Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(173)
Forma i typ
Książki
(169)
Publikacje naukowe
(14)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Publikacje fachowe
(8)
E-booki
(6)
Dostępność
dostępne
(178)
tylko na miejscu
(151)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(85)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(84)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(153)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(8)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(8)
Autor
Woynarowska Barbara
(4)
Andruszkiewicz Anna
(3)
Banaszkiewicz Mariola
(3)
Kulik Teresa Bernadetta (1951- )
(3)
Mruk Henryk
(3)
Sznajder Andrzej
(3)
Adamczyk-Zientara Małgorzata
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Borzucka-Sitkiewicz Katarzyna
(2)
Brytek-Matera Anna
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Emeryk Andrzej (1953- )
(2)
Jacennik Barbara
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Karski Jerzy Bohdan ( - 2009)
(2)
Kilańska Dorota
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kowalczewska-Grabowska Katarzyna
(2)
Kubińska Zofia (1950- )
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Naumowicz Krystyna
(2)
Pacian Anna
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Ryś Andrzej
(2)
Sikora Jan (1947- )
(2)
Szromnik Andrzej (1948- )
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wiktor Jan Władysław
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Zarzycka Danuta
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Adcock Dennis
(1)
Armstrong Gary
(1)
Baj-Korpak Joanna (1980- )
(1)
Bartkowiak Grażyna Barbara (1951- )
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bergier Barbara (1953- )
(1)
Bergier Józef (1952- )
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bodasińska Anna
(1)
Bohater Piotr
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Buczyński Andrzej (1941- )
(1)
Buko Jacek
(1)
Błaszczyk Jan (nauki medyczne)
(1)
Chojnacka Ewa
(1)
Cianciara Dorota
(1)
Curtis Tony
(1)
Cylkowska-Nowak Mirosława
(1)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
Czarniecka-Skubina Ewa
(1)
Czepiel Jacek
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Czupryna Antoni
(1)
Denys Andrzej (1939- )
(1)
Domagała Alicja
(1)
Dończyk Mateusz
(1)
Drabik Józef (1939- )
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Duplaga Mariusz
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Dębniewska Maria (1940- )
(1)
Dębski Maciej
(1)
Fazlagić Amir Jan
(1)
Fidecki Wiesław
(1)
Florek Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Florkowski Antoni
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gawor Zenon
(1)
Gembalczyk Ilona
(1)
Godlewski Grzegorz
(1)
Golinowska Stanisława (1947- )
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Graczykowska Bogusława
(1)
Grodzicki Tomasz
(1)
Gromadzka-Ostrowska Joanna
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Gwiazda Adam (1946- )
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Głowacka Mariola
(1)
Hanisz Romuald N
(1)
Haor Beata
(1)
Hartley Steven W
(1)
Hałuszka Janusz
(1)
Henrykowska Gabriela
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Izdebski Zbigniew
(1)
Izdebski Zbigniew (1956- )
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Jamrozik Piotr (medycyna)
(1)
Jasieńska Grażyna
(1)
Jonas Agata
(1)
Juczyński Zygfryd
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Jurczak Anna (medycyna)
(1)
Juszczyk Maciej (1973- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(87)
2000 - 2009
(67)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
Kraj wydania
Polska
(173)
Język
polski
(169)
angielski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(13)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(4)
Handlowcy
(1)
Lekarze
(1)
Logopedzi
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Promotorzy zdrowia
(1)
Rodzice
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
PROMOCJA ZDROWIA
(39)
MARKETING
(22)
Promocja zdrowia
(15)
ZDROWIE PUBLICZNE
(15)
TURYSTYKA
(14)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(12)
HIGIENA
(11)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(6)
AGROTURYSTYKA
(5)
Marketing
(5)
PODRĘCZNIKI
(5)
KULTURA FIZYCZNA
(4)
MEDYCYNA SPOŁECZNA
(4)
PROMOCJA HANDLOWA
(4)
SŁUŻBA ZDROWIA
(4)
USŁUGI
(4)
Zdrowie publiczne
(4)
Choroby dziecięce
(3)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(3)
MARKETING TERYTORIALNY
(3)
Pielęgniarstwo
(3)
Profilaktyka zdrowotna
(3)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(3)
BANKI
(2)
Dietetyka
(2)
Edukacja prozdrowotna
(2)
INTERNET
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
LECZENIE
(2)
LUDZIE STARZY
(2)
MEDYCYNA
(2)
MERCHANDISING
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Odżywianie
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
Pielęgniarstwo dziecięce
(2)
REKLAMA
(2)
REKLAMA INTERNETOWA
(2)
Rozwój fizyczny dziecka
(2)
STYL ŻYCIA
(2)
Uczucia
(2)
ZACHOWANIA ZDROWOTNE
(2)
Zaburzenia odżywiania
(2)
APTEKARSTWO
(1)
Aptekarstwo
(1)
Badania marketingowe
(1)
Biblioteki
(1)
Choroby wieku starczego
(1)
DZIECKO CHORE
(1)
EKOLOGIA
(1)
EKOTURYSTYKA
(1)
ETYKA
(1)
FARMACJA
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
FIZYKOTERAPIA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
Gabinety kosmetyczne
(1)
Gastronomia
(1)
HANDEL DETALICZNY
(1)
Higiena szkolna
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kształcenie zawodowe
(1)
LEKI
(1)
LISTA ŚWIATOWEGO DZIEDZICTWA KULTURALNEGO i PRZYRODNICZEGO UNESCO
(1)
Logopedia
(1)
Logopedzi
(1)
MARKETING EKOLOGICZNY
(1)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
MARKETING MOBILNY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
(1)
MIASTA
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing regionalny
(1)
Medycyna behawioralna
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
Młodzież
(1)
NORDIC WALKING
(1)
Nauczyciele
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
OBIEKTY i URZĄDZENIA TURYSTYCZNE
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
ONTOGENEZA
(1)
OTYŁOŚĆ
(1)
Ontogeneza
(1)
PIELĘGNIARSTWO
(1)
PIELĘGNIARSTWO DZIECIĘCE
(1)
POŁOŻNICTWO
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PSYCHOLOGIA LEKARSKA
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Pielęgniarstwo geriatryczne
(1)
Produkt regionalny
(1)
Profilaktyka logopedyczna
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
2001-0
(5)
1989-
(1)
2001
(1)
Temat: miejsce
OLSZTYN (woj. warmińsko-mazurskie ; okręg)
(1)
Polska
(1)
RACIBÓRZ (woj. śląskie)
(1)
SUWAŁKI (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(25)
Podręcznik
(25)
PODRĘCZNIKI
(10)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Opracowanie
(2)
Podręczniki [Typ publikacji]
(2)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
MONOGRAFIA
(1)
Monografia
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
PORADNIKI
(1)
Raport z badań
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(22)
Zarządzanie i marketing
(8)
Psychologia
(4)
Edukacja i pedagogika
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Językoznawstwo
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
promocja zdrowia
(95)
promocja
(74)
marketing
(41)
zdrowie
(36)
edukacja zdrowotna
(31)
profilaktyka
(24)
produkt
(20)
aktywność fizyczna
(19)
reklama
(19)
cena
(18)
zdrowie publiczne
(18)
badania marketingowe
(17)
dystrybucja
(17)
zachowania zdrowotne
(16)
strategia marketingowa
(14)
turystyka
(14)
styl życia
(12)
zdrowie psychiczne
(12)
Internet
(11)
otyłość
(11)
public relations
(11)
konsument
(10)
polityka zdrowotna
(10)
zachowania konsumenckie
(10)
choroby cywilizacyjne
(9)
choroby nowotworowe
(9)
marka
(9)
komunikacja marketingowa
(8)
marketing usług
(8)
rodzina
(8)
uzależnienie
(8)
alkoholizm
(7)
choroby układu krążenia
(7)
marketing bezpośredni
(7)
odżywianie
(7)
produkt turystyczny
(7)
profilaktyka uzależnień
(7)
stres
(7)
zarządzanie
(7)
Narodowy Program Zdrowia
(6)
agroturystyka
(6)
cukrzyca
(6)
marketing terytorialny
(6)
marketing-mix
(6)
narkomania
(6)
planowanie marketingowe
(6)
segmentacja rynku
(6)
starzenie się
(6)
służba zdrowia
(6)
usługi turystyczne
(6)
wartości
(6)
zarządzanie marketingowe
(6)
bulimia
(5)
choroba
(5)
edukacja seksualna
(5)
medycyna pracy
(5)
medycyna szkolna
(5)
niepełnosprawni
(5)
ochrona zdrowia
(5)
opieka geriatryczna
(5)
podstawowa opieka zdrowotna
(5)
przemoc
(5)
rynek
(5)
zaburzenia psychiczne
(5)
żywienie
(5)
Unia Europejska
(4)
alergia
(4)
anoreksja
(4)
dzieci
(4)
etyka
(4)
komunikacja interpersonalna
(4)
ludzie starzy
(4)
marketing międzynarodowy
(4)
marketing społeczny
(4)
medycyna społeczna
(4)
nadciśnienie tętnicze
(4)
nawyki żywieniowe
(4)
nikotynizm
(4)
nowotwór
(4)
opieka zdrowotna
(4)
palenie tytoniu
(4)
pielęgniarstwo
(4)
promocja handlowa
(4)
reklama internetowa
(4)
rekreacja
(4)
samobójstwo
(4)
sprawność fizyczna
(4)
substancje psychoaktywne
(4)
szkoła
(4)
uwarunkowania zdrowia
(4)
wychowanie zdrowotne
(4)
zachowania prozdrowotne
(4)
zagrożenia zdrowia
(4)
AIDS
(3)
HIV
(3)
antykoncepcja
(3)
bhp
(3)
choroba niedokrwienna serca
(3)
choroby układu pokarmowego
(3)
choroby zakaźne
(3)
173 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk. - Wyd. 1 (dodr.). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, cop. 2005. - XXXI, [1], 754, [2] s. : il. ; 27 cm.
"Marketing”, fundamentalne dzieło Kotlera ukazuje się od ponad trzydziestu lat, nieustannie wzbudzając emocje oraz stanowiąc źródło wiedzy o marketingu. Podstawą tego wydania jest najaktualniejsza, zmieniona i uzupełniona jedenasta edycja amerykańska z 2003 roku. Choć to od dawna podstawowy podręcznik, autor wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i umiejętnością przewidywania. Prezentując najnowsze pojęcia, teorie i strategie, kładzie nacisk na dostosowanie marketingu do warunków prowadzenia działalności gospodarczej. Umiejętne połączenie teorii z praktyką sprawia, że dzieło Kotlera jest nadal aktualne i żywe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3935 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3934.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich. Ukazuje interdyscyplinarność, związki z zarządzaniem i tendencje rozwojowe marketingu na świecie. Całokształt problematyki marketingu został logicznie i sekwencyjnie uporządkowany. Przyswojenie treści ułatwiają: przystępny język i przejrzysta prezentacja zagadnień ogólnych i szczegółowych, przykłady oparte na doświadczeniach polskich przedsiębiorstw, rysunki oraz indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2051 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3258.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych; rynek usług turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klientów na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13077 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13076.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14159.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing w turystyce i rekreacji / redakcja naukowa Aleksander Panasiuk ; autorzy Małgorzata Januszewska [i in.]. - EPUB został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2013 r. (wyd. I). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 381 s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych; rynek usług turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klientów na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.78.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 86)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 701.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom V "Podaż turystyczna jako determinanta kształtowania popytu turystycznego" obejmuje zagadnienia produktu turystycznego, produktu turystyki wiejskiej oraz funkcjonowania przedsiębiorstw turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13448.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 316-320. Indeks.
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie. Omawia zagadnienia: badań marketingowych, segmentacji rynku, strategii produktu, dystrybucji i cen, wizerunku przedsiębiorstwa, strategii marki, reklamy i promocji oraz planu marketingowego. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12416 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12415.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13575.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Adam M. Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 269-271.
Na rynku są dostępne liczne publikacje na temat reklamy i poradniki dla jej twórców. W tym podręczniku autor prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na reklamę. Omawia nie tylko jej aspekty marketingowe, lecz także wiedzę z zakresu liternictwa, projektowania oraz wystawiennictwa, zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych. Tak wszechstronne ujęcie reklamy było możliwe dzieki ponad piętnastoletniemu doświadczeniu zawodowemu autora w działalności marketingowej, a także wykorzystaniu światowego dorobku naukowego w tej dziedzinie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9193 [Magazyn 1], P.12161 [Magazyn 1], P.12162 [Magazyn 1], P.10971 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10895.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Podręczników dla Studentów Studiów Pielęgniarskich ; 25)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Drugi tom podręcznika przeznaczonego dla studentów pielęgniarstwa i położnictwa zawiera konkretne wskazówki przydatne w codziennej praktyce zawodowej pielęgniarek i położnych, skupione w dużej części wokół działań profilaktycznych i edukacyjnych. Podręcznik zawiera siedem rozdziałów. Rozdział pierwszy omawia praktyczne aspekty promocji zdrowia związane z kształtowaniem świadomych postaw rodzicielskich. Rozdział drugi uwzględnia opis działań z zakresu promocji zdrowia w chorobach cywilizacyjnych. Kolejny rozdział dotyczy działań na rzecz promocji zdrowia psychicznego, ze szczególnym uwzględnieniem profilaktyki depresji i umiejętności radzenia sobie ze stresem. W dalszych rozdziałach przedstawiono działania profilaktyczne stosowane w geriatrii, modele pracy pielęgniarek z osobami uzależnionymi i z zaburzeniami odżywiania, znaczenie aktywności fizycznej w pielęgnowaniu zdrowia i znaczeniu oceny stanu zdrowia pacjentów dla potrzeb planowania działań z zakresu promocji zdrowia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11488 [Magazyn 1], P.11487 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10619.XVIII.11 [Wypożyczalnia B], P.9042.XVIII.11 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10618.XVIII.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Podręczników dla Studentów Studiów Pielęgniarskich ; 24)
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Niniejsza książka skierowana jest przede wszystkim do studentów kierunku pielęgniarstwo i położnictwo. Tom pierwszy zawiera teoretyczne podstawy promocji zdrowia, które przygotowują studentów do twórczego włączania się w realizację szeroko rozumianej promocji zdrowia. Podejmuje zagadnienia zdrowia jako wartości, psychospołecznego kontekstu promocji zdrowia, historii i rozwoju promocji zdrowia w Polsce, edukacji zdrowotnej i profilaktyki, promocji zdrowia w społecznościach lokalnych oraz w odniesieniu do teorii pielęgniarstwa, komunikacji interpersonalnej w promocji zdrowia, poradnictwa w pracy pielęgniarskiej oraz aspektów etycznych promocji zdrowia. Ze względu na interdyscyplinarność i złożoność zagadnień związanych z promocją zdrowia, podręcznik nie wyczerpuje całego spektrum problemów, stanowi jednak inspirację do dalszych poszukiwań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11485 [Magazyn 1], P.11486 [Magazyn 1], P.17858 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19250.XVIII.11 [Wypożyczalnia B], 7131.XVIII.11 [Wypożyczalnia B], P.5641.XVIII.11 [Wypożyczalnia B] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7130.XVIII.11 [Czytelnia B], 19249.XVIII.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.974.XVIII.11 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.975.XVIII.11 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.977.XVIII.11 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.978.XVIII.11 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.979.XVIII.11 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (5 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.972.XVIII.11 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Podręczników dla Studentów Studiów Pielęgniarskich ; 25)
Bibliografia przy rozdziałąch. Indeks.
Drugi tom podręcznika przeznaczonego dla studentów pielęgniarstwa i położnictwa zawiera konkretne wskazówki przydatne w codziennej praktyce zawodowej pielęgniarek i położnych, skupione w dużej części wokół działań profilaktycznych i edukacyjnych. Podręcznik zawiera siedem rozdziałów. Rozdział pierwszy omawia praktyczne aspekty promocji zdrowia związane z kształtowaniem świadomych postaw rodzicielskich. Rozdział drugi uwzględnia opis działań z zakresu promocji zdrowia w chorobach cywilizacyjnych. Kolejny rozdział dotyczy działań na rzecz promocji zdrowia psychicznego, ze szczególnym uwzględnieniem profilaktyki depresji i umiejętności radzenia sobie ze stresem. W dalszych rozdziałach przedstawiono działania profilaktyczne stosowane w geriatrii, modele pracy pielęgniarek z osobami uzależnionymi i z zaburzeniami odżywiania, znaczenie aktywności fizycznej w pielęgnowaniu zdrowia i znaczeniu oceny stanu zdrowia pacjentów dla potrzeb planowania działań z zakresu promocji zdrowia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17859 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19252.XVIII.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19251.XVIII.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.984.XVIII.11 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.985.XVIII.11 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.983.XVIII.11 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.980.XVIII.11 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.982.XVIII.11 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (5 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.973.XVIII.11 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy ref.
Książka ma na celu prezentację i upowszechnianie wyników badań prowadzonych przez studentów reprezentujących koła naukowe. Publikacja stanowi swego rodzaju wdrożenie młodych naukowców w szeroko pojęty świat nauki, dokumentuje ich dorobek naukowy i zachęca do dalszego rozwoju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.16130 [Magazyn 1], P.16133 [Magazyn 1], P.12765 [Magazyn 1], P.16137 [Magazyn 1], P.16131 [Magazyn 1], P.16135 [Magazyn 1], P.16136 [Magazyn 1], P.16140 [Magazyn 1], P.16144 [Magazyn 1], P.16143 [Magazyn 1], P.16132 [Magazyn 1], P.16139 [Magazyn 1], P.16134 [Magazyn 1], P.16141 [Magazyn 1], P.16142 [Magazyn 1], P.16138 [Magazyn 1] (16 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12763.V.3 [Wypożyczalnia B], P.12764.V.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13869.V.3 [Czytelnia B], 13870.V.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10315 [Magazyn 1], P.10316 [Magazyn 1], P.10314 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 11837.XVIII.12.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11836.XVIII.12.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
In this monograph it is presented the issue of stress in the work of nursing staff and doctors, the assessment of their work by the patients, their pro-health behaviour. The authors of the monograph have pointed out the role of physical activity as a walk of life and the phenomenon of obesity as an important social issue of our times.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12059 [Magazyn 1], P.17112 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Merchandising / Barbara Borusiak. - Wyd. 3 rozsz. - Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2009. - 121 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 119-121.
Głównym celem pracy jest zdefiniowanie pojęcia "merchandising", przy założeniu, że zasadne jest rozróżnienie merchandisingu producenta i detalisty, oraz wskazanie na jego techniki. Akcent położono na merchandisingu handlowym, wychodząc z założenia, że jest to zagadnienie bogatsze treściowo, stąd szczególnie został rozwinięty fragment dotyczący technik merchandisingu handlowego. Wydanie trzecie zostało rozszerzone o rozdział szósty zawierający praktyczne wskazówki dotyczące ekspozycji wybranych grup produktów zaliczanych do FMCG w sklepach zorientowanych głównie na sprzedaż towarów tej kategorii. Praca została przygotowana jako podręcznik dla studentów, ale może być przydatna dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się handlem, ponieważ w dużym stopniu merchandising jest "systemem praktycznego działania".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11302.IX.16.2 [Magazyn 1], P.9788 [Magazyn 1], P.9789 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9790.IX.16.2 [Wypożyczalnia C], P.9787.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 3114.)
Bibliogr. przy pracach.
Punktem wyjścia w prezentowanej monografii są określone problemy zdrowotne, analizowane z perspektywy edukacyjnej. Omawiane treści mają swój wymiar profilaktyczny, ale wpisują się także w obszar charakterystyczny dla promocji zdrowia z uwagi na fakt, że jest ona globalną strategią działań na rzecz zdrowia, której niezbędny i kluczowy element stanowi edukacja zdrowotna. Dzięki niej ludzie zyskują odpowiednie kompetencje, pozwalające im na dokonywanie zmian w swoim środowisku i stylu życia. W modelu promocji zdrowia ukierunkowanym na upodmiotowienie jednostek w niej uczestniczących istnieją dwie podstawowe funkcje edukacji zdrowotnej. Jedną z nich jest tworzenie warunków umożliwiających ludziom zdobywanie wiedzy na temat zdrowia i choroby. Posiadając tę wiedzę mogą oni wzmacniać swoje zdolności do działania na rzecz zdrowia własnego i innych, jednocześnie stając się podmiotami tych działań. Upodmiotowienie jednostek jest zatem bezpośrednim efektem edukacji, a tylko jednostki upodmiotowione (zdolne do działania) mogą dokonać zmiany społecznej, do której dąży się w promocji zdrowia. Drugą ze wzmiankowanych funkcji jest oddziaływanie na decydentów i grupy zawodowe, tak by odpowiednio wpływały na politykę publiczną i kształtowanie konkretnych środowisk. Prezentowana publikacja spełnia obie z wymienionych funkcji. Z jednej strony daje możliwość poszerzenia wiedzy na temat wybranych problemów zdrowotnych i przeciwdziałania im, z drugiej – jest adresowana do konkretnych grup zawodowych (nauczyciele, pedagodzy, socjologowie, lekarze), w których zadaniach mieści się tworzenie środowisk wspierających zdrowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15254.XVIII.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Piśmiennictwo przy rozdziałach. Indeks.
Psychodietetyka to pierwszy w Polsce podręcznik zawierający wiedzę z zakresu żywienia człowieka, dietoprofilaktyki i dietoterapii, stylów jedzenia oraz podstaw prawa żywnościowego. Jest to kompleksowe kompendium z zakresu dietetyki, psychologii, medycyny i nauk o zdrowiu a także kultury fizycznej. Zawarte w nim zostały między innymi: Najnowsze wyniki badań dotyczące interakcji między lekami a żywnością, Relacja pomiędzy jedzeniem a emocjami. Metody leczenia otyłości. Metody i techniki pracy z osobami przejawiającymi różny poziom aktywności fizycznej, a także doświadczającymi trudności w kontrolowaniu jedzenia lub zmianie zachowań i nawyków żywieniowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17962 [Magazyn 1], P.17963 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19482.XVIII.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19481.XVIII.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
Psychodietetyka / redakcja naukowa Anna Brytek-Matera ; [autorzy: Małgorzata Adamczyk-Zientara i 32 innych]. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2020r. (wyd. I). - Warszawa : PZWL Wydawnictwo Lekarskie, 2020. - XVIII, [2], 566 stron : ilustracje ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Piśmiennictwo przy rozdziałach. Indeks.
Psychodietetyka to pierwszy w Polsce podręcznik zawierający wiedzę z zakresu żywienia człowieka, dietoprofilaktyki i dietoterapii, stylów jedzenia oraz podstaw prawa żywnościowego. Jest to kompleksowe kompendium z zakresu dietetyki, psychologii, medycyny i nauk o zdrowiu a także kultury fizycznej. Zawarte w nim zostały między innymi: Najnowsze wyniki badań dotyczące interakcji między lekami a żywnością, Relacja pomiędzy jedzeniem a emocjami. Metody leczenia otyłości. Metody i techniki pracy z osobami przejawiającymi różny poziom aktywności fizycznej, a także doświadczającymi trudności w kontrolowaniu jedzenia lub zmianie zachowań i nawyków żywieniowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.124.XVIII.10 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony: 226-240. Indeks.
Publikacja stanowi wprowadzenie do promocji zdrowia, a zarazem podsumowanie najważniejszych informacji pochodzących z zajęć i doświadczeń zawodowych. Adresowana jest do lekarzy odbywających specjalizację, w ramach której obowiązani są do zdania kolokwium ze zdrowia publicznego oraz osób, które są lub będą zawodowo związane z szeroko rozumianym systemem zdrowotnym - placówkami sprawującymi opiekę medyczną, nadzorem sanitarno-epidemiologicznym, a także organami administracji odpowiedzialnymi za ochronę zdrowia. Może być również wykorzystywana przez studentów kierunków medycznych oraz w trakcie studiów dyplomowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10255 [Magazyn 1], P.10257 [Magazyn 1], P.10256 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10254.XVIII.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11502.XVIII.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.672.XVIII.11 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.671.XVIII.11 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.670.XVIII.11 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (3 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.669.XVIII.11 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10305 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11829.XVIII.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w ochronie zdrowia / red. nauk. Aleksandra Czerw. - Warszawa : "Difin", 2010. - 175, [1] s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 170-175.
W książce przedstawiono kompleksowe podejście do problemów marketingu w ochronie zdrowia. Zaprezentowano w niej możliwości wykorzystania narzędzi marketingowych w pozycjonowaniu usług zdrowotnych, jak również, budzący ostatnimi czasy wiele kontrowersji, marketing produktu leczniczego. Jako uzupełnienie omówiono obszary zastosowania marketingu w kształtowaniu postaw zdrowotnych, co w dobie wzrostu znaczenia profilaktyki i promocji zdrowia odgrywa niezwykle istotną rolę. Głównymi adresatami książki są osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem w ochronie zdrowia, szczególnie pracownicy zakładów opieki zdrowotnej, przedsiębiorstw farmaceutycznych, środowisko medyczne. Publikacja adresowana jest ponadto do studentów marketingu i zdrowia publicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9932 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11567.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej