyciślak Sławomir
(1)
Zalewska-Bujak Małgorzata
(1)
Zawadzka Anna (anglistka)
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Zimniewicz Kazimierz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(30)
portugalski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
MYŚLENIE TWÓRCZE
(5)
PSYCHOLOGIA
(4)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
Psychologia
(3)
ZARZĄDZANIE
(3)
DZIECKO
(2)
MYŚLENIE
(2)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(2)
Psychologia poznawcza
(2)
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
(2)
DECYZJE
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(1)
Dogmatyzm (psychologia)
(1)
Dzieci
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Ekologia
(1)
Etologia
(1)
Genetyka
(1)
INNOWACJE
(1)
JĘZYK POLSKI
(1)
LOGIKA
(1)
MATEMATYKA
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Mózg
(1)
NAUCZANIE
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Neurobiologia
(1)
Neuropsychologia
(1)
ORGANIZACJA
(1)
ORGANIZACJE
(1)
Osobowość
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PEDAGOGIKA KULTURY
(1)
POLITYKA GOSPODARCZA
(1)
PRAKSEOLOGIA
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
Pamięć
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Rozum
(1)
SIEĆ KOMPUTEROWA
(1)
Strategia organizacyjna
(1)
System przekonań
(1)
Sztuka
(1)
SŁOWNIKI POLSKIE
(1)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(1)
Trening twórczości
(1)
UCZENIE SIĘ
(1)
Uczenie się
(1)
Uczucia
(1)
Układ nerwowy
(1)
Umysł
(1)
WYCHOWANIE
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zootechnika
(1)
Zwierzęta
(1)
ŚWIADOMOŚĆ
(1)
Świadomość
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
Podręcznik
(4)
Case study (studium przypadku)
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(7)
Biologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
myślenie
(16)
pamięć
(9)
psychologia
(8)
inteligencja
(7)
emocje
(6)
myślenie twórcze
(6)
motywacja
(5)
osobowość
(5)
rozwiązywanie problemów
(5)
uczenie się
(5)
edukacja wczesnoszkolna
(4)
spostrzeganie
(4)
świadomość
(4)
dzieci
(3)
hipnoza
(3)
myślenie kreatywne
(3)
organizacja
(3)
percepcja
(3)
stres
(3)
test inteligencji
(3)
uzależnienie
(3)
zaburzenia psychiczne
(3)
zarządzanie
(3)
czas wolny
(2)
czytanie
(2)
innowacje
(2)
komunikacja interpersonalna
(2)
kreatywność
(2)
kultura
(2)
medytacja
(2)
mowa
(2)
myślenie sieciowe
(2)
myślenie strategiczne
(2)
myślenie systemowe
(2)
nauczanie
(2)
nauczyciel
(2)
negocjacje
(2)
otoczenie organizacji
(2)
perswazja
(2)
pisanie
(2)
podejmowanie decyzji
(2)
poznanie
(2)
procesy poznawcze
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
psychologia rozwojowa
(2)
psychologia społeczna
(2)
rozwój psychofizyczny
(2)
strategia
(2)
twórczość
(2)
umysł ludzki
(2)
uwaga
(2)
wrażenia zmysłowe
(2)
wychowanie przedszkolne
(2)
zachowanie
(2)
zdolności
(2)
zmysły
(2)
Internet
(1)
Lean Management
(1)
analiza systemowa
(1)
argumentacja
(1)
asertywność
(1)
autokreacja
(1)
badania rynku
(1)
benchmarking
(1)
ból
(1)
błąd logiczny
(1)
cena
(1)
czynności fizjologiczne
(1)
czynności ochronne
(1)
czynności rozrodcze
(1)
czynności ruchowe
(1)
dialog
(1)
dialog edukacyjny
(1)
dialog wychowawczy
(1)
dogamtyzm
(1)
dojrzewanie
(1)
dorosłość
(1)
drama
(1)
dzieciństwo
(1)
dziecko niepełnosprawne
(1)
dziedziczenie cech
(1)
edukacja
(1)
edukacja dla bezpieczeństwa
(1)
edukacja ekologiczna
(1)
edukacja medialna
(1)
edukacja przyrodnicza
(1)
edukacja techniczna
(1)
efekt zarażania
(1)
ekonomia menedżerska
(1)
elastyczność
(1)
filozofia
(1)
gospodarka cyfrowa
(1)
gramatyka
(1)
homeostaza wewnątrzustrojowa
(1)
informacja
(1)
interakcja społeczna
(1)
internacjonalizacja
(1)
język
(1)
język polski
(1)
kariera zawodowa
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Psychologia / David G. Myers ; tł. Joanna Gilewicz. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, cop. 2003. - 835, [2] s. : il. ; 26 cm.
Tyt. oryg.: "Psychology" 1998.
Bibliogr. Indeksy przy rozdz.
Celem książki jest ukazanie, w jaki sposób badacze psychologii rozpatrują konkurencyjne poglądy i idee - w jaki sposób opisują i wyjaśniają zdarzenia z własnego życia. Psychologia jest nie tylko zbiorem informacji, ale przede wszystkim sposobem stawiania pytań i odpowiedzi na nie. Jako nauka psychologia rozpatruje opinie i ocenia poglądy, posługując się dokładną obserwacją i ścisłą analizą. Dążąc do opisu i wyjaśnienia głównie natury człowieka, wiedza psychologiczna przyjmuje domniemania i prawdopodobnie brzmiące hipotezy, które poddaje weryfikacji. Celem jest zatem nie tylko przedstawienie w tej książce wyników, ale również pokazanie jak toczy się gra. W jaki sposób badacze psychologii rozpatrują konkurencyjne poglądy i idee. W jaki sposób każdy z nas, czy to naukowiec, czy po prostu człowiek ciekawy świata, może się nauczyć sprawniej myśleć, kiedy opisuje i wyjaśnia zdarzenia z własnego życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11556.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia : podejścia oraz koncepcje / Carol Tavris, Carole Wade ; tł. Joanna Gilewicz. - Wyd. popr. i uzup. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, 2008. - 502, [2] s. : fot., rys., wykr. ; 26 cm.
Tyt. oryg. : "Psychology in perspective" 1995.
Bibliogr. s. 544-[582].
Autorki, aby zapewnić czytelnikom raczej głębsze niż szersze spojrzenie na wiedzę psychologiczną, ułożyły materiał nie według tematów czy dziedzin psychologii, lecz według pięciu głównych podejść: biologicznego, poznawczego, teorii uczenia się, społeczno-kulturowego oraz psychoanalitycznego. Ukazują, jak badacze postrzegają świat w ramach każdego z tych podejść - jakie stawiają pytania, jakich metod używają, jakie wysuwają hipotezy i jakie są ich osiągnięcia, a także ograniczenia i nadużycia. Omówienie każdego podejścia kończą oceną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11381.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biologiczne mechanizmy zachowania się ludzi i zwierząt / Bogdan Sadowski. - Wydanie 3, 4 dodruk - Warszawa : PWN, copyright 2012. - 584, [1] strony : rysunki, tablice ; 24 cm.
Bibliografia strony 564-[585].
Czytelnik znajdzie tu wiele informacji na temat: dziedziczenia cech, funkcjonowania neuronów, właściwości układów sensorycznych, problemów uczenia się i pamięci, mechanizmów mowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19094.III.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19093.III.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyd. 1 ukazało się pt. Psychologia : jak ślimak piął się w górę.
Dla studentów kierunków mających w programie psychologię.
Bibliogr. przy rozdz.
Książka to kompendium wiedzy psychologicznej - adresowana jest szczególnie do studentów kierunków mających w programie psychologię jako przedmiot uzupełniający lub fakul­tatywny. Sposób prezentacji pozwala znaleźć w jednym podręczniku zarówno rozdziały poświęcone problematyce podstawowych procesów psychicznych - pamięci, myślenia, in­teligencji i osobowości, emocji (również stresu), jak i zagadnienia, których poznanie służy zwiększeniu efektywności własnego działania: prowadzenie negocjacji, rodzaje manipulacji i obrona przed nią, kierowanie karierą zawodową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7508 [Magazyn 1], P.7509 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7406.III.1 [Wypożyczalnia B], P.7507.III.1 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8386.III.1 [Czytelnia B], 8387.III.1 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 317-324.
Niniejsza publikacja stanowi szczególną pozycje wśród książek przedmiotowo-metodologicznych. Zawiera ona wiadomości rzeczowe z różnych działów języka polskiego oraz ogólne i szczegółowe treści i metody pracy, przykłady lekcji, a także wiele informacji bibliograficznych. Istotnym walorem opracowania są praktyczne zalecenia i uwagi z zakresu nauki o języku, co wiąże się z dalszym rozwojem umysłowym dzieci i możliwością doskonalszego poznawania rzeczywistości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12007.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13150.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tyt. oryg.: From idea to profit, 2005.
Indeks.
Kiedyś Twój rynek zapełni się konkurentami. Będziesz chciał się od nich odciąć: stworzyć niezrównany produkt i wkroczyć na niezajęty teren. Już teraz pomyśl, jak to zrobisz. Jak znajdziesz nowe pomysły i jak wybierzesz najlepsze z nich? Jak zamienisz ideę w gotowy produkt? I najważniejsze: jak wykorzystasz wartość handlową pomysłu i jak wytworzysz zysk? Odpowiedzi znajdziesz w tej książce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14203 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14202.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 301-309.
Książka jest zaproszeniem do refleksji nad efektami edukacji matematycznej w polskiej szkole. Praca niniejsza składa się z siedmiu rodziałów. Pierwszy został poświęcony opisowi, czym jest tekstowe zadanie matematyczne. Zawartość drugiego rozdziału koncentruje się wokół definicji wiedzy, jej rodzajów i sposobów powstawania w umyśle jednostki. Rozdział następny został poświęcony zagadnieniom związanym z twórczym myśleniem i rozwiązywaniem problemów oraz możliwości ich zaistnienia w procesie edukacyjnym matematyki w klasach najmłodszych. Kolejne rozdziały mają charakter empiryczny. Prezentują przedmiot, cel i metody badań: analizę jakościową transmisyjnego modelu edukacji, ilościowe wyniki eksperymentu oraz możliwości konstruowania wiedzy matematycznej przez najmłodszych uczniów, a także analizy uczniowskich znaczeń matematycznych przejawiających się w strategiach rozwiązywania przez nich zadań problemowych. W zakończeniu pracy zamieszczono wnioski z przeprowadzonych badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12012.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13155.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W świecie organizacji mamy coraz lepsze technologie. Wyrafinowane produkty i usługi. Wykwalifikowanych pracowników. Skomplikowane struktury. Wielkie bazy danych i algorytmy decyzyjne. Ogromny repertuar metod i technik zarządzania. Nie mamy zaś więcej tego, czego potrzeba najbardziej – myślenia strategicznego. Świat, w którym działają organizacje, jest skomplikowany. Ale wiemy, jak sobie radzić ze złożonością i niepewnością świata organizacji – trzeba myśleć strategicznie. Logikę tego procesu przedstawia w tej książce krok po kroku jeden z najlepszych polskich myślicieli strategicznych, prof. Krzysztof Obłój, wybitny uczony i ceniony praktyk, doradca wielu firm. Po pierwsze, trzeba zrozumieć, co i w jaki sposób w otoczeniu organizacji naprawdę się zmienia. Po drugie, trzeba umieć nazwać kluczowe wyzwania, przed którymi te zmiany postawią firmę. Po trzecie, trzeba umieć zaadresować te wyzwania. I nie ma w tym procesie ani specjalnej magii ani tajemnicy. Jest za to skumulowana wiedza teoretyczna i wypracowana praktyka, która podpowiada, jak to dobrze robić. Najnowsza książka profesora Obłoja to znakomity przewodnik strategii na trudne czasy w biznesie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22483.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22482.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest kontynuacją refleksji teoretycznych i badawczych nad problematyką przysposabiania dziecka do rozwoju w toku jego edukacji i wychowania w różnych obszarach działań pedagogicznych. Publikacja składa się z trzech części. Część pierwsza omawia zagadnienie indywidualnych potrzeb i możliwości dziecka w procesie wychowawczym i edukacyjnym w odniesieniu do opinii współczesnych ekspertów edukacji. W części drugiej podniesiono problem stymulacji twórczości dziecka poprzez rozwój jego doświadczenia poznawczego i praktycznego. Część trzecia tomu prezentuje rozważania, które dotyczą potrzeb edukacyjnych dziecka niepełnosprawnego i wynikających z tego ściśle określonych metod pracy z nim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14438.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Trzeci tom książki kontynuuje refleksje dotyczące pracy pedagogicznej z dzieckiem w wieku przed- i wczesnoszkolnym. Tom otwiera część, w której autorzy poszczególnych rozdziałów interpretują podstawowe kategorie ľ dziecka i dzieciństwa ľ w kontekście przemian edukacyjnych wyznaczanych zmianą społeczną. Część druga poszerza nakreśloną problematykę o obszar edukacyjnych doświadczeń naszych południowych sąsiadów: Czech i Słowacji. Ostatnia część tomu obejmuje opracowania skupiające się na kwestiach wspierania różnych form aktywności (myślowej, metaforycznej, matematycznej) i rozwoju (emocjonalnego, społecznego, kulturowego) dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14439.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 479-488.
Książka odnosi się do potrzeby i konieczności podejmowania różnych działań sprzyjających twórczości i kreatywności, tworzeniu i aktywności twórczej, rozwijaniu i kształceniu dyspozycji twórczych i postawy twórczej. Przedstawiony w pracy autorski Trening Myślenia Twórczego (TMT) ściśle koresponduje właśnie z tą tematyką. Ponadto jest zasadniczo nową propozycją, ponieważ głównym narzędziem stymulowania myślenia twórczego jest sztuka, a dokładniej plastyka i zagadnienia z nią związane. Jak dotąd żaden z autorów treningów twórczości - zarówno polskich, jak i zagranicznych - nie opracował takiego treningu, tzn. treningu uwzględniającego jako narzędzie plastykę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.16.IV.9 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 181-184.
Czy pojęcie sieci można odnieść do myślenia? Myśl jest czymś nieuchwytnym, bytem niewidzialnym charakteryzującym inteligencję człowieka. Myśli nie widać, ale można ją przedstawić w postaci słowa pisanego, zapisu nutowego, obrazu, rzeźby, budowli, założenia krajobrazowego itd. Pojedyncza myśl zawiera zaledwie cząstkę tego, co człowiek chce wyrazić. Książka, utwór muzyczny to już zbiory myśli. Propozycja rozwiązania jakiegoś problemu musi się opierać na myślowym ogarnięciu zagadnienia, a potem na przedstawieniu propozycji decyzyjnych. Ogarnięcie zagadnienia można sobie wyobrazić jako skomplikowaną sieć powiązań między zarówno znanymi, jak i odkrywanymi w tym procesie elementami. Sformułowanie "myślenie sieciowe”, czyli obejmujące swoim zasięgiem jakiś problem, ma zatem istotne uzasadnienie. Myślenie sieciowe ma podstawy teoretyczne, które można przenieść do praktyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10898.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oyg.: Managerial economics, 2007.
Indeks.
Niniejsza książka kompleksowo opisuje kluczowe zagadnienia z dziedziny ekonomii menedżerskiej. Zawiera techniki i koncepcje, którymi menedżerowie mogą i powinni sie posługiwać. Autorzy kładą nacisk na praktyczne przedstawienie tematu. Podają przykłady i opisują rzeczywiste sytuacje z różnych zakątków świata. Do teorii odwołują się tylko wtedy, gdy jest to niezbędne. Czytelnik znajdzie w książce wykaz najważniejszych pojęć, testy i pytania kontrolne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12162.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16815.VI.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16814.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. publ. A. J. Sowińskiego s. 13-14 i bibliogr. s. 261-271.
Książka poświęcona została niezwykle ważnej problematyce. Walory naukowe, poznawcze i edukacyjne pracy podkreślają autorskie tabele i rysunki. Podejmując ciekawą formę szkicu, Autor w sposób inspirujący skłania do refleksji, dyskusji i dalszych poszukiwań. Przyjęcie przez Autora książki konwencji szkicu skłania nie tylko do kreatywnego pochylenia się nad niezwykle ważną problematyką, ale także inspirująco zachęca do twórczej refleksji oraz do podejmowania autorskich prób realizacji zasygnalizowanych koncepcji w praktyce wychowawczej. (z recenzji prof. zw. dr hab. Urszuli Ostrowskiej)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13088.V.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14177.V.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pedagogika twórczości / Krzysztof J. Szmidt. - Wyd. 2. poszerz. - Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2013. - 734 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 675-714. Indeksy.
Pedagogika twórczości to subdyscyplina pedagogiki zajmująca się rozwijaniem zdolności twórczych i postawy twórczej człowieka. Autor wyjaśnia kluczowe pojęcia związane z twórczością, przedstawia najważniejsze teorie, główne metody badawcze i najnowsze wyniki badań. Opisuje też czynniki wpływające na rozwijanie się procesów twórczych i najważniejsze programy nauczania twórczości. Drugie wydanie doskonałego podręcznika zostało poszerzone o rozdziały dotyczące roli rodziny i środowiska w kształtowaniu twórczości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14014.IV.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka argumentacji : słownik terminologiczny / Krzysztof Szymanek. - Wyd. 2, 2 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. - 386, [1] s. : il. ; 24 cm.
Na okł. podtyt.: przekonuj skutecznie!.
Dla studentów, wykładowców, nauczycieli logiki i retoryki, dziennikarzy, prawników, polityków, przedstawicieli reklamy, marketingu i PR.
Bibliogr. s. 343-359 i przy hasłach. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9177 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10861.I.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [481]-485.
Książka zawiera podstawową i powszechnie użyteczną wiedzę z obszaru zarządzania współczesnymi organizacjami. Zgromadzone w niej informacje nawiązują do wielu wartościowych opracowań autorów polskich i zagranicznych, które ukazały się na rynku wydawniczym w ostatnich latach. W wielu fragmentach prezentuje również wyniki badań i poglądy autora. Czytelnik nie znajdzie w tej książce dogłębnych analiz i obszernych rozważań, napotka natomiast zwarty system wiedzy podstawowej, niezbędnej do zrozumienia zależności między współczesną organizacją a jej dynamicznym otoczeniem oraz sposobami zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13524.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14488.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauczyciele - Nauczycielom. 3 t.3)
Książka ta zaczyna się sentencją „spiesz się powoli” i ona stanowi jej główną myśl. Spiesząc się człowiek nie może dojrzeć ani piękna ani dramatu otaczającej go przyrody. Odpowiada na pytania: Jak zwiększyć ludzką wrażliwość?, Jak ocalić planetę – Ziemię?, Jak pracować, by zrozumieć świat i siebie?, Jak kształcić nauczycieli z ducha?, a przede wszystkim „Co zrobić, aby zapobiec degradacji człowieka, świata przyrody i sztuki?”.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19722.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19721.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 135-145.
Efekt zarażania a działalność organizacji to publikacja podejmująca ważną tematykę związaną z objaśnieniem zjawiska, które wywiera istotny wpływ na działalność współczesnych przedsiębiorstw. Niejednokrotnie przesądza ono o ich przetrwaniu lub rozwoju. Zarażanie jest zjawiskiem o rozproszonym pojmowaniu, którego poznanie może się przyczynić do lepszego zrozumienia zachodzących zjawisk i adaptacji przedsiębiorstwa do zmian zachodzących w jego otoczeniu. Wzmiankowana problematyka została relatywnie słabo spenetrowana przez przedstawicieli nauk o zarządzaniu, dlatego publikacja Sławomira Wyciślaka w niemałym stopniu wypełnia lukę piśmienniczą w obszarze nauk o zarządzaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14481.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej