Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(5)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Autor
Hogue Ann
(2)
Oshima Alice
(2)
Sullivan Patrick 1956-
(2)
Tinberg Howard B. 1953-
(2)
Curtis Jane
(1)
GIBALDI JOSEPH (1942- ). MLA handbook for writers of research papers (ang.)
(1)
Meyers Alan
(1)
Ravitch Lara
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Nowy Jork (stan) (USA)
(3)
Illinois (USA)
(2)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
angielski
(6)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Temat
Język angielski
(5)
Pisanie
(5)
Nauczanie języków obcych
(3)
Raport
(2)
Retoryka
(2)
DYSERTACJE NAUKOWE
(1)
SZTUKA PISANIA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(5)
Edukacja i pedagogika
(2)
Słowo kluczowe
report writing
(6)
English language
(5)
rhetoric
(5)
academic writing
(3)
textbook
(3)
foreign speakers
(2)
grammar
(2)
research
(2)
writing
(2)
handbook
(1)
writer
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
MLA handbook for writers of research papers. - 7th ed., 1st print. - New York : The Modern Language Association of America, 2009. - XXI, 292 s. : il. ; 23 cm.
S. red.: Prev. ed. entered under: Gibaldi, Joseph, 1942-.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
The "MLA Handbook" is published by the Modern Language Association, the authority on MLA doumentation style. Widely adopted by universities, colleges, and secondary school, the "MLA Handbook" gives step-by-step advice on every aspect of writing research papers, from selecting a topic to submitting the completed paper. The seventh edition is a comprehensive, up-to-date guide to research and writing in the online environment. It provides an authoritative update of MLA documentation style for use in student writing, including simplified guidelines for citing works published on the Web and new recommendations for citing several kinds of works, such as digital files and graphic narratives.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13925.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Just what defines "college-level" writing is a question that has confounded, eluded, and divided teachers of English at almost every level of our profession for many years. This book seeks to engage this essential question with care, patience, and pragmatism. Special features include: perspectives from high school teachers; student contributors; the administrative perspective; and interactive discussion between contributors. From publisher's description.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21366.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21365.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
This sequel to What Is College-Level Writing? (2006) highlights the practical aspects of teaching writing. By design, the essays in this collection focus on things all English and writing teachers concern themselves with on a daily basis assignments, readings, and real student writing. The collection also seeks to extend the conversation begun in the first volume by providing in-depth analysis and discussion of assignments and student writing. The goal is to begin a process of defining college-level writing by example. Contributors include students, high school teachers, and college instructors in conversation with one another.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21368.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21367.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Longman Academic Writing Series. 5 : Essays to Research Papers / Alan Meyers. - Hoboken : Pearson Education, copywright 2014. - XX, 249 pages : color illustrations ; 28 cm.
Includes index.
The Longman Academic Writing Series helps students master the academic writing skills needed to succeed in their academic careers. The five-level series spans writing topics from composing sentences to writing research papers. Each level covers the complete writing process from prewriting to revision. Level 5 teaches advanced students to write various genres of academic essays and research papers. The text’s writing process approach integrates training in grammar, vocabulary, sentence structure, and research techniques along with essay and research paper organization.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18274.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18273.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes index.
Previous edition: Introduction to academic writing, 3; 3rd ed, 2007.
The Longman Academic Writing Series helps students master the academic writing skills needed to succeed in their academic careers. The five-level series spans writing topics from composing sentences to writing research papers. Each level covers the complete writing process from prewriting to revision. Level 3 teaches intermediate students to write various genres of academic paragraphs and essays. The text’s proven approach integrates training in grammar, mechanics, vocabulary, sentence structure, and paragraph and essay organization along with the writing process.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18270.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18269.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes index.
The Longman Academic Writing Series helps develop student writing from basic composition of sentences and paragraphs to academic essays and research papers. At each level, students are offered guidance in the complete writing process from prewriting to revision, and are provided with clear explanations, extensive practice, and consistent coverage of sentence mechanics and grammar. Step-by-step approach helps students produce a well-organized, clearly developed portfolio that is the foundation of academic coursework. Realistic writing models guide writers while clear explanations, supported by examples, help students through typical rough spots. Extensive practice helps students assimilate writing skills to learn to write with accuracy and confidence. Timed writing activities provide a plan for writing paragraphs on tests. Interactive tasks, such as pair and group work, allow students to receive peer feedback on their individual writing. Level 5 offers more advanced guidance in the writing of essays and research papers. New Essential Online Resources include grammar for writing and sentence structure activities, teacher support material, teacher's manual, and assessments.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18272.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18271.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej