Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(61)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Rejestracje audio i wideo
(2)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
only on-site
(63)
available
(52)
unavailable
(9)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(22)
Wypo┼╝yczalnie
(40)
Czytelnie
(63)
Author
Fisher Roger (1922- )
(3)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Kamiński Jacek
(2)
Kowalczyk El┼╝bieta (ekonomia)
(2)
Patton Bruce
(2)
Rz─ůdca Robert A
(2)
Sambor Wojciech
(2)
Stawnicka Jadwiga
(2)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Augustynek Andrzej
(1)
Augustynek Andrzej (1948- )
(1)
Bercoff Maurice A
(1)
Biel Dariusz
(1)
Borg James
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brdulak Jacek (1953- )
(1)
Brown Scott
(1)
Bro┼╝ek Bartosz (1977- )
(1)
Buła Piotr
(1)
Chojnacka Magdalena
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Dancewicz Bo┼╝ena
(1)
Doroba Anita
(1)
Eason Adam
(1)
Fisher Roger (1922-2012)
(1)
Fowler Alan (1927- )
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Gomulski Wiesław
(1)
Haber Les┼éaw Henryk (1943- )
(1)
Horzyk Adrian (1973- )
(1)
Jakubowski Jacek (1954- )
(1)
Judge Timothy A
(1)
Jusko Peter (1971- )
(1)
Kaluzny Arnold D
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Ka┼é─ů┼╝na-Drewi┼äska Urszula
(1)
Kie┼étyka Leszek (1953- )
(1)
Komańda Marcin
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kozina Andrzej (1958- )
(1)
Ko┼Ťciuk Zbigniew
(1)
Kryjom Grzegorz
(1)
Luecke Richard
(1)
Lyons Carl
(1)
Maliszewski Wojciech Jan
(1)
Markowicz Bogusław
(1)
Mastenbroek Willem
(1)
Mas┼éyk-Musia┼é Ewa (1945- )
(1)
Matuszyńska Barbara
(1)
Mayer Robert (1939- )
(1)
Mirecka Halina
(1)
Murphy John (1934- )
(1)
My┼Ťliwiec Grzegorz (1955- )
(1)
Peeling Nic
(1)
Penc J├│zef (1939- )
(1)
Piotrowicz Dariusz (psycholog)
(1)
Piskorska Agata
(1)
Piskorska Beata
(1)
Poklel Robert
(1)
Robbins Stephen P. (1943- )
(1)
Roszkowska Ewa
(1)
Roszkowska Ewa (matematyk)
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Russill Richard (1943- )
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Rz─ůdca Robert Artur
(1)
Salacuse Jeswald W. (1938- )
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Shapiro Daniel
(1)
Shortell Stephen M. (1944- )
(1)
Socha Robert
(1)
Steele Paul (1947- )
(1)
Stelmach Jerzy (1954- )
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Stępień Jerzy
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szmidt Henryk
(1)
Słaboń Andrzej
(1)
Tyszka Tadeusz
(1)
Ury William
(1)
Ury William (1953- )
(1)
Wachowicz Tomasz
(1)
Wajda Augustyn
(1)
Warmiński Włodzimierz
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Wi┼Ťniewski Bernard (nauki wojskowe)
(1)
Wszołkowski Eugeniusz
(1)
Wujec Paweł
(1)
W─ůtroba Janusz
(1)
Zar─Öba Agnieszka Magdalena
(1)
Zwolski Henryk (1953- )
(1)
Łaguna Mirosław
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
┼╗aczek Beata
(1)
Year
2020 - 2021
(3)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(8)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(64)
Language
Polish
(64)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Handlowcy
(1)
Negocjatorzy
(1)
Specjali┼Ťci ds. marketingu
(1)
Subject
NEGOCJACJE
(34)
ZARZ─äDZANIE
(7)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(6)
Negocjacje
(6)
KADRY
(3)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(3)
KONFLIKT
(3)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(3)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(3)
MARKETING
(2)
MEDIACJA (prawo)
(2)
ORGANIZACJA
(2)
ZACHOWANIE
(2)
ZARZ─äDZANIE KRYZYSOWE
(2)
Zarz─ůdzanie
(2)
DECYZJE
(1)
ETYKA ZAWODOWA
(1)
GOSPODARKA
(1)
HANDEL MI─śDZYNARODOWY
(1)
Handel
(1)
KONFLIKT SPOŁECZNY
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
MANIPULACJA (psychol.)
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Marketing
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
NEGOCJACJE POLICYJNE
(1)
Nauki przyrodnicze
(1)
Nauki społeczne
(1)
Negocjatorzy
(1)
OPIEKA SPOŁECZNA
(1)
ORGANIZACJE
(1)
Obsługa klienta
(1)
PEDAGOGIKA SPOŁECZNA
(1)
PERSWAZJA
(1)
PORADNIKI
(1)
PRACA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
Psychologia
(1)
REKLAMA
(1)
Rozwi─ůzywanie konflikt├│w
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SYSTEMY WSPOMAGANIA DECYZJI
(1)
Socjologia
(1)
Statystyka
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
TECHNIKI SPRZEDA┼╗Y
(1)
UCZUCIA
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Subject: time
2001-
(6)
1989-2000
(4)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
Subject: place
Wi─Öziennictwo
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(12)
PORADNIKI
(5)
Opracowanie
(4)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(3)
Praca zbiorowa
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KSIĄŻKI ELEKTRONICZNE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
Podr─Öcznik
(1)
Poradnik
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(6)
Psychologia
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwo┼Ťci
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
64 results Filter
Book
In basket
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: The hypnotic salesman : hypnotize anyone to say "Yes" in sales, 2007.
Bibliogr. s. 359-361.
Czy wiesz, jak wiele mo┼╝esz osi─ůgn─ů─ç poprzez konwersacj─Ö? Czy zdajesz sobie spraw─Ö z tego, jak bardzo mo┼╝e przys┼éu┼╝y─ç Ci si─Ö j─Özyk cia┼éa? Czy wierzysz, ┼╝e da si─Ö wp┼éywa─ç na innych ludzi poprzez kontakty niewerbalne? Hipnotyczna komunikacja to sztuka najwy┼╝szej jako┼Ťci. Stosuj─ůc zaskakuj─ůco proste, ale celnie wymierzone ┼Ťrodki przekazu, zdo┼éasz oczarowa─ç swych rozm├│wc├│w, przyci─ůgn─ů─ç ich i przekona─ç do siebie oraz tego, co chcesz im zaoferowa─ç. Kim jest hipnotyczny negocjator? To cz┼éowiek budz─ůcy zaufanie. Got├│w podzieli─ç si─Ö swoj─ů wiedz─ů i praktyczn─ů rad─ů. Empatyczny, otwarty i uczciwy. To cz┼éowiek, kt├│ry stosuj─ůc eleganckie techniki hipnotyczne, odpowiedni dob├│r s┼é├│w i perswazj─Ö, potrafi przekona─ç do siebie najwi─Ökszego nawet sceptyka. Ksi─ů┼╝ka ta powsta┼éa z my┼Ťl─ů o handlowcach, terapeutach, nauczycielach, konsultantach i rodzicach. Stworzono j─ů z my┼Ťl─ů o Tobie. Jej celem jest doskonalenie zdolno┼Ťci komunikacyjnych, lecz na bardzo szczeg├│lnych zasadach - by nikt nawet nie zdawa┼é sobie sprawy z tego, ┼╝e w┼éa┼Ťnie co┼Ť forsujesz.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12676.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 197-201.
Autorka koncentruj─ůc si─Ö na problemach dotycz─ůcych negocjacji w biznesie, przedstawi┼éa sylwetk─Ö negocjatora, scharakteryzowa┼éa konflikty i sposoby ich rozwi─ůzywania, przebieg procesu negocjacji, problemy etyczne i rol─Ö psychologii spo┼éecznej w kszta┼étowaniu zachowa┼ä negocjacyjnych. Na uwag─Ö zas┼éuguj─ů wyniki bada┼ä w┼éasnych z zakresu identyfikacji i zmian proces├│w negocjacyjnych w polskich przedsi─Öbiorstwach oraz kwestie specyfiki negocjacji w komunikowaniu si─Ö z partnerami zagranicznymi.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7919 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9212.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Techniki negocjacyjne / Krzysztof Kałucki ; [ilustracje Beata Żaczek]. - Warszawa : Difin, 2018. - 211 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 208-211.
Ksi─ů┼╝ka po┼Ťwi─Öcona zosta┼éa w ca┼éo┼Ťci perswazji, na jak─ů jeste┼Ťmy nara┼╝ani ka┼╝dego dnia. Autor (zawodowy negocjator i aktywny trener biznesu), opisuje ponad 130 technik wywierania wp┼éywu i nie namawia do stosowania ┼╝adnej z nich. Ksi─ů┼╝ka jest o tyle niezwyk┼éa, ┼╝e w praktyczny spos├│b pokazuje jak rozpoznawa─ç i jak si─Ö broni─ç kiedy jeste┼Ťmy poddawani perswazji. To ┼Ťwiat perswazji, kt├│ry mo┼╝na potraktowa─ç z przymru┼╝eniem oka. Cho─ç tytu┼é brzmi prowokuj─ůco ÔÇô autor pr├│buje u┼Ťwiadomi─ç czytelnika, ┼╝e ka┼╝dy z nas stosuje nawet najbardziej wysublimowane techniki negocjacyjne, tylko bez ┼Ťwiadomo┼Ťci. Nie istnieje ┼╝aden magiczny zestaw technik negocjacyjnych, kt├│re s─ů w stanie zapewni─ç sukces w ka┼╝dych negocjacjach.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17345 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 17918.IX.15 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17917.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 107-113.
Negocjowanie czy te┼╝ mediowanie s─ů to czynno┼Ťci b─Öd─ůce cz─Ö┼Ťci─ů aktywno┼Ťci ka┼╝dego z nas. Odbywaj─ů si─Ö one na r├│┼╝nych poziomach, pocz─ůwszy od ┼╝ycia prywatnego, poprzez negocjacje w biznesie, a┼╝ po poziom dyplomacji mi─Ödzynarodowej. Ka┼╝dy z tych poziom├│w posiada swoj─ů specyfik─Ö, ale tak┼╝e elementy wsp├│lne. Znajomo┼Ť─ç zasad negocjacji mo┼╝e przyczynia─ç si─Ö do wzrostu satysfakcji w wielu dziedzinach ┼╝ycia, poprzez zwi─Ökszenie skuteczno┼Ťci osi─ůgania swych cel├│w. Autorka zaprezentowa┼éa najwa┼╝niejsze aspekty negocjacji oraz mediacji. Pocz─ůtkowe rozdzia┼éy zawieraj─ů zagadnienia psychologii spo┼éecznej, kt├│rych znajomo┼Ť─ç jest nieodzowna w kontek┼Ťcie skuteczno┼Ťci negocjacyjnej. Poszczeg├│lne zagadnienia zilustrowane zosta┼éy przyk┼éadowymi sposobami dzia┼éania, kt├│re mog─ů by─ç bezpo┼Ťrednio wykorzystywane w codziennej praktyce. Wprawdzie za ka┼╝dym razem negocjacje czy mediacje maj─ů swoje specyficzne cechy, to jednak wyst─Öpuje te┼╝ wiele wsp├│lnych element├│w. Znajomo┼Ť─ç przedstawionych w ksi─ů┼╝ce zasad negocjacji i mediacji pozwala skuteczniej osi─ůga─ç za┼éo┼╝one cele, natomiast pokazane przyk┼éadowe sposoby dzia┼éania mo┼╝na wykorzystywa─ç w codziennej praktyce. Prezentowane tre┼Ťci oparte s─ů na szerokim przegl─ůdzie literatury naukowej polskiej i zagranicznej, a tak┼╝e na w┼éasnych do┼Ťwiadczeniach autorki zdobytych podczas pracy jako doradca negocjacyjny oraz mediator rodzinny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9792.IX.15 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11307.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 107-113.
Niemal codziennie ka┼╝dy ma do czynienia z negocjacjami i/lub mediacjami. Dotycz─ů one ┼╝ycia prywatnego, spraw zawodowych, kontakt├│w biznesowych (zar├│wno krajowych, jak i zagranicznych), stosunk├│w mi─Ödzynarodowych. Wprawdzie za ka┼╝dym razem negocjacje czy mediacje maj─ů swoje szczeg├│lne cechy, to jednak mo┼╝na te┼╝ wskaza─ç wiele wsp├│lnych element├│w. Znajomo┼Ť─ç przedstawionych w ksi─ů┼╝ce zasad negocjacji i mediacji pozwala zwi─Ökszy─ç skuteczno┼Ť─ç w osi─ůganiu przyj─Ötych cel├│w, a pokazane praktyczne sposoby stosowania tych zasad mog─ů by─ç wykorzystane na co dzie┼ä.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14850 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14752.IX.15 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15493.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Persuasion : the art of influencing people, 2007.
Perswazja to sztuka przekonywania innych, wp┼éywania na ich opinie, postawy i dzia┼éania. U┼éatwia ona zdobycie zaufania ludzi i wzbudzenie ich zainteresowania swoim przekazem. Perswazji mo┼╝na si─Ö nauczy─ç, najlepiej korzystaj─ůc z wiedzy i do┼Ťwiadczenia ┼Ťwiatowej klasy eksperta w tej dziedzinie ÔÇô Jamesa Borga. Ksi─ů┼╝ka ta nie tylko u┼éatwia czytelnikowi doskonalenie w┼éasnych umiej─Ötno┼Ťci w tym zakresie, lecz tak┼╝e umo┼╝liwia rozpoznanie technik perswazji stosowanych przez inne osoby. Mo┼╝na si─Ö z niej dowiedzie─ç mi─Ödzy innymi: Co to jest perswazja? Jak─ů rol─Ö w przekonywaniu innych odgrywa j─Özyk cia┼éa? Dlaczego uwa┼╝ne s┼éuchanie jest kluczowe w komunikacji? Co to jest psycholingwistyka? Dlaczego i w jaki spos├│b warto trenowa─ç pami─Ö─ç? Jak efektywnie komunikowa─ç si─Ö przez telefon? Co powinien wiedzie─ç ka┼╝dy skuteczny negocjator? W jaki spos├│b dostosowa─ç sw├│j przekaz do r├│┼╝nych typ├│w osobowo┼Ťci? James Borg prezentuje praktyczn─ů wiedz─Ö, opart─ů na wynikach bada┼ä naukowych i w┼éasnych obserwacjach. Walorami poradnika s─ů przyst─Öpny j─Özyk i ciekawe przyk┼éady. Ksi─ů┼╝ka jest lektur─ů obowi─ůzkow─ů dla wszystkich os├│b, kt├│re chc─ů odnosi─ç sukcesy w ┼╝yciu zawodowym i towarzyskim dzi─Öki bieg┼éej znajomo┼Ťci sztuki perswazji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.9793.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11309.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 285-294.
Ksi─ů┼╝ka jest adresowana do szerokiego kr─Ögu odbiorc├│w. Mo┼╝e by─ç u┼╝yteczna dla student├│w ekonomii czy zarz─ůdzania, s┼éuchaczy studi├│w podyplomowych, jako materia┼é pomocniczy na zaj─Öciach z negocjacji, dla praktyk├│w wykorzystuj─ůcych negocjacje w zarz─ůdzaniu firm─ů, ale r├│wnie┼╝ dla tych wszystkich, kt├│rzy pragn─ů rozwija─ç i doskonali─ç swoje umiej─Ötno┼Ťci negocjacyjne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14291 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11252.IX.15 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12342.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 137-142.
Autor jest znanym ekspertem z dziedziny etyki. W ksi─ů┼╝ce w spos├│b przyjazny czytelnikowi opisuje: podstawowe poj─Öcia etyczne i miejsce etyki zawodowej w ┼Ťwiecie warto┼Ťci; relacje mi─Ödzy firm─ů a organami w┼éadzy, g┼é├│wnie patologie wyst─Öpuj─ůce w tym ┼Ťrodowisku; relacje pracownik - firma (fazy pozyskania pracownika i relacje w┼éadz z firm─ů jako ca┼éo┼Ťci─ů); funkcjonowanie cz┼éowieka w organizacji, relacje z prze┼éo┼╝onym, mobbing; relacje firmy z klientem, etyczn─ů promocj─Ö i reklam─Ö; relacje firmy z szeroko rozumianym otoczeniem; relacje partner├│w w biznesie, etyk─Ö negocjacji; etyczne aspekty relacji mistrz-ucze┼ä.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15123.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Tyt. oryg.: "Essentials of health care management" 1997.
Bibliogr. przy rozdz.
Ksi─ů┼╝ka ta zosta┼éa napisana z my┼Ťl─ů o studentach zainteresowanych prac─ů w dziedzinie zarz─ůdzania opiek─ů zdrowotn─ů. Chocia┼╝ opiera si─Ö ona na najnowocze┼Ťniejszych teoriach organizacji i badaniach, to g┼é├│wny nacisk po┼éo┼╝ony zosta┼é na aspekt praktyczny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10303 [Magazyn 1], P.10302 [Magazyn 1], P.10301 [Magazyn 1] (3 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11828.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Cz┼éowiek staje w centrum zainteresowania nauki i praktyki zarz─ůdzania. Zaczyna by─ç postrzegany w kategoriach kapita┼éu ludzkiego, mog─ůcego przynosi─ç wielk─ů warto┼Ť─ç dodan─ů organizacji. G┼é├│wnym celem publikacji jest prezentacja pogl─ůd├│w r├│┼╝nych ┼Ťrodowisk naukowych na zarz─ůdzanie zasobami ludzkimi, a przez to inicjacja przemy┼Ťlenia roli i miejsca cz┼éowieka w organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12156.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 156-157.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia problematyk─Ö podstaw teoretycznych zarz─ůdzania oraz zestaw praktycznych ─çwicze┼ä. Przybli┼╝a tematyk─Ö zarz─ůdzania i organizowania, kultury organizacyjnej, procesu planowania i podejmowania decyzji, motywowania, zarz─ůdzania czasem i zasobami ludzkimi, komunikacji w organizacji, negocjacji i tw├│rczego rozwi─ůzywania problem├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15143.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Nauka / [Krakowska Szkoła Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie])
Bibliogr. przy pracach.
Ksi─ů┼╝ka dotyczy bardzo szerokiej problematyki. Obejmuje ona zar├│wno zagadnienia uwarunkowa┼ä prawnych rozwoju przedsi─Öbiorczo┼Ťci, jak r├│wnie┼╝ tematyk─Ö zarz─ůdzania i rozwoju zasob├│w ludzkich, negocjacji, marketinu, innowacyjno┼Ťci, zarz─ůdzania strategicznego, a tak┼╝e problemy wp┼éywu struktury w┼éasno┼Ťci na zarz─ůdzanie przedsi─Öbiorstwem. dwa rozdzia┼éy dotycz─ů wybranych problem├│w wp┼éywu polityki Unii Europejskiej na rozw├│j przedsi─Öbiorczo┼Ťci w Polsce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16857.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Psychologia ekonomiczna / red. Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - XXIII, 613 s. : ryc., tab. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Ten podr─Öcznik pod redakcj─ů prof. Tadeusza Tyszki dotyka w─Öz┼éowych zagadnie┼ä ekonomicznych i g┼é├│wnych poj─Ö─ç psychologicznych oraz pokazuje, jak wsp├│┼éczesne teorie ekonomiczne i psychologiczne pokrywaj─ů si─Ö lub krzy┼╝uj─ů. Autorami poszczeg├│lnych rozdzia┼é├│w s─ů znani i uznani badacze polscy i zagraniczni zajmuj─ůcy si─Ö psychologi─ů ekonomiczn─ů. Ksi─ů┼╝ka stanowi systematyczny wyk┼éad ca┼éej psychologii ekonomicznej. W cz─Ö┼Ťci pierwszej, og├│lnej, znajduj─ů si─Ö rozdzia┼éy po┼Ťwi─Öcone takim zagadnieniom, jak przedmiot psychologii ekonomicznej, racjonalno┼Ť─ç podmiot├│w ekonomicznych, percepcja dzia┼éa┼ä ekonomicznych, oczekiwania ekonomiczne, w┼éasno┼Ť─ç i posiadanie, psychologia pieni─ůdza, dobrostan ekonomiczny, altruizm i obdarowywanie, dylematy spo┼éeczne i socjalizacja ekonomiczna. Rozdzia┼éy w cz─Ö┼Ťci drugiej pokrywaj─ů si─Ö z najwa┼╝niejszymi zagadnieniami z dziedziny psychologii ekonomicznej, g┼é├│wnie z zakresu makroekonomii.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10967 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.5603.III.6 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6443.III.6 [Czytelnia B], 3415.III.6 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia przy pracach.
Wsp├│┼éczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zar├│wno dla firm, organizacji, jak i marek, kt├│re chc─ů przetrwa─ç i rozwija─ç si─Ö w warunkach ogromnej konkurencji w wi─Ökszo┼Ťci bran┼╝, coraz szybszym post─Öpem technologicznym, wi─Ökszym nasyceniem informacji docieraj─ůcych ka┼╝dego dnia do konsument├│w. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencja┼éu zawartego w potrzebach konsument├│w, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania dzia┼éa┼ä i zasad marketingowych do motywowania pracownik├│w, skutecznego budowania d┼éugofalowych relacji z klientami oraz organizowania dzia┼éa┼ä odpowiedzialnych spo┼éecznie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18011.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18010.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Sukces w biznesie to po┼é─ůczenie kilku element├│w: dobrego pomys┼éu na biznes, zorganizowania go w formie firmy i fachowego zarz─ůdzania ni─ů w burzliwych czasach. Ksi─ů┼╝ka traktuje o tym ostatnim. Wskazuje, co jest istot─ů zarz─ůdzania, jak wazny jest kontekst, w jakim sie ono odbywa, jakie umiej─Ötno┼Ťci i narz─Ödzia pomagaj─ů mened┼╝erom w ich codziennej pracy oraz jak rozwi─ůzywa─ç typowe problemy firmy. Intencj─ů autor├│w jest dostarczenie czytelnikowi wiedzy z zakresu zarz─ůdzania przydatnej w codziennym zyciu, kt├│ra powinna stanowi─ç inspiracj─Ö w poszukiwaniu w┼éasnej recepty na sukces w biznesie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14083.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 270-272.
Podr─Öcznik przedstawia opis systemu zarz─ůdzania zasobami ludzkimi w organizacjach, kt├│re odnosz─ů sukcesy rynkowe i ┼Ťwiadomie przyznaj─ů, ┼╝e jest to mo┼╝liwe dzi─Öki w┼éa┼Ťciwemu wykorzystaniu na rzecz jako┼Ťci i zmian ich potencja┼éu spo┼éecznego. Podano w nim podej┼Ťcia, zasady, metody i techniki umo┼╝liwiaj─ůce motywowanie i rozw├│j personelu oraz przyk┼éady ich wykorzystywania w firmach mi─Ödzynarodowych. Dokonano pr├│by syntezy za┼éo┼╝e┼ä zarz─ůdzania globalnego i zarz─ůdzania zasobami ludzkimi w organizacjach znajduj─ůcych si─Ö w ruchu i radz─ůcych sobie z wyzwaniami wsp├│┼éczesnego ┼Ťwiata. Wydanie drugie podr─Öcznika zosta┼éo poszerzone i uzupe┼énione o wsp├│┼éczesne trendy w zarz─ůdzaniu zasobami ludzkimi, zarz─ůdzanie zasobami ludzkimi w Wieku Internetu oraz pomiar kapita┼éu ludzkiego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12114 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12113.IX.4 [Wypo┼╝yczalnia C], P.11324.IX.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12477.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Wprowadzenie do psychologii / Andrzej Augustynek. - Warszawa : Difin, 2018. - 456, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykresy ; 23 cm.
(Engram)
Bibliografia, netografia przy rozdziałach. Indeksy.
Psychologia wsp├│┼éczesna, jako jedna z nauk o cz┼éowieku, zajmuje si─Ö jego psychik─ů i zachowaniem. Jest zar├│wno dyscyplin─ů naukow─ů, jak i form─ů dzia┼éalno┼Ťci praktycznej. Psychologiczna wiedza ci─ůgle si─Ö dynamicznie rozwija, zw┼éaszcza w XXI wieku, wraz z kszta┼étowaniem si─Ö spo┼éecze┼ästwa informacyjnego. Jedne aspekty tej wiedzy s─ů lepiej poznane, inne dopiero oczekuj─ů na eksploracj─Ö badawcz─ů i opracowanie teoretyczne. Aktualny stan wiedzy psychologicznej jest wynikiem wiele lat trwaj─ůcych poszukiwa┼ä, kt├│rych za┼éo┼╝enia i metody inspirowane s─ů przez r├│┼╝ne dziedziny wiedzy (zw┼éaszcza biologi─Ö, fizyk─Ö i chemi─Ö), systemy filozoficzne i cz─Östo zupe┼énie odmienne podej┼Ťcia metodologiczne. Wprowadzenie do psychologii to podr─Öcznik zawieraj─ůcy podstawow─ů i aktualn─ů wiedz─Ö psychologiczn─ů w szerokim zakresie. Om├│wiono szereg zagadnie┼ä: od biologicznych podstaw psychiki, poprzez pami─Ö─ç, uczenie si─Ö, wywieranie wp┼éywu, po zaburzenia psychiczne i ich leczenie. Ksi─ů┼╝ka adresowana jest do szerokiego grona Czytelnik├│w interesuj─ůcych si─Ö zagadnieniami psychologii i psychopatologii, zw┼éaszcza do lekarzy, pedagog├│w i student├│w, nie tylko psychologii i medycyny.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17340 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 17900.III.1 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17899.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Bibliogr. przy pracach.
Celem publikacji jest przedstawienie zr├│┼╝nicowanego krajobrazu problem├│w badawczych oraz interdyscyplinarno┼Ťci w najnowszych badanich nauk o zarz─ůdzaniu. Opracowanie z powodu r├│┼╝norodno┼Ťci tematycznej podzielono na trzy cz─Ö┼Ťci. Pierwsza z nich zosta┼éa po┼Ťwi─Öcona problematyce centralnej w zarz─ůdzaniu strategicznym, tj. budowaniu i utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej. Druga cz─Ö┼Ť─ç skupia si─Ö na wybranych aspektach zarz─ůdzania w jednostkach sfery bud┼╝etowej. Trzecia cz─Ö┼Ť─ç podnosi wyzwania wsp├│┼éczesnego mened┼╝era. Praca wyznacza pewnien punkt rozwojowego poznania w naukach o zarz─ůdzaniu, wskazuj─ůc na dalsze, po┼╝─ůdane tendencje rozwojowe.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11707 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11706.IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12896.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Organizacja i zarz─ůdzanie / Augustyn Wajda. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 299 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Bibliogr.
Ksi─ů┼╝ka zawiera systematyczny wyk┼éad poj─Ö─ç, kategorii i problem├│w sk┼éadaj─ůcych si─Ö na nauk─Ö o organizacji i zarz─ůdzaniu. Autor podejmuje w niej zagadnienia dotycz─ůce m.in.: organizacji i jej otoczenia, planowania, strategii i podejmowania decyzji, kierowania i zarz─ůdzania, czynnik├│w motywacyjnych ludzkiej pracy, konflikt├│w w pracy i sposob├│w ich rozwi─ůzywania. Zalet─ů podr─Öcznika jest ca┼éo┼Ťciowe uj─Öcie problematyki i jej przedstawienie w przejrzystej formie.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11950 [Magazyn 1], P.11949 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 2923.IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1497.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again