Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(173)
Forma i typ
Książki
(167)
Publikacje naukowe
(14)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Publikacje fachowe
(8)
E-booki
(6)
Dostępność
dostępne
(181)
tylko na miejscu
(151)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(85)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(84)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(153)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(8)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(8)
Autor
Woynarowska Barbara
(4)
Andruszkiewicz Anna
(3)
Banaszkiewicz Mariola
(3)
Kulik Teresa Bernadetta (1951- )
(3)
Mruk Henryk
(3)
Sznajder Andrzej
(3)
Adamczyk-Zientara Małgorzata
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Borzucka-Sitkiewicz Katarzyna
(2)
Brytek-Matera Anna
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Emeryk Andrzej (1953- )
(2)
Jacennik Barbara
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Karski Jerzy Bohdan ( - 2009)
(2)
Kilańska Dorota
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kowalczewska-Grabowska Katarzyna
(2)
Kubińska Zofia (1950- )
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Naumowicz Krystyna
(2)
Pacian Anna
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Ryś Andrzej
(2)
Sikora Jan (1947- )
(2)
Szromnik Andrzej (1948- )
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wiktor Jan Władysław
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Zarzycka Danuta
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Adcock Dennis
(1)
Armstrong Gary
(1)
Baj-Korpak Joanna (1980- )
(1)
Bartkowiak Grażyna Barbara (1951- )
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bergier Barbara (1953- )
(1)
Bergier Józef (1952- )
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bodasińska Anna
(1)
Bohater Piotr
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Buczyński Andrzej (1941- )
(1)
Buko Jacek
(1)
Błaszczyk Jan (nauki medyczne)
(1)
Chojnacka Ewa
(1)
Cianciara Dorota
(1)
Curtis Tony
(1)
Cylkowska-Nowak Mirosława
(1)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
Czarniecka-Skubina Ewa
(1)
Czepiel Jacek
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Czupryna Antoni
(1)
Denys Andrzej (1939- )
(1)
Domagała Alicja
(1)
Dończyk Mateusz
(1)
Drabik Józef (1939- )
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Duplaga Mariusz
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Dębniewska Maria (1940- )
(1)
Dębski Maciej
(1)
Fazlagić Amir Jan
(1)
Fidecki Wiesław
(1)
Florek Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Florkowski Antoni
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gawor Zenon
(1)
Gembalczyk Ilona
(1)
Godlewski Grzegorz
(1)
Golinowska Stanisława (1947- )
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Graczykowska Bogusława
(1)
Grodzicki Tomasz
(1)
Gromadzka-Ostrowska Joanna
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Gwiazda Adam (1946- )
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Głowacka Mariola
(1)
Hanisz Romuald N
(1)
Haor Beata
(1)
Hartley Steven W
(1)
Hałuszka Janusz
(1)
Henrykowska Gabriela
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Izdebski Zbigniew
(1)
Izdebski Zbigniew (1956- )
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Jamrozik Piotr (medycyna)
(1)
Jasieńska Grażyna
(1)
Jonas Agata
(1)
Juczyński Zygfryd
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Jurczak Anna (medycyna)
(1)
Juszczyk Maciej (1973- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(87)
2000 - 2009
(67)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
Kraj wydania
Polska
(173)
Język
polski
(169)
angielski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(13)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(4)
Handlowcy
(1)
Lekarze
(1)
Logopedzi
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Promotorzy zdrowia
(1)
Rodzice
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
PROMOCJA ZDROWIA
(39)
MARKETING
(22)
Promocja zdrowia
(15)
ZDROWIE PUBLICZNE
(15)
TURYSTYKA
(14)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(12)
HIGIENA
(11)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(6)
AGROTURYSTYKA
(5)
Marketing
(5)
PODRĘCZNIKI
(5)
KULTURA FIZYCZNA
(4)
MEDYCYNA SPOŁECZNA
(4)
PROMOCJA HANDLOWA
(4)
SŁUŻBA ZDROWIA
(4)
USŁUGI
(4)
Zdrowie publiczne
(4)
Choroby dziecięce
(3)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(3)
MARKETING TERYTORIALNY
(3)
Pielęgniarstwo
(3)
Profilaktyka zdrowotna
(3)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(3)
BANKI
(2)
Dietetyka
(2)
Edukacja prozdrowotna
(2)
INTERNET
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
LECZENIE
(2)
LUDZIE STARZY
(2)
MEDYCYNA
(2)
MERCHANDISING
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Odżywianie
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
Pielęgniarstwo dziecięce
(2)
REKLAMA
(2)
REKLAMA INTERNETOWA
(2)
Rozwój fizyczny dziecka
(2)
STYL ŻYCIA
(2)
Uczucia
(2)
ZACHOWANIA ZDROWOTNE
(2)
Zaburzenia odżywiania
(2)
APTEKARSTWO
(1)
Aptekarstwo
(1)
Badania marketingowe
(1)
Biblioteki
(1)
Choroby wieku starczego
(1)
DZIECKO CHORE
(1)
EKOLOGIA
(1)
EKOTURYSTYKA
(1)
ETYKA
(1)
FARMACJA
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
FIZYKOTERAPIA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
Gabinety kosmetyczne
(1)
Gastronomia
(1)
HANDEL DETALICZNY
(1)
Higiena szkolna
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kształcenie zawodowe
(1)
LEKI
(1)
LISTA ŚWIATOWEGO DZIEDZICTWA KULTURALNEGO i PRZYRODNICZEGO UNESCO
(1)
Logopedia
(1)
Logopedzi
(1)
MARKETING EKOLOGICZNY
(1)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
MARKETING MOBILNY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
(1)
MIASTA
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing regionalny
(1)
Medycyna behawioralna
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
Młodzież
(1)
NORDIC WALKING
(1)
Nauczyciele
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
OBIEKTY i URZĄDZENIA TURYSTYCZNE
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
ONTOGENEZA
(1)
OTYŁOŚĆ
(1)
Ontogeneza
(1)
PIELĘGNIARSTWO
(1)
PIELĘGNIARSTWO DZIECIĘCE
(1)
POŁOŻNICTWO
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PSYCHOLOGIA LEKARSKA
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Pielęgniarstwo geriatryczne
(1)
Produkt regionalny
(1)
Profilaktyka logopedyczna
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
2001-0
(5)
1989-
(1)
2001
(1)
Temat: miejsce
OLSZTYN (woj. warmińsko-mazurskie ; okręg)
(1)
Polska
(1)
RACIBÓRZ (woj. śląskie)
(1)
SUWAŁKI (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(25)
Podręcznik
(25)
PODRĘCZNIKI
(10)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Opracowanie
(2)
Podręczniki [Typ publikacji]
(2)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
MONOGRAFIA
(1)
Monografia
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
PORADNIKI
(1)
Raport z badań
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(22)
Zarządzanie i marketing
(8)
Psychologia
(4)
Edukacja i pedagogika
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Językoznawstwo
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
promocja zdrowia
(95)
promocja
(74)
marketing
(41)
zdrowie
(36)
edukacja zdrowotna
(31)
profilaktyka
(24)
produkt
(20)
aktywność fizyczna
(19)
reklama
(19)
cena
(18)
zdrowie publiczne
(18)
badania marketingowe
(17)
dystrybucja
(17)
zachowania zdrowotne
(16)
strategia marketingowa
(14)
turystyka
(14)
styl życia
(12)
zdrowie psychiczne
(12)
Internet
(11)
otyłość
(11)
public relations
(11)
konsument
(10)
polityka zdrowotna
(10)
zachowania konsumenckie
(10)
choroby cywilizacyjne
(9)
choroby nowotworowe
(9)
marka
(9)
komunikacja marketingowa
(8)
marketing usług
(8)
rodzina
(8)
uzależnienie
(8)
alkoholizm
(7)
choroby układu krążenia
(7)
marketing bezpośredni
(7)
odżywianie
(7)
produkt turystyczny
(7)
profilaktyka uzależnień
(7)
stres
(7)
zarządzanie
(7)
Narodowy Program Zdrowia
(6)
agroturystyka
(6)
cukrzyca
(6)
marketing terytorialny
(6)
marketing-mix
(6)
narkomania
(6)
planowanie marketingowe
(6)
segmentacja rynku
(6)
starzenie się
(6)
służba zdrowia
(6)
usługi turystyczne
(6)
wartości
(6)
zarządzanie marketingowe
(6)
bulimia
(5)
choroba
(5)
edukacja seksualna
(5)
medycyna pracy
(5)
medycyna szkolna
(5)
niepełnosprawni
(5)
ochrona zdrowia
(5)
opieka geriatryczna
(5)
podstawowa opieka zdrowotna
(5)
przemoc
(5)
rynek
(5)
zaburzenia psychiczne
(5)
żywienie
(5)
Unia Europejska
(4)
alergia
(4)
anoreksja
(4)
dzieci
(4)
etyka
(4)
komunikacja interpersonalna
(4)
ludzie starzy
(4)
marketing międzynarodowy
(4)
marketing społeczny
(4)
medycyna społeczna
(4)
nadciśnienie tętnicze
(4)
nawyki żywieniowe
(4)
nikotynizm
(4)
nowotwór
(4)
opieka zdrowotna
(4)
palenie tytoniu
(4)
pielęgniarstwo
(4)
promocja handlowa
(4)
reklama internetowa
(4)
rekreacja
(4)
samobójstwo
(4)
sprawność fizyczna
(4)
substancje psychoaktywne
(4)
szkoła
(4)
uwarunkowania zdrowia
(4)
wychowanie zdrowotne
(4)
zachowania prozdrowotne
(4)
zagrożenia zdrowia
(4)
AIDS
(3)
HIV
(3)
antykoncepcja
(3)
bhp
(3)
choroba niedokrwienna serca
(3)
choroby układu pokarmowego
(3)
choroby zakaźne
(3)
173 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(ZiP Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 276-284. Indeks.
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju oraz ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę na: partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączenie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12418 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12417.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13576.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik europejski z dziedziny marketingu, napisany przez lidera współczesnego marketingu - Philipa Kotlera, we współpracy z uznanymi pracownikami naukowymi Garym Armstrongiem, Johnem Saundersem i Veroniką Wong. W podręczniku omówiono: istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę. Rozważania są bogato ilustrowane konkretnymi przykładami i studiami przypadków z doświadczeń przede wszystkim przedsiębiorstw europejskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5964 [Magazyn 1], 7267 [Magazyn 2], P.5969 [Magazyn 1], P.5966 [Magazyn 1], P.5971 [Magazyn 1], 2928 [Magazyn 2], P.5968 [Magazyn 1], P.3047 [Magazyn 1], P.5967 [Magazyn 1], P.5970 [Magazyn 1], P.3049 [Magazyn 1], P.3048 [Magazyn 1], P.5965 [Magazyn 1], 7268 [Magazyn 2] (14 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10523.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10522.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2017 r., (wyd. II). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 711-714. Indeks.
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy. Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.74.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Turystyka, Rekreacja, Sport)
Bibliogr. s. 299-308 i przy rozdz. Indeks.
Agroturystyka w wielofunkcyjnym rozwoju obszarów wiejskich jest nie tylko jedną z form przedsiębiorczości pozarolniczej na wsi, lecz także częścią działań agrobiznesu. Wykorzystując korzyści dobrostanu wiejskiego środowiska przyrodniczego, agroturystyka stanowi dodatkowe, pozarolnicze źródło dochodu, zwłaszcza dla małych gospodarstw rolnych. W książce pokazano agroturystykę we wszystkich wymiarach badań naukowych, począwszy od makroskali (np. globalizacja a agroturystyka, funkcjonowanie agroturystyki w wybranych krajach Unii Europejskiej, ekonomiczno-społeczne uwarunkowania jej rozwoju w Polsce), przez mezoskalę (np. rola przestrzeni krajobrazowo-przyrodniczo-kulturowej w agroturystyce), aż do mikroskali (np. produkty agroturystyczne i ich promocja, zarządzanie gospodarstwem agroturystycznym). Potencjał agroturystyczny obszarów wiejskich w Polsce, zarówno strukturalny, jak i funkcjonalny, stanowi znaczącą bazę i obiecującą perspektywę jej rozwoju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12211 [Magazyn 1], P.12212 [Magazyn 1], P.12210 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 103)
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Publikacja ma na celu zwrócenie uwagi na wielowymiarowy charakter usług i organizację pracy współczesnych bibliotek różnych typów. Doświadczenia pierwszych dwóch dekad XXI wieku pokazały, że rola bibliotek w procesie społecznego komunikowania się nieustannie ewoluuje. Wielość funkcji tych instytucji – począwszy od informacyjnej, edukacyjnej, przez rozrywkową i estetyczną, a skończywszy na integracyjnej i substytutywnej – prowokuje do nadążania za zmianami w potrzebach czytelników i przekształcania oferty w bardziej adekwatną i aktualną. Z książnicy, która gromadzi, opracowuje i udostępnia zbiory, biblioteka, w szczególności publiczna i powoli także akademicka, przekształcają się w ośrodki kultury, które dbają o budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem społecznym i gospodarczym. Oczekiwania społeczeństwa i rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych spowodowały pojawianie się nowych form usług jak na przykład rent a librarian czy dostosowanie tradycyjnych form korzystania z katalogów do wersji mobilnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19006.I.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 157-158 i przy rozdz.
"Niniejsze opracowanie w sposób naukowy wyjaśnia podstawy marketingowej działalności przedsiębiorstw na rynku, jednocześnie wskazując prawidłowości praktycznego działania i konsekwencje podejmowanej aktywności. W celu właściwego zrozumienia koncepcji marketingu i zarządzania przedsiębiorstwem w oparciu o wiedzę o rynku, w opracowaniu obejmującym dziewięć rozdziałów, po każdym z nich zamieszczono część, mającą na celu sprawdzenie stopnia przyswojenia określonej wiedzy. Dodatkowo, każdemu rozdziałowi przyporządkowano zalecaną literaturę, dzięki której możliwe jest dalsze ugruntowanie wiedzy o charakterze naukowym." (z Wprowadzenia)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12154 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12153.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13276.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie II. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 711-714. Indeks.
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy. Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17243 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17283.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17282.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prowadzi Czytelnika przez najważniejsze problemy związane z marketingiem. Napisana jest prostym językiem, w konwersacyjnym stylu. Dzięki interaktywnemu podejściu wciąga Czytelnika w nauczanie marketingu. Szeroko integruje tradycyjne i współczesne problemy z zakresu marketingu i zarządzania, wyczerpująco omawia aktualne zagadnienia marketingowe na podstawie polskich przykładów, ilustracji i ćwiczeń, dając równocześnie szeroką perspektywę porównawczą na przykładach gospodarek całego świata. Omawia liczne sytuacje, w których osoby podejmujące decyzje marketingowe wykorzystują koncepcje teoretyczne. Jest adresowana do szerokiego grona odbiorców związanych z marketingiem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2907 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2338.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 208-209. Indeks.
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik o tym, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie i odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz w nim wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11528.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12756.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 210-213.
Celem niniejszej publikacji jest prezentacja tych zagadnień marketingu, które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa turystycznego. Zważając na fakt, że podstawą marketingowego działania przedsiębiorstw turystycznych jest wykwalifikowany personel usługowy, stanowiący fundamentalny element samego produktu, w opracowaniu uwagę zwrócono na elementy norm postępowania i etyki touroperatorów. W szczególności praca niniejsza obejmuje: charakterystykę celów współczesnej turystyki; charakterystykę usług turystycznych, świadczonych przez biura turystyczne; zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix, tj. produkty biur turystycznych, ceny, promocje, dystrybucję oraz ludzi; zarządzanie turystyczne i strategie przedsiębiorstw turystycznych; działalność biur podróży zorientowanych na klienta; elementy psychologii w nowoczesnej turystyce; kulturę obsługi i normy etyczne pracowników biur podróży; badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14282.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 207-212.
Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu. Każdy rozdział składa się z: krótkiej części teoretycznej - teorii w pigułce, testów sprawdzających rozumienie omówionych zagadnień, zdań do uzupełnienia, zadań problemowych do przedyskutowania, które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako podstawa do prowadzenia ćwiczeń lub warsztatów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12523 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12522.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13646.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia składa się z czterech głównych rozdziałów przedstawiających odrębne dziedziny rozwoju turystyki, które w zasadniczy sposób wiążą się ze sobą przez odniesienie do nowych aspektów jej oddziaływania na świecie: - W rozdziale pierwszym podjęto próbę przedstawienia najważniejszych problemów związanych z ruchem turystycznym. Poza postawieniem kwestii dotyczących migracji turystycznych, wiele uwagi poświecono zagranicznemu ruchowi turystycznemu na świecie na przełomie XX i XXI wieku oraz wpływom pochodzącym z turystyki. - Rozdział drugi dotyczy polityki turystycznej w kształtowaniu produktu i wizerunku turystycznego m.in. obiektów światowego dziedzictwa kulturowego UNESCO. Zagadnienia te rozważane są na przykładzie Francji, Wielkiej Brytanii, Ukrainy oraz Polski a w niej głównie Krakowa. - Rozdział trzeci zawiera prace dotyczące: walorów przyrodniczych, rozwoju geoturystyki na obszarach parków narodowych w USA oraz zmian, jakie zachodzą w przyrodzie pod wpływem działalności człowieka. - Rozdział czwarty, końcowy jest przede wszystkim poświęcony regionowi świętokrzyskiemu, jego walorom przyrodniczym i kulturowym, zagospodarowaniu turystycznemu, strukturze i wykorzystaniu bazy noclegowej, dostępności do obiektów rekreacyjno-sportowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10902.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk. - Wyd. 1 (dodr.). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, cop. 2005. - XXXI, [1], 754, [2] s. : il. ; 27 cm.
"Marketing”, fundamentalne dzieło Kotlera ukazuje się od ponad trzydziestu lat, nieustannie wzbudzając emocje oraz stanowiąc źródło wiedzy o marketingu. Podstawą tego wydania jest najaktualniejsza, zmieniona i uzupełniona jedenasta edycja amerykańska z 2003 roku. Choć to od dawna podstawowy podręcznik, autor wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i umiejętnością przewidywania. Prezentując najnowsze pojęcia, teorie i strategie, kładzie nacisk na dostosowanie marketingu do warunków prowadzenia działalności gospodarczej. Umiejętne połączenie teorii z praktyką sprawia, że dzieło Kotlera jest nadal aktualne i żywe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3935 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3934.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich. Ukazuje interdyscyplinarność, związki z zarządzaniem i tendencje rozwojowe marketingu na świecie. Całokształt problematyki marketingu został logicznie i sekwencyjnie uporządkowany. Przyswojenie treści ułatwiają: przystępny język i przejrzysta prezentacja zagadnień ogólnych i szczegółowych, przykłady oparte na doświadczeniach polskich przedsiębiorstw, rysunki oraz indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2051 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3258.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych; rynek usług turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klientów na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13077 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13076.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14159.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing w turystyce i rekreacji / redakcja naukowa Aleksander Panasiuk ; autorzy Małgorzata Januszewska [i in.]. - EPUB został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2013 r. (wyd. I). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 381 s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych; rynek usług turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klientów na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.78.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 86)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 701.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom V "Podaż turystyczna jako determinanta kształtowania popytu turystycznego" obejmuje zagadnienia produktu turystycznego, produktu turystyki wiejskiej oraz funkcjonowania przedsiębiorstw turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13448.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 316-320. Indeks.
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie. Omawia zagadnienia: badań marketingowych, segmentacji rynku, strategii produktu, dystrybucji i cen, wizerunku przedsiębiorstwa, strategii marki, reklamy i promocji oraz planu marketingowego. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12416 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12415.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13575.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Adam M. Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 269-271.
Na rynku są dostępne liczne publikacje na temat reklamy i poradniki dla jej twórców. W tym podręczniku autor prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na reklamę. Omawia nie tylko jej aspekty marketingowe, lecz także wiedzę z zakresu liternictwa, projektowania oraz wystawiennictwa, zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych. Tak wszechstronne ujęcie reklamy było możliwe dzieki ponad piętnastoletniemu doświadczeniu zawodowemu autora w działalności marketingowej, a także wykorzystaniu światowego dorobku naukowego w tej dziedzinie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9193 [Magazyn 1], P.12161 [Magazyn 1], P.12162 [Magazyn 1], P.10971 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10895.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Podręczników dla Studentów Studiów Pielęgniarskich ; 25)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Drugi tom podręcznika przeznaczonego dla studentów pielęgniarstwa i położnictwa zawiera konkretne wskazówki przydatne w codziennej praktyce zawodowej pielęgniarek i położnych, skupione w dużej części wokół działań profilaktycznych i edukacyjnych. Podręcznik zawiera siedem rozdziałów. Rozdział pierwszy omawia praktyczne aspekty promocji zdrowia związane z kształtowaniem świadomych postaw rodzicielskich. Rozdział drugi uwzględnia opis działań z zakresu promocji zdrowia w chorobach cywilizacyjnych. Kolejny rozdział dotyczy działań na rzecz promocji zdrowia psychicznego, ze szczególnym uwzględnieniem profilaktyki depresji i umiejętności radzenia sobie ze stresem. W dalszych rozdziałach przedstawiono działania profilaktyczne stosowane w geriatrii, modele pracy pielęgniarek z osobami uzależnionymi i z zaburzeniami odżywiania, znaczenie aktywności fizycznej w pielęgnowaniu zdrowia i znaczeniu oceny stanu zdrowia pacjentów dla potrzeb planowania działań z zakresu promocji zdrowia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11488 [Magazyn 1], P.11487 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10619.XVIII.11 [Wypożyczalnia B], P.9042.XVIII.11 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10618.XVIII.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej