Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(58)
Forma i typ
Książki
(56)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(52)
dostępne
(38)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(17)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(22)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(54)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Buko Jacek
(3)
Jalinik Mikołaj
(3)
Kruczek Zygmunt
(3)
Włodarczyk Bogdan
(3)
Czerwiński Janusz (1936- ; geograf)
(2)
Godlewski Grzegorz
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Kroplewski Zdzisław (1955- )
(2)
Mazurek-Kusiak Anna K
(2)
Orłowski Dominik
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Szczepanowski Adam Edward (nauki ekonomiczne)
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Banasik Włodzimierz
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Biernat Elżbieta
(1)
Biełuszko Katarzyna. n
(1)
Borek Zbigniew (kultura fizyczna)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Boruszczak Mirosław
(1)
Celuch Krzysztof. n
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Czarniecka-Skubina Ewa
(1)
Dyrda-Maciałek Sylwia
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(1)
Dębski Maciej
(1)
Fiszer Dagmara. n
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Górska-Warsewicz Hanna n
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Jagusiewicz Andrzej
(1)
Janicka Joanna (1959- )
(1)
Jaremen Daria Elżbieta n
(1)
Jaroszewska-Brudnicka Renata
(1)
Jurkan Edward
(1)
Kachniewska Magdalena n
(1)
Kociszewski Piotr (geograf) n
(1)
Kondrat Kazimierz (1956- ) n
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Kulasa Jerzy. n
(1)
Kuźniar Wiesława
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Majewski Janusz
(1)
Manczak Iryna. n
(1)
Marciszewska Barbara
(1)
Matuszewska Dorota
(1)
Mogiła-Lisowska Jolanta
(1)
Molenda Marcin
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Młynarczyk Zygmunt (geograf)
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nizioł Anna. n
(1)
Nowak Dorota (nauki rolnicze)
(1)
Olszewski Marcin. n
(1)
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- ) n
(1)
Para Anna Katarzyna. n
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Petrecka Beata
(1)
Przybylska Anna (geograf) n
(1)
Przychodzeń Zygmunt Józef (1940- )
(1)
Puchnarewicz Elżbieta
(1)
Rab-Przybyłowicz Jolanta
(1)
Rapacz Andrzej (1951- ) n
(1)
Rejman Krzysztof
(1)
Robinson Chris
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudnicki Michał (nauki ekonomiczne)
(1)
Sala Józef
(1)
Sawicki Bogusław (1952- )
(1)
Seweryn Renata (nauki ekonomiczne)
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sokołowski Dariusz (geografia)
(1)
Stuła Aleksander
(1)
Szczechowicz Bartosz
(1)
Szromek Adam R
(1)
Szutowski Dawid. n
(1)
Szymańska Elżbieta
(1)
Wajda Krystyna
(1)
Walasek Jerzy (1942- )
(1)
Wyleżałek Joanna
(1)
Wójtowicz Bożena (1957- )
(1)
Zajadacz Alina (1972- )
(1)
Zalech Mirosław
(1)
Zawistowska Hanna (1950- ) n
(1)
Ziółkowski Romuald
(1)
Ćwiklińska Jolanta n
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(46)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(58)
Język
polski
(58)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
TURYSTYKA
(38)
USŁUGI
(9)
Turystyka
(6)
AGROTURYSTYKA
(4)
TURYSTYKA KULTUROWA
(4)
MARKETING TERYTORIALNY
(3)
PRODUKT REGIONALNY
(3)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(3)
EKOTURYSTYKA
(2)
MARKETING REGIONALNY
(2)
POPYT
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(2)
TURYSTYKA PIELGRZYMKOWA
(2)
Zarządzanie
(2)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
Gospodarka turystyczna
(1)
Innowacje
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
KUCHNIA REGIONALNA
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
LISTA ŚWIATOWEGO DZIEDZICTWA KULTURALNEGO i PRZYRODNICZEGO UNESCO
(1)
LISZEWSKI, STANISŁAW (1940- )
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
Marketing
(1)
OBIEKTY i URZĄDZENIA TURYSTYCZNE
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
ODŻYWIANIE
(1)
Organizacja
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
REZERWATY i PARKI NARODOWE
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
STUDENCI
(1)
TURYSTYKA KULINARNA
(1)
TURYSTYKA PRZEMYSŁOWA
(1)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Technologie mobilne
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
UZDROWISKA
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ (TQM)
(1)
ŻYWIENIE ZBIOROWE
(1)
ŻYWNOŚĆ
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
2001-
(3)
1989-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
MAZOWSZE
(1)
PODLASIE
(1)
PODOLE (Ukraina)
(1)
POLSKA
(1)
SZCZECIN (woj. zachodniopomorskie)
(1)
WILNO (Litwa ; okręg)
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
WOŁYŃ (Ukraina)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(10)
Podręcznik
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
MONOGRAFIA
(1)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Zarządzanie i marketing
(4)
Podróże i turystyka
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Słowo kluczowe
produkt turystyczny
(58)
turystyka
(31)
marketing
(10)
usługi turystyczne
(10)
agroturystyka
(9)
region turystyczny
(9)
ruch turystyczny
(9)
rynek turystyczny
(9)
turystyka kulturowa
(9)
atrakcyjność turystyczna
(8)
gospodarka turystyczna
(7)
organizacja turystyczna
(7)
promocja
(7)
przedsiębiorstwo turystyczne
(7)
zarządzanie
(7)
turystyka wiejska
(6)
dziedzictwo kulturowe
(5)
klaster
(5)
marketing terytorialny
(5)
produkt regionalny
(5)
rekreacja
(5)
turystyka uzdrowiskowa
(5)
zagospodarowanie turystyczne
(5)
baza noclegowa
(4)
ekoturystyka
(4)
konkurencyjność
(4)
markowy produkt turystyczny
(4)
popyt turystyczny
(4)
region
(4)
turystyka kulinarna
(4)
turystyka medyczna
(4)
turystyka religijna
(4)
turystyka zdrowotna
(4)
biuro podróży
(3)
infrastruktura turystyczna
(3)
komunikacja marketingowa
(3)
przestrzeń turystyczna
(3)
rozwój regionalny
(3)
szlaki turystyczne
(3)
turystyka biznesowa
(3)
badania marketingowe
(2)
czynniki rozwoju
(2)
ekonomika
(2)
funkcje turystyki
(2)
gastronomia
(2)
hotelarstwo
(2)
impreza turystyczna
(2)
informacja turystyczna
(2)
jakość usług
(2)
jednostka samorządu terytorialnego
(2)
kuchnia regionalna
(2)
marka
(2)
marketing relacji
(2)
marketing usług
(2)
park narodowy
(2)
pielgrzymki
(2)
polityka turystyczna
(2)
sanktuarium
(2)
strategia marketingowa
(2)
strategia rozwoju
(2)
szlak kulturowy
(2)
turystyka międzynarodowa
(2)
turystyka morska
(2)
turystyka pielgrzymkowa
(2)
turystyka piesza
(2)
turystyka seksualna
(2)
turystyka sportowa
(2)
turystyka weekendowa
(2)
walor turystyczny
(2)
wizerunek
(2)
zarządzanie jakością
(2)
Grupa Wyszehradzka
(1)
Lista Światowego Dziedzictwa Kulturalnego i Przyrodniczego UNESCO
(1)
Litwa
(1)
Lubelszczyzna
(1)
Mazowsze
(1)
Podlasie
(1)
Polska
(1)
Polska Organizacja Turystyczna
(1)
SPA
(1)
Ukraina
(1)
Unia Europejska
(1)
Wilno
(1)
Zielone Szlaki
(1)
agroturysta
(1)
aktywność fizyczna
(1)
aktywność ruchowa
(1)
aktywność turystyczna
(1)
autostop
(1)
baza gastronomiczna
(1)
bezpieczeństwo wewnętrzne
(1)
biznes turystyczny
(1)
budowanie marki pracodawcy
(1)
certyfikacja
(1)
cloud computing
(1)
czarna turystyka
(1)
e-urząd
(1)
ekonomia
(1)
ekonomika przedsiębiorstw
(1)
employer branding
(1)
58 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych; rynek usług turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klientów na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13077 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13076.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14159.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing w turystyce i rekreacji / redakcja naukowa Aleksander Panasiuk ; autorzy Małgorzata Januszewska [i in.]. - EPUB został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2013 r. (wyd. I). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 381 s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych; rynek usług turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klientów na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.78.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 86)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 701.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom V "Podaż turystyczna jako determinanta kształtowania popytu turystycznego" obejmuje zagadnienia produktu turystycznego, produktu turystyki wiejskiej oraz funkcjonowania przedsiębiorstw turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13448.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 83)
W serii gł. : nr 698.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom II "Popyt turystyczny. Uwarunkowania" dotyczy determinant popytu turystycznego w aspekcie ogólnym, determinant popytu w aspekcie form i rodzajów turystyki oraz zagadnienia współzależności uwarunkowań popytu i podaży turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13453.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja składa się z czterech części, z których każda obejmuje inny aspekt funkcjonowania współczesnej Europy oraz inny obszar jej wyzwań. Autorzy chcieli przedstawić w ten sposób różnorodność, często powiązanych ze sobą zagadnień, ukazując płaszczyznę polityczną, wymiar społeczny oraz gospodarczy, ze szczególnym uwzględnienim działań w zakresie turystyki. Ze względu na fakt, że monografia ukazuje Europę jako niezwykle interesujący przedmiot badań o charakterze interdyscyplinarnym, wierzymy, że sięgający po tę lekturę, niezależnie od zainteresowań i dyscyplin naukowych, które reprezentują, znajdą w niej bogaty, wieloobszarowy obraz Polski i jej miejsca we współczesnej Europie, problemów z jakimi musi sie zmierzyć oraz wyzwań, które przed nią stoją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16967.XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy turystyki / Janusz Czerwiński. - Wyd. 3. - Warszawa : CeDeWu, 2015. - 365, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 349-354, wykaz aktów prawnych s. 363-364.
Zawarte w podręczniku treści są wprowadzeniem do zagadnień turyzmu jako zjawiska zarówno społecznego, związanego najogólniej mówiąc z podróżowaniem, jak i zjawiska gospodarczego, związanego z organizacją tych podróży i goszczeniem podróżnych. W podręczniku omówiono podstawowe pojęcia i definicje odnoszące się do turystyki, także związki turystyki z pokrewnymi formami spędzania czasu wolnego. Sporo miejsca poświęcono historii turystyki, szczególnie turystyki polskiej oraz turystyki amerykańskiej, której bezpośredni wpływ na współczesne oblicze turystyki światowej trudno przecenić. Omówiono główne uwarunkowania i czynniki rozwoju współczesnej turystyki, w tym zwłaszcza walory turystyczne, decydujące o motywach i formach podejmowanych podróży turystycznych, Opisane zostały zarówno współczesne funkcje turystyki, a także dysfunkcje i liczne zagrożenia związane z turystyką. Główna część tekstu skupia uwagę Czytelnika na opisie rodzajów i form współczesnej turystyki oraz na jej organizacji, a także na wskazaniu aktualnych tendencji w ruchu turystcznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15036.XX.1.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.15035.XX.1.1 [Czytelnia B], 15924.XX.1.1 [Czytelnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej