Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(173)
Forma i typ
Książki
(167)
Publikacje naukowe
(14)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Publikacje fachowe
(8)
E-booki
(6)
Dostępność
dostępne
(181)
tylko na miejscu
(151)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(85)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(84)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(153)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(8)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(8)
Autor
Woynarowska Barbara
(4)
Andruszkiewicz Anna
(3)
Banaszkiewicz Mariola
(3)
Kulik Teresa Bernadetta (1951- )
(3)
Mruk Henryk
(3)
Sznajder Andrzej
(3)
Adamczyk-Zientara Małgorzata
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Borzucka-Sitkiewicz Katarzyna
(2)
Brytek-Matera Anna
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Emeryk Andrzej (1953- )
(2)
Jacennik Barbara
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Karski Jerzy Bohdan ( - 2009)
(2)
Kilańska Dorota
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kowalczewska-Grabowska Katarzyna
(2)
Kubińska Zofia (1950- )
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Naumowicz Krystyna
(2)
Pacian Anna
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Ryś Andrzej
(2)
Sikora Jan (1947- )
(2)
Szromnik Andrzej (1948- )
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wiktor Jan Władysław
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Zarzycka Danuta
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Adcock Dennis
(1)
Armstrong Gary
(1)
Baj-Korpak Joanna (1980- )
(1)
Bartkowiak Grażyna Barbara (1951- )
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bergier Barbara (1953- )
(1)
Bergier Józef (1952- )
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bodasińska Anna
(1)
Bohater Piotr
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Buczyński Andrzej (1941- )
(1)
Buko Jacek
(1)
Błaszczyk Jan (nauki medyczne)
(1)
Chojnacka Ewa
(1)
Cianciara Dorota
(1)
Curtis Tony
(1)
Cylkowska-Nowak Mirosława
(1)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
Czarniecka-Skubina Ewa
(1)
Czepiel Jacek
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Czupryna Antoni
(1)
Denys Andrzej (1939- )
(1)
Domagała Alicja
(1)
Dończyk Mateusz
(1)
Drabik Józef (1939- )
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Duplaga Mariusz
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Dębniewska Maria (1940- )
(1)
Dębski Maciej
(1)
Fazlagić Amir Jan
(1)
Fidecki Wiesław
(1)
Florek Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Florkowski Antoni
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gawor Zenon
(1)
Gembalczyk Ilona
(1)
Godlewski Grzegorz
(1)
Golinowska Stanisława (1947- )
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Graczykowska Bogusława
(1)
Grodzicki Tomasz
(1)
Gromadzka-Ostrowska Joanna
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Gwiazda Adam (1946- )
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Głowacka Mariola
(1)
Hanisz Romuald N
(1)
Haor Beata
(1)
Hartley Steven W
(1)
Hałuszka Janusz
(1)
Henrykowska Gabriela
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Izdebski Zbigniew
(1)
Izdebski Zbigniew (1956- )
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Jamrozik Piotr (medycyna)
(1)
Jasieńska Grażyna
(1)
Jonas Agata
(1)
Juczyński Zygfryd
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Jurczak Anna (medycyna)
(1)
Juszczyk Maciej (1973- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(87)
2000 - 2009
(67)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
Kraj wydania
Polska
(173)
Język
polski
(169)
angielski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(13)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(4)
Handlowcy
(1)
Lekarze
(1)
Logopedzi
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Promotorzy zdrowia
(1)
Rodzice
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
PROMOCJA ZDROWIA
(39)
MARKETING
(22)
Promocja zdrowia
(15)
ZDROWIE PUBLICZNE
(15)
TURYSTYKA
(14)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(12)
HIGIENA
(11)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(6)
AGROTURYSTYKA
(5)
Marketing
(5)
PODRĘCZNIKI
(5)
KULTURA FIZYCZNA
(4)
MEDYCYNA SPOŁECZNA
(4)
PROMOCJA HANDLOWA
(4)
SŁUŻBA ZDROWIA
(4)
USŁUGI
(4)
Zdrowie publiczne
(4)
Choroby dziecięce
(3)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(3)
MARKETING TERYTORIALNY
(3)
Pielęgniarstwo
(3)
Profilaktyka zdrowotna
(3)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(3)
BANKI
(2)
Dietetyka
(2)
Edukacja prozdrowotna
(2)
INTERNET
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
LECZENIE
(2)
LUDZIE STARZY
(2)
MEDYCYNA
(2)
MERCHANDISING
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Odżywianie
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
Pielęgniarstwo dziecięce
(2)
REKLAMA
(2)
REKLAMA INTERNETOWA
(2)
Rozwój fizyczny dziecka
(2)
STYL ŻYCIA
(2)
Uczucia
(2)
ZACHOWANIA ZDROWOTNE
(2)
Zaburzenia odżywiania
(2)
APTEKARSTWO
(1)
Aptekarstwo
(1)
Badania marketingowe
(1)
Biblioteki
(1)
Choroby wieku starczego
(1)
DZIECKO CHORE
(1)
EKOLOGIA
(1)
EKOTURYSTYKA
(1)
ETYKA
(1)
FARMACJA
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
FIZYKOTERAPIA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
Gabinety kosmetyczne
(1)
Gastronomia
(1)
HANDEL DETALICZNY
(1)
Higiena szkolna
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kształcenie zawodowe
(1)
LEKI
(1)
LISTA ŚWIATOWEGO DZIEDZICTWA KULTURALNEGO i PRZYRODNICZEGO UNESCO
(1)
Logopedia
(1)
Logopedzi
(1)
MARKETING EKOLOGICZNY
(1)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
MARKETING MOBILNY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
(1)
MIASTA
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing regionalny
(1)
Medycyna behawioralna
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
Młodzież
(1)
NORDIC WALKING
(1)
Nauczyciele
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
OBIEKTY i URZĄDZENIA TURYSTYCZNE
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
ONTOGENEZA
(1)
OTYŁOŚĆ
(1)
Ontogeneza
(1)
PIELĘGNIARSTWO
(1)
PIELĘGNIARSTWO DZIECIĘCE
(1)
POŁOŻNICTWO
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PSYCHOLOGIA LEKARSKA
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Pielęgniarstwo geriatryczne
(1)
Produkt regionalny
(1)
Profilaktyka logopedyczna
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
2001-0
(5)
1989-
(1)
2001
(1)
Temat: miejsce
OLSZTYN (woj. warmińsko-mazurskie ; okręg)
(1)
Polska
(1)
RACIBÓRZ (woj. śląskie)
(1)
SUWAŁKI (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(25)
Podręcznik
(25)
PODRĘCZNIKI
(10)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Opracowanie
(2)
Podręczniki [Typ publikacji]
(2)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
MONOGRAFIA
(1)
Monografia
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
PORADNIKI
(1)
Raport z badań
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(22)
Zarządzanie i marketing
(8)
Psychologia
(4)
Edukacja i pedagogika
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Językoznawstwo
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
promocja zdrowia
(95)
promocja
(74)
marketing
(41)
zdrowie
(36)
edukacja zdrowotna
(31)
profilaktyka
(24)
produkt
(20)
aktywność fizyczna
(19)
reklama
(19)
cena
(18)
zdrowie publiczne
(18)
badania marketingowe
(17)
dystrybucja
(17)
zachowania zdrowotne
(16)
strategia marketingowa
(14)
turystyka
(14)
styl życia
(12)
zdrowie psychiczne
(12)
Internet
(11)
otyłość
(11)
public relations
(11)
konsument
(10)
polityka zdrowotna
(10)
zachowania konsumenckie
(10)
choroby cywilizacyjne
(9)
choroby nowotworowe
(9)
marka
(9)
komunikacja marketingowa
(8)
marketing usług
(8)
rodzina
(8)
uzależnienie
(8)
alkoholizm
(7)
choroby układu krążenia
(7)
marketing bezpośredni
(7)
odżywianie
(7)
produkt turystyczny
(7)
profilaktyka uzależnień
(7)
stres
(7)
zarządzanie
(7)
Narodowy Program Zdrowia
(6)
agroturystyka
(6)
cukrzyca
(6)
marketing terytorialny
(6)
marketing-mix
(6)
narkomania
(6)
planowanie marketingowe
(6)
segmentacja rynku
(6)
starzenie się
(6)
służba zdrowia
(6)
usługi turystyczne
(6)
wartości
(6)
zarządzanie marketingowe
(6)
bulimia
(5)
choroba
(5)
edukacja seksualna
(5)
medycyna pracy
(5)
medycyna szkolna
(5)
niepełnosprawni
(5)
ochrona zdrowia
(5)
opieka geriatryczna
(5)
podstawowa opieka zdrowotna
(5)
przemoc
(5)
rynek
(5)
zaburzenia psychiczne
(5)
żywienie
(5)
Unia Europejska
(4)
alergia
(4)
anoreksja
(4)
dzieci
(4)
etyka
(4)
komunikacja interpersonalna
(4)
ludzie starzy
(4)
marketing międzynarodowy
(4)
marketing społeczny
(4)
medycyna społeczna
(4)
nadciśnienie tętnicze
(4)
nawyki żywieniowe
(4)
nikotynizm
(4)
nowotwór
(4)
opieka zdrowotna
(4)
palenie tytoniu
(4)
pielęgniarstwo
(4)
promocja handlowa
(4)
reklama internetowa
(4)
rekreacja
(4)
samobójstwo
(4)
sprawność fizyczna
(4)
substancje psychoaktywne
(4)
szkoła
(4)
uwarunkowania zdrowia
(4)
wychowanie zdrowotne
(4)
zachowania prozdrowotne
(4)
zagrożenia zdrowia
(4)
AIDS
(3)
HIV
(3)
antykoncepcja
(3)
bhp
(3)
choroba niedokrwienna serca
(3)
choroby układu pokarmowego
(3)
choroby zakaźne
(3)
173 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Książka jest jednym z pierwszych w naszym kraju podręczników z dziedziny marketingu międzynarodowego. Teoretyczne rozdziały uzupełnione zostały 20 studiami przypadku, w których przedstawione zostały interesujące przykłady z praktyki gospodarczej. Są to w ogromnej większości opracowania autorskie i stanowią integralną część niniejszej książki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3552 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3551.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1022) 948.)
Na stronie tytułowej także tom 1022., oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia na stronach 213-227.
Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, którego adresatami są nie tylko przedstawiciele środowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą w kształtowaniu polityki promocji turystyki oraz oddziaływania na wizerunek turystyczny przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 17027.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Polskiej Organizacji Turystycznej)
Promocja turystyki jest ważną częścią polityki społeczno-gospodarczej państwa. Od skuteczności dziłań w tej dziedzinie zależy dochód narodowy, bilans płatniczy, inwestycje i zatrudnienie. Publikacja poświęcona jest promocji i kreowaniu turystycznego wizerunku Polski. Nie jest to jednak monografia naukowa a raczej wymiana poglądów i opinii w kwestii niezwykle istotnej z punktu widzenia rozwoju turystyki, która znajduje się w centrum zainteresowania polskiej Organizacji Turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5125.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
Bibliogr. s. 278-282. Indeks.
Autorka omawia w sposób pogłębiony i kompleksowy, z dużą starannością i znawstwem szerokie spektrum zagadnień konstytuujących merchandising. Niniejsza propozycja wydawnicza powinna być inspiracją i pomocą fachową nie tylko dla środowiska akademickiego, słuchaczy kursów doskonalących umiejętności menedżerskie w zakresie sprzedaży, ale przede wszystkim dla firm handlowych, w szczególności małych firm rodzinnych, albowiem daje ona podstawy do samodzielnego stosowania zasad merchandisingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8517.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9939.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing ekologiczny / red. Sabina Zaremba-Warnke. - Wyd. 2. poszerz. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2009. - 196, [2] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 190-196.
Wszystkie podmioty życia społeczno-gospodarczego powinny dążyć do harmonijnego współistnienia ze środowiskiem przyrodniczym. Jednym z narzędzi zaspokajania potrzeb w sposób zgodny z zasadami zrównoważonego rozwoju jest marketing ekologiczny. Niniejszy podręcznik został przygotowany przede wszystkim jako pomoc dydaktyczna do przedmiotu marketing ekologiczny i modele konsumpcji. Zagadnienia marketingu ekologicznego poszerzają również wiedzę z przedmiotów związanych z marketingiem, zarządzaniem jakością, ekologią wyrobów, zrównoważonym rozwojem, wykładanych na wielu uczelniach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10537.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 193-[197].
Rozwój turystyki sprawił, że władze zarówno na szczeblu lokalnym, jak i centralnym dostrzegły szansę na ekspansję gospodarcza i promocję regionów oraz krajów. W książce autorzy omówili: istotę, powstanie i rozwój polityki turystycznej, obszary, narzędzia oraz podmioty uczestniczące w tworzeniu i realizacji polityki turystycznej państwa, podstawowe zasady, które muszą być respektowane w odniesieniu do polityki turystycznej państwa, w tym zasadę zrównoważonego rozwoju, wpływ Unii Europejskiej na politykę turystyczną państw członkowskich, oddziaływanie administracji rządowej i samorządowej na rozwój turystyki i funkcjonowanie przedsiębiorstw branży turystycznej, promocję jako ważny element polityki turystycznej. Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów na kierunkach o profilu turystyczno-hotelarskim, urzędników administracji rządowej i samorządowej zajmujących się turystyką, a także dla przedsiębiorców z branży turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14398.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15299.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 177-[186].
Prezentowany podręcznik przedstawia, systematyzuje i jednocześnie poszerza podstawową wiedzę z zakresu marketingu terytorialnego, objaśniając pojęcia, zależności, metody, techniki i uwarunkowania z nim związane. Rozważania teoretyczne uzupełniają i ilustrują przykłady i analizy z praktyki marketingu miast, regionów i państw całego świata.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12947.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14076.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 124 s. : il. ; 24 cm + CD.
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o o takiej samej sygnaturze jak książka.
Autorka w niezwykle interesujący sposób przedstawiła zarówno ogólne informacje o Internecie i jego użytkownikach, jak i możliwościach wykorzystania Internetu w działalności marketingowej przedsiębiorstw - promocji, badaniach marketingowych czy sprzedaży. W książce w sposób praktyczny i syntetyczny zaprezentowano kluczowe kwestie związane z zastosowaniem Internetu w marketingu.(...) Podstawową zaletą publikacji jest jej przejrzysta forma. Wprowadzenia sygnalizujące poruszane w poszczególnych częściach zagadnienia, pytania, zadania do wykonania oraz proponowana literatura przedmiotu usprawniają proces dydaktyczny. Z punktu widzenia prowadzenia wykładu szczególnie przydatna jest załączona prezentacja multimedialna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6990 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7798.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7797.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja w Samorządzie)
Promocja jednostek samorządu terytorialnego w warunkach integracji europejskiej jest niezwykle aktualną i ważną problematyką. Przyczynia się do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej samorządów. Współcześnie samorządu terytorialne wszystkich szczebli rywalizują pomiędzy sobą o inwestorów i turystów. Te samorządy, które zdołają przyciągnąć większą liczbę inwestorów, turystów oraz studentów, rozwijają się i stają się coraz bogatsze. Nie można zyskać zainteresowania i przychylności potencjalnych inwestorów bez zbudowania przekonania o korzyściach, jakie mogą osiągnać, inwestując czy spędzając wolny czas w danym regionie lub gminie. Dlatego też coraz istotniejszym aspektem aktywności samorządów terytorialnych jest i będzie ich działalność promocyjna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15304.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 174-175.
Książka, która pokazuje, jak sieć zrewolucjonizowała komunikację międzyludzką i w jaki sposób firmy funkcjonujące w nowej rzeczywistości powinny się skutecznie promować oraz sprzedawać swoje produkty i usługi. Jej adresatem są wszystkie osoby prowadzące działalność gospodarczą, specjaliści marketingu oraz studenci uczelni ekonomicznych. Książka pozwala lepiej zrozumieć zmiany zachodzące we współczesnym marketingu oraz wykorzystać potencjał nowych mediów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6977.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7777.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 214, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
W podręczniku Autor omawia istotę marketingu, otoczenie rynkowe przedsiębiorstw, marketingowe systemy informacyjne, elementy marketingu, strategie marketingowe przedsiębiorstw. Przedstawia także zagadnienia marketingu interaktywnego i skoordynowanego, marż i opakowań, franchisingu, public relations i misji firmy, sposób prowadzenia marketingu w sferze usług i w działalności pozagospodarczej oraz prezentuje orientację społeczną marketingu. Nowymi zagadnieniami w tym wydaniu są: konkurencja i jej mechanizmy, globalizacja i jej wpływ na rynek krajowy, konflikty i współpraca w kanałach dystrybucji, sponsorowanie, euromarketing jako orientacja globalna przedsiębiorstw europejskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2052 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2053.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3259.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Indeks.
Książka będzie Twoim doradcą podczas partyzanckich ataków na rynek. Dzięki niej dowiesz się, w jaki sposób zaistnieć na rynku, stać się znaną osobą i czerpać z tego korzyści. Nauczysz się budować swoją reputację i gromadzić wokół siebie potencjalnych klientów. Stworzysz siatki wywiadowcze, które doniosą Ci o zainteresowaniu Twoimi usługami, znajdą kolejnych kontrahentów i poinformują o Tobie odpowiednie osoby. Wypromujesz swoją firmę, ponosząc minimalne koszty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7789.IX.16 [Magazyn 1], P.6986 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7790.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic.)
Bibliogr. s. 229-232.
Książka "Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna" wyjaśnia: jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie, przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej, przedstawia istotę Business Inteligence - technologii wspierającej pomiar skuteczności promocji w Internecie, ukazuje koncepcję modelu szacowania skuteczności promocji internetowej, przybliża analizę skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia, prezentuje empiryczną weryfikację modelu na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15019.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15874.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Publikacje Biznesowe)
Bibliogr.
Książka omawia specyficzne cechy promocji w sieci, metody badań i segmentacji rynku internetowego, konstruowanie programów promocyjnych - dobór odpowiednich matod i narzędzi, kontrola i badanie skuteczności poszczególnych działań promocyjnych, przygotowanie własnej strony www, sposoby jej wykorzystania i pozyskiwania informacji zwrotnej, sieciowa reklama, marketing bezpośredni i promocja sprzedaży, public relations w Internecie. Książka jest kompendium wiedzy o możliwościach Internetu dla specjalistów ds. promocji, marketingu i public relations. Dla wykładowców i studentów stanowi wartościowe uzupełnienie podręczników marketingu, pomijających z reguły temat wykorzystania Internetu w działaniach promocyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6976 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7776.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6341.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Liczne przykłady wskazują, że przyjęcie przez przedsiębiorstwo marketingowej orientacji na rynku znacznie zwiększa jego szansę osiągnięcia powodzenia. W książce ukazano sens podporządkowania przedsiębiorstwa wspomnianej orientacji. Opisano również zakres decyzji i działań podejmowanych w przedsiębiorstwach o orientacji marketingowej. Chociaż przedmiotem książki jest omówienie stosowania koncepcji marketingu przez organizacje gospodarcze, tj. przedsiębiorstwa, to jednak zastosowanie opisywanej orientacji wykracza poza ramy sektora przedsiębiorstw. (ze Wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2453 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3648.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwa red. wyłącznie na okł.
Bibliogr. s. 207-212.
Autorzy prześledzili rozwój działań przedsiębiorczych na rynkach lokalnych. Zwrócono uwagę na relacje zachodzące między regionalną a lokalną skalą działań gospodarczych, określono czynniki warunkujące rozwój gospodarki lokalnej w kontekście konkurencyjności gmin, oraz określono aktywność przedsiębiorczą jako czynnik rozwoju lokalnego. Swoistą klamrą tych wywodów jest analiza ekonomicznych uwarunkowań i działań przedsiębiorczych oraz pozaekonomicznych uwarunkowań przedsiębiorczości w skali lokalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9995.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Banki są sercem każdego systemu gospodarczego. Dzięki bankom w gospodarce dokonuje się alokacja zasobów w skali mikro- i makroekonomicznej - nadwyżki finansowe firm, gospodarstw domowych i instytucji publicznych przekształcają się w dodatkowe inwestycje, wydatki konsumcyjne i wydatki publiczne. Nowe produkty bankowe przyśpieszają obieg gospodarczy, a umiejętne zarządzanie ryzykiem kredytowym powoduje, że wolne zasoby mogą trafić do firm posiadających najlepsze, najbardziej zyskowne pomysły biznesowe. Podejmowanie przez menedżerów banków optymalnych decyzji jest jednak zadaniem niezwykle skomplikowanym, szczególnie gdy uwzględni się dynamikę zmian na rynku usług finansowych oraz w otoczeniu banków. zmiany, jakie zaszły w bankowości światowej w ostatnich latach, są tak duże (dotyczą zarówno ustawodastwa bankowego, technologii, jak i innowacji produktowych), że zgromadzona dotąd wiedza coraz szybciej się dezaktualizuje, a jednocześnie pojawiają się nowe obszary, wymagające pogłębionych badań naukowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3930 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3929.IX.16.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4410.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Według przewidywań, w najbliżyszch latach internet nie tylko wpłynie na kształtowanie się globalnych relacji rynkowych, ale całkowicie je przekształci. Wykorzystanie tego narzędzia w działalności marketingowej może więc wkrótce stać się warunkiem przetrwania większości przedsiębiorstw. Książka przedstawia możliwości i zakres zastosowania Internetu w działaniach marketingowych, koncentrując się na celach, którym może służyć, sposobom ich osiągania, uzyskiwanych efektach bezpośrednich oraz długofalowych korzyściach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5161 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6359.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6318.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wydanie V poszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 546 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliogr. s. 515-536. Indeks.
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18159.XIII.6 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20038.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wydanie V poszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 546 stron : ilustracje ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 515-536. Indeks.
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.77.XIII.6 [Magazyn 1] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej