Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(18)
Forma i typ
Książki
(18)
Dostępność
tylko na miejscu
(17)
dostępne
(12)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(8)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(17)
Autor
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(3)
Janoś-Kresło Mirosława
(3)
Ganczar Małgorzata (1977- )
(2)
Namysłowska Monika
(2)
Aldridge Alan (1947- )
(1)
Bojarczuk Sabina
(1)
Burnecka-Szczepańska Marta
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Czaplicki Paweł
(1)
Czarnecka Marzena
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dróżdż Aleksandra
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Gałązka Piotr
(1)
Grata Paweł (1971- )
(1)
Grybś-Kabocik Marta
(1)
Góral Lesław
(1)
Harasimiuk Dominika Ewa
(1)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(1)
Jasser Adam (1965- )
(1)
Kajda Marta
(1)
Karczewska Dorota (prawnik)
(1)
Kasperek-Hoppe Maria
(1)
Kiełczewski Dariusz (1967- )
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kolasiński Marcin
(1)
Kopeć Alicja
(1)
Korenik Dorota
(1)
Kott Grzegorz
(1)
Kozak Małgorzata
(1)
Koćwin Julita
(1)
Krzemiński Jacek (prawnik)
(1)
Kunkiel-Kryńska Aleksandra
(1)
Lehmann Krzysztof
(1)
Lewandowski Mateusz
(1)
Makieła Zbigniew
(1)
Malewska-Mostowicz Ludwika
(1)
Marczak Jacek (prawnik)
(1)
Matysiewicz Justyna
(1)
Michałowicz Adrianna
(1)
Michór Andrzej
(1)
Mlostoń-Olszewska Anna
(1)
Muszyński Mariusz (1965- )
(1)
Nowak Paweł
(1)
Olszak Marcin
(1)
Ozimek Irena
(1)
Piotrowska Aldona
(1)
Pukała Ryszard
(1)
Put Agnieszka
(1)
Rachocka Joanna
(1)
Rutkowska-Tomaszewska Edyta
(1)
Sieradzka Małgorzata (prawnik)
(1)
Sieńko-Kowalska Beata
(1)
Skoczny Tadeusz
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Sobusiak Agata
(1)
Sroczyński Jarosław
(1)
Stefański Ryszard (ekonomista)
(1)
Strzelecki Michał (nauki prawne)
(1)
Szafran Agnieszka
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Szczygieł Jan (prawo)
(1)
Szopiński Tomasz (ekonomia)
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szwedziak-Bork Ilona
(1)
Szymonik Anita
(1)
Sługocka-Krupa Elżbieta
(1)
Tetla Agnieszka
(1)
Ulański Jan (prawnik)
(1)
Wlazły Andrzej
(1)
Woś Jerzy (ekonomia)
(1)
Wroński Łukasz (prawnik)
(1)
Wyżykowski Bartosz
(1)
Świerczyński Marek
(1)
Żakowski Maciej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
KONSUMENCI (ekon.)
(5)
OCHRONA KONSUMENTA
(4)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(2)
EKONOMIA
(1)
INNOWACJE
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
POLITYKA SPOŁECZNA
(1)
POLSKA
(1)
POSTAWY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Prawo
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
SPOŻYCIE
(1)
Spożycie
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
USŁUGI
(1)
Usługi finansowe
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
ochrona konsumenta
(18)
konsument
(8)
konsumpcja
(3)
zachowania konsumenckie
(3)
zarządzanie
(3)
bankowość elektroniczna
(2)
e-administracja
(2)
e-usługi
(2)
e-zdrowie
(2)
polityka społeczna
(2)
przedsiębiorczość
(2)
rynek pracy
(2)
usługi bankowe
(2)
usługi finansowe
(2)
usługi turystyczne
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Europejski Bank Centralny
(1)
Europejski Bank Inwestycyjny
(1)
Internet
(1)
Komisja Europejska
(1)
Parlament Europejski
(1)
Rada Europejska
(1)
Rada Unii Europejskiej
(1)
Traktat lizboński
(1)
Trybunał Obrachunkowy
(1)
Trybunał Sprawiedliwości
(1)
Unia Europejska
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
Wspólna Polityka Rolna
(1)
Wspólna Polityka Transportowa
(1)
bankowość
(1)
bezdomność
(1)
bezrobocie
(1)
budżet
(1)
budżet zadaniowy
(1)
crowdsourcing internetowy
(1)
dezinformacja
(1)
działalność gospodarcza
(1)
e-edukacja
(1)
e-handel
(1)
e-konsument
(1)
e-kultura
(1)
e-learning
(1)
e-turystyka
(1)
e-ubezpieczenia
(1)
ekonomia społeczna
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
gospodarstwo domowe
(1)
handel elektroniczny
(1)
harmonizacja prawa
(1)
informacja
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność gospodarki
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
instytucje europejskie
(1)
integracja europejska
(1)
klient
(1)
kompetencje
(1)
konkurencyjność
(1)
konsumpcja zrównoważona
(1)
księgowość
(1)
kultura
(1)
lojalność
(1)
manipulacja
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing społecznościowy
(1)
migracje zarobkowe
(1)
mniejszość narodowa
(1)
obywatelstwo
(1)
ochrona konkurencji
(1)
ochrona własności intelektualnej
(1)
ochrona środowiska
(1)
patent
(1)
pieniądz
(1)
planowanie strategiczne
(1)
podatek
(1)
podpis elektroniczny
(1)
polityka edukacyjna
(1)
polityka energetyczna
(1)
polityka europejska
(1)
polityka konsumencka
(1)
polityka regionalna
(1)
polityka regionalna UE
(1)
polityka rodzinna
(1)
polityka w dziedzinie środowiska
(1)
pomoc prawna
(1)
porozumienie horyzontalne
(1)
porozumienie wertykalne
(1)
praca
(1)
prawa konsumenta
(1)
prawo europejskie
(1)
prawo konsumenckie
(1)
przeciwdziałanie przemocy
(1)
przemysł
(1)
płatności elektroniczne
(1)
region
(1)
reguły konkurencji
(1)
reklama
(1)
relacje z klientem
(1)
restrukturyzacja
(1)
18 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarys Prawa)
Bibliogr., netogr. s. XXV-XXXIV. Indeks.
W publikacji podkreślono ogromne znaczenie i zasygnalizowano główne zmiany prawne konsumenckiej noweli OKiKU 2007, w szczególności wprowadzenie nowego modelu kontroli wzorców umownych, dookreślenie istoty praktyki naruszającej zbiorowe interesy konsumentów i uznanie za nią tzw. nieuczciwa sprzedaży oraz przyznanie Prezesowi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) nowych kompetencji i narzędzi proceduralnych. W pracy podjęto m.in. problem wyboru prawa obcego w internetowych wzorcach umownych, podkreślając obowiązek spojrzenia na ochronę konsumentów z perspektywy prawa prywatnego międzynarodowego. W kontekście przyszłości arbitrażu konsumenckiego, bliższej analizie poddano kwestię zapisu na polski sąd polubowny jako niedozwolonego postanowienia w umowach z konsumentami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19751.X.1.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. red. błędny 10-cyfrowy ISBN.
Bibliogr. s. 260-268.
Publikacja ta ma na celu przedstawienie założeń rodzimej polityki konsumenckiej oraz charakterystykę przyjętych w naszym kraju rozwiązań instytucjonalnych i legislacyjnych. Na treść książki składają się jednak nie tylko rozważania nad uwarunkowaniami realizowanej w Polsce polityki konsumenckiej, jej przesłankami i modelami. Szczególny atut opracowania stanowi dogłębna (w większości poparta wynikami własnych badań empirycznych) analiza rozwiązań legislacyjnych na rynkach obciążonych zwiększonym ryzykiem konsumenckim (rynek usług finansowych, handel elektroniczny, rynek usług telekomunikacyjnych i pocztowych)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8341.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9708.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Key Concepts)
Bibliogr. s. 189-200. Indeks.
Książka jest jasnym i zwięzłym wprowadzeniem do problematyki konsumpcji i najważniejszych debat nad naturą i konsekwencjami społeczeństwa konsumpcyjnego. "Konsumpcja" analizuje związek między rozwojem konsumeryzmu a przemianami świata pracy, włączając w to nową potrzebę "pracy emocjonalnej". Pokazuje także ograniczenia organizacji konsumenckich i ochrony samego konsumenta w kulturze promocji, zdominowanej przez globalne marki i przesyconej reklamami, korporacyjnym sponsoringiem i product placement.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13491 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13490.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13489.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 387-398.
Niniejsza publikacja powstała w wyniku dyskusji toczonych podczas Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt. "Ochrona konsumentów i jej współczesne wyzwania" zorganizowanej przez Katedrę Administracyjnego Prawa Gospodarczego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II oraz Stowarzyszenie Rzeczników Konsumentów w dniach 13-14 marca 2014 r. z okazji 15-lecia instytucji Rzecznika Konsumentów. Publikacja została podzielona na pięć rozdziałów obejmujących następujące pola problemowe: rola Rzeczników Konsumentów w pomocy prawnej; ochrona konsumentów i jej współczesne wyzwania; ochrona konsumentów usług sektora energetycznego; ochrona konsumentów usług sektora finansowego; ochrona konsumentów usług sektora telekomunikacyjnego. Wachlarz problemów przedstawionych w monografii jest ogromny. Artykuły zawarte w poszczególnych rozdziałach stanowią pogłębioną analizę i prezentację fragmentów wybranych zagadnień oraz rezultatów prowadzonych przez Autorów badań. Dzięki ujęciu podobnych zagadnień w poszczególnych rozdziałach, mamy dobry przegląd podstawowych problemów prawnych związanych z ochroną konsumenta w danym obszarze działalności gospodarczej. Są to studia zarówno teoretyczne jak i analiza przypadków (case studies). Ta ogromna różnorodność daje możliwość zwrócenia uwagi na problemy, wymagające nowych, bardziej skutecznych rozwiązań prawnych w obrocie konsumenckim i wskazuje rozwiązania, które mogą zwiększyć skuteczność ochrony konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15862.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 199-207.
Podręcznik zawiera omówienie teoretycznych oraz praktycznych aspektów zachowań gospodarstw domowych i konsumentów, metod badania tych zachowań, a także problemu ochrony interesów konsumentów. Książka adresowana jest do studentów szkół ekonomicznych na kierunkach zarządzania, marketingu, handlu i strategii przedsiębiorstw, a także do czytelników zajmujących się badaniami rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14367 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 291-299.
Świadomość autorki dotycząca występowania ograniczeń w wyczerpaniu omawianych zagadnień przełożyła się na różnorodność zakresu prezentowanych treści, co z jednej strony stanowi walor monografii, z drugiej zaś budzić może niedosyt. Niemniej jednak zaprezentowane współczesne podejście do zagadnień jakości wskazuje na możliwość identyfikowania i wykorzystania ogromnego potencjału tkwiącego wewnątrz przedsiębiorstwa, który na ogół nie jest w dostatecznie wysokim stopniu spożytkowany przez organizację i jej członków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12415.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 191-[199].
Zdiagnozowanie poziomu kompetencji, rodzaju zachowań, istniejącej ochrony prawnej i kategorii współczesnego konsumenta było głównym celem badawczym Autorów niniejszej publikacji. W przejrzysty sposób zaprezentowali oni wyniki swoich prac badawczych na polskim rynku dóbr konsumpcyjnych, wskazując w swoich wnioskach m.in. na konieczność zastępowania tradycyjnych metod i technik marketingowych rozwiązaniami nowoczesnymi, bardziej skutecznymi w oddziaływaniu zwłaszcza na konsumenta innowatora.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14974 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.14973.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15803.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 379-383.
Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które współcześnie odgrywają lub powinny odgrywać istotną rolę w budowie wartości klientów oraz, na przykładzie konkretnych działań, przybliżenie - jak obecnie niektóre przedsiębiorstwa budują wartość swoich klientów. Strukturę książki przyporządkowano trzem grupom problemów, jakie obecnie stoją przed zarządzającymi i realizującymi koncepcję budowy wartości klienta, tj.: uwarunkowaniom i wyzwaniom budowy wartości klienta, źródłom i procesowi tworzenia wartości klienta (dobór odpowiednich wartości), prezentacji przykładów praktycznego podejścia do budowy wartości klienta (na przykładzie wybranych firm).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14951.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15782.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 281-302.
Monografia podejmuje niezwykle aktualną, zwłaszcza w rzeczywistości pokryzysowej, ale także istotną dla funkcjonowania rynku finansowego oraz uczciwego i rzetelnego kształtowania relacji umownych instytucji finansowych z klientami problematykę obowiązków informacyjnych na tym rynku zarówno w wymiarze publicznoprawnym, jak i prywatnoprawnym. Jest ona zaprezentowana przez Autorów z różnych perspektyw i punktów widzenia (prawnego i ekonomicznego, teoretycznego i praktycznego) oraz w różnych wymiarach, w świetle regulacji i działań podejmowanych aktualnie przez organy i instytucje publiczne. Po raz pierwszy w literaturze krajowej podjęta została tak obszerna i wielowymiarowa analiza obowiązków informacyjnych na rynku finansowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18228.IX.11 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20267.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20266.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 162-166.
W książce autorzy omawiają zmiany zachodzące w pozycji konsumenta oraz konsumpcji gospodarstw domowych w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej (Litwa, Łotwa, Polska, Ukraina) po przejściu gospodarek tych krajów transformacji systemowej. Autorzy całościowo przedstawili: sytuację w badanych krajach na tle krajów Unii Europejskiej, konsumentów jako uczestników procesów rynkowych i zmiany ich zachowań konsumpcyjnych, zmiany w konsumpcji dóbr i usług gospodarstw domowych oraz czynniki o tym decydujące, charakterystykę konsumentów na wybranych rynkach usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12937 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12936.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14067.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka systematyzuje wiedzę na temat wybranych aspektów polskiej polityki społecznej. Pracę otwierają studia z okresu kształtowania się polskiej polityki społecznej od okresu międzywojennego, poprzez Polskę Ludową do czasów współczesnych. Kolejne teksty poświęcone zostały współczesnym problemom i dziedzinom polskiej polityki społecznej: rodzinie i przeciwdziałaniu przemcy w rodzinie, wybranym grupom społecznym, procesom demograficznym, ochronie praw konsumenta, stosunkowi Kościła do problemów polityki społecznej okresu transformacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14674.VII.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 195-204.
Publikacja poświęcona jest analizie zachowań konsumentów na rynku e-usług w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, tj. w Estonii, na Litwie, Łotwie, w Polsce i na Ukrainie. Zaprezentowano e-usługi pogrupowane w trzy bloki - usługi publiczne (e-administracja, e-zdrowie, e-edukacja), usługi związane z czasem wolnym (e-handel, e-kultura, e-turystyka) i usługi finansowe (e-bankowość, e-ubezpieczenia). Są to sfery, które będą miały w bliższej i dalszej przyszłości znaczący wpływ na kształtowanie nowoczesnego społeczeństwa. Jest to także element tworzenia społeczeństwa bez granic. Wyniki badań pozwoliły stworzyć profil e-konsumentów korzystających z poszczególnych usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11409.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 197-206.
Współczesne usługi należą do głównych obszarów ochrony i edukacji konsumentów. Mając to na uwadze, autorki przedstawiły: politykę konsumencką Unii Europejskiej i prawa konsumentów w Unii Europejskiej; sytuację konsumentów na rynkach usług: finansowych, telekomunikacyjnych, pocztowych, handlowych, gastronomicznych i turystycznych; obszary naruszeń praw konsumentów w umowach podpisywanych z konsumentami; świadomość praw konsumentów i rolę edukacji w podnoszeniu wiedzy konsumenckiej oraz postrzeganie świadomości konsumentów przez usługodawców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13114.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14201.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
"Niniejsza monografia ma na celu przybliżenie zagadnień związanych z funkcjonowaniem podmiotów gospodarczych oraz jednostek samorządu terytorialnego w zmieniających się warunkach rynkowych. Zawarte w niej wielopłaszczynowe analizy problemowe pozwalają na poszerzenie wiedzy oraz mogą być inspiracją do prowadzenia dalszych badań własnych." ( ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13846.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-konsument na rynku usług / Tomasz Szopiński. - Warszawa : CeDeWu, 2012. - 191, [2] s. : il. ; 24 cm.
Aneks.
Bibliogr. s.169-184.
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Przedmiotem pracy są następujące usługi: e-administracja, e-bankowość, e-handel, e-kultura, e-edukacja, e-turystyka, e-ubezpieczenia, e-zdrowie. Główny nurt rozważań koncentruje się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12079.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13188.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 357-361.
Podręcznik prezentuje szerokie spektrum problemów z zakresu ekonomii, regionalistyki, komunikacji interpersonalnej. Treści zawarte w podręczniku wprowadzają w świat wiedzy o ekonomii, gospodarce polskiej i światowej, rynku pracy, przedsiębiorstwie, podatkach i ubezpieczeniach, bankowości i roli pieniądza. Wdrażają czytelników do samodzielności, pomagają w ocenie własnych predyspozycji i w podejmowaniu decyzji dotyczących kariery zawodowej, przygotowania do aktywności zawodowej, zakładania i prowadzenia własnej firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13847.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdz.
Książka jest rezultatem projektu badawczego nt. "Innowacyjność polskiej gospodarki po przystąpieniu do Unii Europejskiej", który był realizowany na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego w latach 2007-2009. Podstawowym celem publikacji jest pokazanie i ocena obrazu innowacyjności polskiej gospodarki w okresie transformacji, szczególnie po akcesji do UE. Ma ona charakter interdyscyplinarny, a przeznaczona jest głównie dla pracowników naukowych zajmujących się tą problematyką, a także doktorantów i studentów uczelni (wydziałów) ekonomicznych i technicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11471.XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 529-534.
Monografię przygotowano na podstawie najnowszych publikacji zagranicznych, w szczególności niemieckich. Znacząca bazę materiałową i porównawczą poszczególnych rozdziałów stanowią także komentarze do traktatów unijnych. Rozważania nad systemem instytucjonalnym i prawem materialnym poprzedzają dwa rozdziały dotyczące historii procesu integracji oraz dochodzenia Polski do członkostwa w UE. W rozdziale tym jest zawarta historia prawa, która została możliwie mocno odarta z elementu politycznego i stała się szczegółową analizą zmian normatywnych, dokonywanych w kolejnych nowelach traktatowych. Drugi rozdział stanowi krótki rys konstrukcji prawnej problemu integracji Polski z UE (analiza tzw. traktatu akcesyjnego i przygotowanych w 2011 roku zmian w Konstytucji RP). Dopiero po takim wprowadzeniu Czytelnik może zapoznać się z rozdziałami opisującymi główne aspekty prawne procesu integracji. Stan prawny traktatów integracyjnych, omówiony w niniejszej publikacji, to oczywiście stan po wejściu w życie traktatu z Lizbony, ze wszelkimi zmianami dokonanymi w systemie "kładek traktatowych" oraz prawem pochodnym na dzień 1 czerwca 2012 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14634.XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej