Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(172)
Forma i typ
Książki
(167)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(7)
E-booki
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(170)
tylko na miejscu
(156)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(80)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(96)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(158)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Garbarski Lechosław
(4)
Kotler Philip (1931- )
(4)
Armstrong Gary
(3)
Buko Jacek
(3)
Jalinik Mikołaj
(3)
Kruczek Zygmunt
(3)
Mruk Henryk
(3)
Orłowski Dominik
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Włodarczyk Bogdan
(3)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Bobrowska Maria
(2)
Czerwiński Janusz (1936- ; geograf)
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Dębski Maciej
(2)
Gawęcki Jan (1944- )
(2)
Godlewski Grzegorz
(2)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Jarmołowicz Wacław (1944- )
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Kroplewski Zdzisław (1955- )
(2)
Litwińczuk Zygmunt (1950- )
(2)
Martini Marie Claude
(2)
Mazurek-Kusiak Anna K
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Naumowicz Krystyna
(2)
Oyrzanowski Bronisław (1913-1997)
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Placek Waldemar
(2)
Podstawka Marian
(2)
Romańska-Gocka Krystyna
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Szczepanowski Adam Edward (nauki ekonomiczne)
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Adamczyk Grażyna
(1)
Albin Krzysztof
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Arasymowicz Stanisław
(1)
Balicki Władysław (1941- )
(1)
Banasik Włodzimierz
(1)
Bandoła Katarzyna
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Barłowska Joanna Bogusława
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Biernat Elżbieta
(1)
Biełuszko Katarzyna. n
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Borek Zbigniew (kultura fizyczna)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Boruszczak Mirosław
(1)
Bryła Paweł (ekonomia)
(1)
Bukowski Sławomir I. (1956- )
(1)
Celuch Krzysztof. n
(1)
Chmielewska Anna (medycyna)
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Ciszowski Krzysztof
(1)
Curtis Tony
(1)
Cyrson Edward
(1)
Czarniecka-Skubina Ewa
(1)
Czarnobilska Ewa
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Deresz Agnieszka
(1)
Dobija Mieczysław (1943- )
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Drozdowska Urszula
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dulińska-Stanek Ewa
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dyrda-Maciałek Sylwia
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(1)
Dębniewska Maria (1940- )
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Filipek Agnieszka (farmacja)
(1)
Fiszer Dagmara. n
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gołasa Piotr
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Gwiazda Adam (1946- )
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Górska-Warsewicz Hanna n
(1)
Hadaś-Dyduch Monika
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(114)
2000 - 2009
(41)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(172)
Język
polski
(172)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Lekarze
(1)
Menedżerowie
(1)
Temat
TURYSTYKA
(38)
MARKETING
(33)
USŁUGI
(12)
AGROTURYSTYKA
(9)
Marketing
(8)
MAKROEKONOMIA
(6)
Turystyka
(6)
PRODUKT REGIONALNY
(5)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(5)
EKONOMIA
(4)
MARKETING TERYTORIALNY
(4)
TURYSTYKA KULTUROWA
(4)
BANKI
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
KUCHNIA REGIONALNA
(3)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(3)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(3)
Żywność
(3)
BIURA PODRÓŻY
(2)
EKOTURYSTYKA
(2)
FINANSE
(2)
INNOWACJE
(2)
KOSMETYKA LEKARSKA
(2)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(2)
MARKETING REGIONALNY
(2)
Odżywianie
(2)
POPYT
(2)
PRODUKCJA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(2)
Przemysł rolno-spożywczy
(2)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(2)
SKÓRA (anat.)
(2)
TURYSTYKA KULINARNA
(2)
TURYSTYKA PIELGRZYMKOWA
(2)
Technologia żywności
(2)
Towaroznawstwo
(2)
UNIA EUROPEJSKA
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
AGROBIZNES
(1)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
Białka
(1)
CHORZY
(1)
CHROMATOGRAFIA JONOWOWYMIENNA
(1)
Celiakia
(1)
DOCHÓD NARODOWY
(1)
DOKUMENTACJA MEDYCZNA
(1)
Dieta bezglutenowa
(1)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
Ekstrakty roślinne
(1)
FARMAKOEKONOMIKA
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
Farmakognozja
(1)
Finanse
(1)
Fitoestrogeny
(1)
Fizjologia roślin
(1)
GEOTURYSTYKA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GLOKALIZACJA
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
GOSPODARKA ŻYWNOŚCIOWA
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka turystyczna
(1)
INTERNET
(1)
INWESTYCJE ALTERNATYWNE
(1)
Innowacje
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
Jakość produktu
(1)
KADRY
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Kucharstwo
(1)
LEKI
(1)
LISTA ŚWIATOWEGO DZIEDZICTWA KULTURALNEGO i PRZYRODNICZEGO UNESCO
(1)
LISZEWSKI, STANISŁAW (1940- )
(1)
MEDYCYNA
(1)
MIKROEKONOMIA
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
Makroekonomia
(1)
Margaryna
(1)
Menopauza
(1)
Mąka
(1)
NAUKA
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
Napoje
(1)
Normy
(1)
Nowy produkt
(1)
OBIEKTY i URZĄDZENIA TURYSTYCZNE
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
ODŻYWIANIE
(1)
OWOCE
(1)
Oleje roślinne
(1)
Organizacja
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
2001-0
(7)
1989-
(5)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
POLSKA
(2)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie)
(1)
Francja
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
MAZOWSZE
(1)
OLSZTYN (woj. warmińsko-mazurskie ; okręg)
(1)
PODLASIE
(1)
PODOLE (Ukraina)
(1)
SUWAŁKI (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
SZCZECIN (woj. zachodniopomorskie)
(1)
WILNO (Litwa ; okręg)
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
WOŁYŃ (Ukraina)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(41)
Podręcznik
(22)
PODRĘCZNIKI
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Opracowanie
(3)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
MONOGRAFIA
(1)
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Medycyna i zdrowie
(5)
Rolnictwo i leśnictwo
(4)
Podróże i turystyka
(3)
Inżynieria i technika
(2)
Biologia
(1)
Chemia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Słowo kluczowe
produkt turystyczny
(58)
marketing
(51)
produkt
(51)
turystyka
(31)
promocja
(30)
cena
(28)
dystrybucja
(27)
badania marketingowe
(21)
komunikacja marketingowa
(20)
konsument
(18)
marka
(15)
agroturystyka
(14)
reklama
(14)
strategia marketingowa
(14)
segmentacja rynku
(13)
produkt krajowy brutto
(11)
zachowania konsumenckie
(11)
region turystyczny
(10)
rynek turystyczny
(10)
usługi turystyczne
(10)
zarządzanie
(10)
bezrobocie
(9)
makroekonomia
(9)
produkt regionalny
(9)
przedsiębiorstwo
(9)
public relations
(9)
ruch turystyczny
(9)
turystyka kulturowa
(9)
zarządzanie marketingowe
(9)
atrakcyjność turystyczna
(8)
dochód narodowy
(8)
inflacja
(8)
pieniądz
(8)
rynek
(8)
cykl życia produktu
(7)
ekonomia
(7)
gospodarka turystyczna
(7)
marketing-mix
(7)
organizacja turystyczna
(7)
przedsiębiorstwo turystyczne
(7)
turystyka wiejska
(7)
wzrost gospodarczy
(7)
zarządzanie jakością
(7)
cykl koniunkturalny
(6)
finanse
(6)
klaster
(6)
konkurencyjność
(6)
marketing mix
(6)
marketing międzynarodowy
(6)
marketing terytorialny
(6)
marketing usług
(6)
plan marketingowy
(6)
planowanie marketingowe
(6)
polityka pieniężna
(6)
popyt
(6)
produktywność
(6)
rekreacja
(6)
rynek pracy
(6)
Unia Europejska
(5)
dziedzictwo kulturowe
(5)
handel zagraniczny
(5)
informacja marketingowa
(5)
logistyka
(5)
marketing bezpośredni
(5)
marketing relacji
(5)
podatek
(5)
podaż
(5)
polityka fiskalna
(5)
produkt agroturystyczny
(5)
produkt społeczny
(5)
region
(5)
system bankowy
(5)
turystyka kulinarna
(5)
turystyka uzdrowiskowa
(5)
zagospodarowanie turystyczne
(5)
Polska
(4)
baza noclegowa
(4)
bilans płatniczy
(4)
biuro podróży
(4)
ekoturystyka
(4)
gospodarstwo agroturystyczne
(4)
handel międzynarodowy
(4)
jakość usług
(4)
kuchnia regionalna
(4)
markowy produkt turystyczny
(4)
otoczenie przedsiębiorstwa
(4)
popyt turystyczny
(4)
rozwój regionalny
(4)
rynek kapitałowy
(4)
turystyka medyczna
(4)
turystyka religijna
(4)
turystyka zdrowotna
(4)
żywienie
(4)
żywność
(4)
Internet
(3)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(3)
banki
(3)
bankowość
(3)
dług publiczny
(3)
e-marketing
(3)
172 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z. 405.)
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliogr. przy pracach.
Monografia składa sie z dwóch rozdziałów - pierwszego dotyczącego badań empirycznych z zakresu rekreacji ruchowej oraz drugiego poświęconego aktywności turystycznej. Treść prac przedstawionych w monografii jest zróżnicowana, ale głównie związna jest z promocją zdrowego stylu życia poprzez aktywność fizyczną w różnych formach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16338.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka i Rekreacja)
Bibliogr. s. 259-274.
Książka jest pierwszym na polskim rynku opracowaniem prezentującym miejsce i rolę kultury fizycznej w kreowaniu produktu turystycznego. W swej nowatorskiej i interdyscyplinarnej pracy autor: opisuje zjawiska na styku turystyki i kultury fizycznej, korzystając z osiągnięć ekonomicznych, ukazuje możliwości oraz społecznie oczekiwane kierunki poszerzania produktów oferowanych na rynku turystycznym o wartości związane z kulturą fizyczną, podejmuje próbę rozpoznania związków między kulturą fizyczną i turystyką, akcentuje aspekt praktyczny omawianego zagadnienia oraz ukazuje potencjał rozmaitych rodzajów i form aktywności turystycznej jako narzędzi upowszechniania kultury fizycznej oraz wspierania działań związanych z marketingiem społecznym prowadzonym w obszarze zdrowia, sportu i rekreacji ruchowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12237.XIX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13362.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekonomika turystyki kulturowej / Adam E. Szczepanowski. - Warszawa : Difin, 2015. - 305 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 291-305.
Podstawowym celem opracowania jest ukazanie turystyki kulturowej w jej ekonomicznym wymiarze, począwszy od zagadnień megaekonomicznych, poprzez makroekonomiczne, a skończywszy na zagadnieniach mikroekonomicznych związanych z produktami turystyki kulturowej, które powstają w przedsiębiorstwach turystycznych. Autor omówił najistotniejsze czynniki, które wpływają na podaż, popyt i kształtowanie cen produktów na rynku turystyki kulturowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15087 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15086.XX.1.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15986.XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 205-212.
Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, że coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce autor omawia: istotę i cechy produktu turystycznego, korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce, cykl życia produktu turystycznego, turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych, koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej, proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11889 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11838.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13009.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fizjologia roślin / redakcja naukowa Adriana Szmidt-Jaworska, Jan Kopcewicz. - Wydanie IV - dodruk 1. - Warszawa : PWN, 2021. - XV, [1], 696 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie przy rozdziałach. Indeks.
W książce omówiono współczesne poglądy i przedstawiono dane dotyczące: organizacji strukturalno-funkcjonalnej rośliny – współzależności struktury i funkcji organelli komórkowych, tkanek i organów; podstaw procesów metabolicznych i molekularnych zachodzących w komórkach i tkankach roślin oraz regulacji przez czynniki endogenne i środowiskowe; przebiegu i regulacji podstawowych procesów fizjologicznych – gospodarka wodna i mineralna, transport jonów i metabolitów w roślinie, przemiany kataboliczne i anaboliczne, przemiany energii, fotosynteza i oddychanie; mechanizmów wzrostu i rozwoju roślin – rozwój wegetatywny i generatywny, spoczynek, starzenie się, rytmy i ruchy roślin; odpowiedzi roślin na abiotyczne i biotyczne czynniki stresowe – adaptacja, tolerancja i odporność; podstaw fizjologicznych i biotechnologicznych produktywności roślin.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18456.XVII.6.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21115.XVII.6.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21114.XVII.6.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Agroturystyka / Michał Sznajder, Lucyna Przezbórska. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2006. - 257 s., [40] s. tabl. kolor. : rys., tab. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 253-257.
Agroturystyka jest obecnie przedmiotem dużego zainteresowania nie tylko polityki społecznej, gospodarczej i rolnej, lecz również samych rolników, dla których jest szansą zdobycia nowych źródeł dochodu. Podręcznik składa się z trzech części. Pierwsza to wprowadzenie do agroturystyki, druga jest poświęcona ekonomice i organizacji agroturystyki (w tym m.in. ekonomice i organizacji gospodarstw agroturystycznych), trzecia zaś stanowi swoiste studia przypadków pochodzące z 16 krajów świata - omówiono w niej podmioty i przedsięwzięcia agroturystyczne. Książka przedstawia ciągle rosnące znaczenie agroturystyki, brak sztywnych kanonów, różnorodność koncepcji, które zmieniają sie z dnia na dzień i burza te rozwiązania, które jeszcze wczoraj wydawały się niepodważalne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3888 [Magazyn 1], P.5905 [Magazyn 1], P.3889 [Magazyn 1], P.5904 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5903.XX.1.4 [Wypożyczalnia B], P.5902.XX.1.4 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7250.XX.1.4 [Czytelnia B], 4396.XX.1.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie o Tematyce Turystycznej ; 5)
Bibliogr. przy pracach.
Uzdrowiska, mimo ich ważkiej roli zdrowotnej, turystycznej, integracyjno-socjologicznej, biznesowej i ogólnogospodarczej, nie doczekały się pożądanej rangi w polityce państwa. Rzadko kiedy stają się też przedmiotem naukowej penetracji w badaniach polskich środowisk akademickich. Podjęcie tematu znaczenia uzdrowisk w gospodarce turystycznej przez autorów jest więc pożądanym i oczekiwanym przez Czytelników przedsięwzięciem. Poszczególne rozdziały opracowania opisują i poddają analizie historię, stan obecny i przyszłość polskich uzdrowisk. W monografii położono nacisk na obecne i potencjalne korzyści ekonomiczne wynikające z wykorzystania tych miejscowości. Książka jest oryginalna i nowatorska, oparta głównie na własnych osiągnięciach badawczych z jednej strony, z drugiej nawiązuje do największych osiągnięć światowej i polskiej myśli naukowej. (z recenzji wydawn. prof. dr hab. Ireny Jędrzejczyk i prof. Richarda W. Butlera).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11330.XX.1.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12492.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 133-135.
"Celem prezentowanej książki jest przedstawienie istoty i kierunków rozwoju współczesnego marketingu z uwzględnieniem specyfiki poszczególnych rynków i związanym z tym doborem instrumentarium marketingowego. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. W części empirycznej książki przedstawiono liczne przykłady strategii instumentów marketingowych, z położeniem nacisku na strategie promocyjne wybranych firm. Całość opracowania została wzbogacona materiałem graficznym, ilustrującym sposoby prowadzenia różnorodnych akcji marketingowych". (ze Wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12890.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14004.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zrodziła się z potrzeby usystematyzowania wiedzy teoretycznej o prowadzeniu działalności gospodarczej w formie biura podróży oraz połączenia jej z wiedzą praktyczną, z uwzględnieniem wyników badań rynku turystycznego. Kolejne - drugie wydanie zostało poprawione w zakresie aktualizacji przepisów prawnych dotyczących rynku turystycznego oraz finansowania przedsiębiorstw, a także zostało rozszerzone o aneks zawierający propozycje zmian w Ustawie o usługach turystycznych. Całość podzielono na piętnaście części, z których każda poświęcona jest innemu zagadnieniu związanemu z działalnością biur podróży. Oprócz wiedzy teoretycznej w książce zostały przedstawione wskazówki praktyczne oraz wnioski z badań przeprowadzonych przez autorkę, a dotyczących biur podróży oraz organizacji pozarządowych, w tym działających na rynku turystycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7880 [Magazyn 2], P.6694 [Magazyn 1], P.7048 [Magazyn 1], 7881 [Magazyn 2] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6693.XX.7 [Wypożyczalnia B], P.6692.XX.7 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7534.XX.7 [Czytelnia B], 7533.XX.7 [Czytelnia B] (2 egz.)
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 147-153.
"Autorzy książki dokładnie analizują zagadnienia marketingu nowych technologii w koordynacji z procesem badawczo-rozwojowym. Określają unikalny proces marketingowy i pułapki związane z przełożeniem nowej technologii na nowy produkt. Ba-dają czynniki, które decydują o sukcesie handlowym produktów nowej technologii. Publikację można polecić uczestnikom kursów MBA oraz wszystkim biorącym udział w procesie komercjalizacji wiedzy i technologii." Z recenzji Larry’ego Kilhama – specjalisty zarządzania technologią z pięćdziesięcioletnim doświadczeniem jako technolog, członka zarządu spółek technologicznych, autora książek z zakresu przedsiębiorczości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.76.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja analizuje niezmiernie istotny dla branży turystycznej związek między czynnikami determinującymi jakość usług, a doskonaleniem systemu informacyjnego. W książce zwraca sie też uwagę na konieczność aktywnej współpracy samorządu turystycznego z ogranami terenowej administracji rządowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5762 [Magazyn 1], P.5130 [Magazyn 1], 7463 [Magazyn 2] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7210.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6245.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Polskiej Organizacji Turystycznej)
Promocja turystyki jest ważną częścią polityki społeczno-gospodarczej państwa. Od skuteczności dziłań w tej dziedzinie zależy dochód narodowy, bilans płatniczy, inwestycje i zatrudnienie. Publikacja poświęcona jest promocji i kreowaniu turystycznego wizerunku Polski. Nie jest to jednak monografia naukowa a raczej wymiana poglądów i opinii w kwestii niezwykle istotnej z punktu widzenia rozwoju turystyki, która znajduje się w centrum zainteresowania polskiej Organizacji Turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5125.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Tom Turystyka obejmuje artykuły z zakresu szeroko rozumianej turystyki, w tym geografii turyzmu w szczególności, zadedykowane Szanownemu Jubilatowi przez uznane autorytety naukowe związane z tą dziedziną wiedzy. Każdy z rozdziałów poprzedzony został cytatami z wybranych prac naukowych Profesora, nawiązujących do zagadnień zaprezentowanych w tej części tomu. Świadczą one o bardzo szerokich i wieloaspektowych zainteresowaniach oraz niezwykłej osobowości Jubilata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12230.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 247-[256].
Turystyka kulinarna, jako jeden z ważniejszych segementów turystyki, w ostatnich latach rozwija się dynamicznie. Coraz więcej turystów jest zainteresowanych poznawaniem kuchni i tradycji kulinarnych osób w innych krajach czy regionach, próbując charakterystycznych produktów żywnościowych i potraw. Pozwala na to szybko rozwijająca się gastronomia, zapewniająca mieszkańcom i turystom możliwość konsumpcji tradycyjnych posiłków, często również w autentycznej oprawie. Wyjątkowa i oryginalna oferta gastronomiczna może wspomagać rozwój miejscowości pozbawionych walorów przyrodniczych czy kulturowych. Autorzy przedstawili m.in.: istotę turystyki kulinarnej, znaczenie gastronomii w turystyce, sztukę kulinarną, rodzaje i formy organizacji turystyki kulinarnej, kuchnię polską i jej tradycje żywieniowe, kuchnie regionalne w Polsce, tradycyjne i regionalne produkty żywnościowe w Polsce oraz ich ochronę w Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.15054.XX.1.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15954.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia składa się z czterech głównych rozdziałów przedstawiających odrębne dziedziny rozwoju turystyki, które w zasadniczy sposób wiążą się ze sobą przez odniesienie do nowych aspektów jej oddziaływania na świecie: - W rozdziale pierwszym podjęto próbę przedstawienia najważniejszych problemów związanych z ruchem turystycznym. Poza postawieniem kwestii dotyczących migracji turystycznych, wiele uwagi poświecono zagranicznemu ruchowi turystycznemu na świecie na przełomie XX i XXI wieku oraz wpływom pochodzącym z turystyki. - Rozdział drugi dotyczy polityki turystycznej w kształtowaniu produktu i wizerunku turystycznego m.in. obiektów światowego dziedzictwa kulturowego UNESCO. Zagadnienia te rozważane są na przykładzie Francji, Wielkiej Brytanii, Ukrainy oraz Polski a w niej głównie Krakowa. - Rozdział trzeci zawiera prace dotyczące: walorów przyrodniczych, rozwoju geoturystyki na obszarach parków narodowych w USA oraz zmian, jakie zachodzą w przyrodzie pod wpływem działalności człowieka. - Rozdział czwarty, końcowy jest przede wszystkim poświęcony regionowi świętokrzyskiemu, jego walorom przyrodniczym i kulturowym, zagospodarowaniu turystycznemu, strukturze i wykorzystaniu bazy noclegowej, dostępności do obiektów rekreacyjno-sportowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10902.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dziedzictwo kulturowe jest jak społeczny kod genetyczny - jak odziedziczony po przodkach potencjał, który w prawidłowo ukształtowanym środowisku ma szanse na rozwój. To środowisko tworzymy my sami, czerpiąc rozumnie z dorobku wcześniejszych pokoleń. Polska z wielu powodów, zarówno ze względu na historię, jak i położenie geopolityczne, jest krajem wyjątkowym, co znajduje swoje odzwierciedlenie w niematerialnej i materialnej kulturze narodu. Niniejsze opracowanie ma stanowić wkład w zrozumienie tego faktu i wskazać na możliwości wykorzystania elementów kulturowych do rozwoju różnych rodzajów turystyki. (ze wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12068.XX.1.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12984.XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bankowość / red. nauk. Małgorzata Zaleska. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2013. - 314, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Finanse)
Na okł.: Podręcznik rekomendowany przez Komitet Nauk o Finansach PAN.
Bibliogr. s. 305-310. Indeks.
Publikacja, aczkolwiek ma charakter podręcznikowy, przedstawia indywidualne poglądy jej współautorów, wybitnych znawców problematyki bankowości z wielu ośrodków naukowych w Polsce. Książka dotyczy przede wszystkim stabilności i sieci bezpieczeństwa sektora bankowego, produktów i usług bankowych, zarządzania ryzykiem bankowym oraz zasad konstruowania portfela aktywów banku, a także oceny i kontroli banków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12836 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12835.VIII.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13947.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 137-141.
Celem książki jest zapoznanie Czytelników z poziomem zróżnicowania między krajami Unii Europejskiej w wymiarze ekonomicznym, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów kapitału ludzkiego i rynków pracy. Składa się z ośmiu rozdziałów. Rozdziały pierwszy, drugi i trzeci odnoszą się do poziomu produktu krajowego brutto w gospodarkach unijnych. Trzy kolejne rozdziały koncentrują się na aspektach powiązanych z rynkiem pracy. W ostatnich rozdziałach skoncentrowano się na poblematyce zrównoważonej produkcji i rynku ubezpieczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14917.XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 255-258.
Dzięki postępowi technologicznemu i kompleksowemu zaspokajaniu potrzeb nabywców finalnych intensywnie rozwija się nowa generacja produktów zlożonych - produkty systemowe. Stanowią one poziom działań konkurencyjnych i współpracy przedsiębiorstw i ich interesariuszy. Przez zwiększenie atrakcyjności i konkurencyjności całej gospodarki działania te mogą też wywołać zainteresowanie państwa i przyczynić się do modyfikacji tradycyjnego modelu konkurencyjności. Wreszcie innowacyjny charakter produktów systemowych wpływa na konieczność zmiany koncepcji działań marketingowych, a nawet modelu biznesu. Książka omawia sferę produktów systemowych w podziale na cztery grupy produktowe: systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej i komercyjnych organizacji usług medycznych, systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieci firm handlu detalicznego, systemowe produkty informatyczne organizacji sieciowych, systemowe materialne produkty konsumpcyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12302 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12301.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13439.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce zbędny ISSN.
Książka stanowi kompendium wiedzy o aktualnym stanie sektora rolnego. Przedstawiono w nim, oprócz podstawowych danych o Polsce, również poszerzone informacje dotyczące poszczególnych rodzajów produkcji rolnej. Ponadto omówiono zagadnienia dotyczące realizacji polityki wsparcia rolnictwa, obszarów wiejskich i rybołówstwa, które wynikają z mechanizmów Wspólnej polityki Rolnej. Dopełnieniem są dane dotyczące polskiego handlu zagranicznego artykułami rolno-spożywczymi oraz informacje o najważniejszych instytucjach obsługujących ten sektor gospodarki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19912.XVII.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16023.XVII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej