Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(9)
Autor
Fornalczyk Anna (1947- )
(1)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(1)
Księżyk Marianna
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Okolski Józef (1939- )
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Targański Bartosz
(1)
Wrońska-Bukalska Elżbieta
(1)
Wrzeszcz-Kamińska Grażyna
(1)
Zdyb Marian
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
GOSPODARKA
(2)
KONKURENCJA
(2)
BANKI INTERNETOWE
(1)
FINANSE PUBLICZNE
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INNOWACJE
(1)
INTERNET
(1)
KARTY PŁATNICZE
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MONOPOL
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
POLSKA
(1)
PRAWO GOSPODARCZE
(1)
PRAWO HANDLOWE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
RYNEK PRACY
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
WŁASNOŚĆ PRZEMYSŁOWA
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
POLSKA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
ochrona konkurencji
(9)
Internet
(2)
kryzys gospodarczy
(2)
papiery wartościowe
(2)
rynek pracy
(2)
wzrost gospodarczy
(2)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
Bank Centralny
(1)
Krajowy Rejestr Sądowy
(1)
Web 2.0
(1)
banki
(1)
bankowość elektroniczna
(1)
bezrobocie
(1)
bilans płatniczy
(1)
budżet państwa
(1)
cykl koniunkturalny
(1)
dywidendy
(1)
działalność gospodarcza
(1)
dług publiczny
(1)
e-marketing
(1)
ekonomia
(1)
finanse przedsiębiorstw
(1)
finanse publiczne
(1)
fuzja
(1)
gospodarka
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
handel elektroniczny
(1)
handel zagraniczny
(1)
inflacja
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność gospodarki
(1)
inwestycje
(1)
kapitał finansowy
(1)
kapitał rzeczowy
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konkurencja
(1)
konkurencja doskonała
(1)
konkurencja niedoskonała
(1)
konkurencyjność
(1)
konsumpcja
(1)
liberalizm
(1)
libertarianizm korporacyjny
(1)
marketing elektroniczny
(1)
marketing mobilny
(1)
monopol
(1)
myśl ekonomiczna
(1)
nieuczciwa konkurencja
(1)
ochrona konsumenta
(1)
ochrona własności intelektualnej
(1)
ochrona środowiska
(1)
patent
(1)
pieniądz
(1)
podaż
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
polityka fiskalna
(1)
polityka gospodarcza
(1)
polityka regionalna
(1)
popyt
(1)
porozumienie horyzontalne
(1)
porozumienie wertykalne
(1)
postępowanie upadłościowe
(1)
prawo celne
(1)
prawo firmowe
(1)
prawo handlowe
(1)
produkcja
(1)
prokura
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przedsiębiorstwo państwowe
(1)
przejęcie
(1)
płaca minimalna
(1)
reforma emerytalna
(1)
region
(1)
resuscytacja
(1)
rozwój regionalny
(1)
rozwój zrównoważony
(1)
rynek kapitałowy
(1)
równowaga
(1)
równowaga rynkowa
(1)
samorząd gospodarczy
(1)
sektor publiczny
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
spółka akcyjna
(1)
spółka jawna
(1)
spółka kapitałowa
(1)
spółka komandytowa
(1)
spółka partnerska
(1)
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
(1)
sądownictwo polubowne
(1)
teoria kosztów
(1)
własność przemysłowa
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
zasoby naturalne
(1)
znak jakości
(1)
znak towarowy
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka jest pierwszym w Polsce opracowaniem na temat biznesowych skutków regulacji w zakresie prawa konkurencji. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na wiele ważnych pytań, m.in.: Jak rozwijać biznes, aby nie popaść w konflikt z prawem konkurencji? Jak budować przewagę konkurencyjną firmy, aby nie spotkać się z zarzutem nadużywania dominującej pozycji na rynku? Jakie zapisy porozumień, konieczne z biznesowego punktu widzenia, nie będą sprzeczne z prawem konkurencji? Jakie warunki muszą być spełnione, aby pożądana fuzja lub przejęcie nie spotkały się z negatywną opinią organu antymonopolowego?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5566.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7021.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet jest zjawiskiem przede wszystkim technologicznym. Dzięki jednak niespotykanemu w historii rozprzestrzeniania się zmienia on warunki gospodarowania w takim stopniu, że coraz częściej mówi się o ekonomii internetowej. Czy to znaczy, że w gospodarce zaczynają działać inne prawa ekonomii niż w dotychczasowej gospodarce? Handel elektroniczny i bankowość elektroniczną należy rozważać z perspektywy globalizacji, tzn.: globalnej konkurencji i regulacji, konkurencji i współpracy, harmonizacji, tzw. konkurencji i regulacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6296 [Magazyn 1], 7501 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7389.VIII.8 [Czytelnia C], 7390.VIII.8 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza praca stanowi próbę opisu, analizy, interpretacji i systematyzacji wybranych zjawisk, procesów ekonomicznych oraz społecznych wynikających z zawodności rynku i zawodności państwa, ujawnionych i zdynamizowanych światowym kryzysem ekonomicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13853.XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera wszechstronną, opartą na aktualnym stanie prawnym, analizę podstawowych zagadnień dotyczących m.in. prawa działalności gospodarczej, prawa bankowego, obrotu towarowego z zagranicą (w tym prawa celnego), publicznego obrotu papierami wartościowymi, ochrony obrotu gospodarczego i konkurencji. Autor omawia także problemy różnych ograniczeń w zakresie podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej. Podręcznik jest adresowany do studentów kierunków prawniczych i administracyjnych, może być także przydatny na studiach ekonomicznych, menedżerskich oraz w szkołach biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1310.X.1.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Celem podręcznika jest przekazanie wiedzy z zakresu finansów przedsiębiorstwa z punktu widzenia strategicznych decyzji wspierających realizację strategii działania oraz determinujących osiągnięcie przewagi konkurencyjnej podmiotów gospodarczych. Książka zawiera trzy obszary tematyczne: wprowadzenie do zagadnień finansowych wspierających osiągnięcie celów oraz realizacje strategii, charakterystykę przedsiębiorstwa na rynku kapitałowym oraz rozwój przedsiębiorstwa drogą rozwoju zewnętrznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13376.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14371.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach, wykaz aktów prawnych i orzecznictwa przy niektórych pracach.
Rewolucja technologiczna Internetu otworzyła przed działalnością marketingową nowe kanały bezpośredniego kontaktu z konsumentem, które umożliwiają precyzyne poznanie jego potrzeb i przesyłanie komunikatów reklamowych. Jednakże prowadzenie działalności marketingowej w społeczeństwie informacyjnym może wywoływać również wiele nowych zagrożeń, zarówno dla konsumentów, jak i konkurentów oraz interesu publicznego. Jednocześnie ze względu na bezprecedensowe tempo postępu technologicznego możliwość szybkiego reagowania ustawodawcy na nowe problemy prawne staje się organiczona. Publikacja prezentuje wybrane obszary społeczeństwa informacyjnego, w obrębie których uwidacznia się nieadekwatność istniejących uregulowań prawnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12164.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13292.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka)
Bibliogr. przy częściach.
Niniejszy podręcznik prezentuje podstawową problematykę prawa handlowego. Tok wywodu, po omówieniu zagadnień wstępnych, koncentruje się przede wszystkim na charakterystyce przedsiębiorców, poczynając od pojęcia przedsiębiorcy i przedsiębiorstwa, przez ich system rejestracyjny i ewidencyjny, prawo firmowe, prokurę, aż po szczegółową analizę przepisów dotyczących poszczególnych rodzajów przedsiębiorców, w tym przede wszystkim spółek. W podręczniku uwzględniono również postępowanie upadłościowe i naprawcze, scharakteryzowano spółkę europejską, europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych oraz spółdzielnię europejską. Obok problematyki przedsiębiorców, szeroko omówiono prawo umów gospodarczych, a także istotne regulacje dla prawa gospodarczego wynikające z przepisów stanowiących podstawy ochrony prawnej konkurencji, prawo papierów wartościowych i rynku kapitałowego. Przedstawiono również rodzaje prawnych zabezpieczeń wierzytelności, a także kwestie proceduralne związane z rozstrzyganiem sporów w ramach sądownictwa polubownego. Podręcznik uwzględnia potrzeby stosujących prawo handlowe w praktyce i środowiska akademickiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12646.X.1.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdz.
Książka jest rezultatem projektu badawczego nt. "Innowacyjność polskiej gospodarki po przystąpieniu do Unii Europejskiej", który był realizowany na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego w latach 2007-2009. Podstawowym celem publikacji jest pokazanie i ocena obrazu innowacyjności polskiej gospodarki w okresie transformacji, szczególnie po akcesji do UE. Ma ona charakter interdyscyplinarny, a przeznaczona jest głównie dla pracowników naukowych zajmujących się tą problematyką, a także doktorantów i studentów uczelni (wydziałów) ekonomicznych i technicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11471.XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15003 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14954.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15849.VIII.2 [Czytelnia C], 15785.VIII.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej