Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(9)
Autor
Borcuch Artur (1977- )
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Gmiterek Grzegorz
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Mucha Janusz (1949- )
(1)
Niezgoda Marian (1943- )
(1)
Polańska Krystyna
(1)
Roguski Artur
(1)
Sokołowski Marek (1962- )
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Szumski Oskar
(1)
Wagner Aleksandra
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Świątkiewicz-Mośny Maria
(1)
Żylińska Pola
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
INTERNET
(5)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(4)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(3)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(2)
BIBLIOTEKI CYFROWE
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Fake news
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
Internet
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Kompetencje medialne
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MULTIMEDIA
(1)
Media społecznościowe
(1)
PORTAL INTERNETOWY
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
ŚRODOWISKO CZŁOWIEKA
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
serwis społecznościowy
(10)
Internet
(4)
społeczeństwo informacyjne
(4)
Web 2.0
(3)
Facebook
(2)
blog
(2)
e-biznes
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
komunikacja społeczna
(2)
portal społecznościowy
(2)
reklama
(2)
Second Life
(1)
administracja publiczna
(1)
biblioteka 2.0
(1)
biblioteka cyfrowa
(1)
biblioteka wirtualna
(1)
branding
(1)
cyberprzemoc
(1)
cyberprzestrzeń
(1)
debata publiczna
(1)
e-Government
(1)
e-administracja
(1)
e-commerce
(1)
e-edukacja
(1)
e-marketing
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka elektroniczna
(1)
handel elektroniczny
(1)
influenserzy
(1)
inteligentny dom
(1)
kapitał ludzki
(1)
kapitał społeczny
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja polityczna
(1)
komunikacja rynkowa
(1)
komunikowanie sieciowe
(1)
kultura
(1)
marka
(1)
marketing
(1)
marketing 3.0
(1)
marketing społecznościowy
(1)
media
(1)
media masowe
(1)
media społecznościowe
(1)
modele biznesowe
(1)
organizacja nonprofit
(1)
platforma Moodle
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
public relations
(1)
religia
(1)
serwis internetowy
(1)
serwis wiki
(1)
sieci społecznościowe
(1)
społeczeństwo ponowoczesne
(1)
społeczeństwo wiedzy
(1)
społeczność wirtualna
(1)
strona WWW
(1)
systemy informatyczne zarządzania
(1)
sztuka
(1)
technologia informacyjna
(1)
wizerunek
(1)
wykluczenie cyfrowe
(1)
wyszukiwarka internetowa
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zrozumieć social media / Artur Roguski. - Gliwice : Helion SA, copyright 2020. - 291, [4] strony : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(OnePress)
Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi: Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych Co powoduje, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22461.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22460.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konf., 13 października 2011 r.
Bibliogr. przy ref.
"Przedstawiona monografia zawiera aktualną analizę możliwości wykorzystania serwisów internetowych i zintegrowanych z nimi systemów informatycznych oraz narzędzi i metod ich budowy w gospodarce. Zakres publikacji obejmuje następującą tematykę: miejsce i rola serwisów internetowych w rozwoju społeczeństwa informacyjnego, metody i technologie budowy nowoczesnych systemów informatycznych społeczeństwa informacyjnego, aspekty informacyjno-zarządcze systemów informacyjnych oraz organizacyjnych, ekonomiczno-społecznych oraz kulturowych uwarunkowań biznesu również elektronicznego. Publikacja stanowi więc przegląd najważniejszych problemów wyrażanych na licznych krajowych i zagranicznych konferencjach dotyczących kierunków rozwoju systemów informatycznych." (ze Wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12086.XV.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13194.XV.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 111-120.
Pojawienie się nowych zjawisk świata wirtualnego może mieć poważne konsekwencje w świecie rzeczywistym na płaszczyznach: społecznej, psy­chicznej, kulturowej, jak też gospodarczej. Dotychczasowe definicje związane z gospodarką wymagają przemyślenia, o czym świadczą toczące się dyskusje o prawnym ujęciu usług związanych z ICT, zaczynając od elektronicznych, przez informatyczne, teleinformatyczne, kończąc na typowo inter­netowych. Pojawiają się nowe mechanizmy, których ekonomiści nie potrafią jednoznacznie zaliczyć do dóbr lub usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10934.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 165-170.
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? Co to jest marketing internetowy? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14015.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14891.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci.)
Książka, którą proponujemy Czytelnikom, jest bardziej zbiorem wielu pytań niż odpowiedzi, ale też naszym celem nie było danie gotowych rozwiązań, ale raczej pewnych wskazówek, jak wyglądają dziś, ale też jak mogą być projektowane już w nieodległej przyszłości nowe praktyki komunikacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15521.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; 136)
Bibliogr. s. 213-259.
Książka jest próbą analizy kilku obszarów problemowych odnoszących się z jednej strony do kultury konwergencji i Web 2.0, z drugiej natomiast do samego zjawiska Library 2.0, jego charakterystyki oraz zmian jakie proponuje. Szczegółowej analizie poddano funkcjonalność kluczowych elementów i narzędzi wchodzących w skład koncepcji Library 2.0, a także scharakteryzowano możliwości ich praktycznego wykorzystania w poszczególnych instytucjach bibliotecznych. Książka podkreśla, że zjawisko Web 2.0 oddziałuje na ewolucję tak tradycyjnych, jak i cyfrowych bibliotek, a zmiany te mają głównie pozytywny wpływ na oferowane przez książnice usługi informacyjno-biblioteczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13429.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 403-436.
W prezentowanym tomie komunikowanie jest rozumiane bardzo szeroko, a tytułowe zmiany dotyczą zarówno sfery technologicznej, instrumentów, za pomocą których się komunikujemy, treści, które są/mogą być komunikowane, jak też charakteru nadawcy i odbiorcy komunikatów. W pierwszej części książki opisywane są media, które jak nigdy wcześniej muszą poszukiwać swojej tożsamości. W drugiej części omawiane są problemy związane z komunikowaniem politycznym. W trzeciej - to, co jest związane z komunikowaniem marketingowym, reklamą, public relations. W ostatniej części pojawiają się analizy Web 2.0. (ze wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11161.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11915.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 179-201.
Książka stanowi wieloaspektową analizę sieci społecznościowych, poczynając od przyczyn i skutków ich powstania aż po możliwości wykorzystania zarówno w biznesie, jak i do komunikowania społecznego i interpersonalnego. Poza wstępem, książka składa się z sześciu rozdziałów, zakończenia, trzech aneksów, bibliografii oraz spisu tablic i rysunków. Rozdział pierwszy jest poświęcony kwestiom definicyjnym tytułowych sieci społecznościowych i omówieniu podstaw funkcjonowania na przykładzie najpopularniejszego obecnie na świecie serwisu społecznościowego Facebook.com. W rozdziale drugim przedstawiono wybrane koncepcje teorii instytucjonalnej związane z kapitałem społecznym i ludzkim oraz kosztami transakcyjnymi jako zagadnieniami kluczowymi dla dalszego rozumieniu funkcjonowania gospodarki sieciowej. W trzecim rozdziale odniesiono zaprezentowane koncepcje teorii instytucjonalnej do sieci społecznościowych. Rozdział czwarty traktuje o usieciowionej gospodarce informacyjnej i jej uwarunkowaniach zarówno technicznych związanych z możliwościami sieci, jak i etycznych wynikających z wirtualnych sposobów komunikowania. Rozdział piąty dotyczy istotnego i nierozerwalnie związanego z gospodarką kontekstu politycznego. Szósty rozdział książki zawiera przykłady wykorzystania potencjału sieci społecznościowych w gospodarce i polityce, prezentuje także tendencje rozwojowe w biznesie opartym na logice sieci i infrastrukturze serwisów społecznościowych. W zakończeniu zawarto podsumowanie rozprawy oraz wskazano kierunki dalszych badań koniecznych do lepszego zrozumienia fenomenu sieci społecznościowych i ich kreatywnego wykorzystania w biznesie oraz w kształtowaniu demokracji i społeczeństwa nowego typu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14480.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka poświęcona jest studiom nad strukturalnymi i kulturowymi aspektami technologii internetowych i nowych mediów. Prezentuje m.in. wpływ globalnej Sieci na integrację społeczną, na codzieny język, muzykę, na powstające nowe formy przemocy. Analizuje nowe formy społeczności (tzw. wirtualnych), nowe sposoby aktywności publicznej, jak np. dziennikarstwo internetowe czy blogi. Inny, tak ważny w ostatniej dekadzie w Polsce, obszar analizy to badania nad społeczeństwem informacyjnym i społeczeństwem wiedzy. Ukazuje związki nowych technologii z makroprocesami gospodarczymi, z wywoływanymi przez nie przemianami w organizacji firm, ż życiem politycznym. Przedstawia zagadnienie relacji między przyrodą a kulturą, między wiedzą humanistyczną a naukami ścisłymi i technicznymi. Czytelnik znajdzie tu również przykłady badań nad technologiami społecznymi oraz współczesną technokracją.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11162.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12184.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 209)
Bibliogr. przy art.
"Zmiana podejścia do komunikacji rynkowej stworzyła wyraźną lukę poznawczą, której wypełnieniem są zainteresowane zarówno podmioty z tzw. praktyki gospodarczej, jak i reprezentanci nauki zajmujący się m.in. zagadnieniami marketingu, budowania relacji oraz komunikacji. Istnieje potrzeba prowadzenia pogłębionych badań naukowych m.in. nad determinantami współczesnej komunikacji rynkowej, możliwościami zastosowania nowoczesnych narzędzi marketingowych, metodami pomiaru skuteczności i efektywności personalizacji komunikatów, a także tworzenia nowych strategii komunikacji rynkowej, bazujących jednocześnie na konwencjonalnych i nowoczesnych środkach przekazu. Obok prowadzonych badań równie istotną kwestią jest możliwość publikowania ich wyników, a także wymiana myśli i doświadczeń osób zawodowo związanych z problematyką komunikacji." (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13268.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej