Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(358)
Forma i typ
Książki
(348)
Publikacje naukowe
(50)
Publikacje dydaktyczne
(30)
Publikacje fachowe
(11)
E-booki
(8)
Pliki i bazy danych
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(332)
dostępne
(302)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(124)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(182)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(332)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Czarny Bogusław (1957- )
(6)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(4)
Budnikowski Adam (1948- )
(4)
Buko Jacek
(4)
Zalega Tomasz
(4)
Al-Kaber Munir
(3)
Bednarczyk Małgorzata
(3)
Dębski Wiesław (1948- )
(3)
Grzywacz Jacek
(3)
Karpuś Piotr
(3)
Kwiatkowski Eugeniusz (1947- )
(3)
Marciniak Stefan (1928- )
(3)
Niemczyk Agata
(3)
Podstawka Marian
(3)
Rapacz Andrzej (1951- )
(3)
Węcławski Jerzy (1953- )
(3)
Zwiech Patrycja
(3)
Balińska Agata
(2)
Barteczko Krzysztof
(2)
Begg David K. H
(2)
Berbeka Jadwiga
(2)
Brigham Eugene F. (1930- )
(2)
Chodkowski-Gyurics Gabor
(2)
Cieślikowski Krzysztof
(2)
Cwynar Wiktor
(2)
Czekaj Jan (1950- )
(2)
Czerw Aleksandra
(2)
Dec Paweł (ekonomia)
(2)
Deresz Agnieszka
(2)
Domański Stanisław Ryszard
(2)
Dziedzic Ewa
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Firlit-Fesnak Grażyna
(2)
Flejterski Stanisław (1948- )
(2)
Folland Sherman
(2)
Garczarczyk Józef
(2)
Goodman Allen C
(2)
Gołasa Piotr
(2)
Grabia Tomasz
(2)
Grabowski Jan (1942- )
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Guzal-Dec Danuta
(2)
Houston Joel F
(2)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(2)
Janoś-Kresło Mirosława
(2)
Jarecki Wojciech
(2)
Jedel Joanna
(2)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(2)
Klimczak Bożena (1942- )
(2)
Klukowski Bogdan (1939- )
(2)
Konieczna-Domańska Anna
(2)
Korona Magdalena
(2)
Kowalski Sławomir
(2)
Kozak Sylwester
(2)
Krajewski Stefan (1941- )
(2)
Krugman Paul R. (1953- )
(2)
Kulesza Grzegorz
(2)
Kunasz Marek
(2)
Kwiatkowska Walentyna
(2)
Lipiec Remigiusz
(2)
Litwiniuk Przemysław
(2)
Mankiw N. Gregory
(2)
Masiukiewicz Piotr (1951- )
(2)
Matera Rafał (1972- )
(2)
Mazur-Wierzbicka Ewa
(2)
Michałek Jan Jakub (1953- )
(2)
Milewska Anna (ekonomia)
(2)
Milewski Roman (1940-2001)
(2)
Moska Waldemar (1962- )
(2)
Naumowicz Krystyna
(2)
Noga Adam
(2)
Ostaszewski Janusz (1956- )
(2)
Pająk Kazimierz (1953- )
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Panek Tomasz (1953- )
(2)
Parlińska Agnieszka
(2)
Partycki Sławomir (1951- )
(2)
Patena Wiktor
(2)
Piekutowska Agnieszka
(2)
Pietrzak Bogusław (1943- )
(2)
Podstawka Marian (1954- )
(2)
Polański Zbigniew
(2)
Pukała Ryszard
(2)
Różycki Mateusz
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Schroeder Jerzy
(2)
Siciarek Marta
(2)
Siwiński Włodzimierz (1939- )
(2)
Skodlarski Janusz (1947- )
(2)
Stano Miron
(2)
Suchecka Jadwiga (1948- )
(2)
Szaban Jolanta
(2)
Szewczyk-Jarocka Mariola
(2)
Szylko-Skoczny Małgorzata
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Taylor Mark P. (1958- )
(2)
Tomczyszyn Dorota (1971- )
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Varian Hal R
(2)
Wells Robin (ekonomista)
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(210)
2000 - 2009
(116)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(59)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(358)
Język
polski
(358)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(32)
Maklerzy giełdowi
(2)
Menedżerowie
(2)
Pracownicy banków
(2)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Ekonomiści
(1)
Farmaceuci
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele szkół średnich
(1)
Pracodawcy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
TURYSTYKA
(28)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(22)
RYNEK PRACY
(22)
RYNEK FINANSOWY
(21)
MIKROEKONOMIA
(18)
FINANSE
(16)
RYNEK KAPITAŁOWY
(16)
USŁUGI
(14)
BANKI
(13)
EKONOMIA
(12)
ZARZĄDZANIE
(10)
BEZROBOCIE
(9)
GLOBALIZACJA
(9)
MARKETING
(9)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(9)
Turystyka
(9)
INNOWACJE
(8)
KONSUMENCI (ekon.)
(8)
MAKROEKONOMIA
(8)
Rynek finansowy
(8)
Rynek pracy
(8)
UNIA EUROPEJSKA
(8)
Ekonomia
(7)
FINANSE MIĘDZYNARODOWE
(7)
GOSPODARKA
(7)
POLITYKA SPOŁECZNA
(7)
RYNEK
(6)
Banki
(5)
Finanse
(5)
KRYZYS GOSPODARCZY
(5)
Mikroekonomia
(5)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(5)
PIENIĄDZ
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
FINANSE PUBLICZNE
(4)
Gospodarka
(4)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(4)
HANDEL ZAGRANICZNY
(4)
KADRY
(4)
POPYT
(4)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(4)
ZDROWIE PUBLICZNE
(4)
ABSOLWENCI SZKÓŁ WYŻSZYCH
(3)
BIURA PODRÓŻY
(3)
Finanse przedsiębiorstwa
(3)
Inwestowanie społecznie odpowiedzialne
(3)
KOBIETA
(3)
KSIĄŻKA
(3)
Marketing
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
POLSKA
(3)
PRACA
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(3)
Praca
(3)
REGIONALNY RYNEK PRACY
(3)
Rozwój zrównoważony
(3)
SIŁA ROBOCZA
(3)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(3)
SŁUŻBA ZDROWIA
(3)
Zarządzanie
(3)
AGROTURYSTYKA
(2)
Bezrobocie
(2)
Crowdfunding
(2)
DECYZJE
(2)
EDYTORSTWO
(2)
ESG
(2)
EURO (pieniądz)
(2)
Finanse międzynarodowe
(2)
GIEŁDA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH
(2)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(2)
Globalizacja
(2)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(2)
Historia gospodarcza
(2)
INSTRUMENTY POCHODNE
(2)
INTEGRACJA EUROPEJSKA
(2)
INTERNET
(2)
Innowacje
(2)
Instrumenty finansowe
(2)
Inwestycje
(2)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(2)
JEDNOLITY RYNEK UE
(2)
KREDYT
(2)
KRYZYS FINANSOWY 2007 r.
(2)
KSIĘGARSTWO
(2)
KULTURA FIZYCZNA
(2)
LEKI
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
MŁODZIEŻ
(2)
NAUKI EKONOMICZNE
(2)
PORADNICTWO ZAWODOWE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(2)
Państwo
(2)
Pieniądz
(2)
RACHUNKOWOŚĆ
(2)
ROLNICTWO
(2)
ROZWÓJ REGIONALNY
(2)
RYNEK WALUTOWY
(2)
Rynek
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Temat: czas
2001-
(37)
2001-0
(27)
1989-
(20)
1901-2000
(13)
1989-2000
(9)
1801-1900
(4)
1-100
(2)
100-1 p.n.e.
(2)
1001-1100
(2)
101-200
(2)
1101-1200
(2)
1201-1300
(2)
1301-1400
(2)
1401-1500
(2)
1501-1600
(2)
1601-1700
(2)
1701-1800
(2)
1901-1914
(2)
1914-1918
(2)
1918-1939
(2)
1939-1945
(2)
1945-1989
(2)
200-101 p.n.e.
(2)
201-300
(2)
300-201 p.n.e.
(2)
301-400
(2)
400-301 p.n.e.
(2)
401-500
(2)
500-401 p.n.e.
(2)
501-600
(2)
600-501 p.n.e.
(2)
601-700
(2)
700-601 p.n.e.
(2)
701-800
(2)
800-701 p.n.e.
(2)
801-900
(2)
901-1000
(2)
do 801 p.n.e.
(2)
Temat: miejsce
Polska
(20)
POLSKA
(8)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
LUBELSKIE, województwo (od 1999)
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Azja
(1)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
CHINY
(1)
EUROPA
(1)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Europa
(1)
LUBLIN (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
POLSKA WSCHODNIA
(1)
UKRAINA
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(73)
Podręcznik
(55)
Opracowanie
(13)
PODRĘCZNIKI
(10)
Monografia
(7)
Praca zbiorowa
(7)
DANE STATYSTYCZNE
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Raport z badań
(3)
Dane statystyczne
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(2)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
MARKETING
(1)
Oopracowanie
(1)
PORADNIKI
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
RANKING
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(55)
Zarządzanie i marketing
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Medycyna i zdrowie
(3)
Podróże i turystyka
(3)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
rynek pracy
(112)
rynek finansowy
(77)
rynek
(62)
bezrobocie
(45)
rynek kapitałowy
(44)
rynek turystyczny
(39)
przedsiębiorstwo
(38)
popyt
(35)
pieniądz
(32)
turystyka
(32)
ekonomia
(31)
podaż
(31)
mikroekonomia
(29)
rynek walutowy
(29)
finanse
(26)
konsument
(26)
marketing
(25)
polityka pieniężna
(25)
handel międzynarodowy
(22)
konkurencyjność
(20)
monopol
(18)
gospodarka
(17)
inflacja
(17)
produkcja
(17)
Unia Europejska
(16)
finanse publiczne
(16)
kryzys finansowy
(16)
makroekonomia
(16)
system bankowy
(16)
globalizacja
(15)
Bank Centralny
(14)
giełda papierów wartościowych
(14)
kurs walutowy
(14)
oligopol
(14)
usługi turystyczne
(14)
wzrost gospodarczy
(14)
zatrudnienie
(14)
banki
(13)
bilans płatniczy
(13)
polityka fiskalna
(13)
polityka społeczna
(13)
przedsiębiorstwo turystyczne
(13)
stopa procentowa
(13)
Polska
(12)
cena
(12)
finanse międzynarodowe
(12)
migracje
(12)
obligacje
(12)
rynek pieniężny
(12)
ubóstwo
(12)
zarządzanie
(12)
dochód narodowy
(11)
gospodarka rynkowa
(11)
konkurencja doskonała
(11)
podatek
(11)
budżet państwa
(10)
cykl koniunkturalny
(10)
edukacja
(10)
kapitał ludzki
(10)
niepełnosprawni
(10)
produkt turystyczny
(10)
rynek usług
(10)
bankowość
(9)
finanse przedsiębiorstw
(9)
gospodarstwo domowe
(9)
handel zagraniczny
(9)
konsumpcja
(9)
rynek farmaceutyczny
(9)
agroturystyka
(8)
akcje
(8)
dyskryminacja
(8)
fundusze inwestycyjne
(8)
instrumenty pochodne
(8)
inwestycje zagraniczne
(8)
kredyt
(8)
kryzys gospodarczy
(8)
międzynarodowe stosunki gospodarcze
(8)
promocja
(8)
samorząd terytorialny
(8)
system finansowy
(8)
wykluczenie społeczne
(8)
zachowania konsumenckie
(8)
bankowość elektroniczna
(7)
budżet
(7)
demografia
(7)
dług publiczny
(7)
gospodarka światowa
(7)
kraje UE
(7)
migracje zarobkowe
(7)
papiery wartościowe
(7)
popyt turystyczny
(7)
ubezpieczenie
(7)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(7)
badania marketingowe
(6)
biuro podróży
(6)
deficyt budżetowy
(6)
dystrybucja
(6)
innowacje
(6)
konkurencja
(6)
polityka gospodarcza
(6)
358 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. Indeks.
W polskiej gospodarce wzrasta znaczenie wymiany międzynarodowej, a zatem zwiększa się zainteresowanie organizacją i technikami handlu zagranicznego. Podręcznik stanowi kompendium wiedzy z tego zakresu, umożliwiając Czytelnikowi zapoznanie się z podstawowymi zagadnieniami i warunkami przeprowadzania transakcji, sposobami ich zawierania oraz istotnymi dokumentami. W trzecim, zmienionym wydaniu książki Autor uwzględnił nowe rozwiązania, wpływające na prowadzenie wymiany międzynarodowej (m.in. Incoterms 2000; możliwości wykorzystania Internetu do zawierania i realizacji transakcji handlowych; system międzynarodowego znakowania towarów - EAN; transakcje: giełdowe, przetargowe, franchisingowe, leasingowe).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3038 [Magazyn 2], P.2084 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3287.XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problematyka cen artykułów rolnych należy do najważniejszych, a jednocześnie do najbardziej złożonych zagadnień współczesnego rynku. Złożoność tego zjawiska wynika z nakładania się mechanizmu rynkowego z systemem interwencji państw lub ugrupowań integracyjnych. Książka ma służyć jako pomoc w zrozumieniu złożonego całokształtu sił rządzących zachowaniem się cen produktów rolnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1024.XVII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(BC Edu Biznes)
Temat
Słowo kluczowe: marketing rynek rynek finansowy
Tyt. oryg.: Handbuch Marketingpraxis.
Bibliogr. s. 431-436.
Podręcznik, a zarazem przewodnik i kompendium wiedzy, skierowany jest przede wszystkim do osób zajmujących się praktyką marketingową. Mogą z niego korzystać także studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedzę teoretyczną, lecz także praktyczną. Ta książka, napisana z myślą o codziennej praktyce zawodowej, gwarantuje dogłębną prezentację poszczególnych tematów. Ma na celu nie tylko przekazanie wiedzy, lecz przede wszystkim budowanie kompetencji w działaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10240.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Współczesne warunki funkcjonowania podmiotów rynku są bardzo złożone i wymagają szerokiego spektrum analizy wszystkich związanych z rynkiem aspektów. Wśród wielu, licznie opisywanych w literaturze polskiej i zagranicznej, kategorii rynkowych znajduje się także, rzadziej i często marginalnie wspominane zagadnienie wrażliwości popytu na różne czynniki. Waga problematyki wrażliwości nabywców na zmiany w poziomie cen czy też poziomie osiąganych dochodów wynika przede wszystkim z implikacji praktycznych, gdyż umiejętność oszacowania wielkości popytu daje możliwość dostosowania do niej wielkości podaży. Obecne trudne dla przedsiębiorstw warunki działania, powodują, że niejednokrotnie kwestia możliwości przewidywania teoretycznej, a zwłaszcza realnej wielkości popytu może decydować o przetrwaniu i rozwoju firmy. Biorąc pod uwagę powyższe kwestie, autorki starają się przedstawić zagadnienie wrażliwości popytu w sposób uporządkowany, dając jednocześnie praktyczne przykłady, tak aby Czytelnik mógł skorzystać z wiedzy teoretycznej, w sytuacji wystąpienia w praktyce konkretnych problemów decyzyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1931 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1932.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznesplan w praktyce / Michael Miller. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2002. - 348 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Książka zawiera podstawowe wskazówki potrzebne do przygotowania biznesplanu. Uczy, w jaki sposób określać odbiorcę planu, rozpoznawać rynek i jego podstawowe potrzeby, przygotować strategię i ocenić ewentualne formy finansowania. Krok po kroku wprowadza w tajniki tworzenia poszczególnych części typowego biznesplanu. Pokazuje, w jaki sposób napisać przekonujący tekst, zawierający wszystkie niezbędne elementy biznesplanu. Na końcu każdego rozdziału czytelnik znajdzie specjalne "zadania domowe", pomocne w pisaniu biznesplanu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4038.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. - Indeks.
Ekonomia menedżerska to doskonale opracowany podręcznik, w którym przedstawiono najważniejsze problemy decyzyjne, przed jakimi stają współcześni menedżerowie. Autorzy odwołują się w nim do najnowszych osiągnięć wiedzy w dziedzinie zarządzania oraz wykorzystują je w analizie głównych obszarów ekonomii menedżerskiej. Pokazują, w jaki sposób metody i narzędzia analizy ekonomicznej powinny być stosowane przy podejmowaniu trafnych i optymalnych decyzji. Podręcznik ten, ze względu na kompleksowość i przejrzystość rozważań oraz liczne przykłady, stanowi wartościową pomoc dla studentów kierunków ekonomicznych, organizacji i zarządzania w wyższych uczelniach oraz dla uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3130 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1500.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2926.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W celu zapewnienia wiekszej przejrzystości i komunikatywności cały zbiór opracowań podzielono na trzy części. Pierwsza dotyczy ogólnych uwarunkowań konkurencyjności w agrobiznesie rozpatrywana w aspekcie wstąpienia naszego kraju do Unii Europejskiej i doświadczenia w tym względzie innych krajów. W drugiej części treść większości opracowań nawiązuje do teorii "łańcucha wartości" sformułowanej przez M.E. Portera. Autorzy koncentrowali swoją uwagę na relacji między zasobami czynników produkcji a celami rozwojowymi przedsiębiorstw i gospodarstw, ujmowanymi przy pomocy różnych kategorii ekonomicznych. W szczególności zwrócono uwagę na takie zagadnienia jak produktywność czynników wytwórczych, opłacalność produkcji rolniczej, umiejętności wyboru kryterium celu gospodarowania czy też analiza finansowa działalności. Biorąc pod uwagę uwarunkowania rozwojowe agrobiznesu w krajach wysoko rozwiniętych gospodarczo i w Polsce oraz dochodotwórczą funkcję rynku powiązaną z koniecznością permanentnej adaptacji zwłaszcza drobnych i średnich gospodarstw i przedsiębiorstw do turbulentnego ich otoczenia zewnętrznego, część autorów uznała, że kluczowe znaczenie w tak rozproszonym sektorze ma budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o czynnik organizacji. Stanowi to myśl przewodnią trzeciej części tego tomu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2397 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1063.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN)
Tyt. oryg.: "The innovator's dilemma : when new technologies cause great firms to fail" 1997.
Indeks.
Największą wartością książki jest ukazanie błędnego koła, w którym tkwią przedsiębiorstwa. Stają się one zakładnikami jednej z głównych zasad prowadzenia biznesu: klient jest najcenniejszym zasobem firmy. Stosując tę zasadę, w pewnym uproszczeniu, przedsiębiorstwa robią tylko, czego oczekuje klient. W efekcie nie przeznaczają środków na działania, które nie są w danym momencie pożądane przez klienta. [...\ W konsekwencji firma nie zauważa, że technologia zakłócająca rozwój tworzy nowy rynek i buduje tzw. nowy łańcuch wartości, w którym będą obowiązywać inne zasady gry, niż w tym, w którym obecnie ona funkcjonuje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10908.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : sztuka konkurowania i współpracy / redakcja Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Poltext, 2023. - 522 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu Podstawy marketingu, Marketing, Zarządzanie marketingowe oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów po-dyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół wyższych oraz średnich szkół ekonomicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18731.IX.16.3 [Magazyn 1], P.18730.IX.16.3 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22945.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22944.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału : "Marketing 4.0 : Moving from Traditional to Digital" 2017.
W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została poszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych mają ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych. Przejście od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, jeśli mamy do dyspozycji oferowane w książce praktyczne porady i intuicyjne wyjaśnienia, które można natychmiast zastosować. Podsumowanie na koniec każdego rozdziału zawiera skrót najważniejszych tematów, by książka jeszcze lepiej sprawdziła się w roli codziennego przewodnika i punktu odniesienia. Pytania skłaniające do refleksji mają na celu sprowokowanie czytelnika do wejścia na drogę własnych odkryć, a także właściwe pokierowanie dyskusją, gdy nadejdzie czas zapoznania z nowym podejściem całej organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17440.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17439.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analiza rynku / pod red. Henryk Mruk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 278, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Klasyczny podręcznik, w którym Autorzy przedstawiają metody analizy zjawisk rynkowych w nawiązaniu do orientacji marketingowej przedsiębiorstwa oraz podają przykłady ich wykorzystania w praktyce. Omawiają również zastosowanie metod analizy rynku do prognozowania zjawisk rynkowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2705 [Magazyn 2], P.1494 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1495.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2704.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik w sposób syntetyczny omawia zasadnicze problemy i prawidłowości, na jakie napotyka przedsiębiorca chcący nawiązywać kontakty z zagranicznymi podmiotami gospodarczymi oraz prowadzić samodzielną działalność na rynkach zagranicznych. Punktem wyjścia rozważań są zagadnienia powstania i rozwoju rynków międzynarodowych. W kolejnych rozdziałach autorzy zajęli się zagadnieniami mechanizmów kształtowania handlu międzynarodowego, działalnością transakcyjną na rynkach międzynarodowych, rozliczaniem i finansowaniem handlu międzynarodowego, internacjonalizacją działalności gospodarczej, działalnością marketingową na rynkach zagranicznych oraz zarządzaniem kadrą w biznesie międzynarodowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3588 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3589.XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawartość merytoryczna podręcznika akademickiego obejmuje nie tylko standardowy kurs mikroekonomii realizowany w polskich szkołach wyższych, lecz także w pewnym zakresie wykracza poza niezbędne minimum, tym samym służąc bardziej zaawansowanym programom z obszaru mikroekonomii. Opracowanie w postaci zbioru ćwiczeń i zadań pozwala na zrozumienie teorii, jej sprawdzenie i umieszczenie w kontekście podejmowania decyzji o charakterze gospodarczym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14390.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15292.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 113-118.
Wybory nie są wyłącznie domeną ekonomii. W życiu codziennym, na każdym kroku stoimy przed wyborem. Coraz większy obszar działalności jest objęty wymianą stricte rynkową, ale relacje powstają przy każdej wymianie i dlatego każdą powinna interesować się ekonomia. Na razie skupia uwagę na funkcjonowaniu rynku określonego w ekonomii klasycznej, gdzie wybór determinuje mechanizm popyt/podaż/cena, a funkcjonowanie jest oparte na wolności, własności, konkurencji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17265 [Magazyn 1], P.17263 [Magazyn 1], P.17264 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17470.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17469.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik ten - wykorzystywany przez większość renomowanych uczelni zachodnich - zawiera wykład podstawowych problemów współczesnej ekonomii, łącząc sposoby podejścia do nich charakterystyczne dla wszystkich reprezentatywnych nurtów. Podręcznik obejmuje: wprowadzenie, mikroekonomię, ekonomię dobrobytu. Układ treści podręcznika pozwala dostosować wykład do programów różnych typów szkół wyższych. W obecnym wydaniu autorzy pokazali najnowsze tendencje w ekonomii, m.in. zmiany w polityce konkurencji w Unii Europejskiej, najnowsze analizy dotyczące inflacji, zmiany w polityce monetarnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6891.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6890.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 225-226 i przy rozdz. Indeks.
We współczesnej gospodarce informacje są jednym z najważniejszych zasobów każdego podmiotu gospodarującego. Wiedza o rynku pozwala na podejmowanie decyzji obciążonych mniejszym ryzykiem. Wiedzę taką można zdobyć, przeprowadzając badania rynku, które są złożonym procesem składającym się z następujących po sobie kolejno zespołów czynności gromadzenia informacji, przetwarzania zebranych informacji oraz analizy i interpretacji uzyskanych wyników. Tym właśnie zagadnieniom jest poświęcony ten podręcznik.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9324 [Magazyn 1], P.9323 [Magazyn 1], P.9322 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11010.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Jest to nowe wydanie popularnego podręcznika do nauki ekonomii, który stał się bestsellerem w Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej. Podręcznik obejmuje wprowadzenie do ekonomii (w tym: dziesięć zasad ekonomii i krótki kurs nauki myślenia jak ekonomista) oraz pełny wykład mikroekonomii, uwzględniający kontekst europejski. Podręcznik cechuje przystępny język, a refleksja teoretyczna przeplata się z praktycznymi przykładami, ułatwiającymi studiowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Brak informacji o dostępności: sygn. P.15145 [Magazyn 1], P.15146 [Magazyn 1], P.15144 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16173.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16172.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teoria konkurencji : ekonomiczna teoria wszystkiego / Adam Noga. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, 2022. - 239 stron : wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 209-229. Indeks.
Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach w gospodarce: pracownika, przedsiębiorcy, konsumenta i obywatela, ale także na integralne korzyści dla całego gospodarstwa domowego. Zadowolony konsument nie może tracić pracy ani rozwojowego środowiska naturalnego, technologicznego czy społecznego. Przedstawiona w książce teoria efektywnej konkurencji i efektywnych dominacji ma temu służyć i stanowić swoistą „ekonomiczną teorię wszystkiego”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22481.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 92-97.
Autor monografii liczy na zapoczątkowanie zainteresowania ekonomią u czytelników. W wielu fragmentach nawiązuje do wczesniej opublikowanej monografii "O czym mówi i nie mówi ekonomia."
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17318 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17814.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17813.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Funkcjonowanie rynku / Wojciech Wrzosek. - Wydanie 3 zmienione - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2002. - 426, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Bibliogr.
W książce zostały przedstawione zagadnienia dotyczące rynku oraz jego struktur i zasad funkcjonowania. Autor omawia w niej:*istotę rynku i jego struktury*popyt jako element rynku i jego związek z cenami*podaż jako element rynku*zachowanie podmiotów rynku w warunkaqch monopolu i konkurencji*mechanizm, instrumenty, rodzaje, formy i intensywność konkurencji*mobilność podmiotów rynku*interwencjonalizm państwa na rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17770.VIII.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej