Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(77)
Forma i typ
Książki
(73)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Rejestracje audio i wideo
(3)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(76)
dostępne
(74)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(31)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(45)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(76)
Autor
Fisher Roger (1922- )
(3)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Kamiński Jacek
(2)
Kałucki Krzysztof
(2)
Kowalczyk Elżbieta (ekonomia)
(2)
Myśliwiec Grzegorz (1955- )
(2)
Patton Bruce
(2)
Rządca Robert A
(2)
Sambor Wojciech
(2)
Stawnicka Jadwiga
(2)
Ury William
(2)
Watkins Michael
(2)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Augustynek Andrzej
(1)
Augustynek Andrzej (1948- )
(1)
Baranowski Marian
(1)
Bercoff Maurice A
(1)
Biel Dariusz
(1)
Borg James
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brdulak Jacek (1953- )
(1)
Brown Scott
(1)
Brożek Bartosz (1977- )
(1)
Buła Piotr
(1)
Błaut Robert
(1)
Chojnacka Magdalena
(1)
Cichobłaziński Leszek
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Dancewicz Bożena
(1)
Doroba Anita
(1)
Duryasz Wojciech (1940- )
(1)
Eason Adam
(1)
Fisher Roger (1922-2012)
(1)
Fowler Alan (1927- )
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Gomulski Wiesław
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Horzyk Adrian (1973- )
(1)
Jakubowski Jacek (1954- )
(1)
Judge Timothy A
(1)
Jusko Peter (1971- )
(1)
Kaluzny Arnold D
(1)
Kardas Jarosław Stanisław
(1)
Kałążna-Drewińska Urszula
(1)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(1)
Komańda Marcin
(1)
Kopiczyński Andrzej (1934- )
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kozina Andrzej (1958- )
(1)
Kościuk Zbigniew
(1)
Kryjom Grzegorz
(1)
Krzemień-Rusche Joanna
(1)
Lewicki Roy J
(1)
Luecke Richard
(1)
Lundén Björn (1944- )
(1)
Lyons Carl
(1)
Machulski Jan (1928-2008)
(1)
Maliszewski Wojciech Jan
(1)
Marconi-Mikołajczyk Patrycja
(1)
Markowicz Bogusław
(1)
Mastenbroek Willem
(1)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(1)
Matuszyńska Barbara
(1)
Mayer Robert (1939- )
(1)
Mirecka Halina
(1)
Murphy John (1934- )
(1)
Peeling Nic
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Piotrowicz Dariusz (psycholog)
(1)
Piskorska Agata
(1)
Piskorska Beata
(1)
Poklel Robert
(1)
Prosiński Jacek
(1)
Robbins Stephen P. (1943- )
(1)
Rosell Lennart (1960- )
(1)
Roszkowska Ewa
(1)
Roszkowska Ewa (matematyk)
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Ruciński Jakub
(1)
Russill Richard (1943- )
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Rządca Robert Artur
(1)
Salacuse Jeswald W. (1938- )
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Shapiro Daniel
(1)
Shortell Stephen M. (1944- )
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Socha Robert
(1)
Steele Paul (1947- )
(1)
Stelmach Jerzy (1954- )
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Stępień Beata
(1)
Stępień Jerzy
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szmidt Henryk
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(77)
Język
polski
(77)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Handlowcy
(1)
Negocjatorzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
NEGOCJACJE
(43)
ZARZĄDZANIE
(9)
Negocjacje
(7)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(6)
KADRY
(3)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(3)
KONFLIKT
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(3)
MARKETING
(2)
MEDIACJA (prawo)
(2)
ORGANIZACJA
(2)
ZACHOWANIE
(2)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(2)
Zarządzanie
(2)
DECYZJE
(1)
ETYKA ZAWODOWA
(1)
GOSPODARKA
(1)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(1)
Handel
(1)
KONFLIKT SPOŁECZNY
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
MANIPULACJA (psychol.)
(1)
MEDIACJA (socjol.)
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Marketing
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
NEGOCJACJE POLICYJNE
(1)
Nauki przyrodnicze
(1)
Nauki społeczne
(1)
Negocjatorzy
(1)
OPIEKA SPOŁECZNA
(1)
ORGANIZACJE
(1)
Obsługa klienta
(1)
PEDAGOGIKA SPOŁECZNA
(1)
PERSWAZJA
(1)
PORADNIKI
(1)
PRACA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
Psychologia
(1)
REKLAMA
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SYSTEMY WSPOMAGANIA DECYZJI
(1)
Socjologia
(1)
Statystyka
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
UCZUCIA
(1)
UMOWA
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-2000
(4)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Więziennictwo
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(12)
PORADNIKI
(6)
Opracowanie
(4)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(3)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
FILM EDUKACYJNY
(1)
KSIĄŻKI ELEKTRONICZNE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Psychologia
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
negocjacje
(72)
konflikt
(14)
komunikacja interpersonalna
(12)
komunikacja
(9)
zarządzanie
(9)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(8)
przywództwo
(7)
organizacja
(6)
motywacja
(5)
motywowanie pracowników
(5)
osobowość
(5)
podejmowanie decyzji
(5)
przedsiębiorstwo
(5)
strategia
(5)
emocje
(4)
komunikacja niewerbalna
(4)
kultura organizacyjna
(4)
manipulacja
(4)
negocjacje międzynarodowe
(4)
perswazja
(4)
psychologia
(4)
rekrutacja pracowników
(4)
rozwiązywanie konfliktów
(4)
etyka biznesu
(3)
etyka negocjacji
(3)
etyka zawodowa
(3)
kierowanie
(3)
kontrola
(3)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(3)
mediacja
(3)
menedżer
(3)
negocjacje kryzysowe
(3)
negocjacje policyjne
(3)
przedsiębiorczość
(3)
rozwiązywanie problemów
(3)
zarządzanie strategiczne
(3)
CRM
(2)
autoprezentacja
(2)
dokument elektroniczny
(2)
hazard
(2)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
inteligencja
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
komunikacja społeczna
(2)
komunikacja werbalna
(2)
konflikt społeczny
(2)
konkurencyjność
(2)
kultura organizacji
(2)
marketing
(2)
merchandising
(2)
mobbing
(2)
myślenie
(2)
ocena pracowników
(2)
pamięć
(2)
planowanie
(2)
poradnik
(2)
public relations
(2)
reklama
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
sprzedaż
(2)
stosunki interpersonalne
(2)
stres
(2)
struktura organizacyjna
(2)
uczenie się
(2)
wpływ społeczny
(2)
wynagrodzenie
(2)
wywieranie wpływu
(2)
władza
(2)
zarządzanie bezpieczeństwem
(2)
zarządzanie czasem
(2)
zarządzanie kryzysowe
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
zarządzanie zmianą
(2)
zdolności
(2)
Internet
(1)
TQM
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza strategiczna
(1)
argumentacja
(1)
asertywność
(1)
astma
(1)
autorytet
(1)
benchmarking
(1)
beton
(1)
bezpieczeństwo publiczne
(1)
biznesplan
(1)
bulimia
(1)
choroby alergiczne
(1)
ciśnienie tętnicze
(1)
coaching
(1)
cukrzyca typu 1
(1)
cukrzyca typu 2
(1)
cło
(1)
dehydrogenazy
(1)
doradztwo personalne
(1)
działalność badawczo-rozwojowa
(1)
działalność gospodarcza
(1)
e-biznes
(1)
e-zarządzanie
(1)
e-zdrowie
(1)
77 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 107-113.
Negocjowanie czy też mediowanie są to czynności będące częścią aktywności każdego z nas. Odbywają się one na różnych poziomach, począwszy od życia prywatnego, poprzez negocjacje w biznesie, aż po poziom dyplomacji międzynarodowej. Każdy z tych poziomów posiada swoją specyfikę, ale także elementy wspólne. Znajomość zasad negocjacji może przyczyniać się do wzrostu satysfakcji w wielu dziedzinach życia, poprzez zwiększenie skuteczności osiągania swych celów. Autorka zaprezentowała najważniejsze aspekty negocjacji oraz mediacji. Początkowe rozdziały zawierają zagadnienia psychologii społecznej, których znajomość jest nieodzowna w kontekście skuteczności negocjacyjnej. Poszczególne zagadnienia zilustrowane zostały przykładowymi sposobami działania, które mogą być bezpośrednio wykorzystywane w codziennej praktyce. Wprawdzie za każdym razem negocjacje czy mediacje mają swoje specyficzne cechy, to jednak występuje też wiele wspólnych elementów. Znajomość przedstawionych w książce zasad negocjacji i mediacji pozwala skuteczniej osiągać założone cele, natomiast pokazane przykładowe sposoby działania można wykorzystywać w codziennej praktyce. Prezentowane treści oparte są na szerokim przeglądzie literatury naukowej polskiej i zagranicznej, a także na własnych doświadczeniach autorki zdobytych podczas pracy jako doradca negocjacyjny oraz mediator rodzinny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9792.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11307.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 107-113.
Niemal codziennie każdy ma do czynienia z negocjacjami i/lub mediacjami. Dotyczą one życia prywatnego, spraw zawodowych, kontaktów biznesowych (zarówno krajowych, jak i zagranicznych), stosunków międzynarodowych. Wprawdzie za każdym razem negocjacje czy mediacje mają swoje szczególne cechy, to jednak można też wskazać wiele wspólnych elementów. Znajomość przedstawionych w książce zasad negocjacji i mediacji pozwala zwiększyć skuteczność w osiąganiu przyjętych celów, a pokazane praktyczne sposoby stosowania tych zasad mogą być wykorzystane na co dzień.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14850 [Magazyn 1], P.14849.IX.15 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14752.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15493.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Persuasion : the art of influencing people, 2007.
Perswazja to sztuka przekonywania innych, wpływania na ich opinie, postawy i działania. Ułatwia ona zdobycie zaufania ludzi i wzbudzenie ich zainteresowania swoim przekazem. Perswazji można się nauczyć, najlepiej korzystając z wiedzy i doświadczenia światowej klasy eksperta w tej dziedzinie – Jamesa Borga. Książka ta nie tylko ułatwia czytelnikowi doskonalenie własnych umiejętności w tym zakresie, lecz także umożliwia rozpoznanie technik perswazji stosowanych przez inne osoby. Można się z niej dowiedzieć między innymi: Co to jest perswazja? Jaką rolę w przekonywaniu innych odgrywa język ciała? Dlaczego uważne słuchanie jest kluczowe w komunikacji? Co to jest psycholingwistyka? Dlaczego i w jaki sposób warto trenować pamięć? Jak efektywnie komunikować się przez telefon? Co powinien wiedzieć każdy skuteczny negocjator? W jaki sposób dostosować swój przekaz do różnych typów osobowości? James Borg prezentuje praktyczną wiedzę, opartą na wynikach badań naukowych i własnych obserwacjach. Walorami poradnika są przystępny język i ciekawe przykłady. Książka jest lekturą obowiązkową dla wszystkich osób, które chcą odnosić sukcesy w życiu zawodowym i towarzyskim dzięki biegłej znajomości sztuki perswazji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11309.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 285-294.
Książka jest adresowana do szerokiego kręgu odbiorców. Może być użyteczna dla studentów ekonomii czy zarządzania, słuchaczy studiów podyplomowych, jako materiał pomocniczy na zajęciach z negocjacji, dla praktyków wykorzystujących negocjacje w zarządzaniu firmą, ale również dla tych wszystkich, którzy pragną rozwijać i doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14291 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11252.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12342.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana książka opisuje umiejętności menedżerskie z punktu widzenia ich przydatności w pełnieniu ról kierowniczych. Omawia techniki skutecznego i efektywnego kierowania. Charakteryzuje procesy podejmowania decyzji i procesy komunikowania się, przedstawiając konkretne wskazówki, jak należy postępować, kiedy i jak wykorzystywać narzędzia wpływu, techniki negocjacji i taktyki motywacyjne. Pokazuje również sytuacje konfliktowe, zachowania uczestników tych konfliktów oraz sposoby skutecznego ich rozwiązywania. Książka przedstawia praktyczne podejście do opisywanych problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2740.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 137-142.
Autor jest znanym ekspertem z dziedziny etyki. W książce w sposób przyjazny czytelnikowi opisuje: podstawowe pojęcia etyczne i miejsce etyki zawodowej w świecie wartości; relacje między firmą a organami władzy, głównie patologie występujące w tym środowisku; relacje pracownik - firma (fazy pozyskania pracownika i relacje władz z firmą jako całością); funkcjonowanie człowieka w organizacji, relacje z przełożonym, mobbing; relacje firmy z klientem, etyczną promocję i reklamę; relacje firmy z szeroko rozumianym otoczeniem; relacje partnerów w biznesie, etykę negocjacji; etyczne aspekty relacji mistrz-uczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15123.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Essentials of health care management" 1997.
Bibliogr. przy rozdz.
Książka ta została napisana z myślą o studentach zainteresowanych pracą w dziedzinie zarządzania opieką zdrowotną. Chociaż opiera się ona na najnowocześniejszych teoriach organizacji i badaniach, to główny nacisk położony został na aspekt praktyczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10301 [Magazyn 1], P.10302 [Magazyn 1], P.10303 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11828.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Człowiek staje w centrum zainteresowania nauki i praktyki zarządzania. Zaczyna być postrzegany w kategoriach kapitału ludzkiego, mogącego przynosić wielką wartość dodaną organizacji. Głównym celem publikacji jest prezentacja poglądów różnych środowisk naukowych na zarządzanie zasobami ludzkimi, a przez to inicjacja przemyślenia roli i miejsca człowieka w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12156.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 156-157.
Książka przedstawia problematykę podstaw teoretycznych zarządzania oraz zestaw praktycznych ćwiczeń. Przybliża tematykę zarządzania i organizowania, kultury organizacyjnej, procesu planowania i podejmowania decyzji, motywowania, zarządzania czasem i zasobami ludzkimi, komunikacji w organizacji, negocjacji i twórczego rozwiązywania problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15143.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka / [Krakowska Szkoła Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie])
Bibliogr. przy pracach.
Książka dotyczy bardzo szerokiej problematyki. Obejmuje ona zarówno zagadnienia uwarunkowań prawnych rozwoju przedsiębiorczości, jak również tematykę zarządzania i rozwoju zasobów ludzkich, negocjacji, marketinu, innowacyjności, zarządzania strategicznego, a także problemy wpływu struktury własności na zarządzanie przedsiębiorstwem. dwa rozdziały dotyczą wybranych problemów wpływu polityki Unii Europejskiej na rozwój przedsiębiorczości w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16857.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia ekonomiczna / red. Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - XXIII, 613 s. : ryc., tab. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Ten podręcznik pod redakcją prof. Tadeusza Tyszki dotyka węzłowych zagadnień ekonomicznych i głównych pojęć psychologicznych oraz pokazuje, jak współczesne teorie ekonomiczne i psychologiczne pokrywają się lub krzyżują. Autorami poszczególnych rozdziałów są znani i uznani badacze polscy i zagraniczni zajmujący się psychologią ekonomiczną. Książka stanowi systematyczny wykład całej psychologii ekonomicznej. W części pierwszej, ogólnej, znajdują się rozdziały poświęcone takim zagadnieniom, jak przedmiot psychologii ekonomicznej, racjonalność podmiotów ekonomicznych, percepcja działań ekonomicznych, oczekiwania ekonomiczne, własność i posiadanie, psychologia pieniądza, dobrostan ekonomiczny, altruizm i obdarowywanie, dylematy społeczne i socjalizacja ekonomiczna. Rozdziały w części drugiej pokrywają się z najważniejszymi zagadnieniami z dziedziny psychologii ekonomicznej, głównie z zakresu makroekonomii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10967 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5603.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3415.III.6 [Czytelnia B], 6443.III.6 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18011.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18010.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Niniejsza wieloautorska monografia naukowa zatytułowana "Komunikacyjne aspekty oddziaływań psychospołecznych w pracy socjalnej. Konteksty interpersonalne, grupowe, kulturowe i zadaniowe" jest kontynuacją dyskusji dotyczącej problemów związanych z kompetencjami i umiejętnościami pracownika socjalnego. Komunikacyjne aspekty oddziaływań psychospołecznych stanowią przedmiot poznania i badań w środowiskach naukowych współczesnego wielokulturowego świata. Zagadnienia podjęte przez autorów posiadających różne doświadczenia naukowe i zawodowe łączy szeroki zakres komunikacyjnych zagadnień w obszarze oddziaływań socjalnych, psychospołecznych determinantów funkcjonowania człowieka w skomplikowanej rzeczywistości współczesnego świata. Kluczowym obszarem wydaje się profesjonalna komunikacja pomiędzy pracownikiem socjalnym a klientem w pracy socjalnej, stanowiąca istotny aspekt powodzenia wzajemnej interakcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16957.VII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Sukces w biznesie to połączenie kilku elementów: dobrego pomysłu na biznes, zorganizowania go w formie firmy i fachowego zarządzania nią w burzliwych czasach. Książka traktuje o tym ostatnim. Wskazuje, co jest istotą zarządzania, jak wazny jest kontekst, w jakim sie ono odbywa, jakie umiejętności i narzędzia pomagają menedżerom w ich codziennej pracy oraz jak rozwiązywać typowe problemy firmy. Intencją autorów jest dostarczenie czytelnikowi wiedzy z zakresu zarządzania przydatnej w codziennym zyciu, która powinna stanowić inspirację w poszukiwaniu własnej recepty na sukces w biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14083.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 270-272.
Podręcznik przedstawia opis systemu zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach, które odnoszą sukcesy rynkowe i świadomie przyznają, że jest to możliwe dzięki właściwemu wykorzystaniu na rzecz jakości i zmian ich potencjału społecznego. Podano w nim podejścia, zasady, metody i techniki umożliwiające motywowanie i rozwój personelu oraz przykłady ich wykorzystywania w firmach międzynarodowych. Dokonano próby syntezy założeń zarządzania globalnego i zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach znajdujących się w ruchu i radzących sobie z wyzwaniami współczesnego świata. Wydanie drugie podręcznika zostało poszerzone i uzupełnione o współczesne trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi, zarządzanie zasobami ludzkimi w Wieku Internetu oraz pomiar kapitału ludzkiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12114 [Magazyn 1], P.12113.IX.4 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11324.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12477.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do psychologii / Andrzej Augustynek. - Warszawa : Difin, 2018. - 456, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykresy ; 23 cm.
(Engram)
Bibliografia, netografia przy rozdziałach. Indeksy.
Psychologia współczesna, jako jedna z nauk o człowieku, zajmuje się jego psychiką i zachowaniem. Jest zarówno dyscypliną naukową, jak i formą działalności praktycznej. Psychologiczna wiedza ciągle się dynamicznie rozwija, zwłaszcza w XXI wieku, wraz z kształtowaniem się społeczeństwa informacyjnego. Jedne aspekty tej wiedzy są lepiej poznane, inne dopiero oczekują na eksplorację badawczą i opracowanie teoretyczne. Aktualny stan wiedzy psychologicznej jest wynikiem wiele lat trwających poszukiwań, których założenia i metody inspirowane są przez różne dziedziny wiedzy (zwłaszcza biologię, fizykę i chemię), systemy filozoficzne i często zupełnie odmienne podejścia metodologiczne. Wprowadzenie do psychologii to podręcznik zawierający podstawową i aktualną wiedzę psychologiczną w szerokim zakresie. Omówiono szereg zagadnień: od biologicznych podstaw psychiki, poprzez pamięć, uczenie się, wywieranie wpływu, po zaburzenia psychiczne i ich leczenie. Książka adresowana jest do szerokiego grona Czytelników interesujących się zagadnieniami psychologii i psychopatologii, zwłaszcza do lekarzy, pedagogów i studentów, nie tylko psychologii i medycyny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17340 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17900.III.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17899.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Bibliogr. przy pracach.
Celem publikacji jest przedstawienie zróżnicowanego krajobrazu problemów badawczych oraz interdyscyplinarności w najnowszych badanich nauk o zarządzaniu. Opracowanie z powodu różnorodności tematycznej podzielono na trzy części. Pierwsza z nich została poświęcona problematyce centralnej w zarządzaniu strategicznym, tj. budowaniu i utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej. Druga część skupia się na wybranych aspektach zarządzania w jednostkach sfery budżetowej. Trzecia część podnosi wyzwania współczesnego menedżera. Praca wyznacza pewnien punkt rozwojowego poznania w naukach o zarządzaniu, wskazując na dalsze, pożądane tendencje rozwojowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11707 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11706.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12896.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacja i zarządzanie / Augustyn Wajda. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 299 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Bibliogr.
Książka zawiera systematyczny wykład pojęć, kategorii i problemów składających się na naukę o organizacji i zarządzaniu. Autor podejmuje w niej zagadnienia dotyczące m.in.: organizacji i jej otoczenia, planowania, strategii i podejmowania decyzji, kierowania i zarządzania, czynników motywacyjnych ludzkiej pracy, konfliktów w pracy i sposobów ich rozwiązywania. Zaletą podręcznika jest całościowe ujęcie problematyki i jej przedstawienie w przejrzystej formie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11950 [Magazyn 1], P.11949 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2923.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1497.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Celem niniejszego podręcznika jest przekazanie merytorycznej wiedzy z zakresu komunikacji i zarządzania, mającej w przyszłości wpływ na pozycję i autorytet menedżera, jak również przynoszące zysk, umiejętne zarządzanie własnym biznesem. Prezentowane w podręczniku problemy i zagadnienia odwołują się do przedmiotów: kształcenie w zakresie socjologii, nauk o komunikowaniu, public realtions, podstawy zarządzania, nauka o organizacji, zarządzanie zasobami ludzkimi, marketing, nauka o koncepcjach zarządzania, przedsiębiorczości, etyka w zarządzaniu, psychologia w zarządzaniu, negocjacje. Zaletą podręcznika jest innowacyjność analityczna związana z usadowieniem problematyki komunikacji i zarządzania w nowym otoczeniu, jakim jest społeczeństwo informacyjne, i wynikająca stąd specyficzna rola technologii teleinformatycznej w systemach sieciowego zarządzania poprzez Intranet, Ekstranet i Internet. Wielość przykładów praktycznych zamieszczonych w tekście, ma w zamysle autorów pobudzić zainteresowania Czytelników dla dalszego pogłębiania wiedzy z zakresu komunikacji i zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11403.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12609.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 181-187. Indeksy.
Książka przybliża problematykę socjologii pracy i zawodu. Poddano w niej analizie zjawisko pracy jako procesu społecznego oraz wpływu pracy na jednostkę i grupy społeczne (zawodowe). Zwrócono również uwagę na bardzo ważne problemy związane z kształtowaniem osobowości pracownika, jego aspiracji zawodowych, efektywności i motywacji do pracy. Omówiono także problematykę zawodu, wskazano na istotną rolę organizacji pracy, kierowania zespołami ludzkimi oraz przyczyny i skutki konfliktów występujących w procesie pracy. Dużo miejsca poświęcono tak istotnym zagadnieniom, jak etyka zawodowa, bezrobocie i zmiany społeczne zachodzące wskutek transformacji ustrojowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8595 [Magazyn 1], P.7346 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8310.VI.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10024.VI.6 [Czytelnia B], 10023.VI.6 [Czytelnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej