Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(44)
Forma i typ
Książki
(40)
Publikacje naukowe
(4)
Rejestracje audio i wideo
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(44)
dostępne
(37)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(12)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(25)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(44)
Autor
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Gee Jeff
(2)
Gee Val
(2)
Rutkowski Krzysztof
(2)
Adcock Dennis
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Beier Frederick
(1)
Beier Frederick. logistyczna gra decyzyjna
(1)
Beier Frederick. podejmowanie menedżerskich decyzji logistycznych
(1)
Bekier Adam
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bloom Robert H
(1)
Bolland Eric J
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Conti Dave
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dyché Jill
(1)
Dziawgo Leszek (1964- )
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Eaton David
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fletcher Frank
(1)
Gapińska Dorota
(1)
Horovitz Jacques (1947- )
(1)
Huff Anne Sigismund (1946- )
(1)
Jania Magdalena
(1)
Kasprzyk Ewa (1957- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kowalska-Napora Ewa
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kupiec Leszek (1936- )
(1)
Lennecke Kirsten
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Musiał Maciej
(1)
Nieżurawski Lech (1949- )
(1)
Nowicka Teresa
(1)
Oparka Sylwia
(1)
Ott Rüdiger
(1)
Owczarek Artur
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Pawłowska Bożena (ekonomia)
(1)
Plata Konrad
(1)
Poleszak Marek
(1)
Rawert Claudia
(1)
Rejman Krzysztof
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Sala Paweł
(1)
Sarnacki Jacek (1953- )
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Sobiecki Roman (1954- )
(1)
Stelmach Anna
(1)
Stewart Paul (1966- )
(1)
Strychalska-Rudzewicz Anna
(1)
Sullivan Malcolm
(1)
Szalonka Katarzyna
(1)
Szpon Jakub
(1)
Szumilak Jan
(1)
Szymanowski Wacław (1945- )
(1)
Tiwana Amrit (1974- )
(1)
Tłuczak Agnieszka
(1)
Urban Wiesław
(1)
Wagner Natalia
(1)
Wardin Dawid
(1)
Wiktorowska-Jasik Anna
(1)
Wilczyńska Małgorzata (organizacja i zarządzanie)
(1)
Witek Marzena
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Wołejszo Jarosław
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Łapiński Jerzy (1940- )
(1)
Łapko Aleksandra
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(21)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(44)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Handlowcy
(1)
Pracodawcy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Spedytorzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
OBSŁUGA KLIENTA
(18)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(6)
MARKETING PARTNERSKI
(5)
ZARZĄDZANIE
(4)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
APTEKARSTWO
(2)
HANDEL DETALICZNY
(2)
KADRY
(2)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(2)
LOGISTYKA
(2)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(2)
Logistyka
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
TURYSTYKA
(2)
Towary
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
BANKOWE USŁUGI DETALICZNE
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
Badania marketingowe
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
Gospodarka magazynowa
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
HOTELARSTWO
(1)
KOBIETA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konkurencyjność
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
Marketing
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
OBRÓT TOWAROWY
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacje
(1)
POLITYKA GOSPODARCZA
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
REKLAMA
(1)
ROZMOWA TELEFONICZNA
(1)
RYNEK
(1)
RYNEK FINANSOWY
(1)
Ryzyko
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
Spedycja
(1)
Telemarketing
(1)
Transport
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PODRĘCZNIKI
(4)
Podręcznik
(4)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(3)
FILM EDUKACYJNY
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
PORADNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Transport i logistyka
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Słowo kluczowe
obsługa klienta
(44)
marketing
(9)
dystrybucja
(6)
logistyka
(6)
lojalność konsumentów
(5)
zarządzanie
(5)
marketing relacji
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
badania marketingowe
(3)
dokument elektroniczny
(3)
klient
(3)
komunikacja marketingowa
(3)
konsument
(3)
promocja
(3)
przywództwo
(3)
transport
(3)
łańcuch dostaw
(3)
CRM
(2)
apteka
(2)
cena
(2)
handel detaliczny
(2)
logistyka gospodarcza
(2)
organizacja
(2)
produkcja
(2)
produkt
(2)
satysfakcja klienta
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
sprzedaż
(2)
strategia
(2)
turystyka
(2)
wartość
(2)
wiarygodność
(2)
zarządzanie projektami
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
zarządzanie wartością
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
Internet
(1)
KCRM
(1)
RFID
(1)
biuro podróży
(1)
budownictwo
(1)
content marketing
(1)
copywriting
(1)
e-biznes
(1)
e-commerce
(1)
epidemia
(1)
film
(1)
gender marketing
(1)
gospodarka cyfrowa
(1)
gospodarka elektroniczna
(1)
gospodarka magazynowa
(1)
handel elektroniczny
(1)
hotelarstwo
(1)
identyfikacja potrzeb
(1)
infrastruktura
(1)
innowacje
(1)
internacjonalizacja
(1)
jakość
(1)
kariera zawodowa
(1)
kobiety
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
konkurencyjność
(1)
kontrola zarządcza
(1)
kultura organizacyjna
(1)
lider
(1)
marka
(1)
marketing 3.0
(1)
marketing mobilny
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing relacyjny
(1)
marketing szeptany
(1)
marketing-mix
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
merchandising
(1)
modele biznesowe
(1)
motywowanie pracowników
(1)
myślenie systemowe
(1)
nadzór właścicielski
(1)
nieetyczne praktyki
(1)
orientacja na klienta
(1)
pacjenci
(1)
perswazja
(1)
planowanie przestrzenne
(1)
planowanie strategiczne
(1)
pracownik
(1)
prawo
(1)
private banking
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
płeć kulturowa
(1)
rachunkowość
(1)
recepcja
(1)
reklama
(1)
relacje międzyludzkie
(1)
relacje z klientem
(1)
rentowność
(1)
rynek internetowy
(1)
rynek turystyczny
(1)
samorząd terytorialny
(1)
satysfakcja konsumentów
(1)
segmentacja rynku
(1)
44 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Celem podręcznika jest syntetyczne przedstawienie najważniejszych zagadnień umożliwiających zrozumienie istoty marketingu i stworzenie w ten sposób podstaw do jego dalszego studiowania. Podręcznik ma za zadanie wpojenie studentom najważniejszych zasad i reguł marketingu, będącego fundamentem marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem oraz warunkiem osiągnięcia wysokiej pozycji rynkowej i ciągłego utrzymywania i poprawiania konkurencyjności firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11154 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12164.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12163.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka jest znakomitym poradnikiem, w którym autorzy z Midway College w Kentucky z długoletnim doświadczeniem w największych koncernach i firmach consultingowych prezentują gotowe rozwiązania najtrudniejszych problemów pojawiających się w trakcie zarządzania przedsiębiorstwem. Praktyczne porady dotyczą wszystkich obszarów działalności przedsiębiorstwa, m.in.: przywództwa, komunikacji, strategii, projektowania struktury organizacyjnej, zarządzania kapitałem ludzkim, zarządzania projektami i procesami oraz marketingu i promocji. Dzięki temu, że poszczególne tematy powiązane są z konkretnymi procesami biznesowymi, książka pozwala szybko zidentyfikować i zrozumieć problem oraz użyć konkretnego narzędzia lub techniki w celu jego rozwiązania. Szeroki wachlarz opisanych problemów biznesowych pozwala na efektywne wykorzystanie trików w codziennej pracy. Książka jest jedynym kompleksowym źródłem wiedzy zarówno dla menedżerów, jak i studentów ekonomii oraz zarządzania studiów podyplomowych MBA.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14901 [Magazyn 1], P.14899.IX.1 [Magazyn 1], P.14900 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14898.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15711.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Strategic management : logic & action, 2009.
Książka w usystematyzowany sposób przedstawia ważne, potwierdzone badaniami zasady zarządzania strategicznego. Teza o decydującej roli strategii w działalności każdego przedsiębiorstwa rozwijana jest poprzez szczegółowe omówienie najważniejszych związanych z tym tematem zagadnień, do których należą: definiowanie strategii i aktualizowanie tej definicji, rozwijanie zasobów organizacji, obsługa klientów i poszukiwanie szans w obszarze przedsiębiorczości, cechy i znaczenie konkurencji, sposoby tworzenia przewagi konkurencyjnej, tworzenie modelu biznesowego określającego metody gromadzenia zasobów, zewnętrzne uwarunkowania strategii korporacyjnej, prowadzenie inicjatyw strategicznych w różnych krajach, kwestie nadzoru właścicielskiego i odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw, znaczenie przywództwa i rola lidera na różnych szczeblach organizacji, tworzenie osobistych strategii, planowanie własnej kariery zawodowej. Autorzy proponują konkretne procedury i narzędzia, które można wykorzystać w różnych obszarach strategicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11509.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12741.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 210-213.
Celem niniejszej publikacji jest prezentacja tych zagadnień marketingu, które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa turystycznego. Zważając na fakt, że podstawą marketingowego działania przedsiębiorstw turystycznych jest wykwalifikowany personel usługowy, stanowiący fundamentalny element samego produktu, w opracowaniu uwagę zwrócono na elementy norm postępowania i etyki touroperatorów. W szczególności praca niniejsza obejmuje: charakterystykę celów współczesnej turystyki; charakterystykę usług turystycznych, świadczonych przez biura turystyczne; zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix, tj. produkty biur turystycznych, ceny, promocje, dystrybucję oraz ludzi; zarządzanie turystyczne i strategie przedsiębiorstw turystycznych; działalność biur podróży zorientowanych na klienta; elementy psychologii w nowoczesnej turystyce; kulturę obsługi i normy etyczne pracowników biur podróży; badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14282.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej