Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Dostępność
tylko na miejscu
(30)
dostępne
(17)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(7)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(11)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(30)
Autor
Hyla Marek
(2)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(2)
Suchar Marek
(2)
Bańka Waldemar
(1)
Boeri Tito
(1)
Boudreau John W
(1)
Bramley Peter (1934- )
(1)
Buchen Irving H. (1930- )
(1)
Cascio Wayne F. (1946- )
(1)
Chmiel Nik
(1)
Cieślak Aleksandra
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Czapla Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Danilewicz Dariusz
(1)
Evans Christina
(1)
Góra Marek
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Ingram Tomasz
(1)
Jagoda Henryk
(1)
Jordan-Evans Sharon (1946- )
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kaye Beverly L. (1943- )
(1)
Klin Lidia
(1)
Krasuska Magdalena
(1)
Król Henryk
(1)
Lewandowski Piotr (ekonomia)
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Ludwiczyński Antoni
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Mayo Andrew
(1)
Muszczynko Ewa
(1)
Ours Jan C. van
(1)
Parys Joanna
(1)
Pawlak Zbigniew
(1)
Rae Leslie
(1)
Rostkowski Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sochacka Iwona
(1)
Stryjczyk Joanna
(1)
Suchy Stanisław
(1)
Szaban Jolanta
(1)
Wajda Augustyn
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(13)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Temat
KADRY
(17)
ZARZĄDZANIE
(9)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(7)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(5)
ORGANIZACJA
(3)
INTERNET
(2)
MOTYWACJA PRACY
(2)
MULTIMEDIA
(2)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(2)
PRACA
(2)
BEZROBOCIE
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
HANDEL
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KARIERA
(1)
KSZTAŁCENIE USTAWICZNE
(1)
OŚWIATA DOROSŁYCH
(1)
PORADNICTWO ZAWODOWE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(1)
RYNEK PRACY
(1)
SZKOLENIE WEWNĄTRZZAKŁADOWE
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
ZATRUDNIENIE
(1)
ZDOLNOŚCI
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
PODRĘCZNIKI
(6)
PORADNIKI
(2)
Podręcznik
(2)
Słowo kluczowe
szkolenie pracowników
(31)
ocena pracowników
(16)
rekrutacja pracowników
(12)
motywowanie pracowników
(11)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(11)
rozwój zawodowy
(7)
zarządzanie personelem
(6)
przywództwo
(5)
wynagrodzenie
(5)
zatrudnienie
(5)
coaching
(4)
konflikt
(4)
mentoring
(4)
selekcja
(4)
kariera zawodowa
(3)
kultura organizacji
(3)
organizacja
(3)
planowanie karier
(3)
zarządzanie
(3)
zarządzanie wiedzą
(3)
zwolnienia pracowników
(3)
bezrobocie
(2)
dobór pracowników
(2)
działalność operacyjna
(2)
e-learning
(2)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
kadry
(2)
kompetencje pracownicze
(2)
komunikacja interpersonalna
(2)
koszty pracy
(2)
marka
(2)
marketing personalny
(2)
materialne środowisko pracy
(2)
motywacja
(2)
organizacja pracy
(2)
praca
(2)
psychologia
(2)
rynek pracy
(2)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(2)
strategia
(2)
wartościowanie pracy
(2)
zarządzanie operacyjne
(2)
związki zawodowe
(2)
adaptacja zawodowa
(1)
bezpieczeństwo
(1)
bhp
(1)
budowanie zaangażowania
(1)
cyfryzacja
(1)
czas pracy
(1)
digitalizacja
(1)
doradca zawodowy
(1)
doradztwo zawodowe
(1)
edukacja dorosłych
(1)
efektywność
(1)
efektywność pracowników
(1)
efektywność pracy
(1)
elastyczne zatrudnienie
(1)
emerytura
(1)
emocje
(1)
fundusze UE
(1)
fundusze europejskie
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
informacja personalna
(1)
innowacyjność
(1)
jakość
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kapitał ludzki
(1)
kierowanie
(1)
kompetencje kierownicze
(1)
kompetencje zawodowe
(1)
kontrola
(1)
kształcenie ustawiczne
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
menedżer sprzedaży
(1)
negocjacje
(1)
ocena
(1)
opodatkowanie pracy
(1)
organizacja ucząca się
(1)
outplacement
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
polityka migracyjna
(1)
polityka rodzinna
(1)
poradnictwo zawodowe
(1)
premiowanie
(1)
produktywność
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przygotowanie zawodowe
(1)
płaca minimalna
(1)
racjonalizacja zatrudnienia
(1)
reputacja przedsiębiorstwa
(1)
rozmowa kwalifikacyjna
(1)
samozatrudnienie
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
sprzedaż
(1)
stres
(1)
struktura organizacyjna
(1)
szkolenie
(1)
szkolenie bezrobotnych
(1)
telepraca
(1)
testy rekrutacyjne
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Przewodnik po e-learningu / Marek Hyla. - Wyd. 2. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2007. - 375 s. : il. ; 24 cm + CD.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Indeks.
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Mechanizmy e-learningowe są już w Polsce powszechnie stosowane zarówno w edukacji, jak i w świecie biznesu. Mimo to e-learning wciąż w wielu środowiskach pozostaje nieujarzmiony, a trudności związane z efektywnym wykorzystaniem skutecznie ograniczają jego potencjał biznesowy. W książce kompleksowo omówiono mechanizmy e-learningu i procesy jego wdrażania, a także dobre i złe praktyki, sukcesy i porażki w zastosowaniach nowych technologii wspierających rozwój kompetencji. Szczególną uwagę autor poświęca: zastosowaniom e-learningu w procesach szkoleniowych, oprogramowaniu, czyli systemom e-learningu, projektowaniu treści szkoleniowych, rodzajom, strukturze i formie e-szkoleń, usługom wsparcia procesów rozwojowych, trudnościom związanym z inwestowaniem w e-learning. Przedstawione zagadnienia są uzupełnione przeglądem funkcjonowania rynku e-learningu na świecie i omówieniem przewidywanych kierunków jego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6547.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przewodnik po e-learningu / Marek Hyla. - Wyd. 3 uaktual. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2009. - 351 s. : il. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Indeks.
W książce kompleksowo omówiono mechanizmy e-learningu i procesy jego wdrażania, a także dobre i złe praktyki, sukcesy i porażki w zastosowaniach nowych technologii wspierających rozwój kompetencji. Szczególną uwagę autor poświęca: zastosowaniom e-learningu w procesach szkoleniowych, oprogramowaniu, czyli systemom e-learningu, projektowaniu treści szkoleniowych, rodzajom, strukturze i formie e-szkoleń, usługom wsparcia procesów rozwojowych, trudnościom związanym z inwestowaniem w e-learning. Przedstawione zagadnienia są uzupełnione przeglądem funkcjonowania rynku e-learningu na świecie i omówieniem przewidywanych kierunków jego rozwoju. Publikacja jest doskonałym przewodnikiem dla pracowników firm odpowiedzialnych za wdrożenie e-learningu lub jego skuteczne stosowanie - menedżerów z działu kadr, szkoleń, sprzedaży, obsługi klienta, a także specjalistów zaangażowanych w procesy e-learningowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9000 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9166.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10571.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Bibliogr. Indeks.
W książce opisano, jak opracować plan rozwoju kapitału intelektualnego, nie ograniczający sie tylko do określenia potrzeb szkoleniowych, ale zajmujący ważne miejsce w strategii firmy. Teoretycy zarządzania zasobami ludzkimi znajdą w niej nie tylko interesujące ujęcia podstawowych pojęć - takich jak kapitał intelektualny, zarządzanie wiedzą, uczenie się, edukacja, szkolenia i rozwój - ale przede wszystkim szczegółowy opis planowania i realizacji zadań przez dział rozwoju zasobów ludzkich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6332.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Tyt. oryg.: "Planning and designing training programmes" 1997.
Bibliogr. Indeks.
Warunkiem rozwoju nowoczesnej firmy jest stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników. Szkolenie jest procesem złożonym i długotrwałym, wymagającym profesjonalnego przygotowania i dostosowania do potrzeb przedsiębiorstwa. Książka zawiera uniwersalny zbiór informacji na temat planowania, projektowania oraz prowadzenia treningów i sesji szkoleniowych. Oferuje wiele technik i metod wraz z procedurami gotowymi do bezpośredniego wykorzystania. W systematyczny sposób prezentuje kolejne etapy szkolenia, począwszy od rozpoznania potrzeb firmy, określenia celów szkolenia i zaprojektowania odpowiedniego programu, aż do przygotowania poszczególnych sesji szkoleniowych i szacowania efektów szkolenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6319.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Tyt. oryg.: Evaluating training effectiveness, 1996.
Bibliogr. s. 203-209. Indeks.
Książka zawiera wskazówki, jak zapewniać efektywność szkoleń i jak ją oceniać, a więc jak mierzyć i uzasadniać wartość szkoleń. Wychodząc od podstawowych informacji dotyczących modeli szkoleń i etapów procesu uczenia się, autor szczególowo omawia: cele, znaczenie i podejście do oceniania efektywności szkoleń, metody i narzędzia oceny zmian zachodzących w wyniku szkolenia, metody oceny kursów, sposoby przygotowywania i wykorzystywania skutecznych narzędzi pomiaru efektywności szkoleń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12166.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Tyt. oryg.: Partnership HR : new norms for effective recruitment, performance, and training of today's workforce, 2007.
Indeks.
"Partnerski HR" to nowe ujęcie istoty działań z zakresu "human resources". To spojrzenie na pracę i pracowników w sposób przystosowany do realiów współczesnego świata, którego zmienność i płynność jeszcze nigdy nie były tak oczywiste. Wskazuje na konieczne przewartościowania, których dokonać powinni nie tylko zarządzający firmami, lecz także menedżerowie i szeregowi pracownicy. Zarządzanie zmianą i świadomość kierunku, w którym zmierza przedsiębiorstwo, to tylko dwa z wielu aspektów nowoczesnej firmy, na które kładzie nacisk nowoczesne HR, umożliwiające efektywne poruszanie się w rynkowej rzeczywistości. W książce zawarto wiele cennych rad dla specjalistów ds. HR, w tym odpowiedzi na pytania: jak przeprowadzić dobrą rekrutację, jak utrzymać najlepszych pracowników, jak ich oceniać, jak ich szkolić. Autor przekonująco wskazuje na konieczność uznania kapitału ludzkiego jako równego kapitałowi finansowemu. To ludzie bowiem i tkwiący w nich potencjał mają decydujący wpływ na to, czy praca będzie wykonana tak, jak należy, i czy wpłynie korzystnie na rozwój przedsiębiorstwa. Ich morale i zaangażowanie, otwartość i gotowość do współpracy określają jakość biznesowego wyniku, który pozwoli nie tylko przetrwać, lecz także śmiało patrzeć w przyszłość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13829.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14792.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 281-283. Indeks.
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku, uwzględniający sytuację związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją. Koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży, formułowanie strategii sprzedaży, organizowanie procesu sprzedaży, kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców, kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców. Dodatkowymi walorami podręcznika są: przejrzysta struktura wykładu i przystępny język, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, duża liczba rysunków i tabel ilustrujących przedstawiane zagadnienia, słowniczek ważniejszych terminów, indeks rzeczowy i bogata bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12517.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-231.
Celem pracy jest zaprezentowanie zintegrowanego modelu kompetencji pracowniczych, wraz z opisaniem dynamiki wzajemnych reakcji, jakie zachodzą pomiędzy poszczególnymi elementami składowymi kompetencji. W rozdziale pierwszym przedstawiono rozumienie pojęcia kompetencji i znaczenie kompetencji w budowaniu przewagi strategicznej organizacji. Rozdział drugi prezentuje obszary wykorzystywania kompetencji w organizacji: procesie rekrutacji i selekcji pracowników, systemach ocen pracowniczych, systemach badania potrzeb i oceny efektywności szkoleń oraz wartościowania pracy. Rozdział trzeci omawia funkcjonowanie systemów kompetencji w organizacjach, porównuje wzorce ich funkcjonowania oraz zestawia cechy, jakie powinny posiadać kompetencje. W rodziale tym autor zaprezentował również wyniki badań 33 systemów kompetencyjnych, wykorzystywanych przez polskie firmy. Rozdział czwarty przedstawia założenia budowy modelu kompetencji pracowniczych wraz z omówieniem wzajemnych relacji zachodzących pomiędzy składowymi elementami kompetencji. Autor zwraca tu również uwagę na wartość kultury organizacyjnej jako wyznacznika oczekiwanego pola kompetencji organizacyjnych oraz wyznacznika zakresu przejawiania kompetencji przez uczestników organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11300.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12425.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fundusze unijne w nowej perspektywie 2014-2020 / Magdalena Krasuska. - Stan prawny: 1 kwietnia 2014 r. - Warszawa : Wydawnictwo Wiedza i Praktyka, cop. 2014. - 128 s. ; 24 cm.
(Biblioteka Przedsiębiorcy.)
Polska przez siedem lat największym beneficjentem unijnych funduszy. Wiele z tych pieniędzy ma trafić do przedsiębiorstw. Unia w nowej perspektywie stawia bowiem na rozwój gospodarki. Skorzystaj z praktycznego przewodnika po funduszach unijnych w latach 2014-2020 i zwiększ swoje szansę na pozyskanie pieniędzy na rozwój swojej firmy. Książka jest znakomitym kompendium wiedzy nie tylko dla podmiotów, które po raz pierwszy sięgną po unijną pomoc. Informacje w niej zawarte ułatwią także pozyskanie brukselskich środków firmom, które już skorzystały z unijnej pomocy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15440.XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 147-154.
Zarządzanie zasobami ludzkimi należy do najważniejszych zadań współczesnych menedżerów. Jednym z jego ważnych elementów jest zarządzanie talentami. Dlatego właśnie autorzy przedstawili: rolę i znaczenie utalentowanych pracowników we współczesnych firmach, rekrutację i selekcję talentów, sposoby ich wynagradzania, rozwój utalentowanych pracowników, szczególne cechy zarządzania karierami talentów, metody oceniania utalentowanych pracowników, specyfikę rozstań z takimi pracownikami. Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania, słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12354.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Bibliogr. s. 183-188. Indeks.
Autorka skupia się na zagadnieniach, których znaczenie można uznać za strategiczne: rekrutacja i selekcja - wybór sposobu ich przeprowadzenia i szczegóły postępowania; rozwój i doskonalenie pracowników - adaptacja i kariera zawodowa w firmie, szkolenia; motywowanie i wynagradzanie personelu - teorie motywacji a praktyka zarządzania; kształtowanie systemów wynagrodzeń; systemy ocen - kryteria, przegląd metod, prowadzenie rozmów oceniających; rozstanie z pracownikiem jako sprawdzian kultury organizacyjnej - postępowanie przy zwalnianiu zatrudnionych. Przegląd opisywanych dotąd w literaturze modeli i przytaczane wyniki badań zapewniają solidną podbudowę teoretyczną prezentowanych zagadnień, zaś odwołanie się do konkretnych przykładów z dzisiejszej polskiej rzeczywistości gospodarczej zwiększa praktyczną przydatność książki jako przewodnika dla menedżerów i właścicieli firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6353.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Zarządzania Personelem)
Książka poświęcona jest rozwojowi zawodowemu i zarządzaniu karierą. Część pierwsza książki przedstawia ogólną koncepcję rozwoju zawodowego - główne etapy życia zawodowego, wartości i cele życiowe, potrzeby i motywy związane z pracą oraz mechanizmy i modele kariery zawodowej. W części drugiej omówiono praktyczne metody zarządzania karierą stosowane w nowocześnie rozumianym zarządzaniu personelem, takie jak tworzenie rezerwy kadrowej, wytyczanie ścieżek kariery, coaching i mentoring. Uzupełnieniem książki jest zbiór narzędzi przydatnych w codziennej pracy menedżera personalnego lub doradcy ds. kariery oraz scenariusz warsztatu doradczego dotyczącego planowania kariery zawodowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11547 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10467.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Managing for knowledge : HR's strategic role" 2003.
Bibliogr. s. 257-260. Indeks.
Evans w swojej książce zajmuje się rolą relacji międzyludzkich w przedsiębiorstwie, w tym: organizowaniem pracy ludzi, aby współdziałając ze sobą, efektywnie wykorzystywali posiadaną wiedzę, funkcjami pełnionymi przez ekspertów od zarządzania zasobami ludzkimi, a zwłaszcza ich funkcją pomnażania wiedzy, wskazywaniem, że dział ds. zasobów ludzkich musi dokładnie zająć się zarządzaniem wiedzą od strony koncepcyjnej i technicznej, rejestrowaniem niepisanych opowieści i anegdot oraz nieoficjalnych norm i zwyczajów funkcjonujących w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9085.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10704.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Love 'em or lose 'em : getting good people to stay, 2008.
Indeks.
Książka przedstawia 26 skutecznych strategii służących zatrzymaniu w firmie wartościowych pracowników - nie tylko osiągających wyjątkowe wyniki, ale także tych solidnych, wykonujących rzetelnie i niezawodnie codzienne zadania. Dzięki lekturze tej książki dowiesz się m.in.: dlaczego płaca nie jest najważniejszą nagrodą, jak można dbać o rozwój pracownika, jak dbałość o dobrą formę pracowników przekłada się na wyniki ich pracy, jak słuchać i rozumieć pracowników, jak uwzględniać w pracy pasje pracowników, wartości, potrzeby osobiste i chęć kontaktowania się z innymi ludźmi, w jaki sposób uwzględniać różnice między pokoleniami w stosowaniu strategii budowania zaangażowania. Książka zawiera przykłady z życia firm, a także listy działań, testy i kwestionariusze umożliwiające łatwe przełożenie teorii na praktykę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13780.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. i na s. 665-679. Indeks.
Podręcznik akademicki, zawierający pełny zakres wiedzy związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Omawiane problemy przedstawione są na tle makrootoczenia, z uwzględnieniem nowoczesnych koncepcji i specyfiki małych, średnich i dużych firm. Oprócz zagadnień typowych dla innych podręczników, książka zawiera pogłębione ujęcia współczesnych i przyszłościowo bardzo ważnych kwestii, np. metod pomiaru kapitału ludzkiego, organizacji zarządzania zasobami ludzkimi oraz kultury organizacyjnej. Uzupełnieniem treści jest aneks omawiający praktykę zarządzania zasobami ludzkimi w różnych organizacjach i w różnego typu branżach. Co ważne, przykłady z praktyki oparte są na doświadczeniu polskich firm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6465 [Magazyn 1], P.6467 [Magazyn 1], P.6470 [Magazyn 1], P.6754 [Magazyn 1], P.6757 [Magazyn 1], P.6756 [Magazyn 1], P.6472 [Magazyn 1], 7587.IX.4 [Magazyn 1], P.6752 [Magazyn 1], P.6758 [Magazyn 1], P.6755 [Magazyn 1], P.6469 [Magazyn 1], P.6753 [Magazyn 1], P.6468.IX.4 [Magazyn 1] (14 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6471.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.6466.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [131]-135.
Publikacja ukazuje organizację i funkcjonowanie edukacji ustawicznej dorosłych, głównie pracowników i osób bezrobotnych w Polsce. Uchwycenie i przedstawienie zmian, jakie dokonują się w przepisach prawnych, koncepcji, warunkach społeczno-ekonomicznych i organizacyjnych w obszarze edukacji dorosłych, pozwoli lepiej zrozumieć ich znaczenie dla dalszego rozwoju i doskonalenia kształcenia ustawicznego dorosłych zarówno w wymiarze osobniczym, jak i społeczno-gospodarczym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11412.V.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 277-280 i przy rozdz.
Autor prezentuje szerokie spektrum zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami pracy w organizacji. Można tu znaleźć wiedzę, która powinna być wdrażana do praktyki zarządzania. W książce zostały przedstawione również relacje między zarządzaniem zasobami ludzkimi a kulturą organizacji, a także ocena pracy pracowników, przywództwo i inne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2674.IX.4.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Indeks.
W dzisiejszych czasach specjaliści HR często muszą udowadniać, że ich działania mają wpływ na efektywność firmy. Autorzy książki, opierając się na własnej metodologii, proponują skuteczne techniki pozwalające precyzyjnie określić, jakie rezultaty finansowe mają decyzje z zakresu ZZL oraz wybory samych pracowników. Lektura książki pozwala: wykorzystywać teorię decyzji tak, aby inwestować we właściwe obszary ZZL; przedstawiać w postaci liczbowej ukryte koszty absencji i rotacji personelu; obliczać efektywność metod selekcji oraz wartość wydajności pracy; sprawdzać, czy i w jaki sposób zaangażowanie i postawy pracowników mają wpływ na wyniki biznesowe; mierzyć wpływ programów szkoleniowych na zysk przedsiębiorstwa; obliczać efektywność zarządzania talentami. Dzięki wykorzystaniu miar i metod omówionych przez autorów specjaliści HR będą mogli zaproponować zmiany, przekonująco uzasadnić je osobom decyzyjnym, a dzięki temu realnie poprawić jakość pracy i wyniki finansowe firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14661.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 484-516 i przy rozdz.
Książka przedstawia najważniejsze problemy współczesnej psychologii pracy i organizacji z punktu widzenia prawa pracy obowiązującego w Unii Europejskiej. Poszczególne rozdziały omawiają kwestie analizy pracy i tworzenia jej struktury, selekcję i szkolenie pracowników, oceny pracownicze, stres i wprowadzanie zmian w organizacji. Szczególną uwagę poświęcono kwestii kierowania i zarządzania, motywowania oraz zespołom organizacyjnym. Ciekawie omówiono także zarządzanie różnorodnością oraz praktyki dyskryminacyjne w środowisku pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9841.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11384.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 385-394 i przy rozdz. Indeks.
Nasilanie się konkurencji na rynku powoduje, że coraz większego znaczenia nabiera umiejętność odpowiedzialnego zarządzania. Aby tak zarządzać, menedżer musi posiadać wiedzę o współczesnych systemach wytwarzania oraz orientować się dobrze w związanych z tym zagadnieniach technicznych i socjopsychologicznych. Autorzy omawiają problematykę zarządzania operacyjnego, wychodząc z założenia, że każdy system wytwórczy ma charakter spoteczno-techniczny, a o sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstwa decydują przede wszystkim zatrudnieni w nim ludzie. Dlatego też w książce przedstawiono nie tylko techniczny aspekt zarządzania operacyjnego, ale także zwrócono uwagę na kwestie kadrowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10403.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej