Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(61)
Forma i typ
Książki
(61)
Dostępność
tylko na miejscu
(56)
dostępne
(28)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(27)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(57)
Autor
Ellis Rod
(9)
Long Michael H
(3)
Oxford Rebecca L
(3)
Willis Jane
(3)
Benati Alessandro G
(2)
Dörnyei Zoltán
(2)
Lankiewicz Hadrian Aleksander
(2)
Mackey Alison
(2)
VanPatten Bill
(2)
Amerstorfer Carmen M
(1)
August Diane
(1)
Barto Karen 1976-
(1)
Batstone Rob
(1)
Benson Phil (1955- )
(1)
Bernhardt Elizabeth Buchter (1954- )
(1)
Bland Janice
(1)
Bot Kees de
(1)
Doughty Catherine
(1)
Doughty Catherine J
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Ehrman Madeline
(1)
Festman Julia
(1)
Freeman David E
(1)
Freeman Yvonne S
(1)
Gass Susan M
(1)
Gavriilidou Zoe
(1)
Geeslin Kimberly L
(1)
Gras-Velázquez Adrián
(1)
Hall Joan Kelly
(1)
Hawkins Roger
(1)
Herschensohn Julia Rogers 1945-
(1)
Hiver Phil 1984-
(1)
Ishihara Noriko
(1)
Johnson Keith
(1)
Lai Chun (Language teacher)
(1)
Lantolf James P
(1)
Lantolf James P. author
(1)
Larsen-Freeman Diane
(1)
Leaver Betty Lou
(1)
Li Shaofeng
(1)
Lier Leo van
(1)
Lightbown Patsy
(1)
Long Avizia Yim
(1)
Lowie Wander (1959- )
(1)
Masuhara Hitomi
(1)
Mitits Lydia 1966-
(1)
Oliver Rhonda
(1)
Ortega Lourdes
(1)
Papi Mostafa
(1)
Pavičić Takač ViÚsnja (1969- )
(1)
Peregoy Suzanne F
(1)
Pfenninger Simone E
(1)
Philp Jenefer
(1)
Pinter Annamaria
(1)
Poehner Matthew E
(1)
Reinders Hayo
(1)
Roever Carsten
(1)
Ryan Stephen
(1)
Sampson Richard J
(1)
Saville-Troike Muriel 1936-
(1)
Scovel Thomas (1939- )
(1)
Shanahan Timothy
(1)
Shekhtman Boris
(1)
Singleton David
(1)
Smith Megan (Linguist)
(1)
Sundqvist Pia
(1)
Taguchi Naoko 1967-
(1)
Thorne Steven L
(1)
Tomlinson Brian 1943-
(1)
Ushioda Ema
(1)
Verspoor Marjolijn
(1)
Voller Peter
(1)
Williams Jessica
(1)
Williams Jessica (1957- )
(1)
Young-Scholten Martha
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(24)
Anglia
(14)
Nowy Jork (stan) (USA)
(7)
Wielka Brytania
(4)
Stany Zjednoczone
(4)
Kiribati
(3)
nieznany (cdn)
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
New Hampshire (USA)
(1)
Pensylwania (USA)
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
angielski
(34)
polski
(27)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Nauczyciele
(1)
Temat
Nauczanie języków obcych
(30)
JĘZYK ANGIELSKI
(21)
JĘZYKI
(10)
JĘZYKOZNAWSTWO
(6)
Język angielski
(6)
Second language acquisition
(6)
DWUJĘZYCZNOŚĆ
(3)
Nauczanie
(2)
Pragmatyka lingwistyczna
(2)
Psychologia nauczania
(2)
Socjolingwistyka
(2)
Badania naukowe
(1)
Bilingualism in children
(1)
CZYTANIE
(1)
Cross-cultural studies
(1)
Dwujęzyczność
(1)
FOREIGN LANGUAGE STUDY - English as a Second Language. bisacsh
(1)
Gramatyka
(1)
Językoznawstwo
(1)
Językoznawstwo kulturowe
(1)
KULTURA CZYTANIA i PISANIA
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES - Study & Teaching. bisacsh
(1)
LEKSYKOLOGIA
(1)
Language acquisition
(1)
Language and languages
(1)
Metoda projektów
(1)
Metodologia
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
NAUCZANIE
(1)
PSYCHOLINGWISTYKA
(1)
Psychologia
(1)
Różnice indywidualne
(1)
Second-language acquisition (SLA)
(1)
Testy językowe
(1)
UCZENIE SIĘ
(1)
Vocabulary
(1)
VygotskiŠi, L. S. (Lev Semenovich), 1896-1934
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(28)
Edukacja i pedagogika
(26)
Psychologia
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
second language acquisition
(60)
English language
(17)
study and teaching
(13)
teaching
(12)
linguistics
(10)
language
(9)
language acquisition
(8)
learning
(6)
study
(6)
language learning
(5)
SLA
(4)
learning strategies
(4)
psychology
(4)
education
(3)
foreign speakers
(3)
research
(3)
task-based learning
(3)
applied linguistics
(2)
bilingualism
(2)
language teaching
(2)
learner
(2)
motivation
(2)
pragmatics
(2)
psycholinguistics
(2)
reading
(2)
research method
(2)
sociolinguistics
(2)
Interlanguage
(1)
Japanese speakers
(1)
Second language acquisition
(1)
United States
(1)
affective differences
(1)
childhood
(1)
children
(1)
classroom managment
(1)
cognitive differences
(1)
cognitive process
(1)
conative differences
(1)
first language acquisition
(1)
foreign language
(1)
grammar
(1)
identity
(1)
individual differences
(1)
interlanguage
(1)
language and culture
(1)
language pedagogy
(1)
lifelong learning
(1)
literacy
(1)
methodology
(1)
morphology
(1)
pedagogy
(1)
phonology
(1)
practice
(1)
project method
(1)
social aspects
(1)
social context
(1)
sociocultural
(1)
speech act
(1)
syntax
(1)
task analysis
(1)
tests
(1)
vocabulary
(1)
writing
(1)
young learner
(1)
61 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Cambridge Handbooks in Language and Linguistics)
Includes bibliographical references and index.
What is language and how can we investigate its acquisition by children or adults? What perspectives exist from which to view acquisition? What internal constraints and external factors shape acquisition? What are the properties of interlanguage systems? This comprehensive 31-chapter handbook is an authoritative survey of second language acquisition (SLA). Its multi-perspective synopsis on recent developments in SLA research provides significant contributions by established experts and widely recognized younger talent. It covers cutting-edge and emerging areas of enquiry not treated elsewhere in a single handbook, including third language acquisition, electronic communication, incomplete first language acquisition, alphabetic literacy and SLA, affect and the brain, discourse, and identity. Written to be accessible to newcomers as well as experienced scholars of SLA, the Handbook is organised into six thematic sections, each with an editor-written introduction.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21812.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21811.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford Applied Linguistics)
Includes bibliographical references (p. [229]-249) and index.
Oxford Applied Linguistics features books providing thorough yet accessible coverage of controversial topics related to language use, including learning, teaching, research, and policy. All titles are based on extensive research and include comprehensive bibliographies. The authors are noted authorities in their fields.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18376.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Innovative and evidence-based, this introduction to the main concepts and issues in language teaching uses a 'key questions' structure, enabling the reader to understand how these questions have been addressed by researchers previously, and how the findings inform language teaching practices. Grounded in research, theory and empirical evidence, the textbook provides students, practitioners and teachers with a complete introductory course in language teaching. Written in a clear and user-friendly style, and avoiding use of jargon, the book draws upon real-life teaching experiences and scenarios to provide practical advice. A glossary of key terms, questions for discussion and further reading suggestions are included. The book is perfectly suited to language teaching modules on English language, TESOL and applied linguistics courses.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21528.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21527.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Focus on form in classroom second language acquisition / edited by Catherine Doughty, Jessica Williams. - 10th printing. - New York : Cambridge University Press, 2013. - XIV, 301 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Cambridge Applied Linguistics Series)
Bibliografia strony 263-258.
This volume examines theoretical foundations, empirical research, and pedagogical implementations of focus on form. Traditional language teaching can result in limited fluency, whereas communicative approaches tend to produce fluency with less accuracy. This book presents a potential solution to this dilemma. The paperback edition respects students' "internal linguistic syllabus" by drawing their attention to problematic linguistic features during communicative activities, thus providing an alternative to methodologies that treat accuracy and fluency separately. This volume examines theoretical foundations, empirical research, and a range of possible pedagogical implementations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17488.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Instructed Second Language Acquisition : learning in the classroom / Rod Ellis. - Oxford; Cambridge : Blackwell, [1994]. - IX, 230 s. : tab. ; 23 cm.
(Applied Language Studies)
How does classroom language learning take place? How does an understanding of second language acquisition contribute to language teaching? In answering these questions, Rod Ellis reviews a wide range of research on classroom learning, developing a theory of instructed second language acquisition which has significant implications for language teaching.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3251.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Second Language Acquisition ; 146)
Includes bibliographical references and indexes.
This book presents the latest research on the role of strategy use and development in second and foreign language teaching and learning. It comprises a wide selection of studies which cover topics such as strategic training of young EFL learners, promoting critical thinking through video gaming, language learning strategies for languages other than English, and the contribution of language learning strategies to the development of the four language learning skills. It will equip scholars and practitioners with the knowledge to help them better appreciate how language learning strategies contribute to and are linked with language learning processes. The contributing authors share research from their various contexts, which range from primary to tertiary education, and discuss the need for fine-tuned strategy categorization, conscious self-regulation and proposed strategy instruction.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20671.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20670.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
A comprehensive introduction to how people learn second languages (L2s), this textbook approaches the topic through five problems the L2 learner has to solve: 'breaking into' the L2; associating forms with meanings; learning sentence structure; learning phrasal and sentential meaning; and learning the use of the L2 in context. These problems are linked throughout to the L2 acquisition of lexis, morphology, syntax, semantics, phonetics/phonology and language-use in a reader-friendly way, using key studies to build a comprehensive picture of how L2s are learned. 'In a nutshell' summaries of chapter sections provide helpful signposts to the developing argument, whilst end-of-chapter activities encourage the reader to reflect on the ideas presented, analyse data and think creatively about the problems encountered. The roles of innate knowledge, input, and the age at which learning starts are also considered. This essential textbook will enable students to think objectively about language, and will be an asset to any introductory course on second language acquisition.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21524.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21523.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford applied linguistics)
Includes bibliographical references p. [359]-384 and indexes.
Integrates theory, research, and practice on the learning of second and foreign languages as informed by sociocultural and activity theory. It familiarizes students, teachers, and other researchers who do not work within the theory with its principal claims and constructs in particular as they relate to second language research. The book also describes and illustrates the use of activity theory to support practical and conceptual innovations in second language education.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18377.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Applied Linguistics and Language Study)
Understanding how people learn and fail to learn second and foreign languages is increasingly recognised as a critical social and psycholinguistic issue. Second languages are vitally important to diverse groups of people, ranging from refugees to college students facing foreign language requirements. This book provides a synthesis of empirical findings on second and foreign language learning by children and adults, emphasising the design and execution of appropriate research.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10933 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3212.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3211.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Index s. 258-265
Aimed at beginning to intermediate undergraduates and above, this textbook is designed to help the student achieve optimal success as a language learner and user. It teaches students to understand their own preferences in learning, develop individual learning plans and approaches, and select appropriate learning strategies. Each chapter contains an overview and review section, with learning activities that students can carry out either individually or in classrooms.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7979.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9283.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Applied Linguistics and Language Study)
This volume looks at classroom research in the second or foreign language classroom. The author notes that little is known about what happens in language lessons and how they may contribute to second language acquisition. He stresses the need to study classroom interaction in its social context and proposes an ethnographic approach to the subject, one which benefits the teachers doing action research and researchers investigating learning processes.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3185 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3184.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
This singular new textbook is both an introduction to the major theories of second language acquisition and a practical proposal for their application to language learning courses. It explains and evaluates these theories, and focuses on recent research that has enriched thinking about the best ways to facilitate communicative effectiveness in an L2. It then suggests practical applications regarding language planning, curriculum development, pedagogy, materials development, teacher development, and assessment, establishing a tangible connection between theory and practice. Unlike many SLA books which are narrowly focused on the acquisition of language, it explores the roles of factors such as pragmatics, para-linguistic signals, gesture, semiotics, multi-modality, embodied language, and brain activity in L2 communication. SLA Applied connects research-based theories to the authors' and students' real-life experiences in the classroom, and stimulates reflection and creativity through the inclusion of Readers' Tasks in every chapter. This engaging and relevant text is suitable for students in Applied Linguistics or TESOL courses, trainee teachers, researchers, and practitioners.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21547.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Applied Linguistics and Language Study)
The topics of autonomy and independence play an increasingly important role in language education. They raise issues such as learners' responsibility for their own learning, and their right to determine the direction of their own learning, the skills which can be learned and applied in self-directed learning and capacity for independent learning and the extents to which this can be suppressed by institutional education. This volume offers new insights into the principles of autonomy and independence and the practices associated with them focusing on the area of EFL teaching. The editors' introduction provides the context and outlines the main issues involved in autonomy and independence. Later chapters discuss the social and political implications of autonomy and independence and their effects on educational structures. The consequences for the design of learner-centred materials and methods is discussed, together with an exploration of the practical ways of implementing autonomy and independence in language teaching and learning . Each section of the book opens with an introduction to give structure to the development of ideas and themes, with synopses to highlight salient features in the text and help build upon the material of previous chapters.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3622.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Second Language Acquisition / Rod Ellis. - Oxford : Oxford University Press, cop.1997. - X, 147 s. ; 20 cm.
(Oxford Introductions to Language Study / H. G. Widdowson)
This book outlines the study of how people learn a language other than their mother tongue. It is designed to make the essentials of this rapidly expanding field as accessible as possible.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15890.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1727.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Second Language Acquisition / Rod Ellis. - Wyd. 5. - Oxford : Oxford University Press, 2000. - X, 147 s. ; 20 cm.
(Oxford Introductions to Language Study / H. G. Widdowson)
In the age of the global village and the world wide web, understanding the way in which people learn languages is of ever increasing importance. This book makes the essentials of this rapidly expanding area of study accessible to readers encountering it for the first time.
Książka
W koszyku
Understanding Second Language Acquisition / Rod Ellis. - Oxford : Oxford University Press, cop. 2004. - VIII, 327 s. : ryc. ; 23 cm.
(Oxford Applied Linguistics)
This book reviews research into second language acquisition and provides readers with a comprehensive review of the "state of the art" in this important area of applied linguistics. It examines the critical reactions to the different theories of second language acquisition.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4051.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4525.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Understanding Second Language Acquisition / Rod Ellis. - Wyd. 1, 9 dodr. - Oxford : Oxford University Press, 1994. - VIII, 327 s. ; 23 cm.
(Oxford Applied Linguistics)
This book reviews research into second language acquisition and provides readers with a comprehensive review of the "state of the art" in this important area of applied linguistics. It examines the critical reactions to the different theories of second language acquisition.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9511 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford Applied Linguistics)
This book reviews research into second language acquisition and provides readers with a comprehensive review of the "state of the art" in this important area of applied linguistics. It examines the critical reactions to the different theories of second language acquisition.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15028.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15892.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (pages 279-312) and index.
Sociolinguistics and Second Language Acquisition is a comprehensive textbook that bridges the gap between the fields of sociolinguistics and second language acquisition, exploring the variety of ways in which social context influences the acquisition of a second language. It reviews basic principles of sociolinguistics, provides a unified account of the multiple theoretical approaches to social factors in second languages, summarizes the growing body of empirical research, including examples of findings from a wide range of second languages, and discusses the application of sociolinguistics to the second language classroom. Written for an audience that extends beyond specialists in the field, complete with summary tables, additional readings, discussion questions, and application activities throughout, this volume will serve as the ideal textbook for advanced undergraduate or graduate students of second language acquisition and instruction, and will also be of interest to researchers in the fields of second language acquisition, second language instruction and sociolinguistics.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20512.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references.
This book showcases pedagogical tools for learning languages through interdisciplinary project-based learning (PBL). Chapters demonstrate a diverse range of PBL activities that help students build communities of practice within classroom settings, and across local and global communities.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20506.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej