Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(3)
Status
available
(4)
only on-site
(3)
Branch
Magazyny
(2)
Wypo┼╝yczalnie
(2)
Czytelnie
(3)
Author
Borusiak Barbara
(1)
Jaworska El┼╝bieta (nauki ekonomiczne)
(1)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
S┼éawi┼äska Maria (1946- )
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
INNOWACJE
(1)
MARKETING
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO HANDLOWE
(1)
RACHUNKOWO┼Ü─ć
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
3 results Filter
Book
In basket
Jest to nowoczesny podr─Öcznik b─Öd─ůcy efektem bada┼ä i zainteresowa┼ä naukowych autor├│w. Przedstawiono w nim zagadnienia zwi─ůzane z funkcjonowaniem przedsi─Öbiorstw handlowych zar├│wno hurtowych, jak i detalicznych, w tym: kierunki rozwoju handlu we wsp├│┼éczesnej gospodarce, znaczenie bada┼ä marketingowych przy podejmowaniu decyzji w przedsi─Öbiorstwach handlowych, istot─Ö i fazy tworzenia strategii marketingowej w handlu, inwestycje zagranicznych sieci detalicznych i hurtowych w Polsce, rozwa┼╝ania na temat wp┼éywu internetu na przysz┼éo┼Ť─ç handlu, roli system├│w informacyjnych oraz trend├│w w zakresie globalizacji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10978 [Magazyn 1], P.10977 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 2927 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1501 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Autorzy niniejszej ksi─ů┼╝ki podj─Öli si─Ö przedstawienia rozwi─ůza┼ä rachunkowo┼Ťci szczeg├│lnie istotnych ze wzgl─Ödu na rodzaj dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstw prowadzonej w poszczeg├│lnych sektorach gospodarki. Zakres pracy obejmuje charakterystyczne aspekty rachunkowo┼Ťci przedsi─Öbiorstw produkcyjnych, handlowych, rolniczych, ┼Ťwiadcz─ůcych us┼éugi kr├│tkoterminowe, budowlane i turystyczne. W pierwszym rozdziale autorzy przedstawili og├│lne zasady rachunkowo┼Ťci w odniesieniu do ustawy o rachunkowo┼Ťci, kt├│ra obowi─ůzuje wszystkie jednostki prowadz─ůce ksi─Ögi rachunkowe bez wzgl─Ödu na rodzaj dzia┼éalno┼Ťci. W pozosta┼éych rozdzia┼éach scharakteryzowali cechy dzia┼éalno┼Ťci danego typu przedsi─Öbiorstwa z okre┼Ťlonego sektora gospodarki, wywieraj─ůce wp┼éyw na jego model rachunkowo┼Ťci. Rozdzia┼éy zawieraj─ů ponadto przyk┼éady rozwi─ůza┼ä konkretnych problem├│w, podsumowanie prezentowanych tre┼Ťci, pytania i zadania kontrolne oraz literatur─Ö uzupe┼éniaj─ůc─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13690 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13689 VIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14693 VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 184)
Bibliogr. przy pracach.
Innowacje stanowi─ů obecnie jedno z kluczowych zagadnie┼ä ekonomii i nauk o zarz─ůdzaniu. Z jednej strony dostrzega si─Ö stymuluj─ůcy charakter innowacji w procesie wzrostu gospodarczego, z drugiej - najwa┼╝niejsze ┼║r├│d┼éo przewagi konkurencyjnej przedsi─Öbiorstw i sektor├│w. Innowacje wyst─Öpuj─ů we wszystkich sferach ┼╝ycia gospodarczego, a tak┼╝e we wszystkich sektorach i wszystkich obszarach funkcjonalnych i procesowych przedsi─Öbiorstwa. Fakt ten sta┼é si─Ö inspiracj─ů dla autor├│w artyku┼é├│w, poszukuj─ůcych przejaw├│w innowacyjno┼Ťci w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej r├│┼╝norodnych podmiot├│w oraz w sektorze handlu. Zeszyt naukowy sk┼éada si─Ö z trzynastu artyku┼é├│w, kt├│re w wieloaspektowy spos├│b przedstawiaj─ů problem innowacji w marketingu i handlu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13095 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again