Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(77)
Forma i typ
Książki
(73)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Rejestracje audio i wideo
(3)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(76)
dostępne
(74)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(31)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(45)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(76)
Autor
Fisher Roger (1922- )
(3)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Kamiński Jacek
(2)
Kałucki Krzysztof
(2)
Kowalczyk Elżbieta (ekonomia)
(2)
Myśliwiec Grzegorz (1955- )
(2)
Patton Bruce
(2)
Rządca Robert A
(2)
Sambor Wojciech
(2)
Stawnicka Jadwiga
(2)
Ury William
(2)
Watkins Michael
(2)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Augustynek Andrzej
(1)
Augustynek Andrzej (1948- )
(1)
Baranowski Marian
(1)
Bercoff Maurice A
(1)
Biel Dariusz
(1)
Borg James
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brdulak Jacek (1953- )
(1)
Brown Scott
(1)
Brożek Bartosz (1977- )
(1)
Buła Piotr
(1)
Błaut Robert
(1)
Chojnacka Magdalena
(1)
Cichobłaziński Leszek
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Dancewicz Bożena
(1)
Doroba Anita
(1)
Duryasz Wojciech (1940- )
(1)
Eason Adam
(1)
Fisher Roger (1922-2012)
(1)
Fowler Alan (1927- )
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Gomulski Wiesław
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Horzyk Adrian (1973- )
(1)
Jakubowski Jacek (1954- )
(1)
Judge Timothy A
(1)
Jusko Peter (1971- )
(1)
Kaluzny Arnold D
(1)
Kardas Jarosław Stanisław
(1)
Kałążna-Drewińska Urszula
(1)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(1)
Komańda Marcin
(1)
Kopiczyński Andrzej (1934- )
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kozina Andrzej (1958- )
(1)
Kościuk Zbigniew
(1)
Kryjom Grzegorz
(1)
Krzemień-Rusche Joanna
(1)
Lewicki Roy J
(1)
Luecke Richard
(1)
Lundén Björn (1944- )
(1)
Lyons Carl
(1)
Machulski Jan (1928-2008)
(1)
Maliszewski Wojciech Jan
(1)
Marconi-Mikołajczyk Patrycja
(1)
Markowicz Bogusław
(1)
Mastenbroek Willem
(1)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(1)
Matuszyńska Barbara
(1)
Mayer Robert (1939- )
(1)
Mirecka Halina
(1)
Murphy John (1934- )
(1)
Peeling Nic
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Piotrowicz Dariusz (psycholog)
(1)
Piskorska Agata
(1)
Piskorska Beata
(1)
Poklel Robert
(1)
Prosiński Jacek
(1)
Robbins Stephen P. (1943- )
(1)
Rosell Lennart (1960- )
(1)
Roszkowska Ewa
(1)
Roszkowska Ewa (matematyk)
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Ruciński Jakub
(1)
Russill Richard (1943- )
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Rządca Robert Artur
(1)
Salacuse Jeswald W. (1938- )
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Shapiro Daniel
(1)
Shortell Stephen M. (1944- )
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Socha Robert
(1)
Steele Paul (1947- )
(1)
Stelmach Jerzy (1954- )
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Stępień Beata
(1)
Stępień Jerzy
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szmidt Henryk
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(77)
Język
polski
(77)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Handlowcy
(1)
Negocjatorzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
NEGOCJACJE
(43)
ZARZĄDZANIE
(9)
Negocjacje
(7)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(6)
KADRY
(3)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(3)
KONFLIKT
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(3)
MARKETING
(2)
MEDIACJA (prawo)
(2)
ORGANIZACJA
(2)
ZACHOWANIE
(2)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(2)
Zarządzanie
(2)
DECYZJE
(1)
ETYKA ZAWODOWA
(1)
GOSPODARKA
(1)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(1)
Handel
(1)
KONFLIKT SPOŁECZNY
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
MANIPULACJA (psychol.)
(1)
MEDIACJA (socjol.)
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Marketing
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
NEGOCJACJE POLICYJNE
(1)
Nauki przyrodnicze
(1)
Nauki społeczne
(1)
Negocjatorzy
(1)
OPIEKA SPOŁECZNA
(1)
ORGANIZACJE
(1)
Obsługa klienta
(1)
PEDAGOGIKA SPOŁECZNA
(1)
PERSWAZJA
(1)
PORADNIKI
(1)
PRACA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
Psychologia
(1)
REKLAMA
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SYSTEMY WSPOMAGANIA DECYZJI
(1)
Socjologia
(1)
Statystyka
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
UCZUCIA
(1)
UMOWA
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-2000
(4)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Więziennictwo
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(12)
PORADNIKI
(6)
Opracowanie
(4)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(3)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
FILM EDUKACYJNY
(1)
KSIĄŻKI ELEKTRONICZNE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Psychologia
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
negocjacje
(72)
konflikt
(14)
komunikacja interpersonalna
(12)
komunikacja
(9)
zarządzanie
(9)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(8)
przywództwo
(7)
organizacja
(6)
motywacja
(5)
motywowanie pracowników
(5)
osobowość
(5)
podejmowanie decyzji
(5)
przedsiębiorstwo
(5)
strategia
(5)
emocje
(4)
komunikacja niewerbalna
(4)
kultura organizacyjna
(4)
manipulacja
(4)
negocjacje międzynarodowe
(4)
perswazja
(4)
psychologia
(4)
rekrutacja pracowników
(4)
rozwiązywanie konfliktów
(4)
etyka biznesu
(3)
etyka negocjacji
(3)
etyka zawodowa
(3)
kierowanie
(3)
kontrola
(3)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(3)
mediacja
(3)
menedżer
(3)
negocjacje kryzysowe
(3)
negocjacje policyjne
(3)
przedsiębiorczość
(3)
rozwiązywanie problemów
(3)
zarządzanie strategiczne
(3)
CRM
(2)
autoprezentacja
(2)
dokument elektroniczny
(2)
hazard
(2)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
inteligencja
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
komunikacja społeczna
(2)
komunikacja werbalna
(2)
konflikt społeczny
(2)
konkurencyjność
(2)
kultura organizacji
(2)
marketing
(2)
merchandising
(2)
mobbing
(2)
myślenie
(2)
ocena pracowników
(2)
pamięć
(2)
planowanie
(2)
poradnik
(2)
public relations
(2)
reklama
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
sprzedaż
(2)
stosunki interpersonalne
(2)
stres
(2)
struktura organizacyjna
(2)
uczenie się
(2)
wpływ społeczny
(2)
wynagrodzenie
(2)
wywieranie wpływu
(2)
władza
(2)
zarządzanie bezpieczeństwem
(2)
zarządzanie czasem
(2)
zarządzanie kryzysowe
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
zarządzanie zmianą
(2)
zdolności
(2)
Internet
(1)
TQM
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza strategiczna
(1)
argumentacja
(1)
asertywność
(1)
astma
(1)
autorytet
(1)
benchmarking
(1)
beton
(1)
bezpieczeństwo publiczne
(1)
biznesplan
(1)
bulimia
(1)
choroby alergiczne
(1)
ciśnienie tętnicze
(1)
coaching
(1)
cukrzyca typu 1
(1)
cukrzyca typu 2
(1)
cło
(1)
dehydrogenazy
(1)
doradztwo personalne
(1)
działalność badawczo-rozwojowa
(1)
działalność gospodarcza
(1)
e-biznes
(1)
e-zarządzanie
(1)
e-zdrowie
(1)
77 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Negocjacje policyjne i więzienne / Robert Poklek, Magdalena Chojnacka. - Warszawa : Difin, 2017. - 174 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia strony 163-170.
Książka zawiera teoretyczne i praktyczne podstawy działań negocjacyjnych podejmowanych w środowisku więziennym. Punktem wyjścia do rozważań na ten temat stał się system negocjacji policyjnych scharakteryzowany w pierwszym rozdziale podręcznika. W dalszej części omówiono specyfikę instytucji penitencjarnej i wynikające z jej charakteru ograniczenia i możliwości podejmowania negocjacji w warunkach więziennych. Książka zawiera również rozdział traktujący o stresie zawodowym personelu więziennego oraz aktualnych trendach opieki psychologicznej w tym zakresie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 17555.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17554.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Jak negocjować w sposób słuszny, skuteczny i ekonomicznie efektywny?
Bibliogr. s. 207-211. Indeks.
W Negocjacjach Jerzy Stelmach i Bartosz Brożek pokazują, jakimi narzędziami możemy posługiwać się przy rozwiązywaniu sporów. Przedstawiają trzy modele negocjowania - argumentacyjny, topiczno-retoryczny i ekonomiczny. Odwołują się one do różnych kryteriów negocjowania - słuszności, skuteczności i efektywności ekonomicznej - a każdy z nich może być zarówno stosowany samodzielnie, jak i wspólnie. W książce znajdziemy też krytyczną analizę najpopularniejszych dziś metod negocjowania, zarys logiki negocjacji, obronę erystyki negocjacyjnej i uwagi na temat psychologii negocjacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14301.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15218.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [78]
Negocjacje są procesem złożonym, wymagającym od negocjatorów zrozumienia istoty układania się stron, zasad komunikowania się oraz opanowania wielu związanych z tym procesem umiejętności. Negocjacje, choć trudne, są możliwe do opanowania. Autorzy przedstawiają Czytelnikowi podstawową wiedzę w zakresie prowadzenia negocjacji. Są zdania, że wielu konfliktów można uniknąć, a te, które należy rozwiązać - można rozwiązywać skuteczniej dzięki znajomości i stosowaniu zasad rządzących zachowaniem człowieka w specyficznych sytuacjach społecznych, jakimi są negocjacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9872.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja i negocjowanie w organizacji / Józef Penc. - Warszawa : "Difin", 2010. - 176 s. : il. ; 23 cm.
W książce poddano głębszej analizie dwie ważne (obok motywacji) funkcje skutecznego kierowania, tj. komunikowanie się i prowadzenie negocjacji. Od ich właściwego spełnienia zależy zasadniczo umiejętność postępowania z ludźmi. Intencją jej napisania była chęć pomocy obecnym i przyszłym menedżerom w opanowaniu i rozwijaniu tej umiejętności. Chcąc dobrze kierować ludźmi i motywować ich do "wielkich czynów", menedżerowie muszą poszerzać swoją wiedzę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10323.IX.15 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8824.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10324.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
W publikacji przedstawiono zagadnienia analizy i wspomagania podejmowania decyzji negocjacyjnych. Autorzy zwracają uwagę, że do pomyślnego prowadzenia negocjacji nie wystarczą tylko tzw. umiejętności miękkie. Równie ważne, a w niektórych negocjacjach nawet ważniejsze, są twarde umiejętności negocjacyjne, obejmujące analizę problemu pod kątem jego ustrukturyzowania oraz wykorzystanie narzędzi wspomagania decyzji zaczerpniętych z teorii gier, metod wielokryterialnych, matematyki i logiki. W książce zaprezentowano wiele użytecznych metod wspomagania negocjacji, które pozwalają na dobór podejścia dopasowanego do struktury problemu, stopnia jego złożoności, zakresu i rodzaju dostępnej informacji, prostoty obliczeniowej algorytmu, a także systemu preferencji i potrzeb negocjatora oraz jego umiejętności. Pokazano też, jak można wspomóc negocjacje za pomocą systemów pozwalających na prowadzenie procesów kontraktowania z wykorzystaniem internetu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16414.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16413.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 283-287
Globalizacja we współczesnej gospodarce światowej sprawia, że działalność firm ma coraz częściej międzynarodowy charakter. Książka zawiera kompleksowy zbiór informacji koniecznych do właściwego przygotowania i realizacji umów z partnerami zagranicznymi. Przy tym Autorzy rozważania teoretyczne wzbogacili wieloma przykładami i wskazówkami praktycznymi, zwracając szczególną uwagę na konsekwencje prawne podpisywanych kontraktów. Wiele miejsca poświęcono także zmianom organizacyjnym i prawnym wynikającym z przystąpienia Polski do Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8469 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8468.XI.4 [Wypożyczalnia C], P.8467.XI.4 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9866.XI.4 [Czytelnia C], 9867.XI.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 244-247.
W książce ukazano dwie perspektywy analizy i rozumienia negocjacji. W pierwszej perspektywie traktuje się negocjacje jako zestaw umiejętności i narzędzi działania – w tych ramach przedstawiono zbiór taktyk i strategii negocjacyjnych, różnych sposobów manipulacji i technik im przeciwdziałających. W drugiej perspektywie kładzie się nacisk na negocjacje postrzegane z punktu widzenia organizacji i kultury. Tego typu ujęcie pozwala wyjaśnić różnice w rozumieniu racjonalności podejmowanych działań; daje możliwość analizy kulturowych uwarunkowań negocjacji z punktu widzenia procesów zarządzania. Autorzy wskazują też na wpływ zaufania, tożsamości oraz percepcji czasu dla sukcesu negocjacyjnego – i w konsekwencji sukcesu rynkowego firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10202.IX.15 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8733.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10203.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Negocjacje czyli jak zmienić nieufność we współpracę - [Warszawa] : Grupa Wydawnicza Infor, [2007]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźw., kolor ; 12 cm.
(Akademia Rozwoju; 5)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.246 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: The hypnotic salesman : hypnotize anyone to say "Yes" in sales, 2007.
Bibliogr. s. 359-361.
Czy wiesz, jak wiele możesz osiągnąć poprzez konwersację? Czy zdajesz sobie sprawę z tego, jak bardzo może przysłużyć Ci się język ciała? Czy wierzysz, że da się wpływać na innych ludzi poprzez kontakty niewerbalne? Hipnotyczna komunikacja to sztuka najwyższej jakości. Stosując zaskakująco proste, ale celnie wymierzone środki przekazu, zdołasz oczarować swych rozmówców, przyciągnąć ich i przekonać do siebie oraz tego, co chcesz im zaoferować. Kim jest hipnotyczny negocjator? To człowiek budzący zaufanie. Gotów podzielić się swoją wiedzą i praktyczną radą. Empatyczny, otwarty i uczciwy. To człowiek, który stosując eleganckie techniki hipnotyczne, odpowiedni dobór słów i perswazję, potrafi przekonać do siebie największego nawet sceptyka. Książka ta powstała z myślą o handlowcach, terapeutach, nauczycielach, konsultantach i rodzicach. Stworzono ją z myślą o Tobie. Jej celem jest doskonalenie zdolności komunikacyjnych, lecz na bardzo szczególnych zasadach - by nikt nawet nie zdawał sobie sprawy z tego, że właśnie coś forsujesz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12676.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 197-201.
Autorka koncentrując się na problemach dotyczących negocjacji w biznesie, przedstawiła sylwetkę negocjatora, scharakteryzowała konflikty i sposoby ich rozwiązywania, przebieg procesu negocjacji, problemy etyczne i rolę psychologii społecznej w kształtowaniu zachowań negocjacyjnych. Na uwagę zasługują wyniki badań własnych z zakresu identyfikacji i zmian procesów negocjacyjnych w polskich przedsiębiorstwach oraz kwestie specyfiki negocjacji w komunikowaniu się z partnerami zagranicznymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7919 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9212.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki negocjacyjne / Krzysztof Kałucki ; [ilustracje Beata Żaczek]. - Warszawa : Difin, 2018. - 211 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 208-211.
Książka poświęcona została w całości perswazji, na jaką jesteśmy narażani każdego dnia. Autor (zawodowy negocjator i aktywny trener biznesu), opisuje ponad 130 technik wywierania wpływu i nie namawia do stosowania żadnej z nich. Książka jest o tyle niezwykła, że w praktyczny sposób pokazuje jak rozpoznawać i jak się bronić kiedy jesteśmy poddawani perswazji. To świat perswazji, który można potraktować z przymrużeniem oka. Choć tytuł brzmi prowokująco – autor próbuje uświadomić czytelnika, że każdy z nas stosuje nawet najbardziej wysublimowane techniki negocjacyjne, tylko bez świadomości. Nie istnieje żaden magiczny zestaw technik negocjacyjnych, które są w stanie zapewnić sukces w każdych negocjacjach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17345 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17918.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17917.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 107-113.
Negocjowanie czy też mediowanie są to czynności będące częścią aktywności każdego z nas. Odbywają się one na różnych poziomach, począwszy od życia prywatnego, poprzez negocjacje w biznesie, aż po poziom dyplomacji międzynarodowej. Każdy z tych poziomów posiada swoją specyfikę, ale także elementy wspólne. Znajomość zasad negocjacji może przyczyniać się do wzrostu satysfakcji w wielu dziedzinach życia, poprzez zwiększenie skuteczności osiągania swych celów. Autorka zaprezentowała najważniejsze aspekty negocjacji oraz mediacji. Początkowe rozdziały zawierają zagadnienia psychologii społecznej, których znajomość jest nieodzowna w kontekście skuteczności negocjacyjnej. Poszczególne zagadnienia zilustrowane zostały przykładowymi sposobami działania, które mogą być bezpośrednio wykorzystywane w codziennej praktyce. Wprawdzie za każdym razem negocjacje czy mediacje mają swoje specyficzne cechy, to jednak występuje też wiele wspólnych elementów. Znajomość przedstawionych w książce zasad negocjacji i mediacji pozwala skuteczniej osiągać założone cele, natomiast pokazane przykładowe sposoby działania można wykorzystywać w codziennej praktyce. Prezentowane treści oparte są na szerokim przeglądzie literatury naukowej polskiej i zagranicznej, a także na własnych doświadczeniach autorki zdobytych podczas pracy jako doradca negocjacyjny oraz mediator rodzinny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9792.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11307.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 107-113.
Niemal codziennie każdy ma do czynienia z negocjacjami i/lub mediacjami. Dotyczą one życia prywatnego, spraw zawodowych, kontaktów biznesowych (zarówno krajowych, jak i zagranicznych), stosunków międzynarodowych. Wprawdzie za każdym razem negocjacje czy mediacje mają swoje szczególne cechy, to jednak można też wskazać wiele wspólnych elementów. Znajomość przedstawionych w książce zasad negocjacji i mediacji pozwala zwiększyć skuteczność w osiąganiu przyjętych celów, a pokazane praktyczne sposoby stosowania tych zasad mogą być wykorzystane na co dzień.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14850 [Magazyn 1], P.14849.IX.15 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14752.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15493.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Persuasion : the art of influencing people, 2007.
Perswazja to sztuka przekonywania innych, wpływania na ich opinie, postawy i działania. Ułatwia ona zdobycie zaufania ludzi i wzbudzenie ich zainteresowania swoim przekazem. Perswazji można się nauczyć, najlepiej korzystając z wiedzy i doświadczenia światowej klasy eksperta w tej dziedzinie – Jamesa Borga. Książka ta nie tylko ułatwia czytelnikowi doskonalenie własnych umiejętności w tym zakresie, lecz także umożliwia rozpoznanie technik perswazji stosowanych przez inne osoby. Można się z niej dowiedzieć między innymi: Co to jest perswazja? Jaką rolę w przekonywaniu innych odgrywa język ciała? Dlaczego uważne słuchanie jest kluczowe w komunikacji? Co to jest psycholingwistyka? Dlaczego i w jaki sposób warto trenować pamięć? Jak efektywnie komunikować się przez telefon? Co powinien wiedzieć każdy skuteczny negocjator? W jaki sposób dostosować swój przekaz do różnych typów osobowości? James Borg prezentuje praktyczną wiedzę, opartą na wynikach badań naukowych i własnych obserwacjach. Walorami poradnika są przystępny język i ciekawe przykłady. Książka jest lekturą obowiązkową dla wszystkich osób, które chcą odnosić sukcesy w życiu zawodowym i towarzyskim dzięki biegłej znajomości sztuki perswazji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11309.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 285-294.
Książka jest adresowana do szerokiego kręgu odbiorców. Może być użyteczna dla studentów ekonomii czy zarządzania, słuchaczy studiów podyplomowych, jako materiał pomocniczy na zajęciach z negocjacji, dla praktyków wykorzystujących negocjacje w zarządzaniu firmą, ale również dla tych wszystkich, którzy pragną rozwijać i doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14291 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11252.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12342.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana książka opisuje umiejętności menedżerskie z punktu widzenia ich przydatności w pełnieniu ról kierowniczych. Omawia techniki skutecznego i efektywnego kierowania. Charakteryzuje procesy podejmowania decyzji i procesy komunikowania się, przedstawiając konkretne wskazówki, jak należy postępować, kiedy i jak wykorzystywać narzędzia wpływu, techniki negocjacji i taktyki motywacyjne. Pokazuje również sytuacje konfliktowe, zachowania uczestników tych konfliktów oraz sposoby skutecznego ich rozwiązywania. Książka przedstawia praktyczne podejście do opisywanych problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2740.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 137-142.
Autor jest znanym ekspertem z dziedziny etyki. W książce w sposób przyjazny czytelnikowi opisuje: podstawowe pojęcia etyczne i miejsce etyki zawodowej w świecie wartości; relacje między firmą a organami władzy, głównie patologie występujące w tym środowisku; relacje pracownik - firma (fazy pozyskania pracownika i relacje władz z firmą jako całością); funkcjonowanie człowieka w organizacji, relacje z przełożonym, mobbing; relacje firmy z klientem, etyczną promocję i reklamę; relacje firmy z szeroko rozumianym otoczeniem; relacje partnerów w biznesie, etykę negocjacji; etyczne aspekty relacji mistrz-uczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15123.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Essentials of health care management" 1997.
Bibliogr. przy rozdz.
Książka ta została napisana z myślą o studentach zainteresowanych pracą w dziedzinie zarządzania opieką zdrowotną. Chociaż opiera się ona na najnowocześniejszych teoriach organizacji i badaniach, to główny nacisk położony został na aspekt praktyczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10301 [Magazyn 1], P.10302 [Magazyn 1], P.10303 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11828.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Człowiek staje w centrum zainteresowania nauki i praktyki zarządzania. Zaczyna być postrzegany w kategoriach kapitału ludzkiego, mogącego przynosić wielką wartość dodaną organizacji. Głównym celem publikacji jest prezentacja poglądów różnych środowisk naukowych na zarządzanie zasobami ludzkimi, a przez to inicjacja przemyślenia roli i miejsca człowieka w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12156.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 156-157.
Książka przedstawia problematykę podstaw teoretycznych zarządzania oraz zestaw praktycznych ćwiczeń. Przybliża tematykę zarządzania i organizowania, kultury organizacyjnej, procesu planowania i podejmowania decyzji, motywowania, zarządzania czasem i zasobami ludzkimi, komunikacji w organizacji, negocjacji i twórczego rozwiązywania problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15143.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej