Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(23)
Forma i typ
Książki
(22)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(25)
tylko na miejscu
(20)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(10)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(16)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(20)
Autor
Czerwiński Janusz (1936- ; geograf)
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Jędrusik Maciej
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Kurek Włodzimierz (1947- )
(2)
Makowski Jerzy (1946- )
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Plit Florian
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Brzezińska-Wójcik Teresa
(1)
Buko Jacek
(1)
Czernek Katarzyna
(1)
Doktór Dariusz
(1)
Dyrda-Maciałek Sylwia
(1)
Dębski Maciej
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Ilieş Alexandru
(1)
Knecht Damian
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Niezgoda Agnieszka
(1)
Nowińska-Łaźniewska Ewa
(1)
Petrecka Beata
(1)
Przychodzeń Zygmunt Józef (1940- )
(1)
Rejman Krzysztof
(1)
Skowronek Ewa
(1)
Wendt Jan (1966- )
(1)
Świeca Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Temat
TURYSTYKA
(16)
Turystyka
(3)
PRODUKT REGIONALNY
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
AGROBIZNES
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
GEOGRAFIA
(1)
Geografia
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
KONKURENCJA
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
PILOCI WYCIECZEK
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POLSKA
(1)
POPYT
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
SAMORZĄD GMINNY
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
USŁUGI
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
2001-
(1)
Temat: miejsce
LITWA
(1)
Lubelszczyzna
(1)
MAZOWSZE
(1)
PODLASIE
(1)
POLSKA
(1)
WILNO (Litwa ; okręg)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(10)
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Geografia i nauki o Ziemi
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Nauka i badania
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
region turystyczny
(23)
turystyka
(16)
produkt turystyczny
(9)
ruch turystyczny
(7)
agroturystyka
(4)
geografia turystyczna
(4)
organizacja turystyczna
(4)
region
(4)
turystyka kulturowa
(4)
zarządzanie
(4)
ekoturystyka
(3)
klaster
(3)
konkurencyjność
(3)
marketing terytorialny
(3)
promocja
(3)
przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
szlaki turystyczne
(3)
turystyka uzdrowiskowa
(3)
atrakcyjność turystyczna
(2)
badania marketingowe
(2)
definicje
(2)
dziedzictwo kulturowe
(2)
funkcje turystyki
(2)
geoturystyka
(2)
gospodarka turystyczna
(2)
historia
(2)
informacja turystyczna
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
marka
(2)
marketing
(2)
marketing relacji
(2)
marketing usług
(2)
markowy produkt turystyczny
(2)
produkt regionalny
(2)
przestrzeń turystyczna
(2)
rekreacja
(2)
rozwój regionalny
(2)
rynek turystyczny
(2)
strategia marketingowa
(2)
strategia rozwoju
(2)
turystyka biznesowa
(2)
turystyka kulinarna
(2)
turystyka kwalifikowana
(2)
turystyka medyczna
(2)
turystyka morska
(2)
turystyka religijno-pielgrzymkowa
(2)
turystyka seksualna
(2)
turystyka weekendowa
(2)
turystyka wiejska
(2)
turystyka wypoczynkowa
(2)
usługi turystyczne
(2)
zagospodarowanie turystyczne
(2)
Afryka
(1)
Ameryka Południowa
(1)
Ameryka Północna
(1)
Antarktyda
(1)
Australia
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Grupa Wyszehradzka
(1)
Litwa
(1)
Mazowsze
(1)
Oceania
(1)
Podlasie
(1)
Pojezierze Łęczyńsko-Włodawskie
(1)
Polska
(1)
Roztocze
(1)
Unia Europejska
(1)
Wilno
(1)
Wyżyna Lubelska
(1)
agrobiznes
(1)
agroturysta
(1)
baza noclegowa
(1)
bezpieczeństwo wewnętrzne
(1)
budowanie marki pracodawcy
(1)
cloud computing
(1)
czarna turystyka
(1)
czas wolny
(1)
czynniki rozwoju
(1)
dobra kultury
(1)
employer branding
(1)
finanse
(1)
fundusze UE
(1)
gospodarstwo agroturystyczne
(1)
infrastruktura turystyczna
(1)
innowacyjność
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
kapitał społeczny
(1)
karawaning
(1)
krajoznawstwo
(1)
kuchnia regionalna
(1)
marketing turystyczny
(1)
marketing-mix
(1)
metropolia
(1)
monitoring
(1)
myślistwo
(1)
nieruchomości
(1)
odnawialne źródła energii
(1)
park narodowy
(1)
popyt turystyczny
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 203-208.
Niniejsza monografia stanowić ma, zgodnie z tytułem, jedynie wstęp do geografii turyzmu. Wstęp, gdyż turystyka, która sama jest przedmiotem wieloaspektowych badań, również w zakresie badań geograficznych stanowi przedmiot badań wielu nauk geograficznych. Z tego powodu możliwe jest jedynie przedstawienie wybranych aspektów badań, podstaw zagadnień i procesów składających się na geografię turystyczną. Praca składa się z sześciu rozdziałów o w miarę jednorodnej tematyce, które kolejno prezentują pojęcia ogólne i teorię, geograficzne uwarunkowania rynku turystycznego, przestrzenne aspekty komunikacji w turystyce oraz bazy turystycznej, problemy regionalizacji turystycznej oraz perspektywy i prognozy rozwoju turystyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16358.XXI.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesny podręcznik dla studentów geografii, turystyki i rekreacji oraz gospodarki turystycznej na uniwersytetach i w innych szkołach wyższych, a zarazem cenny poradnik dla entuzjastów turystyki jako formy spędzania wolnego czasu. Podzielony na dwie części - w pierwszej przedstawiono teoretyczne zagadnienia geografii turystycznej: jej historię i strukturę oraz nowe trendy w kierunkach ruchu turystycznego, nowe rozwiązania organizacyjne, a także nowe (lub znacząco ewoluujące stare) formy turystyki. Dokonano tu także regionalizacji turystycznej świata. W części drugiej, poświęconej poszczególnym regionom turystycznym świata, omówiono najważniejsze (dominujące na danym obszarze) walory przyciągające turystów. Istotnym elementem książki jest bogaty materiał ilustracyjny - liczne mapy i zdjęcia z prezentowanych regionów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9987 [Magazyn 1], P.9991 [Magazyn 1], P.9988 [Magazyn 1], P.9985 [Magazyn 1], P.9990 [Magazyn 1], P.13137 [Magazyn 1], P.9992 [Magazyn 1], P.9986 [Magazyn 1], P.9993 [Magazyn 1], P.9984 [Magazyn 1] (10 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9983.XXI.1 [Wypożyczalnia B], P.9980.XXI.1 [Wypożyczalnia B], P.9982.XXI.1 [Wypożyczalnia B], P.9979.XXI.1 [Wypożyczalnia B], P.9981.XXI.1 [Wypożyczalnia B] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11631.XXI.1 [Czytelnia B], 11632.XXI.1 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 292-297. Indeks.
Książka zawiera kompleksowe opracowanie przedstawiające w ujęciu regionalnym uwarunkowania przyrodnicze, społeczno-ekonomiczne i kulturowe oraz stan rozwoju turystyki na świecie. Składa się z dwóch części. Część pierwsza omawia kraje europejskie. Publikacja zawiera m.in.: szczegółową charakterystykę uwarunkowań rozwoju turystyki w wydzielonych regionach świata, opis walorów turystycznych regionów i miejscowości, analizy zróżnicowania zagospodarowania turystycznego w ujęciu przestrzennym, charakterystykę międzynarodowego ruchu turystycznego. Zamieszczone w książce liczne studia przypadków ilustrują specyficzne cechy i problemy opisywanych regionów. W ramkach zawarto także objaśnienia niektórych pojęć i terminów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12447.XXI.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13594.XXI.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesny podręcznik dla studentów geografii, turystyki i rekreacji oraz gospodarki turystycznej na uniwersytetach i w innych szkołach wyższych, a zarazem cenny poradnik dla entuzjastów turystyki jako formy spędzania wolnego czasu. Podzielony na dwie części - w pierwszej przedstawiono teoretyczne zagadnienia geografii turystycznej: jej historię i strukturę oraz nowe trendy w kierunkach ruchu turystycznego, nowe rozwiązania organizacyjne, a także nowe (lub znacząco ewoluujące stare) formy turystyki. Dokonano tu także regionalizacji turystycznej świata. W części drugiej, poświęconej poszczególnym regionom turystycznym świata, omówiono najważniejsze (dominujące na danym obszarze) walory przyciągające turystów. Istotnym elementem książki jest bogaty materiał ilustracyjny - liczne mapy i zdjęcia z prezentowanych regionów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20412.XXI.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 169-195.
Opracowanie "Od regionu geograficznego do regionu turystycznego. Lubelszczyzna - implikacje historyczne, teoretyczne, naukowo-badawcze, edukacyjne" można traktować jako monografię tematyczną, w której głównemu, przewodniemu wątkowi tematycznemu podporządkowano opracowanie przez różnych autorów części całości - dwie wstępne o charakterze bardzo ogólnym, syntetycznym i dalsze, traktujące jako "studia przypadku" trzy krainy w obrębie szeroko pojętego regionu lubelskiego, które mogą być rozpatrywane także jako regiony turystyczne. [...] opracowanie odznacza się bardzo wysoką jakością jako publikacja naukowa, [...] szczególnie [...] przeznaczona do użytku dydaktycznego jako bardzo cenne źródło informacji i wzorzec [...] dla studentów geografii, turystyki, gospodarki przestrzennej i innych pokrewnych kierunków. Z recenzji prof. dr hab. Krzysztofa H. Wojciechowskiego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17884.XXI.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17883.XXI.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie o Tematyce Turystycznej ; 14)
Bibliogr. s. 239-260.
Celem monografii jest identyfikacja czynników determinujących współpracę wewnątrz- i międzysektorową (publiczną, prywatną i publiczno-prywatną) w regionie turystycznym oraz przedstawienie, w jaki sposób mogą one oddziaływać na tę współpracę. By osiągnąć ten cel przedstawiono motywy, cele i korzyści współpracy oraz scharakteryzowano formy kooperacji w polskich regionach turystycznych. Dokonano także systematyki teorii dotyczących współpracy. Zidentyfikowane uwarunkowania kooperacji podzielono na gospodarcze, społeczno-kulturowe, demograficzne, prawne i przestrzenne. Pogłębione, jakościowe badania empiryczne prowadzone były w pięciu beskidzkich gminach tworzących porozumienie "Beskidzka 5".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13400.XX.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.12274.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 137-143.
Książka ukazuje, czym jest atrakcyjność turystyczna regionu z punktu widzenia konsumenta. Przedstawia definicje i przedmiot atrakcyjności turystycznej, metody jej analizy, zasady klasyfikacji regionów turystycznych oraz ich charakterystykę w kontekście naturalnych i antropogenicznych zasobów Polski. Część druga zawiera rezultaty podjętych w tym zakresie badań. W ostatniej części zawarto teorię klasteringu jako nowoczesnej formy organizacyjnej podmiotów gospodarki rynkowej oraz propozycję modelu klastra działającego w przykładowym regionie geograficznym Polski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15104.XXI.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Turystyka jest zjawiskiem interdyscyplinarnym. Na jej rozwój wpływają zmiany współczesnego świata, które można analizować z różnych punktów widzenia, właściwych dla różnych dyscyplin naukowych: ekonomii, geografii, socjologii. Obserwacja zmian w turystyce i przewidywanie skutków tych zmian w przyszłości wymaga zatem zintegrowania badań różnych ośrodków naukowych. Efektem tych badań jest niniejsza książka poświęcona możliwościom wykorzystania działań z zakresu zarządzania strategicznego w rozwoju turystyki, w szczególności strategii rozwoju, marketingu, monitoringu i programowania mian w turystyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14452.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15338.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka, Rekreacja, Sport)
Bibliogr. s. 173-178. Indeks.
Podręcznik zawiera całokształt podstawowej wiedzy o agroturystyce. W książce uwzględniono aktualny dorobek rodzimych publikacji traktujących o turystyce wiejskiej i realiach działalności w agrobiznesie, agroturystyce i marketingu w tej sferze działalności. Publikacja zawiera również powiązania wielokierunkowej działalności gospodarstwa ze wszystkimi elementami rynkowymi jego otoczenia, jako głównymi determinantami skutecznego zarządzania przedsiębiorstwem agroturystycznym. Publikacja jest kierowana do studentów, doktorantów, pracowników naukowych. Będzie też pomocną lekturą dla praktyków - właścicieli gospodarstw agroturystycznych oraz przedstawicieli samorządu terytorialnego odpowiedzialnego za strategie rozwoju regionalnego na terenach wiejskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8752 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8751.XX.1.4 [Wypożyczalnia B], P.8750.XX.1.4 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10224.XX.1.4 [Czytelnia B], 10225.XX.1.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony [225]-241.
Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z faktu, iż wciąż istnieje deficyt opracowań, które traktowałyby problematykę marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsiębiorstwa, pokazując przy tym występujące między nimi współzależności. Podjęcie tej tematyki, z tak różnych perspektyw, należy uznać za rozwiązanie innowacyjne, skutkujące spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinujące konkurencyjność na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje się tym bardziej pilna, że wciąż odczuwane są skutki kryzysu gospodarczego, a dynamika zmian rynkowych kreśli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w którym funkcjonują obecnie podmioty branży turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17238 [Magazyn 1], P.17237 [Magazyn 1], P.17235 [Magazyn 1], P.17233 [Magazyn 1], P.17236 [Magazyn 1], P.17234 [Magazyn 1] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17015.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17014.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 85)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 700.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom IV "Popyt turystyczny. Fundusze europejskie, zagadnienia regionalne" obejmuje zagadnienia wykorzystania środków Unii Europejskiej na rynku turystycznym, europejskiego rynku turystycznego oraz regionalnych aspektów rozwoju rynku turystycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13451.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Regiony turystyczne / Zygmunt Kruczek, Piotr Zmyślony. - Kraków : Proksenia, 2010. - 222 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 213-222.
Podręcznik do nauczania przedmiotu regiony turystyczne na II stopniu studiów uzupełniających magisterskich na kierunku turystyka i rekreacja, zgodny z ministerialnymi standardami kształcenia (załącznik nr 108 do Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z 12 lipca 2007 r.). Zawarto w nim teoretyczne zagadnienia regionalizacji, przedstawiono makroregiony turystyczne świata według UNWTO, opisano gospodarkę turystyczną w regionach, tworzenie regionalnych produktów turystycznych, omówiono podstawy tworzenia strategii rozwoju i zasady sterowania ruchem turystycznym. Publikacja zawiera liczne przykłady ilustrujące zagadnienia teoretyczne. Gandalf.com.pl
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9838 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9837.XXI.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11374.XXI.1 [Czytelnia B], 11375.XXI.1 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 281-297.
Podręcznik do nauczania przedmiotu regiony turystyczne na II stopniu studiów uzupełniających magisterskich na kierunku turystyka i rekreacja, zgodny z ministerialnymi standardami kształcenia (załącznik nr 108 do Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z 12 lipca 2007 r.). Zawarto w nim teoretyczne zagadnienia regionalizacji, przedstawiono makroregiony turystyczne świata według UNWTO, opisano gospodarkę turystyczną w regionach, tworzenie regionalnych produktów turystycznych, omówiono podstawy tworzenia strategii rozwoju i zasady sterowania ruchem turystycznym. Publikacja zawiera liczne przykłady ilustrujące zagadnienia teoretyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14409 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14408.XXI.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15309.XXI.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 312-317. Indeks.
Książka zawiera kompleksowe opracowanie przedstawiające w ujęciu regionalnym uwarunkowania przyrodnicze, społeczno-ekonomiczne i kulturowe oraz stan rozwoju turystyki na świecie. Składa się z dwóch części. Część druga obejmuje regiony pozaeuropejskie. Publikacja zawiera m.in.: szczegółową charakterystykę uwarunkowań rozwoju turystyki w wydzielonych regionach świata, opis walorów turystycznych regionów i miejscowości, analizy zróżnicowania zagospodarowania turystycznego w ujęciu przestrzennym, charakterystykę międzynarodowego ruchu turystycznego. Zamieszczone w książce liczne studia przypadków ilustrują specyficzne cechy i problemy opisywanych regionów. W ramkach zawarto także objaśnienia niektórych pojęć i terminów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12723.XXI.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13761.XXI.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 169-173.
U podstaw monografii leżał zamiar autorów inspirowania oraz pobudzania przedsiębiorczych postaw i praktycznej aktywności wszystkich tych, dla których celem i płaszczyzną działania jest konkurencyjna turystyka w regionie. Treść opracowania została podzielona na dwie części. Pierwsza część obejmuje podstawowe zagadnienia związane z aktualnie rozumianym zarządzaniem konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach oraz ze strategicznym znaczeniem marki w turystyce. Druga część książki jest efektem badań empirycznych nad uwarunkowaniami konkurencyjności biznesu turystycznego w polskich regionach. Wyodrębnione zostały tu czynniki i profile konkurencyjności zarządzania, ocena lokalnego otoczenia firm turystycznych i ocena systemów zarządzania przedsiębiorstw turystycznych. Książka jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką. Pozwoli na przełamywanie stereotypów typowych systemów świadczenia usług turystycznych w regionach, nowoczesne komponowanie biznesu turystycznego z wykorzystaniem turystyczno-krajobrazowych kompetencji regionów, efektywną budowę oraz zarządzanie marką biznesu i regionu na globalnym rynku turystycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11391 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11390.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12590.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 291-309.
Książka stanowi przegląd wiedzy o konkurencyjności regionalnej i jej znaczeniu w praktyce gospodarczej. Omówiono w niej istotę konkurencyjności i jej miejsce w teorii ekonomii, z uwzględnieniem: kwestii historycznych i podłoża ekonomicznego, definicji, wskaźników i źródeł regionalnych przewag konkurencyjnych. Autorzy zawarli także reflekcje nad zależnościami między konkurencyjnością regionalną a innymi ważnymi elementami, np. związki między konkurencyjnością regionów a klastrami. Dokonali analizy konkretnych studiów przypadków, przedstawiając m.in.: znaczenie transportu w podnoszeniu konkurencyjności lokalnej na przykładzie Poznania, wsparcie instytucjonalne regionów na przykładzie rozwiązań francuskich, rolę turystyki w kształtowaniu konkurencyjności regionalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12235 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12234.XIII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13359.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Roczniki Wydziału Nauk Humanistycznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego ; T. 12)
Bibliogr. przy art.
Tom XII zwraca uwagę na okoliczności, w których turystyka może kształtować się zarówno jako pożądana dziedzina działalności człowieka w sferze jego rozwoju duchowego, jak i systemu wiedzy, czyli nauki obejmującej kształcenie i samokształcenie oraz wychowanie. W monografii przedstawiono fragmenty aksjologicznych i fizjologicznych podstaw turystyki edukacyjno- kulturowej, drogę odzyskania niepodległości przez Polskę w 1918r. oraz wiele jubileuszowych wydarzeń i postaci historycznych znanych lub mniej znanych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12537.XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych; rynek usług turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klientów na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13077 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13076.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14159.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing w turystyce i rekreacji / redakcja naukowa Aleksander Panasiuk ; autorzy Małgorzata Januszewska [i in.]. - EPUB został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2013 r. (wyd. I). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 381 s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych; rynek usług turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klientów na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.78.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 139-[140].
Ta książka jest produktem wysokiej próby, a to z kilku powodów. Przede wszystkim jest przyjazna dla jej głównych użytkowników - słuchaczy kursów pilotów wycieczek. Owa "przyjazność" to m. in. systemowość konstrukcji materiału, sposób skomponowania całości, język tekstu, zastosowana logika wywodu. Co równie ważne (szczególnie dla młodego pokolenia), autor unika nudnego dydaktyzmu, natomiast poprzez sposób narracji zaciekawia, zachęca, wciąga do czytania. Tym samym obszar tematyczny "Geografia turystyczna Polski" staje się wartym poznania, wzbudza ciekawość. Ale książka wpisuje się również dobrze w obszar działań marketingowych, jakie od kilku lat są realizowane w naszym kraju, m.in. poprzez Polską Organizację Turystyczną. Poprzez swą zawartość stanowi ona inspirujący materiał wspierający dla tych osób oraz instytucji, którym bliska jest idea marketingu narodowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11386.XXI.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej